«Global Media: Ξεπέρασαν τα 200 τα ξενοδοχεία πελάτες της “Pay on the Stay” λύσης που προσφέρει μαζί με τη Sojern»
18 Dec 2020, 11:05 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Τη δυναμική της πορεία συνεχίζει η Global Media σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς το πελατολόγιό της ξεπέρασε τα 200 συνεργαζόμενα Ξενοδοχεία.
Μαζί με τη Sojern έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών ξενοδοχείων και να ενισχύσουν το δυναμικό τους τόσο με γνωστά Hotel Groups αλλά και με ανεξάρτητα boutique resorts σε όλη την Ελλάδα.
Οι καμπάνιες που υλοποιούν για τους πελάτες τους συνδυάζουν μοναδικά την digital programmatic προβολή με display, SEM, FB/IG αλλά και Metasearch διαφήμιση και είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να προσεγγίζουν το ταξιδιωτικό κοινό είτε βρίσκεται στην διαδικασία έρευνας/προετοιμασίας ενός ταξιδιού είτε στην τελική φάση κλεισίματος
Σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης είναι το γεγονός ότι οι αναφερόμενες καμπάνιες δεν έχουν κανένα ρίσκο για τους Ξενοδόχους καθώς το κόστος το αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η Sojern και η όποια αμοιβή είναι συνδεδεμένη μόνο με κρατήσεις που θα έρθουν ως αποτέλεσμα της καμπάνιας.
Τη Sojern εκπροσωπεί στην Ελλάδα και την Κύπρο αποκλειστικά η Global Media για όλες τις λύσεις που προσφέρει σε πελάτες είτε πρόκειται για Ξενοδοχεία, Αεροπορικές, Προορισμούς κλπ.
«Είναι αλήθεια πως οι ξενοδόχοι βρίσκονται σε ολοένα και αυξανόμενη πίεση ώστε να μεγιστοποιήσουν τις απευθείας κρατήσεις, να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανεξαρτησία αλλά και να περιορίσουν τις προμήθειες. Μέσα από αυτή την συνεργασία με τη Sojern, όλοι πια οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν την ίδια τεχνολογία και τα ίδια δεδομένα τα οποία πελάτες μεγάλων επιχειρήσεων χρησιμοποιούν ήδη, με τον πιο ευέλικτο τρόπο.», προσθέτει ο Κωστής Φρόνιμος, διευθυντής της Global Media.
«Η Sojern έχει καταφέρει με τεράστια επιτυχία να χτίσει μια δυνατή και διεθνή βάση πελατών, η οποία περιλαμβάνει το 93% από τις ταξιδιωτικές εταιρείες του «Fortune 500» και χιλιάδες ανεξάρτητες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καθώς και τοπικούς φορείς του Τουρισμού.
Λίγα Λόγια για τη Global Media
Η Global Media είναι ένα ανεξάρτητο Marketing Media House που προσφέρει εξελιγμένες υπηρεσίες Marketing στους πελάτες της σε Ελλάδα και Κύπρο τα τελευταία 20 χρόνια. Εκπροσωπώντας αποκλειστικά, παγκόσμια τεχνολογικά και όχι μόνο μέσα και πλατφόρμες, παρέχει προηγμένες υπηρεσίες στους πελάτες της.
Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα της Global Media, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εδώ: www.global-media.gr ή στείλτε email στο info@global-media.gr
διαβάστε ακόμα
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
- Έρχεται στην Ελλάδα η τουρκο-κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Trendyol 12/01 | 07:33
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 5 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27.03.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 7 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27.03.2024 | ΑΠΟΨΗ