Expedia | Πλατφόρμα νέας τεχνολογίας θα καθοδηγεί τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία με την καλύτερη εμπειρία επισκεπτών
06 May 2022, 12:24 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
H Expedia λανσάρει μια πλατφόρμα νέας τεχνολογίας, την Open World, η οποία θα προσαρμόζει και θα διαθέτει στην αγορά προϊόντα και υπηρεσίες από συνεργάτες όλων των μεγεθών.
Οι κριτικές και αλληλεπιδράσεις με την εξυπηρέτηση πελατών πρόκειται να συμπεριληφθούν σε ένα νέο σκορ εμπειρίας πελατών το οποίο θα έχει άμεσο αντίκτυπο στα κριτήρια αναζήτησης στην πλατφόρμα.
Όπως επισημαίνει ο CEO της Expedia, Peter Kern, οι κριτικές θα παίζουν κεντρικό ρόλο στη νέα πλατφόρμα και θα καθοδηγούν τους ταξιδιώτες στις υπηρεσίες που προσφέρονται. Οι συνεργάτες της Expedia θα λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις κριτικές και συγκεκριμένες συστάσεις προκειμένου να βελτιώνουν την προσφορά και τις υπηρεσίες τους.
Λόγω μεγάλης ποικιλίας πηγών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών από τους ταξιδιώτες και των αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών, κάθε ξενοδοχείο θα συγκεντρώνει ένα νέο σκορ εμπειρίας επισκεπτών. Αυτό το σκορ θα έχει άμεσο αντίκτυπο στις αναζητήσεις και στα κριτήρια φίλτρων που θα καθορίζουν την ορατότητα των υπηρεσιών στον αλγόριθμο της Expedia.
Έπειτα από δύο έτη κατά τα οποία εξετάσαμε τις δυνατότητές μας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για αλλαγή, δήλωσε ο κ. Kern. Αντί για μια αγορά με επίκεντρο την τιμή, οραματιστήκαμε έναν κόσμο όπου οι ταξιδιώτες θα μπορούν να διαλέγουν ανάμεσα σε σωστές επιλογές σύμφωνα με τις ανάγκες τους, με διαφάνεια σχετικά με τις αξίες και τις προσδοκίες τους, είπε. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου με δομικά στοιχεία όπως η πληρωμή, η πρόληψη της απάτης, η συνομιλία και η εξυπηρέτηση», τόνισε.
διαβάστε ακόμα
-
Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο 27/06 | 13:28
-
Εναρμονίζοντας το Design με τη Σήμανση για τη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής εμπειρίας 5 αστέρων στην Κέρκυρα 09/05 | 13:35
-
Λονδίνο: Παρουσίαση προηγμένων ρομπότ για ξενοδοχεία και εστιατόρια 24/03 | 09:37
-
Ε.Ε. | Έρευνα για συμφωνία Google και Meta (π. Facebook) σχετικά με υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης 13/03 | 13:12
-
Διπλή Βράβευση για τη Global Media στα φετινά Influencer Marketing Awards 09/03 | 10:55
-
Γιατί να μάθω Python; 3 λόγοι για να κάνετε προγραμματισμό με Python 02/03 | 13:09
-
Η Ε.Ε. εγκρίνει την υπό όρους εξαγορά της Kustomer από τη Meta (πρώην Facebook) 28/01 | 16:55
-
LG και Creta Maris Beach Resort αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής των επισκεπτών στην Κρήτη 24/01 | 15:45
-
Η Μάλτα παρουσιάζει... τη Marija, την πρώτη ψηφιακή ταξιδιωτική σύμβουλο της χώρας 14/03 | 15:37
-
GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία 15/01 | 01:33
δημοφιλέστερα
- 1 Γερμανικός Τύπος | «Απλησίαστες οι διακοπές στην Ελλάδα»- Πόσο ακρίβυναν τα ξενοδοχεία 29.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Στο έλεος του χάους στα γερμανικά αεροδρόμια | Αναμένονται εργαζόμενοι από την Τουρκία και άλλες χώρες 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Τουρισμός | Πόσο η ακρίβεια θα επηρεάσει τις πτήσεις στην Ευρώπη; - προβληματισμός στο συνέδριο του ACI Europe 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Μύκονο 30.06.2022 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 H Xenia 2022 ετοιμάζει την πιο εντυπωσιακή της διοργάνωση 30.06.2022 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 6 Νοσταλγία! Οι διακοπές περνούν σε εποχή... πουριτανισμού; 30.06.2022 | ΤΑΣΕΙΣ
- 7 Tα τουριστικά έσοδα μπορεί να φτάσουν φέτος τα 20 δισ.ευρώ- Οι λύσεις στα προβλήματα των ξενοδοχείων 30.06.2022 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αττάλειας - πάνω από 4 εκατ. τουρίστες το α' εξάμηνο 30.06.2022 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Όμιλος Sani/Ikos | Tα Sani Dunes και Ikos Aria παράδειγμα στην έκθεση της Deloitte για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος 29.06.2022 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Holiday Extras | Η μεγάλη πλειονότητα των ταξιδιών από το Ην. Βασίλειο διεξάγονται κανονικά παρά το «χάος» 30.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ