Η πρωτοποριακή πλατφόρμα All-In-One προκαλεί τους Έλληνες ξενοδόχους

20 Feb 2023, 12:05 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TornosNews.gr

Η πρωτοποριακή πλατφόρμα All-In-One προκαλεί τους Έλληνες ξενοδόχους

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η καινοτόμος πλατφόρμα All-In-One TouchMenu προκαλεί τους Έλληνες ξενοδόχους την παραμονή της εναρξης της σεζόν 2023 να εξαλείψουν πλήρως το έντυπο χαρτί από τα ξενοδοχεία και τους χώρους τους, για να κερδίσουν χρήματα και χαρούμενους επισκέπτες χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.

Η πρόκληση αυτή γίνεται στο πλαίσιο της προτεραιότητας, που έθεσε το Ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού κατά τη διάρκεια του «Greek Tourism Success Story: Acceleration Through Digital Innovation», για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του κλάδου και την ενίσχυση της τουριστικής εμπειρίας αξιοποιώντας την ψηφιακή καινοτομία.

Η ψηφιακή αυτή λύση έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε περισσότερα από 10.000 δωμάτια ξενοδοχείων παγκοσμίως. Η εταιρεία που εκπονεί το έργο είναι πρωτοπόρος στα οικοσυστήματα ψηφιακής φιλοξενίας και κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών δραστηριοποιήθηκε δυναμικά για να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια σειρά από πρόσθετες ενότητες και λειτουργίες. 

Virtual Concierge

Ο Virtual Concierge ή Εικονικός Θυρωρός αν προτιμάτε TouchMenu ξεχωρίζει όχι μόνο μέσω της λειτουργικότητας του αλλά και χάρη στην δυνατότητα που προσφέρει μέσω της επιλογής σάρωσης ενός μόνο κωδικού QR - χωρίς την ανάγκη εγκατάστασης εφαρμογής για κινητά - για πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις δραστηριότητες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία. 

Το διαδραστικό σύστημα αυξάνει την ικανοποίηση των επισκεπτών και συμβάλλει στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων κάθε ξενοδοχείου δια των παροχών επιτόπιας εστίασης, συσκέψεων και ψυχαγωγίας. 

Ένας μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων από τη Σλοβενία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο, την Αυστρία, την Ουγγαρία και την Ελλάδα συγκαταλέγονται στους εκθέτες οι οποίοι ήδη αναζητούν παρόμοιες λύσεις.  

Ο «Virtual Concierge» βοηθά τα ξενοδοχεία να εξοικονομήσουν χαρτί εκτύπωσης και συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Παρέχει ένα επιπλέον κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των επισκεπτών και του προσωπικού του ξενοδοχείου ενισχύοντας τις κρατήσεις και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών - 24/7. 

Η ψηφιακή πύλη διευκολύνει τις άμεσες παραγγελίες και τις ηλεκτρονικές πληρωμές, ενώ η ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών και τα μοτίβα των αγορών τους. Επιπλέον, αναπτύσσει επιλογές up-sell και cross-sell επιδιώκοντας να αυξήσει τις πωλήσεις και να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη. 

Οι πιο πρόσφατες ενότητες του TouchMenu στοχεύουν στη βελτιστοποίηση του έργου των διοργανωτών εκδηλώσεων. Οι υπεύθυνοι πωλήσεων MICE έχουν τώρα την ευκαιρία να στείλουν μια πλήρη προσφορά, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους σετ του φακέλου δεξιώσεων (banqueting kit) μέσω ενός κωδικού QR ή ενός απλού συνδέσμου (link). Έτσι οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώσουν τα διαλείμματα για καφέ, να καθορίσουν τον αριθμό των συμμετεχόντων, να επιλέξουν φαγητό και ποτά για μεσημεριανό γεύμα και δείπνο και, φυσικά, να γίνουν αλλαγές μέχρι να οριστικοποιηθεί μια συμφωνία. Σε οποιαδήποτε στάδιο αυτής της διαδικασίας, το ενσωματωμένο πρόγραμμα budget event, οπτικοποιεί τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης και διαμορφώνει την τελική τιμή.

Όσον αφορά την τιμολόγηση, ο «Virtual Concierge» δεν αποτελεί μια ακριβή πολυτέλεια. Αντιθέτως, είναι μια προσιτή λύση με ένα σταθερό μηνιαίο πάγιο που αντιστοιχεί κατά μέσο όρο στο κόστος μιας διανυκτέρευσης.

Μάθετε περισσότερα για την καινοτόμο πλατφόρμα TouchMenu εδώ.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα