Ε.Ε. | Έρευνα για συμφωνία Google και Meta (π. Facebook) σχετικά με υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης
13 Mar 2022, 13:12 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κίνησε επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα, για να αξιολογήσει κατά πόσον μια συμφωνία μεταξύ της Google και του Meta (πρώην Facebook) για υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης προβολής ενδέχεται να έχει παραβιάσει τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ.
Η έρευνα της Επιτροπής αφορά μια συμφωνία που συνήφθη μεταξύ της Google και του Meta τον Σεπτέμβριο του 2018, στην οποία η Google έδωσε την κωδική ονομασία «Jedi Blue», για τη συμμετοχή του «Audience network» του Meta στο πρόγραμμα «Open Bidding» της Google.
Η Επιτροπή εκφράζει την ανησυχία της για το γεγονός ότι η συμφωνία μπορεί να αποτελέσει μέρος των προσπαθειών αποκλεισμού των τεχνολογικών υπηρεσιών διαφήμισης που ανταγωνίζονται το πρόγραμμα Open Bidding της Google και, ως εκ τούτου, να περιορίσει ή να νοθεύσει τον ανταγωνισμό στις αγορές διαδικτυακών διαφημίσεων προβολής, εις βάρος των εκδοτών και, εν τέλει, των καταναλωτών.
Εάν αποδειχθούν, οι διερευνώμενες πρακτικές ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ για τις συμφωνίες μεταξύ εταιρειών που θίγουν τον ανταγωνισμό (άρθρο 101 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) και/ή για την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (άρθρο 102 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης). Η Επιτροπή θα διεξαγάγει τώρα τη διεξοδική της έρευνα κατά προτεραιότητα.
Η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος κ. Μαργκρέιτε Βέστεϊγιερ, αρμόδια για την Πολιτική Ανταγωνισμού, δήλωσε τα εξής: «Πολλοί εκδότες βασίζονται σε διαδικτυακές διαφημίσεις προβολής για να χρηματοδοτήσουν διαδικτυακό περιεχόμενο για τους καταναλωτές.
Η λεγόμενη συμφωνία “Jedi Blue” μεταξύ της Google και του Meta ενδέχεται να στοχοποιεί μια τεχνολογία που είναι ανταγωνιστική στο Open Bidding της Google, με στόχο την αποδυνάμωσή της και τον αποκλεισμό της από την αγορά προβολής διαφημίσεων σε ιστότοπους και εφαρμογές εκδοτών. Εάν επιβεβαιωθεί από την έρευνά μας, το γεγονός αυτό θα περιόριζε και θα νόθευε τον ανταγωνισμό στην αγορά της τεχνολογίας διαφήμισης που ήδη παρουσιάζει υψηλή συγκέντρωση, εις βάρος των ανταγωνιζόμενων τεχνολογιών διανομής διαφημίσεων, των εκδοτών και, τελικά, των καταναλωτών.»
διαβάστε ακόμα
-
Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο 27/06 | 13:28
-
Expedia | Πλατφόρμα νέας τεχνολογίας θα καθοδηγεί τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία με την καλύτερη εμπειρία επισκεπτών 06/05 | 12:24
-
Εναρμονίζοντας το Design με τη Σήμανση για τη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής εμπειρίας 5 αστέρων στην Κέρκυρα 09/05 | 13:35
-
Λονδίνο: Παρουσίαση προηγμένων ρομπότ για ξενοδοχεία και εστιατόρια 24/03 | 09:37
-
Διπλή Βράβευση για τη Global Media στα φετινά Influencer Marketing Awards 09/03 | 10:55
-
Γιατί να μάθω Python; 3 λόγοι για να κάνετε προγραμματισμό με Python 02/03 | 13:09
-
Η Ε.Ε. εγκρίνει την υπό όρους εξαγορά της Kustomer από τη Meta (πρώην Facebook) 28/01 | 16:55
-
LG και Creta Maris Beach Resort αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής των επισκεπτών στην Κρήτη 24/01 | 15:45
-
Η Μάλτα παρουσιάζει... τη Marija, την πρώτη ψηφιακή ταξιδιωτική σύμβουλο της χώρας 14/03 | 15:37
-
GlobalData: Η Google αποτελεί συνεχή απειλή για τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία 15/01 | 01:33
δημοφιλέστερα
- 1 Γερμανικός Τύπος | «Απλησίαστες οι διακοπές στην Ελλάδα»- Πόσο ακρίβυναν τα ξενοδοχεία 29.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Στο έλεος του χάους στα γερμανικά αεροδρόμια | Αναμένονται εργαζόμενοι από την Τουρκία και άλλες χώρες 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Τουρισμός | Πόσο η ακρίβεια θα επηρεάσει τις πτήσεις στην Ευρώπη; - προβληματισμός στο συνέδριο του ACI Europe 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Όμιλος Sani/Ikos | Tα Sani Dunes και Ikos Aria παράδειγμα στην έκθεση της Deloitte για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος 29.06.2022 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Μύκονο 30.06.2022 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Holiday Extras | Η μεγάλη πλειονότητα των ταξιδιών από το Ην. Βασίλειο διεξάγονται κανονικά παρά το «χάος» 30.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Νοσταλγία! Οι διακοπές περνούν σε εποχή... πουριτανισμού; 30.06.2022 | ΤΑΣΕΙΣ
- 8 Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αττάλειας - πάνω από 4 εκατ. τουρίστες το α' εξάμηνο 30.06.2022 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Η Κομισιόν προτείνει την απαγόρευση των θερμαινόμενων προϊόντων αρωματισμένου καπνού 30.06.2022 | ΦΟΡΕΙΣ
- 10 Η Lufthansa δεν είναι πλέον πεντάστερη 29.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ