Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα

28 Mar 2025, 07:05 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Την είσοδό της στην Ελληνική αγορά ανακοίνωσε η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos, με όραμα να αποτελέσει τον κορυφαίο συνεργάτη της Oracle Hospitality στην Ελλάδα.

Μετά τη Μαδρίτη, το Ζάγκρεμπ και το Ντουμπάι, η εταιρεία εγκαινιάζει γραφείο στην Αθήνα, ενισχύοντας την παρουσία της στη Νότια Ευρώπη.

Πρόκειται για ένα one-stop shop, που παρέχει καινοτόμες ξενοδοχειακές λύσεις συμβατές με τα προϊόντα Oracle Hospitality. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων, βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και τις λύσεις Oracle Hospitality.

Η εταιρεία ειδικεύεται σε πλατφόρμες όπως το OPERA Cloud PMS, το Simphony Cloud POS και το Inventory Management, παρέχοντας εργαλεία που βελτιστοποιούν τις επιχειρησιακές λειτουργίες των ξενοδοχείων και εστιατορίων.

Την ηγεσία της Mikos στην Ελλάδα αναλαμβάνει ο κ. Μανώλης Παπαδάκης, ο οποίος έχει διατελέσει γενικός διευθυντής ξενοδοχειακών ομίλων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, με μεταπτυχιακές σπουδές σε πανεπιστήμια της Ελβετίας και της Αμερικής και είναι μέλος του Athens Hotel General Managers Association και του European Hotel Managers Association.

Όπως ανέφερε ο κ. Παπαδάκης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα για την παρουσίαση της mikos, η προηγμένη λύση της Oracle Hospitality, OPERA Cloud Nor1, προσφέρει αύξηση των εσόδων των ξενοδοχείων μέσω αναβαθμίσεων δωματίων και προσωποποιημένων προσφορών και ενσωματώνει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και machine learning. Είναι μια αποδεδειγμένη λύση upselling που βοηθά τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τα έσοδά τους, να προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες και να βελτιώσουν τη λειτουργικότητά τους μέσω αυτοματοποίησης και τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως τόνισε, οι συμπληρωματικές πωλήσεις με αυτόματη διαμόρφωση προσφορών (για δωμάτια ή άλλες υπηρεσίες) για τους επισκέπτες, προσφέρουν σημαντικά οφέλη στα ξενοδοχεία, καθώς αυξάνουν κατά 24% τα έσοδα σε σχέση με άλλες λύσεις και κατά 52% σε σχέση με άλλα προγράμματα. Επιπλέον προσφέρουν δυνατότητες σε επίπεδα εκπαίδευσης και υποστήριξης, υλοποίησης αυτοματισμού, τεχνητής νοημοσύνης και βιωσιμότητας.

Ως συνεργάτης του Oracle Hospitality Integration Platform (OHIP), η mikos αναπτύσσει εξειδικευμένες διασυνδέσεις, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ συστημάτων. Παράλληλα, διαθέτει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των Channel Manager, Booking Engine, Revenue Management, Business Intelligence, Online Check-in & Check-out, καθώς και λύσεων για φορολογικά ζητήματα και ηλεκτρονικές πληρωμές, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις κάθε αγοράς.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

δημοφιλέστερα