Expedia | Πλατφόρμα νέας τεχνολογίας θα καθοδηγεί τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία με την καλύτερη εμπειρία επισκεπτών
06 May 2022, 12:24 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
H Expedia λανσάρει μια πλατφόρμα νέας τεχνολογίας, την Open World, η οποία θα προσαρμόζει και θα διαθέτει στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες από συνεργάτες όλων των μεγεθών.
Οι κριτικές και αλληλεπιδράσεις με την εξυπηρέτηση πελατών πρόκειται να συμπεριληφθούν σε ένα νέο σκορ εμπειρίας πελατών το οποίο θα έχει άμεσο αντίκτυπο στα κριτήρια αναζήτησης στην πλατφόρμα.
Όπως επισημαίνει ο CEO της Expedia, Peter Kern, οι κριτικές θα παίζουν κεντρικό ρόλο στη νέα πλατφόρμα και θα καθοδηγούν τους ταξιδιώτες στις υπηρεσίες που προσφέρονται. Οι συνεργάτες της Expedia θα λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις κριτικές και συγκεκριμένες συστάσεις προκειμένου να βελτιώνουν την προσφορά και τις υπηρεσίες τους.
Λόγω μεγάλης ποικιλίας πηγών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών από τους ταξιδιώτες και των αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών, κάθε ξενοδοχείο θα συγκεντρώνει ένα νέο σκορ εμπειρίας επισκεπτών. Αυτό το σκορ θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις αναζητήσεις και στα κριτήρια φίλτρων που θα καθορίζουν την ορατότητα των υπηρεσιών στον αλγόριθμο της Expedia.
Έπειτα από δύο έτη κατά τα οποία εξετάσαμε τις δυνατότητές μας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή, δήλωσε ο κ. Kern. Αντί για μια αγορά με επίκεντρο την τιμή, οραματιστήκαμε έναν κόσμο όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούν να διαλέγουν ανάμεσα σε σωστές επιλογές σύμφωνα με τις ανάγκες τους, με διαφάνεια σχετικά με τις αξίες και τις προσδοκίες τους, είπε. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου με δομικά στοιχεία όπως η πληρωμή, η πρόληψη της απάτης, η συνομιλία και η εξυπηρέτηση», τόνισε.
διαβάστε ακόμα
-
Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια 21/09 | 15:16
-
5 bot προσπαθούν να οργανώσουν ένα ταξίδι διακοπών στην Ελλάδα και είναι... απογοήτευση 15/09 | 17:08
-
Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές 15/09 | 11:07
-
Google Flights | Νέα χρήση για τις πιο οικονομικές κρατήσεις πτήσεων 29/08 | 12:00
-
Η Travelotopos διασυνδέεται με την Google και διανέμει τον πλούτο των τουριστικών εμπειριών σε όλο τον κόσμο 18/07 | 14:22
-
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να γεύεται και να μυρίζει τα ποτά; 13/07 | 11:10
-
Κι αν η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει τον κόσμο καλύτερο; 16/07 | 21:59
-
Χάκερ επιτέθηκαν στην Booking.com – Προσποιούνταν τους ξενοδόχους και ζητούσαν πληρωμές για δωμάτια 14/07 | 10:59
-
Ρουμανία: Ο πρώτος κυβερνητικός σύμβουλος με τεχνητή νοημοσύνη 03/07 | 10:07
-
Η τεχνολογία αλλάζει άρδην το τοπίο των πληρωμών 30/06 | 13:51
δημοφιλέστερα
- 1 «Στοίχημα για εμάς το πρώτο πλωτό αιολικό πάρκο να είναι έτοιμο το 2030» 22.09.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 2 1,3 εκατ. οι επισκέπτες της Ακρόπολης το α’ 5μηνο – Αύξηση 54,5% στα Μουσεία της χώρας 22.09.2023 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 3 HATTA - FedHATTA: Νέα ψηφιακή έκδοση iGreece για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα 22.09.2023 | FEDHATTA
- 4 ΞΕΕ | Το Ελληνικό Πρωινό της Αττικής στο Φεστιβάλ Γαίας Αττικής Νέα Θεσμοφόρια 22.09.2023 | ΞΕΕ
- 5 Κυριαρχία της Booking.com στις online ταξιδιωτικές κριτικές, αλλά χάνει έδαφος από τη Google 22.09.2023 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
- 6 KAYAK: Αυτοί είναι οι Ελληνικοί προορισμοί με τα φθηνότερα πεντάστερα ξενοδοχεία για το φθινόπωρο 22.09.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Προχωρούν οι διαδικασίες για την ίδρυση του Διαχρονικού Μουσείου Τρικάλων στη Θεσσαλία 22.09.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Dusit International: Σε αναζήτηση ξενοδοχείων στην Ευρώπη και τον κόσμο για τα 2 νέα brand Dusit Collection & Devarana 22.09.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Τουρισμός: Ενδυνάμωση της συνεργασίας Ελλάδας-Ταϊλάνδης 22.09.2023 | ΕΟΤ
- 10 Η Marketing Greece και τα Ikos Resorts αναδεικνύουν την πολιτιστική ταυτότητα της Κέρκυρας 22.09.2023 | ΣΕΤΕ