Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS εν μέσω COVID-19
15 Jul 2020, 09:01 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Καθώς οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού προσπαθούν να βρουν τις ισορροπίες τους στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, με τις δυσμενείς επιπτώσεις του COVID-19 να διαφαίνονται πλέον και στην οικονομία, η άμεση—αλλά και σε βάθος χρόνου—επένδυση σε μια digital στρατηγική με στοχευμένες Google Ads καμπάνιες είναι πλέον επιτακτική.
Η OVERRON αξιοποιώντας την 15ετή εμπειρία της στο χώρο του τουρισμού, με περισσότερα από 400 ξενοδοχεία σε 8 χώρες, έρχεται να αποδείξει, για ακόμη μια φορά, πως ακόμα και στις πιο δύσκολες και ακραίες συνθήκες, εφαρμόζοντας έξυπνα σχεδιασμένες στρατηγικές με εμπεριστατωμένη ανάλυση των στατιστικών στοιχείων και των τάσεων ανά εβδομάδα, μπορούν να επιτευχθούν θεαματικά αποτελέσματα.
Μέσα στον Ιούνιο, έναν εξαιρετικά δύσκολο μήνα για τις κρατήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο, η OVERRON κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα για τους πελάτες της. Σε πολλές περιπτώσεις τα αποτελέσματα είναι ενάντια σε κάθε δυσοίωνη πρόβλεψη σχετικά με την δυναμική του προορισμού.
Μάλιστα σε πολλές καμπάνιες Google Ads, η σχέση της δαπάνης προς τις μετρήσιμες κρατήσεις που ήρθαν μέσω της καμπάνιας, ουσιαστικά δηλαδή η αναγωγή του κόστους σε ποσοστό προμήθειας είναι θεαματική χαμηλή ακόμα και κάτω του 4%.
Με βάση την μέτρηση ROAS (Return on Advertising Spend) η Overron απέφερε αναλογίες από 30:1 μέχρι και 70:1 — με πολλές καμπάνιες να σημειώνουν ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία από πέρσι (βάσει ROAS).
Εξαιρετικά νούμερα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο, γεμάτη προκλήσεις αναλογιζόμενοι και ότι μια καμπάνια θεωρείται επιτυχημένη όταν το ROAS είναι μεγαλύτερο από 8:1!
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά αποτελέσματα καμπάνιας Google Ads για τον μήνα Ιούνιο https://360hotelmarketing.com/successful-results/
Ξενοδοχεία που τρέχουν παράλληλα επιθετικές ενέργειες στα Social Media με δυναμική ανάπτυξη followers στο Instagram, έχουν βοηθηθεί σημαντικά και η συνολική δυναμική έχει αποτυπωθεί και στις απευθείας κρατήσεις.
Έχοντας ως στόχο την πρόβλεψη της ροής των online κρατήσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, η OVERRON δημιούργησε μια σελίδα παρακολούθησης της εξέλιξης των online κρατήσεων σε εβδομαδιαία βάση, μέσω ανάπτυξης εφαρμογών στατιστικής ανάλυσης, τα οποία παρέχουν τα εξής στατιστικά στοιχεία:
- Την αυξητική διαφορά κρατήσεων μεταξύ της τρέχουσας εβδομάδας με την προηγούμενη.
- Την ποσοστιαία διαφορά του όγκου κρατήσεων κάθε εβδομάδας σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.
Η καινοτόμα πρωτοβουλία έχει βοηθήσει — και συνεχίζει να βοηθάει — σημαντικά στις αποφάσεις των ενεργειών προώθησης, αλλά και στο γενικότερο σχεδιασμό, των ξενοδοχείων – πελατών της. Η εμπειρία, η γνώση και το know-how της OVERRON, την καθιστούν ισχυρό σύμμαχο κάθε ξενοδόχου στις πρωτοφανείς προκλήσεις της εποχής.
Η OVERRON προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες Digital Marketing σε ξενοδοχεία για περισσότερα από 15 χρόνια, έχει να επιδείξει εντυπωσιακά και απτά αποτελέσματα απόδοσης, πολύ μεγαλύτερα του μέσου όρου των διεθνών στατιστικών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Overron μπορείτε να βρείτε εδώ
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 3 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 9 Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ