Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing
16 Jan 2019, 11:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Βίκη Τρύφωνα
Διακόσια πεντήντα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Pinterest ψάχνοντας για ιδέες και τα ταξίδια είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αναζητήσεων. Ο όρος που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για όσους αγόρασαν ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους τελευταίους τρεις μήνες είναι “travel pinner” και περίπου το 76% εξ αυτών βάσισαν τις επιλογές τους –πού θα πάνε, πώς θα φτάσουν εκεί, πού θα μείνουν και τι θα κάνουν στο προορισμό- στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο των διάφορων brands που ανακαλύπτουν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
To Pinterest έχει χωρίσει τους Travel pinners σε πέντε κατηγορίες: στους Ομαδικούς Ταξιδιώτες, στους Κυνηγούς Πολιτισμών, στους Παραθεριστές Spa, στους Λάτρεις της Περιπέτειας και στους Εξερευνητές Γαστρονομίας. Μάλιστα έχει δημιουργήσει και τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσει σε κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές , όπως για παράδειγμα «ιδέες για κοριτσίστικα ταξίδια» για τους Ομαδικούς Ταξιδιώτες.
Όπως τονίζει η Nicolette Harper, επικεφαλής της καθετοποιημένης στρατηγικής για ταξίδια, τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες του Pinterest, «στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα brands να καταλάβουν τις στάσεις και συμπεριφορές των travel pinners, καθώς και το πώς χρησιμοποιούν το Pinterest για παίρνουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις τους».
Ήδη με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεργάζονται μεγάλες εταιρείες όπως η Carnival Cruise Line, η οποία χρησιμοποίησε μια keyword καμπάνια που αύξησε κατά 14% το click-through rate και μείωσε το cost-per-click κατά 71%.
Με βάση τη λίστα “Pinterest 100” των πιο δημοφιλών αναζητήσεων το 2018, στο κομμάτι των ταξιδιών, μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις περιλαμβάνουν τα “small-town travel” (αύξηση κατά 276% από το 2017), “abandoned castles” (αύξηση κατά 142%), “less-traveled island” (αύξηση κατά 179%) και “zero waste travel” (αύξηση κατά 74%).
διαβάστε ακόμα
-
H «έξυπνη» ψηφιακή Ελλάδα στο Βερολίνο 11/11 | 20:38
-
Google | Σύγκριση τιμών στις αναζητήσεις για καταλύματα - Δεν μετέχουν τα ακίνητα της Airbnb και Vrbo 26/10 | 11:33
-
Σήμα Γαστροτουρισμού Greek.food.tour από το έργο ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ 11/10 | 15:34
-
Τα ¾ των Ευρωπαίων τάσσονται υπέρ της χρήσης ψηφιακών ταξιδιωτικών εγγράφων 04/10 | 15:23
-
Τεχνητή νοημοσύνη: 2 στους 3 ταξιδιώτες θέλουν να τη δοκιμάσουν – Πιο ικανοποιημένοι από τις διακοπές όσοι τη χρησιμοποιούν 27/09 | 16:54
-
Έρχεται το πρώτο διαστημικό ξενοδοχείο στην ιστορία της ανθρωπότητας – Θα φιλοξενεί 24 άτομα για 4 ημέρες 25/09 | 12:36
-
Η Google αυξάνει της λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια 21/09 | 15:16
-
5 bot προσπαθούν να οργανώσουν ένα ταξίδι διακοπών στην Ελλάδα και είναι... απογοήτευση 15/09 | 17:08
-
Τουρισμός | Η επαυξημένη πραγματικότητα φέρνει την επανάσταση στα ξενοδοχεία- Βοηθοί άβαταρ και ατέλειωτες επιλογές 15/09 | 11:07
-
Google Flights | Νέα χρήση για τις πιο οικονομικές κρατήσεις πτήσεων 29/08 | 12:00
δημοφιλέστερα
- 1 ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024 27.11.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση 27.11.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία 27.11.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως 27.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εντυπωσιάζει τους Σέρβους 27.11.2023 | ΕΟΤ
- 6 Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο 28.11.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ 28.11.2023 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 8 Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες... 27.11.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς 28.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο 28.11.2023 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ