“Mobile is the king” | 3,8 τρισ. ώρες στο κινητό τους αφιέρωσαν οι χρήστες το 2021
13 Jan 2022, 13:15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Tη φράση “mobile is the king” επιβεβαίωσαν οι πολίτες ανά τον κόσμο το 2021, αφιερώνοντας 3,8 τρισ. ώρες στα κινητά τους τηλέφωνα, χρόνο ρεκόρ όλων των εποχών. Οι χρήστες δαπάνησαν περισσότερο χρόνο από ποτέ στην ιστορία σε mobile εφαρμογές και συγκεκριμένα 4,8 ώρες σε ημερήσια βάση.
Πρακτικά, 7 στα 10 λεπτά που αφιερώνουν οι πολίτες ανά τον πλανήτη στο κινητό τους, δαπανώνται σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, είτε σε εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο. Αυτή η συστηματική ενασχόληση με το κινητό και με mobile εφαρμογές είχε ευρύ οικονομικό αποτύπωμα.
Οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από $170 δισ. σε mobile applications, ποσό αυξημένο κατά 19% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Τα κεφάλαια, που δαπάνησαν οι πολίτες ανά τον πλανήτη σε mobile apps, είναι αστρονομικά, αν σκεφθεί κανείς ότι κάθε λεπτό του 2021 πλήρωναν $320.000 για αγορές από καταστήματα εφαρμογών.
Σύμφωνα με την App Annie και το “State of Mobile 2022”, οι λήψεις (downloads) εφαρμογών το 2021 συνέχισαν να αυξάνονται, φθάνοντας τα 230 δισ., αριθμός μεγαλύτερος κατά 5% σε σχέση με το 2020. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές παγκοσμίως “κατέβαζαν” στη διάρκεια του 2021 περισσότερες από 435.000 εφαρμογές ανά λεπτό.
Νικητής το Tik Tok
Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι εκδότες κυκλοφόρησαν τη χρονιά που πέρασε 2 εκατ. νέες εφαρμογές και παιχνίδια, ανεβάζοντας το αθροιστικό σύνολο σε 21 εκατ. Αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος της παγκόσμιας αγοράς των apps αναδείχθηκε το TikTok, η χρήση του οποίου κατέγραψε αύξηση κατά 90% (παγκοσμίως εκτός Κίνας).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι χρήστες πέρασαν το 2021 σχεδόν διπλάσιο χρόνο στο Tik Tok, η χρήση του οποίου αυξήθηκε κατά 90% τη χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2020. Η εταιρεία εκτιμά ότι, έως το 2ο εξάμηνο του 2022, το Tik Tok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Στο μεταξύ, οι χρήστες ανά τον κόσμο δαπάνησαν $116 δισ. για mobile games.
Οι διαφημιστές φαίνεται πως λαμβάνουν πλέον πολύ σοβαρά υπόψιν τους τις συνήθειες των χρηστών παγκοσμίως και την “εξάρτηση” τους από τα mobile apps. Δεν είναι τυχαίο ότι οι δαπάνες για διαφημίσεις σε κινητά έφθασαν το 2021 τα $295 δισ. το 2021, ενώ προβλέπεται να υπερβεί τα $350 δισ. το 2022.
“Το 2021 ήταν μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά για τη βιομηχανία των κινητών, διαπίστωση που σαφώς συνδέεται με την πανδημία και τις νέες συνήθειες που αυτή δημιούργησε. Το 2022 πρόκειται να καταρρίψει όλα τα παλαιότερα ρεκόρ σε μια μετασχηματισμένη οικονομία, που βασίζεται στην ψηφιακή κοινωνικοποίηση, την υβριδική εργασία και την ψυχαγωγία μέσω κινητού”, τονίζουν οι αναλυτές της App Annie.
Πηγή: sepe.gr
διαβάστε ακόμα
-
Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο 27/06 | 13:28
-
Expedia | Πλατφόρμα νέας τεχνολογίας θα καθοδηγεί τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία με την καλύτερη εμπειρία επισκεπτών 06/05 | 12:24
-
Εναρμονίζοντας το Design με τη Σήμανση για τη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής εμπειρίας 5 αστέρων στην Κέρκυρα 09/05 | 13:35
-
Λονδίνο: Παρουσίαση προηγμένων ρομπότ για ξενοδοχεία και εστιατόρια 24/03 | 09:37
-
Ε.Ε. | Έρευνα για συμφωνία Google και Meta (π. Facebook) σχετικά με υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης 13/03 | 13:12
-
Διπλή Βράβευση για τη Global Media στα φετινά Influencer Marketing Awards 09/03 | 10:55
-
Γιατί να μάθω Python; 3 λόγοι για να κάνετε προγραμματισμό με Python 02/03 | 13:09
-
Η Ε.Ε. εγκρίνει την υπό όρους εξαγορά της Kustomer από τη Meta (πρώην Facebook) 28/01 | 16:55
-
LG και Creta Maris Beach Resort αναβαθμίζουν την εμπειρία διαμονής των επισκεπτών στην Κρήτη 24/01 | 15:45
-
Η Μάλτα παρουσιάζει... τη Marija, την πρώτη ψηφιακή ταξιδιωτική σύμβουλο της χώρας 14/03 | 15:37
δημοφιλέστερα
- 1 Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας! 27.06.2022 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Τουρισμός | Το κόστος διαμονής καθορίζει τον προορισμό διακοπών των Βρετανών- πρώτη επιλογή τo all-inclusive 27.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ
- 3 Οι ταξιδιώτες Gen Z σχεδιάζουν τις διακοπές έτσι ώστε να «δίνουν» καλό περιεχόμενο για τα social media 27.06.2022 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 Το hyper-connectivity μεταμορφώνει τον ταξιδιωτικό κλάδο 27.06.2022 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 5 Ανάπλαση του παραλιακού μετώπου Αφάντου προς όφελος του τουρισμού και των κατοίκων 26.06.2022 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Απεργιακή «ομίχλη» στις πτήσεις: Τουλάχιστον 1,8 εκατ. Βρετανοί θα ταλαιπωρηθούν τον Ιούλιο 27.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Β.Κικίλιας | Αυξημένη κατά 3,2%, σε σχέση με τον Μάιο του 2019, η τουριστική κίνηση 26.06.2022 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 13η Γιορτή Μουσικής στη Ρόδο 27.06.2022 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Η Ελλάδα πρώτη σε ζήτηση αεροπορικών πακέτων ταξιδιών στην Ουγγαρία 27.06.2022 | ΕΟΤ
- 10 Αεροπορία μηδενικών εκπομπών | Η Κομισιόν δρομολογεί νέα συμμαχία για υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά αεροσκάφη 27.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ