Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing
16 Jan 2019, 11:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Βίκη Τρύφωνα
Διακόσια πεντήντα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Pinterest ψάχνοντας για ιδέες και τα ταξίδια είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αναζητήσεων. Ο όρος που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για όσους αγόρασαν ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους τελευταίους τρεις μήνες είναι “travel pinner” και περίπου το 76% εξ αυτών βάσισαν τις επιλογές τους –πού θα πάνε, πώς θα φτάσουν εκεί, πού θα μείνουν και τι θα κάνουν στο προορισμό- στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο των διάφορων brands που ανακαλύπτουν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
To Pinterest έχει χωρίσει τους Travel pinners σε πέντε κατηγορίες: στους Ομαδικούς Ταξιδιώτες, στους Κυνηγούς Πολιτισμών, στους Παραθεριστές Spa, στους Λάτρεις της Περιπέτειας και στους Εξερευνητές Γαστρονομίας. Μάλιστα έχει δημιουργήσει και τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσει σε κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές , όπως για παράδειγμα «ιδέες για κοριτσίστικα ταξίδια» για τους Ομαδικούς Ταξιδιώτες.
Όπως τονίζει η Nicolette Harper, επικεφαλής της καθετοποιημένης στρατηγικής για ταξίδια, τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες του Pinterest, «στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα brands να καταλάβουν τις στάσεις και συμπεριφορές των travel pinners, καθώς και το πώς χρησιμοποιούν το Pinterest για παίρνουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις τους».
Ήδη με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεργάζονται μεγάλες εταιρείες όπως η Carnival Cruise Line, η οποία χρησιμοποίησε μια keyword καμπάνια που αύξησε κατά 14% το click-through rate και μείωσε το cost-per-click κατά 71%.
Με βάση τη λίστα “Pinterest 100” των πιο δημοφιλών αναζητήσεων το 2018, στο κομμάτι των ταξιδιών, μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις περιλαμβάνουν τα “small-town travel” (αύξηση κατά 276% από το 2017), “abandoned castles” (αύξηση κατά 142%), “less-traveled island” (αύξηση κατά 179%) και “zero waste travel” (αύξηση κατά 74%).
διαβάστε ακόμα
- Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη 12/04 | 16:00
- 4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025 22/03 | 14:57
- Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες 12/03 | 14:57
- Τεχνητή νοημοσύνη | Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους 29/02 | 12:34
- Τουρισμός | Η TripAdvisor εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης- το παρασκήνιο 19/02 | 11:35
- Τουρισμός | Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να απογειώσει το ανθρώπινο ταλέντο- συζήτηση στην έκθεση FITUR 28/01 | 13:02
- Χωρίς cookies το διαδίκτυο του μέλλοντος; 25/01 | 14:39
- Το GenAI μπορεί να δημιουργήσει οικονομική αξία τουλάχιστον $8 τρισ. 24/01 | 13:46
- MIT Technology Review | Τι επιφυλάσσει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης; 18/01 | 16:02
- Ο γεωπολιτικός ανταγωνισμός για την τεχνητή νοημοσύνη θα ενταθεί το 2024 18/01 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 3 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 5 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 7 "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια 25.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ