Google | Νέα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να συνδεθούν με το κόσμο διαδικτυακώς
26 Sep 2021, 11:57 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Αισιοδοξία ότι ο κλάδος του τουρισμού θα αναδυθεί από την κρίση της πανδημίας πιο ισχυρός και πιο βιώσιμος εκφράζει η Google, με αφορμή την επέτειο της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Σεπτεμβρίου.
Ο τουρισμός, που στη χώρα μας ειδικά θεωρείται η βαριά βιομηχανία της, αφορά στις περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες, καθώς υποστηρίζει από επαγγελματικές ευκαιρίες έως ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα στις οικογένειες που ζουν χωριστά.
Γι’ αυτό και η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι μια ευκαιρία να τιμήσουμε και να εκτιμήσουμε το πώς τα ταξίδια μας βοηθούν να ανανεωθούμε, αλλά και να αναπτύξουμε σημαντικές επαφές με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Ειδικά φέτος, μετά από μια μακρά περίοδο κοινωνικής απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο κόσμος θέλει να ταξιδεύει ακριβώς γι’ αυτή την ανθρώπινη επαφή και την επανένωση με τους αγαπημένους του. Σύμφωνα με έρευνα της Google και της Kantar, οι επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς αποτελούν φέτος βασικό κίνητρο για τα ταξίδια. Αντίστοιχο κίνητρο είναι η επιθυμία της «απόδρασης» από τις οθόνες και την καθημερινότητα της ζωής μέσα στο σπίτι.
Χαρακτηριστικά, από το ξεκίνημα της χρονιάς έχει αυξηθεί το ταξιδιωτικό ενδιαφέρον, με κορυφαίες αναζητήσεις ευρωπαϊκών προορισμών τον Πύργο του Άιφελ και το Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι, την περίφημη εκκλησία Sagrada Família στην Ισπανία, το Κολοσσαίο στην Ιταλία και, φυσικά, την Ακρόπολη των Αθηνών με το ομώνυμο Μουσείο της.
Κι ενώ, όπως διαπιστώσαμε όλοι, τονίζει η Google, η πανδημία προκάλεσε τεράστιο πλήγμα στον τουρισμό, διαφαίνονται αισιόδοξα σημάδια ότι ο κλάδος ανακάμπτει αργά, αλλά σταθερά. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ForwardKeys, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2021, οι πτήσεις σε ευρωπαϊκούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά 13,3% σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στο 39,9% των προ πανδημίας επιπέδων.
Αυτά είναι καλά νέα για τον τουριστικό κλάδο, ο οποίος την προηγούμενη χρονιά χρειάστηκε να προσαρμοστεί σε διαρκώς μεταβαλλόμενες υγειονομικές οδηγίες και απανωτά κλεισίματα συνόρων. Για πολλές ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, η τεχνολογία και οι εξειδικευμένες πληροφορίες απέκτησαν ζωτική σημασία, προκειμένου να κατανοήσουν τις μεταβολές στην ταξιδιωτική ζήτηση και να συνδεθούν με πιθανούς επισκέπτες της χώρας τους online. Παράλληλα, σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, το Grow with Google συνέχισε να παρέχει εκπαιδεύσεις σε ψηφιακές δεξιότητες για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν online εργαλεία, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αναπτυχθούν.
Νωρίτερα φέτος η Google παρουσίασε δωρεάν συνδέσμους για κρατήσεις σε ξενοδοχεία, οι οποίοι οδήγησαν σε αυξανόμενο ενδιαφέρον τόσο για μικρές, όσο και για μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ξενοδοχεία που συνεργάζονται με την ελληνική πλατφόρμα κρατήσεων WebHotelier, είχαν φέτος το καλοκαίρι περισσότερα από 4,7 εκ. δολάρια πρόσθετα έσοδα χάρη σ’ αυτούς τους δωρεάν συνδέσμους. Το Travel Insights with Google είναι μια μηδενικού κόστους ιστοσελίδα για τουριστικούς προορισμούς, το Destination Insights παρέχει τοπικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις μεταβολές στην τουριστική ζήτηση ενώ το Hotel Insights δείχνει πού είναι πιο αυξημένο το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία ανά περιοχή.
Επιπλέον, επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να ταξιδεύουν με πιο βιώσιμο τρόπο και αναζητούν πιο οικολογικές υπηρεσίες, η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι διευκολύνει τον εντοπισμό τέτοιων επιλογών για τους ταξιδιώτες, ώστε να είναι κατά το δυνατόν καλυμμένες όλες οι ανάγκες, οι απαιτήσεις και οι επιθυμίες τους.
Tέλος, αυτή την εβδομάδα η Google λάνσαρε μια νέα σειρά από εργαλεία και πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να συνδεθούν με το κόσμο διαδικτυακώς:
- Νέοι τρόποι για τους χρήστες του Search να ανακαλύψουν ξεναγήσεις, δραστηριότητες και προορισμούς. Από αυτή την εβδομάδα, όταν κάποιος ψάχνει στο Google συγκεκριμένους προορισμούς όπως την Ακρόπολη, μια νέα υπηρεσία εισιτηρίων θα είναι διαθέσιμη που θα εμφανίζει σχετικούς συνδέσμους για είσοδο στο χώρο, και άλλες σχετικές πληροφορίες και επιλογές. Συνεργάτες του τουριστικού χώρου θα μπορούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες εισιτηρίων τους, με μηδενικό κόστος - κατά παρόμοιο τρόπο με την παροχή δωρεάν συνδέσμων για κρατήσεις σε ξενοδοχεία που λάνσαρε η Google νωρίτερα φέτος. Η νέα αυτή παροχή θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στα Αγγλικά.
- Επισήμανση της βιωσιμότητας του ξενοδοχείου στο google.com/travel - Τα στοιχεία της Google από το Search δείχνουν πως ο κόσμος όλο και περισσότερο αναζητά βιώσιμες επιλογές ταξιδιού. Για παράδειγμα, αναζητήσεις όπως “eco hotel” ανεβαίνουν σταθερά από το 2004 (με μια εξαίρεση την περίοδο της έναρξης της πανδημίας). Με στόχο να κάνουμε τις βιώσιμες επιλογές ευκολότερες, πλέον όταν κάποιος ψάχνει για ξενοδοχείο στο google.com/travel, το πλαίσιο “About” θα δείχνει μια λίστα από eco-friendly παροχές και δραστηριότητες του ξενοδοχείου μέσα από ένα eco-certified έμβλημα δίπλα στο όνομα τους.
διαβάστε ακόμα
-
Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet! 01/02 | 09:50
-
Microsoft: Έπεσε το Teams και το Outlook - Πρόβλημα για χιλιάδες χρήστες 25/01 | 11:25
-
Το Viber γίνεται υπερ-εφαρμογή: Νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα- Τι αλλάζει 24/01 | 16:32
-
Back to Vintage: Η Sony βγάζει ξανά Walkman μετά από δεκαετίες, αλλά δεν θα είναι όπως το ξέρουμε 18/01 | 11:30
-
Τεχνολογικές λύσεις Globalsat: εκσυγχρονίζοντας και ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων 17/01 | 09:10
-
Στην εποχή του metaverse 13/01 | 15:45
-
Λευτέρης Τσουκαλάς στον ΣΚΑΪ: Η Ελλάδα μπορεί ως το 2050 να είναι στις 20 πλουσιότερες οικονομίες 02/01 | 10:27
-
SAS: 10 προβλέψεις για το 2023 | Analytics για όλους- Η Τεχνητή Νοημοσύνη πιο κοντά στους ανθρώπους 21/12 | 14:31
-
«Καμπανάκι» από την Meta: Υπάρχουν ακόμη λογισμικά που υποκλέπτουν πληροφορίες σε Facebook και Instagram 15/12 | 21:19
-
Το OCG360 υποδέχεται τη Νέα ψηφιακή εποχή με ανανεωμένο Website και Νέα Εταιρική Ταυτότητα 15/12 | 09:50
δημοφιλέστερα
- 1 Η Δυτική Μακεδονία το επόμενο μεγάλο στοίχημα του Υπ. Τουρισμού 04.02.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 2 Η Αθήνα 6η πιο δημοφιλής ευρωπαϊκή πόλη για τους Αμερικανούς το 2023 06.02.2023 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 3 Εγκρίσεις για 2 νέα ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Χανιά 06.02.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Πράσινο φως για επανάχρηση του χαρακτηρισμένου ως μνημείου ξενοδοχείου Ξενία Χίου 06.02.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 H Αθήνα επανεργοποιεί τις απευθείας πτήσεις με την Κίνα - 3 ευρωπαϊκές πόλεις αύξησαν τις πτήσεις έναντι του 2019 06.02.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Βιβλική καταστροφή σε Τουρκία - Συρία: Εκατοντάδες νεκροί από το σεισμό 7,8 Ρίχτερ - Βίντεο 06.02.2023 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 7 Αδελφοποίηση Άργους – Μυκηνών με την ισραηλινή περιοχή Jezreel Valley 06.02.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 ΠΟΞ | Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του ξενοδόχου Τηλέμαχου Γρηγοριάδη 06.02.2023 | ΠΟΞ
- 9 Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας: Πρόβλεψη για υλοποίηση 475 έργων και δράσεων το 2023 06.02.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Οι δύο μεγάλοι μνηστήρες για την πτωχευμένη Flybe 06.02.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ