Πώς η τεχνολογία θα συνεχίσει να αλλάζει την ξενοδοχειακή εμπειρία το 2019
27 Dec 2018, 17:41 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Βίκη Τρύφωνα
Από τα ρομπότ «εργαζόμενους» μέχρι τα iPads στο δωμάτιο και τις ξενοδοχειακές εφαρμογές που εκπληρώνουν κάθε επιθυμία, η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον κόσμο των ξενοδοχείων. Ακόμα περισσότερο, οι ειδικοί αναφέρουν ότι στο μέλλον (και όταν λένε «μέλλον», εννοούν το 2019) τα ξενοδοχεία δεν θα στηρίζονται μόνο σε τεχνολογίες που αφορούν τον επισκέπτη για να διαχειρίζονται την εμπειρία των πελατών.
Ο Alex Shashou, συνιδρυτής της πλατφόρμας ξενοδοχειακών λειτουργιών ALICE, θεωρεί ότι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακά τάση για το 2019 θα είναι η αναβίωση ή η σημαντική αναβάθμιση της έννοιας της φιλοξενίας και αυτό θα γίνει μέσω της αυξημένης χρήσης τεχνολογίας στο παρασκήνιο.
«Τα ταξίδια είναι αυτό που οι άνθρωποι εκτιμούν περισσότερο από το σεξ, τα αυτοκίνητα και τον καφέ. Ειδικά η γενιά των millennials περιμένει ότι στη ζωή τους θα κάνουν πολλά ταξίδια», σημειώνει ο Shashou. «Έτσι αυτό που θα πρέπει να κάνουν τα ξενοδοχεία είναι να δημιουργήσουν ένα ‘σπίτι μακριά από το σπίτι’ ή ένα ‘γραφείο μακριά από το γραφείο’. Αλλά αν τα ξενοδοχεία επικεντρωθούν αποκλειστικά στην τιμή, δεν πρόκειται να επιβιώσουν. Αν θέλουν να χρεώνουν περισσότερα, θα πρέπει να βρουν κάτι άλλο να προσθέσουν στα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα».
«Ένα ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να αλλάξει την τοποθεσία του και η αναβάθμιση των δωματίων κάθε χρόνο είναι ακριβή υπόθεση», συνεχίζει ο Shashou. «Το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσθέσουν ρομπότ. Σημαίνει να προσφέρουν στους επισκέπτες τους ό,τι έχουν στο σπίτι τους».
Τα ξενοδοχεία, σχολιάζει ο Shashou, πρέπει να επικεντρωθούν στο να ενσωματώσουν υποδομές που τους επιτρέπουν να κατανοούν ο,τιδήποτε συμβαίνει και επιπλέον να προσθέτουν μια δόση εξατομίκευσης για τον επισκέπτη έτσι ώστε η διαμονή του να είναι αξέχαστη και να χτίσουν σταδιακά την αφοσίωσή του.
«Πολλά ξενοδοχεία λειτουργούν με τα διάφορα τμήματά τους απομονωμένα το ένα από το άλλο, κάτι που δυσκολεύει την κατανόηση αλλά και την εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη», τονίζει ο Shashou. Μέσω ειδικών πλατφορμών, όπως η ALICE, ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με το ξενοδοχείο μέσω εφαρμογής, γραπτού μηνύματος ή μέσω Facebook. Ακόμα σημαντικότερο, η εφαρμογή ενοποιεί όλες τις λειτουργίες του ξενοδοχείου σε μια μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας, συντήρηση, υπηρεσία δωματίων, reception, concierge, κ.ά.
διαβάστε ακόμα
-
Bill Gates: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η σημαντικότερη τεχνολογική πρόοδος εδώ και δεκαετίες 22/03 | 10:51
-
«Επεσε» το ChatGPT 20/03 | 12:14
-
Πώς επηρεάζει η Google τη διαδικτυακή «ορατότητα» των ταξιδιωτικών brands 08/03 | 08:44
-
ITB '23 | Nέες τεχνολογίες και τουρισμός 09/03 | 08:31
-
Η Epsilon Hospitality συμμετέχει στην έκθεση ITB 2023 | Λύσεις αιχμής για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης 06/03 | 17:01
-
Τουρισμός | Πώς οι ψηφιακές εφαρμογές αναβαθμίζουν τις τουριστικές υπηρεσίες κρατών και επιχειρήσεων 01/03 | 09:40
-
Επικίνδυνη η δημοφιλής εφαρμογή TikTok; 01/03 | 12:36
-
Το ChatGPT ταράζει τα νερά της σύγχρονης διδασκαλίας 25/02 | 15:02
-
Η Panadvert αναγνωρίζεται ως Google Premier Partner για 8η συνεχή χρονιά 23/02 | 09:13
-
Η πρωτοποριακή πλατφόρμα All-In-One προκαλεί τους Έλληνες ξενοδόχους 20/02 | 12:05
δημοφιλέστερα
- 1 TUI: Βραβεία Green IT σε Amazon, Deutsche Telekom και QA Ltd. 23.03.2023 | TOUR OPERATORS
- 2 E.E. | Ενεργειακή αναβάθμιση με κόστος για τους ιδιοκτήτες 23.03.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Το πολυτελές brand Paradisus by Meliá ήρθε στην Ευρώπη – Στα Κανάρια το πρώτο ξενοδοχείο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Αλεξανδρούπολη 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 EΟΤ | 1 στους 3 Πολωνούς που θα έρθει το 2023 στην Ελλάδα έχει κάνει ήδη κράτηση 23.03.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 ΥΠΑ: Ξεπέρασε τα επίπεδα 2019 η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2023 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό 23.03.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 9 Στα Aria Hotels το Villa Pueblo στο Ναύπλιο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 10 χρόνια Marketing Greece με... χιουμοριστική ματιά 23.03.2023 | ΣΕΤΕ