Facebook και Ray-Ban δημιουργούν τα πρώτα social media γυαλιά ηλίου

16 Oct 2021, 09:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Facebook και Ray-Ban δημιουργούν τα πρώτα social media γυαλιά ηλίου

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ray-Ban Stories, τα νέα έξυπνα γυαλιά που προέκυψαν από τη σύμπραξη του Facebook και της Ray-Ban, έχουν αρχίσει αν γίνονται ο νέος «βοηθός» των οπαδών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Τα έξυπνα γυαλιά τραβούν φωτογραφίες και βίντεο από ό,τι βλέπει ο χρήστης εκείνη τη στιγμή και στη συνέχεια μπορούν να αναρτηθούν αυτόματα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μπορούν να παίξουν μουσική και να πραγματοποιήσουν τηλεφωνικές κλήσεις, με ήχο που εκπέμπεται από μικροσκοπικά κρυμμένα ηχεία.

Αναλυτικά, τα γυαλιά ηλίου έχουν ενσωματωμένες δύο κάμερες των 5 megapixel, οι οποίες λειτουργούν πατώντας ένα κουμπί στο σκελετό για εγγραφή βίντεο ή λήψη φωτογραφίας. Οι χρήστες μπορούν επίσης να τις ενεργοποιήσουν ανέπαφα, λέγοντας απλά «Hey Facebook, λήψη βίντεο».

Για να προειδοποιεί τους ανθρώπους ότι οι χρήστες των Ray-Ban Stories καταγράφουν ή φωτογραφίζουν, το Facebook ανέφερε ότι θα ανάβει ένα μικρό LED.

Ξεκινώντας από περίπου 350 ευρώ το ζευγάρι, τα Ray-Ban Stories έρχονται σε πέντε διαφορετικές αποχρώσεις και τρία στυλ, συμπεριλαμβανομένων των Round και Meteor. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να επιλέξουν συγκεκριμένους φακούς όπως sun, prescription, polarized, gradient, transitions and clear.

Τέλος, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της Ray-Ban Essilor Luxottica, τα έξυπνα γυαλιά ηλίου ζυγίζουν μόνο πέντε γραμμάρια περισσότερο από τα συνηθισμένα μοντέλα του.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα