Η τεχνολογία στα επαγγελματικά ταξίδια- τι χρησιμοποιούν ανά ήπειρο
30 Dec 2019, 12:03 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Το 71% των στελεχών που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία των ταξιδιών.
Σύμφωνα με έρευνα της Carlson Wagonlit Travel – διεξήχθη από την Artemis Strategy Group σε δείγμα 2.700 στελεχών επιχειρήσεων που πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο-, οι ταξιδιώτες από την Αμερική και την Ασία/ Ειρηνικό τείνουν να την προτιμούν περισσότερο, σε ποσοστά 75% και 71% αντίστοιχα.
Από την άλλη πλευρά, οι Ευρωπαίοι ανησυχούν περισσότερο για τις αλλαγές που επιφέρει η τεχνολογία στα επαγγελματικά ταξίδια με το 7% εξ αυτών να δηλώνουν σκεπτικισμό στη χρήση της έναντι αντίστοιχων ποσοστών 5% των Ασιατών και 3% των Αμερικανών.
Παρότι είναι θα ήταν λογικά πιθανότερο οι νεότερες ηλικίες θα ήταν πιο «ανοικτές» στην αποδοχή της τεχνολογίας, τα αποτελέσματα της έρευνα δείχνουν το αντίθετο. Μόνο οι millennials από την Ασία/ Ειρηνικό έχουν υψηλότερα ποσοστά από την Generation X και τους baby boomers (79% έναντι 75% και 60% αντίστοιχα).
Στην Αμερική, οι ταξιδιώτες της γενιάς Gen X βρίσκονται στην πρώτη θέση όσον αφορά τις προτιμήσεις τους στην τεχνολογία (78%) και ακολουθούν οι millennials (76%) και οι baby boomers (70%), ενώ στην Ευρώπη οι millennials είναι οι τελευταίοι που υιοθετούν την τεχνολογία (64%) και προηγούνται οι άλλες 2 γενιές με ποσοστά 67% καθεμία.
Στα επαγγελματικά ταξίδια, οι τρεις σημαντικότερες συσκευές είναι τα κινητά τηλέφωνα (81%), οι υπολογιστές (52%) και οι φορητοί φορτιστές (41%).
Οι φορητοί φορτιστές προτιμώνται από όλο και περισσότερους ταξιδιώτες από το 2017 και μετά και έχουν ξεπεράσει τις προτιμήσεις τους για τα τάμπλετ που άλλοτε ήταν η τρίτη σημαντικότερη συσκευή. Το 2017, μόλις το 23% των ταξιδιωτών είχε στα επαγγελματικά ταξίδια φορητούς φορτιστές, ενώ τα τάμπλετ έχασαν μερίδιο προτιμήσεων από το 37% το 2017 στο 32% το 2019.
Τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphone) είναι ανάμεσα στις τρεις πιο σημαντικές συσκευές που οι ταξιδιώτες έχουν μαζί τους στα ταξίδια σε ποσοστό 86% για τους Αμερικανούς, 83% για τους Ασιάτες και 73% για τους Ευρωπαίους.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες συγκεντρώνουν υψηλότερη βαθμολογία στη χρήση υπολογιστών (59%) ενώ οι Ευρωπαίοι (51%) ξεπερνούν τους Ασιάτες (48%). Οι Ασιάτες ανησυχούν περισσότερο για το αν θα ξεμείνουν από μπαταρία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με το 49% να φέρνουν για αυτό το λόγο μαζί τους φορητό φορτιστή έναντι 36% των Αμερικανών και 34% των Ευρωπαίων.
Διαδικτυακό τσεκ ιν
Το διαδικτυακό τσεκ ιν είναι η αγαπημένη και πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη καινοτομία (18% και 45%) και ακολουθούν οι υπηρεσίες Google (16% και 42%), τα διαδικτυακά εργαλεία κρατήσεων (14% και 44%), οι ταξιδιωτικές εφαρμογές στο κινητό (12% και 41%), τα αποτυπώματα και τα σκαναρίσματα στην ασφάλεια αεροδρομίων έναντι της ταυτότητας (8% και 16%), ο προέλεγχος της Ασφάλειας Μεταφορών (6% και 16%), οι διαδικτυακές αιτήσεις βίζας (5% και 22%), η Παγκόσμια Πρόσβαση (5% και 13%) και η υποδοχή με ρομπότ σε ξενοδοχεία ή/ και αεροδρόμια (5% και 17%).
Οι ταξιδιώτες από την Ασία/Ειρηνικό παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες στατιστικές διαφορές, με το 18% να αξιολογεί τις υπηρεσίες Google ως την αγαπημένη τους καινοτομία και το 50% να τη χρησιμοποιεί, και με το 15% να προτιμά τα διαδικτυακά εργαλεία κράτησης και το 49% να τα χρησιμοποιεί.
Το 47% των ταξιδιωτών από την Αμερική χρησιμοποιεί διαδικτυακό τσεκ ιν, το 43% υπηρεσίες Google και το 41% ταξιδιωτικές εφαρμογές για κινητά. Ο προέλεγχος Ασφάλειας Μεταφορών είναι η δημοφιλέστερη καινοτομία για αυτούς (16%).
Οι Ευρωπαίοι παρουσιάζουν μικρότερες διαφορές, με το 26% να αξιολογούν το διαδικτυακό τσεκ ιν ως την αγαπημένη καινοτομία τους και το 50% να τη χρησιμοποιούν.
Οι πέντε κορυφαίες χώρες που έχουν αγκαλιάσει τις ταξιδιωτικές καινοτομίες περισσότερο είναι η Αργεντινή (85%), το Μεξικό (85%), η Βραζιλία (83%), η Ισπανία (83%) και η Ιταλία (82%).
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης 29/03 | 10:31
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
δημοφιλέστερα
- 1 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 3 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 4 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 9 Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ