Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS για το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου
25 Sep 2020, 09:51 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού προσπαθούν να βρουν τις ισορροπίες τους στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, με τις δυσμενείς επιπτώσεις του COVID-19 να διαφαίνονται πλέον και στην οικονομία, η άμεση—αλλά και σε βάθος χρόνου—επένδυση σε μια digital στρατηγική με στοχευμένες Google Ads καμπάνιες είναι πλέον επιτακτική.
Η OVERRON αξιοποιώντας την 15ετή εμπειρία της στο χώρο του τουρισμού, με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε 8 χώρες, έρχεται να αποδείξει, για ακόμη μια φορά, πως ακόμα και στις πιο δύσκολες και ακραίες συνθήκες, εφαρμόζοντας έξυπνα σχεδιασμένες στρατηγικές με εμπεριστατωμένη ανάλυση των στατιστικών στοιχείων και των τάσεων ανά εβδομάδα, μπορούν να επιτευχθούν θεαματικά αποτελέσματα.
To τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου, η OVERRON κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα για τους πελάτες της. Σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι ενάντια σε κάθε δυσοίωνη πρόβλεψη σχετικά με την δυναμική του προορισμού.
Μάλιστα σε πολλές καμπάνιες Google Ads, η σχέση της δαπάνης προς τις μετρήσιμες κρατήσεις που ήρθαν μέσω της καμπάνιας, ουσιαστικά δηλαδή η αναγωγή του κόστους σε ποσοστό προμήθειας είναι θεαματική χαμηλή ακόμα και κάτω του 4%.
Με βάση την μέτρηση ROAS (Return on Advertising Spend) η Overron απέφερε αναλογίες από 30:1 (δηλαδή ανά ένα ευρώ δαπάνης το ξενοδοχείο λάμβανε 30€ σε κρατήσεις ή σε αναλογία ποσοστού προμήθειας 3,3%) — μέχρι και 70:1 με πολλές καμπάνιες να σημειώνουν ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία από πέρσι (βάσει ROAS).
Εξαιρετικά νούμερα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, γεμάτη προκλήσεις αναλογιζόμενοι και ότι μια καμπάνια θεωρείται επιτυχημένη όταν το ROAS είναι μεγαλύτερο από 8:1!
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά αποτελέσματα καμπάνιας Google Ads για τον μήνα Ιούνιο https://360hotelmarketing.com/successful-results/
Ξενοδοχεία που τρέχουν παράλληλα επιθετικές ενέργειες στα Social Media με δυναμική ανάπτυξη followers στο Instagram, έχουν βοηθηθεί σημαντικά και η συνολική δυναμική έχει αποτυπωθεί και στις απευθείας κρατήσεις.
Η εμπειρία, η γνώση και το know-how της OVERRON, την καθιστούν ισχυρό σύμμαχο κάθε ξενοδόχου στις πρωτοφανείς προκλήσεις της εποχής.
Η OVERRON προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες Digital Marketing σε ξενοδοχεία για περισσότερα από 15 χρόνια, έχει να επιδείξει εντυπωσιακά και απτά αποτελέσματα απόδοσης, πολύ μεγαλύτερα του μέσου όρου των διεθνών στατιστικών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Overron μπορείτε να βρείτε εδώ
διαβάστε ακόμα
- Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης 29/03 | 10:31
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI 29.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 5 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 6 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ