NovelMenu και eLike: Δύο καινοτόμες εφαρμογές από την Pleiades Group Λύσεις Πληροφορικής & Εφαρμογών
30 Jul 2020, 09:23 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Δύο νέες εφαρμογές για τις επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας προσφέρει η εταιρεία Pleiades Λύσεις Πληροφορικής & Εφαρμογών. Πρόκειται για τον ψηφιακό τιμοκατάλογο novelMenu και την έξυπνη εφαρμογή αξιολόγησης eLike.
Ειδικότερα, η Pleiades Λύσεις Πληροφορικής & Εφαρμογών, συμπορευόμενη με τη διεθνή τάση για τις επιχειρήσεις εστίασης και φιλοξενίας και δίνοντας πλέον έμφαση στη “Συνολική Εμπειρία” που προσφέρεται στους πελάτες, δημιούργησε το novelMenu, έναν ανέπαφο πολυγλωσσικό τιμοκατάλογο σε ψηφιακή μορφή (digital menu) με QR CODE που αντικαθιστά τον πεπαλαιωμένο έντυπο τιμοκατάλογο στα καταστήματα εστίασης. Με τη χρήση tablets και μέσω μιας διαδραστικής πλατφόρμας, πλούσιας σε περιεχόμενο εικόνας, videos και κειμένων, επιτυγχάνει να μεγιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών, να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα και να αυξήσει τον τζίρο του καταστήματός σας.
Μέσω του προαιρετικού σταντ μεγάλης οθόνης αφής, το novelMenu ενημερώνει τους περαστικούς για τα προϊόντα σας με εντυπωσιακό τρόπο προσελκύοντας νέους πελάτες εντός του χώρου του καταστήματος.
Οφέλη του novelMenu:
- Εύκολο στη χρήση, δεν απαιτεί χρόνο εξοικείωσης.
- Παρουσίαση που αναδεικνύει όλα τα εδέσματα, ροφήματα και ποτά.
- Χαμηλό κόστος αγοράς, γρήγορη απόσβεση και σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων που θα δίνονταν για τη χρήση και τις ανανεώσεις του συμβατικού έντυπου καταλόγου.
- Γρήγορη, εύκολη και ανέξοδη ανανέωση όλων των παραμέτρων του μενού (φωτογραφίες, περιγραφές, διαθεσιμότητα, τιμές).
- Δυνατότητα προσθήκης απεριόριστου αριθμού γλωσσών.
- Παραμετροποιήσιμο σύμφωνα με την ταυτότητα της επιχείρησής σας (logos, χρώματα κτλ.).
- Λειτουργεί και σαν εξαιρετικό εργαλείο μάρκετινγκ και προώθησης.
- Μειώνει τον χρόνο εξυπηρέτησης.
- Βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης.
- Μεγιστοποιεί τη “Συνολική Εμπειρία” των πελατών.
Παράλληλα, μέσω της προαιρετικής εφαρμογής eLike, το σύστημα σας επιτρέπει να πληροφορείστε τι σκέφτονται οι πελάτες για την επιχείρησή σας και πόσο ικανοποιημένοι είναι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Με το eLike αποδεικνύετε ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη των πελατών σας, έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε πιθανά προβλήματα στις υπηρεσίες που προσφέρετε και να λάβετε τα κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπισή τους. Μπορεί επίσης να συμβάλλει στην αύξηση των θετικών κριτικών, στη μείωση των αρνητικών και στην άνοδο στην κατάταξης σε ιστότοπους όπως TripAdvisor, Google My Business, facebook, ενώ οι κριτικές που λαμβάνονται μπορούν και να κοινοποιούνται στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Αναλυτικά, το eLike λειτουργεί σε κάθε tablet με οθόνη αφής στον χώρο της επιχείρησής σας (κατάστημα, γραφείο, ιατρείο, εστιατόριο, ξενοδοχείο, αποθήκη κτλ) και είναι συνδεδεμένο online με τον server της διαχείρισής του. Το tablet τοποθετείται σε καλαίσθητο ειδικό σταντ που κλειδώνει και μπορεί να είναι επιδαπέδιο, επιτραπέζιο, ή επιτοίχιο. Επιπλέον, το eLike μπορεί να περιλαμβάνει μία ή πολλαπλές ερωτήσεις και σε διαφορετικές γλώσσες. Μπορείτε να αλλάζετε τις ερωτήσεις όποτε απαιτείται, ενώ οι παλιές ερωτήσεις με τις απαντήσεις και τα στατιστικά τους συνεχίζουν να βρίσκονται στο αρχείο και μπορούν να επανέλθουν ανά πάσα στιγμή.
Το eLike επίσης παρέχει στην επιχείρηση αρχείο και στατιστικά στοιχεία ικανοποίησης πελατών, απαραίτητα για την κατανόηση της πραγματικής εικόνας της επιχείρησης προς τα έξω και τη λήψη αποφάσεων για τη βελτίωσή της. Επιπροσθέτως, το σύστημα συμβάλλει στην αξιολόγηση του προσωπικού και στην παρακίνηση να βελτιώνουν συνεχώς την απόδοσή τους.
Τέλος, το eLike είναι ένα καλόγουστο, φιλικό στη χρήση, εύκολο στη διαχείριση, οικονομικό και αποτελεσματικό εργαλείο αξιολόγησης της ικανοποίησης πελατών και διαχείρισης φήμης για κάθε επιχείρηση και οργανισμό. Αποτελεί ένα σύστημα απαραίτητο στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον για τη διατήρηση των παλαιών και τη συνεχή αύξηση των νέων πελατών.
Ζητήστε μας τώρα μια παρουσίαση των novelMenu και eLike!
Για πληροφορίες, καλέστε: 211 4131628, https://pleiades-group.gr/
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης 29/03 | 10:31
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
δημοφιλέστερα
- 1 Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος 17.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton 17.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 6 Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό 17.04.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 7 Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference" 17.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo 17.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ