Πώς επηρεάζει η Google τη διαδικτυακή «ορατότητα» των ταξιδιωτικών brands
08 Mar 2023, 08:44 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Οι δύο τελευταίες ενημερώσεις του γίγαντα αναζήτησης Google, μείωσαν την προβολή των μεγαλύτερων brands του κλάδου των ταξιδιών και του τουρισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σε αυτή τη διαπίστωση κατέληξε το πρακτορείο ψηφιακών δημοσίων σχέσεων Tank, το οποίο ανέλυσε τον αντίκτυπο που είχαν οι πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google στην προβολή των ιστότοπων των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε 15 τομείς.
Ειδικότερα, το Tank παρακολούθησε πόσες λέξεις-κλειδιά εμφανίστηκαν για κάθε εταιρεία στα 10 κορυφαία αποτελέσματα (σελίδα ένα από την αναζήτηση της Google) πριν από την έναρξη των αλλαγών και, στη συνέχεια, συγκρίθηκε το αποτέλεσμα με την απόδοση μετά την εφαρμογή των ενημερώσεων. Ακολούθως, ελήφθη ένα άθροισμα αυτών των στοιχείων για κάθε κλάδο, για να δοθεί μια μέση στατιστική για την απόδοση του κλάδου στο σύνολό του.
Ο τουριστικός και ταξιδιωτικός κλάδος, είδε τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης για κατά μέσο όρο 3,27% λιγότερες λέξεις-κλειδιά τον Ιανουάριο του 2023 από ό,τι στις αρχές Δεκεμβρίου 2022.
Αρκετοί άλλοι κλάδοι κέρδισαν από τις αλλαγές, όπως τα είδη σπιτιού και τα εσωτερικά είδη (αύξηση 2,7%), τα τρόφιμα και τα ποτά (αύξηση 2,2%), η αρχιτεκτονική (άνοδος 1,6%) και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων (άνοδος 1,5%). Η μεγαλύτερη απώλεια σημειώθηκε στα logistics και την αποθήκευση, με πτώση 5,89%.
Οι δύο αλλαγές του Δεκεμβρίου από την Google - η Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου και η Ενημέρωση Ανεπιθύμητου Συνδέσμου – προορίζονταν και οι δύο στην ιεράρχηση του χρήσιμου περιεχομένου.
Επίσης, οι ενημερώσεις «τιμωρούν» περαιτέρω τους ιστότοπους που η μηχανή αναζήτησης θεωρεί ότι προσπαθούν να εξαπατήσουν το σύστημα, συμπεριλαμβάνοντας περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί μόνο για να προσπαθήσει να καταταχθεί υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ωστόσο, όπως εξηγεί ο επικεφαλής ψηφιακού τμήματος του Tank, κ. Martin Harris, τόσο τα κέρδη όσο και οι απώλειες από αυτά, μπορεί να είναι προσωρινά, καθώς αυτός είναι ο φυσικός τρόπος με τον οποίο αλλάζει το τοπίο της Google, εφόσον το μόνο που θέλει να κάνει είναι να παρέχει στους ανθρώπους χρήσιμες και ακριβείς απαντήσεις για ερωτήσεις που αναζητούν. Περαιτέρω, ο κ. Harris ανέφερε ότι, για τα brands που έχουν χάσει, είναι σημαντικό να μην πανικοβάλλονται και να μην κάνουν τίποτα βιαστικά. Αντίθετα, να θυμούνται ότι το πιο σημαντικό πράγμα παραμένει αμετάβλητο: ο ιστότοπός τους πρέπει να παρέχει εμπεριστατωμένες και ενημερωτικές πληροφορίες καλύτερης ποιότητας από τους ανταγωνιστές. Ομοίως, οι επιχειρήσεις που έχουν δει την προβολή τους να αυξάνεται, θα πρέπει να έχουν υπόψη ότι η επόμενη ενημέρωση θα μπορούσε να τις επαναφέρει στην προηγούμενη θέση τους. Επομένως, θα πρέπει να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία με αυτούς τους όρους, όσο μπορούν.
Κάθε ενημέρωση επιτρέπει στη Google να διακρίνει το περιεχόμενο που δημιουργείται απλώς για να αυξήσει ευκολότερα την κατάταξη ενός ιστότοπου. Τέλος, ο κ. Harris καταλήγει στο ότι, για να θέσουν ένα brand σε καλύτερη θέση, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι η τεχνογνωσία του εργατικού δυναμικού τους εμφανίζεται στον ιστότοπό τους, ότι εξηγούν και συζητούν θέματα — και ότι οι άνθρωποι μπορούν να τη βρουν.
διαβάστε ακόμα
-
Κατά της τεχνητής νοημοσύνης οι Αμερικάνοι - Το 61% πιστεύει ότι η AI απειλεί το μέλλον της ανθρωπότητας 18/05 | 12:31
-
Στο «σύμπαν» του ChatGPT και η HolidayCheck – Οι κριτικές θα συντάσσονται από την ΑΙ 08/05 | 12:11
-
Oι θέσεις της Google και του TikTok για την παραπληροφόρηση 05/05 | 11:35
-
Λευκός Οίκος: Ανοίγει διάλογο με τεχνολογικούς κολοσσούς για την Τεχνητή Νοημοσύνη 03/05 | 13:31
-
Παραιτήθηκε από την Google ο «πατέρας» της τεχνητής νοημοσύνης - Προειδοποιεί για «τρομερούς» κινδύνους 02/05 | 13:54
-
Η Epsilon Net εξαγόρασε εταιρία λύσεων πληροφορικής στα ξενοδοχεία 02/05 | 11:08
-
Η πρόοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ανθρώπινη ευημερία 30/04 | 13:46
-
Οι κβαντικές δορυφορικές επικοινωνίες είναι το υπερόπλο του μέλλοντος 29/04 | 12:18
-
ΕΕ: Απαγόρευση ή οριοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης; 18/04 | 11:38
-
Ζήτησαν από AI να δημιουργήσει έναν «βασιλιά» για κάθε χώρα, και τα έκανε… θάλασσα με την Τουρκία – Βίντεο 18/04 | 11:31
δημοφιλέστερα
- 1 Ύμνοι Σουηδού δημοσιογράφου για τα Ιωάννινα και άλλους 9 ελληνικούς προορισμούς 25.05.2023 | ΕΟΤ
- 2 Τουρισμός | Ο FTI διευρύνει τη σεζόν σε Κρήτη και Ρόδο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου – Η ζήτηση για Ελλάδα ξεπερνάει το 2019 26.05.2023 | TOUR OPERATORS
- 3 Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Λευκάδα και Σκιάθο 27.05.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Πώς ταξιδεύουν οι τουρίστες από τη Λατινική Αμερική 13.07.2018 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Ανέλαβε η Ιωάννα Δρέττα Υπουργός Τουρισμού 26.05.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Πώς θα αντιμετωπιστεί ο ακτιβισμός για το περιβάλλον; 27.05.2023 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 7 Ξενοδοχεία: Έτσι θα είναι το δωμάτιο του μέλλοντος 13.03.2018 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες στη Λευκάδα 28.05.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Τουρισμός | Ανάδειξη της Κέρκυρας στην αγορά του Ισραήλ 27.05.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Σε διεθνές φολκλορικό φεστιβάλ της Ρουμανίας ο Πολιτιστικός Σύλλογος Θεοδωριάνων Άρτας 27.05.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ