ITB'25 | Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την ταξιδιωτική βιομηχανία

06 Mar 2025, 13:11 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TornosNews.gr

ITB'25 | Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την ταξιδιωτική βιομηχανία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την ταξιδιωτική βιομηχανία σε όλους τους τομείς. Μερικά παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης σε συνέδριο στην ITB του Βερολίνου.

Μέχρι τώρα, το 60% των πελατών της Lufthansa προτιμούν να κάνουν παραδοσιακές κρατήσεις μέσω του συστήματος αναζήτησης του ιστότοπου. Όμως, η διαδικασία αλλάζει. «Ολόκληρο το ταξιδιωτικό οικοσύστημα υφίσταται πραγματικά μια μεταμόρφωση», εξήγησε ο Δρ Olaf Backofen από τη Lufthansa. Ο όμιλος χρησιμοποιεί ήδη με επιτυχία την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία ενημερωτικών δελτίων και περιεχομένου. Επιπλέον, αυτή τη στιγμή εκτελούν ένα τεστ A/B στον ιστότοπο της θυγατρικής τους Swiss, με επίκεντρο την "Conversational Booking". Αυτό τους επιτρέπει να ανακαλύψουν τι έχει απήχηση στους πελάτες. Ο όμιλος Lufthansa συνεργάζεται με τον πάροχο swifty, ο οποίος ειδικεύεται σε λύσεις κρατήσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη.

Η παραγωγικότητα αυξήθηκε κατά 75%

Ο Όμιλος Lufthansa έχει ήδη επιτύχει ένα συγκεκριμένο όφελος μέσω της επεξεργασίας παραπόνων πελατών που υποστηρίζεται από AI. Τα παράπονα, τα οποία μέχρι τώρα ήταν πολύ "χύμα" και καταγράφονται σε διαφορετικές γλώσσες, επεξεργάζονται και δομούνται από την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft. Ως αποτέλεσμα, η παραγωγικότητα των εργαζομένων που χειρίζονται αυτές τις καταγγελίες έχει αυξηθεί κατά 75%.

Οι βοηθοί AI είναι ήδη μέρος της καθημερινής ζωής στην TUI

Η TUI έχει επίσης ενσωματώσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στις δραστηριότητές της. Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης για υπαλλήλους. Συγκεκριμένα, 1.500 διαφορετικοί πράκτορες εργάζονται όλοι με βάση τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα, αλλά διατηρούν τα δεδομένα εσωτερικά. Στα 1.200 ταξιδιωτικά γραφεία, οι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιούνται πλέον στις τηλεφωνικές αλληλεπιδράσεις με τους πράκτορες υπηρεσιών της εταιρείας, βοηθώντας στην ακρόαση και την απάντηση σε ερωτήσεις πιο γρήγορα.

Σε άμεση επαφή με τον πελάτη, όπως εξήγησε ο André Exner από τον Όμιλο TUI στο Συνέδριο της ITB, η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 100% των χρηστών της εφαρμογής βοήθειας για διακοπές της εταιρείας έχουν πλέον την επιλογή να κάνουν αναζήτηση και να κάνουν κράτηση παραδοσιακά ή μέσω chatbot.

Η απόδοση διπλασιάζεται κάθε έξι μήνες

Ο Michael Guimet, Senior Product Manager στο Microsoft Copilot, τόνισε τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Οι εργαζόμενοι στην Air India έχουν πλέον ενσωματώσει το Microsoft Copilot και τις επεκτάσεις του στο λογισμικό Teams τους, το οποίο τους βοηθά να αξιολογούν γρήγορα μεγάλες ποσότητες δεδομένων και να εξάγουν συμπεράσματα από αυτό. Ο Michael Guimet προέβλεψε ότι αναμένονται περαιτέρω ολοκληρωμένες και γρήγορες αλλαγές καθώς η απόδοση των μοντέλων AI διπλασιάζεται περίπου κάθε έξι μήνες.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

δημοφιλέστερα