Καινοτόμο ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω Facebook από ξενοδοχειακή αλυσίδα της Δανίας
13 Dec 2019, 11:54 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
H αλυσίδα ξενοδοχείων Zleep Hotels της Δανίας είναι μία από τις πρώτες στον κόσμο, που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα καινούριο εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ το οποίο φιλτράρει εξατομικευμένο περιεχόμενο του Facebook.
Από το 2018 όλοι οι Δανοί χρήστες του Facebook έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν φίλτρα στις ιστορίες τους ή στο Messenger, τα οποία είναι εξαιρετικά δημοφιλή ιδιαίτερα σε νεαρές ηλικίες.
Το Facebook αποφάσισε να κάνει εμπορική χρήση των φίλτρων και σε τεχνική ορολογία η λειτουργία τους αποκαλείται επαυξημένη πραγματικότητα.
Η εταιρία CPC Social η οποία ειδικεύεται στη διαφήμιση στο Facebook, επισημαίνει οτι το φίλτρο αποτελεί μια εξαιρετική δυνατότητα για διαφήμιση και χρησιμοποιείται σοβαρά για προώθηση του brand και των πωλήσεων.
Τα ξενοδοχεία Zleep, επισημαίνει η εταιρία, θα μπορέσουν έτσι να αυξήσουν την παρουσία του brand τους με διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο.
Με τα φίλτρα αυτά, οι χρήστες του Facebook μπορούν να δουν προϊόντα απευθείας από το σπίτι τους και μπορούν να δοκιμάσουν γυαλιά ηλίου ή να βάλουν μέικαπ πριν το αγοράσουν, για παράδειγμα.
Το φίλτρο για τα Zleep Hotels, το οποίο ξεκινά σήμερα τη λειτουργία του, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την CPC Social και την Khora Virtual Reality.
Όπως εξηγεί η κ. Επικεφαλής μάρκετινγκ της αλυσίδας, Bettina Wähling, το Facebook είναι απαραίτητη πλατφόρμα για τη στρατηγική branding της αλυσίδας, και γι’ αυτό επιλέχθηκε η τεχνολογία των φίλτρων σε αυτήν, με στόχο να ενισχυθεί η γνωριμία του κόσμου με το brand. Όποιος χρησιμοποιήσει το φίλτρο θα καταλάβει ότι στα ξενοδοχεία Zleep θα κοιμηθεί καλά το βράδυ και αυτό είναι ένας καλός λόγος για να προβεί σε κράτηση, όπως είπε.
Το προσαρμοσμένο φίλτρο Zleep είναι ήδη διαθέσιμο σε Facebook και Instagram. Η πρόσβαση μέσω του Facebook είναι εφικτή για όσους κοντά σε ένα ξενοδοχείο Zleep. Στο Instagram, το φίλτρο μπορεί να προσεγγιστεί από οποιονδήποτε, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται.
διαβάστε ακόμα
- WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19/04 | 10:56
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης 29/03 | 10:31
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
δημοφιλέστερα
- 1 Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης 19.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 3 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης 19.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 10 Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ