Η δύναμη της φωτογραφίας του Pinterest στην υπηρεσία του ταξιδιωτικού marketing
16 Jan 2019, 11:33 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Βίκη Τρύφωνα
Διακόσια πεντήντα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Pinterest ψάχνοντας για ιδέες και τα ταξίδια είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αναζητήσεων. Ο όρος που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για όσους αγόρασαν ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους τελευταίους τρεις μήνες είναι “travel pinner” και περίπου το 76% εξ αυτών βάσισαν τις επιλογές τους –πού θα πάνε, πώς θα φτάσουν εκεί, πού θα μείνουν και τι θα κάνουν στο προορισμό- στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο των διάφορων brands που ανακαλύπτουν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
To Pinterest έχει χωρίσει τους Travel pinners σε πέντε κατηγορίες: στους Ομαδικούς Ταξιδιώτες, στους Κυνηγούς Πολιτισμών, στους Παραθεριστές Spa, στους Λάτρεις της Περιπέτειας και στους Εξερευνητές Γαστρονομίας. Μάλιστα έχει δημιουργήσει και τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσει σε κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές , όπως για παράδειγμα «ιδέες για κοριτσίστικα ταξίδια» για τους Ομαδικούς Ταξιδιώτες.
Όπως τονίζει η Nicolette Harper, επικεφαλής της καθετοποιημένης στρατηγικής για ταξίδια, τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες του Pinterest, «στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα brands να καταλάβουν τις στάσεις και συμπεριφορές των travel pinners, καθώς και το πώς χρησιμοποιούν το Pinterest για παίρνουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις τους».
Ήδη με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεργάζονται μεγάλες εταιρείες όπως η Carnival Cruise Line, η οποία χρησιμοποίησε μια keyword καμπάνια που αύξησε κατά 14% το click-through rate και μείωσε το cost-per-click κατά 71%.
Με βάση τη λίστα “Pinterest 100” των πιο δημοφιλών αναζητήσεων το 2018, στο κομμάτι των ταξιδιών, μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις περιλαμβάνουν τα “small-town travel” (αύξηση κατά 276% από το 2017), “abandoned castles” (αύξηση κατά 142%), “less-traveled island” (αύξηση κατά 179%) και “zero waste travel” (αύξηση κατά 74%).
διαβάστε ακόμα
-
Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet! 01/02 | 09:50
-
Microsoft: Έπεσε το Teams και το Outlook - Πρόβλημα για χιλιάδες χρήστες 25/01 | 11:25
-
Το Viber γίνεται υπερ-εφαρμογή: Νέες λειτουργίες στην πλατφόρμα- Τι αλλάζει 24/01 | 16:32
-
Back to Vintage: Η Sony βγάζει ξανά Walkman μετά από δεκαετίες, αλλά δεν θα είναι όπως το ξέρουμε 18/01 | 11:30
-
Τεχνολογικές λύσεις Globalsat: εκσυγχρονίζοντας και ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων 17/01 | 09:10
-
Στην εποχή του metaverse 13/01 | 15:45
-
Λευτέρης Τσουκαλάς στον ΣΚΑΪ: Η Ελλάδα μπορεί ως το 2050 να είναι στις 20 πλουσιότερες οικονομίες 02/01 | 10:27
-
SAS: 10 προβλέψεις για το 2023 | Analytics για όλους- Η Τεχνητή Νοημοσύνη πιο κοντά στους ανθρώπους 21/12 | 14:31
-
«Καμπανάκι» από την Meta: Υπάρχουν ακόμη λογισμικά που υποκλέπτουν πληροφορίες σε Facebook και Instagram 15/12 | 21:19
-
Το OCG360 υποδέχεται τη Νέα ψηφιακή εποχή με ανανεωμένο Website και Νέα Εταιρική Ταυτότητα 15/12 | 09:50
δημοφιλέστερα
- 1 Apollo: Εάν οι πωλήσεις συνεχιστούν με αυτούς τους ρυθμούς, η Ελλάδα θα βγει sold out πριν το καλοκαίρι! 31.01.2023 | TOUR OPERATORS
- 2 Κατεδάφιση κτιρίου με χρήση ξενοδοχείου στην Κομοτηνή - Νέο ξενοδοχείο στη Νάξο 01.02.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Γερμανία: Ζήτηση-σοκ τον Ιανουάριο για διακοπές – Πωλήσεις πάνω από το 2019, με αμείωτο ρυθμό από τον Δεκέμβριο! 31.01.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 ΞΕΕ | Οι τελευταίες τάσεις στα ξενοδοχεία στο 6ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας 01.02.2023 | ΞΕΕ
- 5 2013 – 2023: 10 χρόνια Marketing Greece 01.02.2023 | ΣΕΤΕ
- 6 Τουρκικός τουρισμός | Στα επίπεδα του 2019 οι αφίξεις το 2022- σχέδιο για ανάδειξη 9 προορισμών και 20 επιμέρους προϊόντων 01.02.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 7 Νέα Υπουργική Απόφαση για τα ύψη των κτιρίων 01.02.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Πώς οι επιχειρήσεις επωφελούνται από τα συστήματα της Planet! 01.02.2023 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- 9 4 ξενοδοχεία προβλέπει το Master Plan του Λιμένα Πειραιά 01.02.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 Sunweb: Επέστρεψαν οι προκρατήσεις τον Ιανουάριο του 2023 – Η Ελλάδα στις πρώτες επιλογές των Ολλανδών 31.01.2023 | TOUR OPERATORS