Η Brown φεύγει, η Casual Hoteles έρχεται
05 Jun 2025, 04:57 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
TornosNews.gr
- Το πρώτο ελληνικό ξενοδοχείο της ισπανικής αλυσίδας ξεκινά από την Ομόνοια
Μια αθόρυβη, αλλά καθόλου ασήμαντη αλλαγή πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της Αθήνας, σηματοδοτώντας ένα ακόμη επεισόδιο στην κινητικότητα της ξενοδοχειακής αγοράς του κέντρου: η ισραηλινή αλυσίδα Brown Hotels αποχωρεί από το ξενοδοχείο Kubic της οδού Αγίου Κωνσταντίνου, παραχωρώντας τη σκυτάλη στην ισπανική Casual Hoteles, η οποία κάνει με αυτό τον τρόπο την είσοδό της στην ελληνική αγορά.
Το ξενοδοχείο, που πλέον θα ονομάζεται Casual Kubic Athens, αποτελεί την πρώτη μονάδα της ισπανικής αλυσίδας στην Ελλάδα, εντασσόμενο σε ένα φιλόδοξο πλάνο γεωγραφικής εξάπλωσης σε βασικούς αστικούς προορισμούς της Ευρώπης. Με παρουσία ήδη σε 16 προορισμούς στην Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία, η είσοδος της Casual Hoteles στην Αθήνα ενισχύει την επιθυμία της να εγκαθιδρυθεί ως αναγνωρίσιμο όνομα στον άκρως ανταγωνιστικό τομέα των city hotels.
Από τη Βαλένθια στην Αθήνα
Η Casual Hoteles ιδρύθηκε το 2013 από τον Juan Carlos Sanjuán, έναν έμπειρο επαγγελματία του τουριστικού τομέα με πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας. Ξεκινώντας από τη Βαλένθια, η αλυσίδα εδραιώθηκε γρήγορα στις πιο τουριστικές αστικές περιοχές της Ιβηρικής Χερσονήσου, προσελκύοντας ταξιδιώτες που αναζητούν μια μοντέρνα αλλά και θεματικά διαφοροποιημένη εμπειρία φιλοξενίας. Σήμερα αριθμεί 27 ξενοδοχεία και 1.026 δωμάτια, με το νέο Casual Kubic Athens να γίνεται το 28ο, φέρνοντας την εταιρεία πιο κοντά στον στόχο των 30 ξενοδοχείων μέχρι το τέλος του 2025.
Το μοντέλο ανάπτυξης της Casual Hoteles βασίζεται κυρίως στη μίσθωση υφιστάμενων ξενοδοχειακών μονάδων. Από τις 27 μονάδες που λειτουργεί σήμερα, οι 18 είναι μισθωμένες – μεταξύ αυτών και η νέα της απόκτηση στο κέντρο της Αθήνας. Το ξενοδοχείο, το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Εθνικό Θέατρο και διαθέτει 112 δωμάτια, αποτέλεσε μέρος της δυναμικής εξάπλωσης της Brown Hotels στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια. Πλέον περνά στα χέρια των Ισπανών, με στόχο τη ριζική ανανέωση και την επανατοποθέτησή του στην αγορά.
Ο κυβισμός ως ταυτότητα
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο Casual Kubic Athens θα ενσωματώσει σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τον κυβισμό – το καλλιτεχνικό και αρχιτεκτονικό ρεύμα που άφησε το στίγμα του και στην ελληνική αισθητική κατά τη δεκαετία του 1920 και 1930. Η αισθητική αυτή δεν είναι απλώς διακοσμητική επιλογή: η Casual Hoteles δίνει σε κάθε ξενοδοχείο της ξεχωριστή θεματική ταυτότητα, εστιάζοντας στην πολιτιστική σύνδεση με την τοπική ιστορία και τέχνη. Πρόκειται για στρατηγική διαφοροποίησης από τις τυποποιημένες αλυσίδες, που στοχεύει στο να κερδίσει τους νεαρούς ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες με χαρακτήρα και αυθεντικότητα.
Αθήνα, το νέο πεδίο επιχειρηματικών ευκαιριών
Η είσοδος της ισπανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός. Αντιθέτως, σύμφωνα με στελέχη του ομίλου, η εμπειρία από προηγούμενες επεκτάσεις –όπως στην περίπτωση της Ιταλίας– έχει δείξει ότι η πρώτη εγκατάσταση λειτουργεί ως εφαλτήριο για την εξεύρεση νέων τοπικών συνεργασιών και επιχειρηματικών ευκαιριών. Δεν είναι τυχαίο ότι, εκτός από την Αθήνα, η Casual Hoteles προετοιμάζει και νέα ξενοδοχειακή μονάδα στη Νάπολη.
Η ελληνική αγορά, με τη δυναμική που επιδεικνύει σε τουριστικό επίπεδο ακόμα και σε αστικές περιοχές, θεωρείται από τον ισπανικό όμιλο ιδιαίτερα ελκυστική. Η Αθήνα, και ιδίως περιοχές όπως η Ομόνοια που βρίσκονται σε φάση αναδιάρθρωσης, προσφέρουν πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις με συγκριτικά χαμηλότερο ρίσκο από πιο ώριμες αγορές. Επιπλέον, το ισχυρό προφίλ της πόλης ως city break προορισμός δίνει στην Casual Hoteles μια βάση για σταδιακή διεύρυνση του αποτυπώματός της και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Για να λαμβάνετε συγκεντρωμένα τις επενδύσεις στο email σας γραφτείτε στο εβδομαδιαίο newsletter των επενδύσεων.
Εγγραφή στο Newsletter
διαβάστε ακόμα
-
Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή 15/07 | 07:27
-
Ελλάκτωρ: Επενδύσεις-ορόσημο στον τουρισμό με επίκεντρο τη Μαρίνα Αλίμου και το νέο ξενοδοχείο «The Fiction» 14/07 | 07:10
-
Προσεχώς ξενοδοχείο | Διαγωνισμός για διατηρητέο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6 11/07 | 06:21
-
«Πράσινο φως» για το Golf Αφάντου – Ξεκινά η επένδυση των 400 εκατ. του Ομίλου Μήτση 11/07 | 07:10
-
ΕΤΑΔ: Διαγωνισμός για την Οικία Brunetti στην Κω 10/07 | 16:44
-
Προχωρά με αντιδράσεις το mega project Μιχαλόπουλου στην Ίο 10/07 | 07:07
-
Isrotel: Το επενδυτικό σχέδιο των 100 εκατ. ευρώ και η επέκταση της Aluma Hotels & Resorts στην Ελλάδα 10/07 | 10:20
-
Saladi Project: Νέα τουριστική και οικιστική επένδυση 266 εκατ. ευρώ στην Ερμιονίδα 08/07 | 07:17
-
Στην Domes Resorts το Ξενία Ουρανούπολης: Νέο κεφάλαιο για το ιστορικό ξενοδοχείο της Χαλκιδικής 09/07 | 06:10
-
Κυκλάδες: Αντιδράσεις για μεγάλη τουριστική επένδυση στην Ίο 07/07 | 11:07
δημοφιλέστερα
- 1 Στην ατζέντα του Υπερταμείου τα δημόσια κάμπινγκ: Σειρά παίρνει η Ασπροβάλτα - Έπεται η Κρυοπηγή 15.07.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Μείωση ελάχιστης απόστασης από γειτονικές χρήσεις για πίστα καρτ στα Μάλια 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Δήμος Οιχαλίας: Πλατφόρμα προβολής του τουρισμού και του πολιτισμού 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ο Νίκος Χαλκιαδάκης στο Tornos News: Η Κρήτη δεν αντέχει δομή μεταναστών 15.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Ηχοχρώματα της Ροδόπης: Μουσική αναδρομή στην πολυπολιτισμική κληρονομιά της Θράκης 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 WAVErunning 2025: Τρέχοντας πλάι στο κύμα για καθαρές παραλίες 15.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Άδειες για πλωτές εξέδρες μπροστά από ξενοδοχεία σε Ανάβυσσο και Χανιά 15.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Ε.Ξ. Ρόδου | Υπογραφή τοπικής ΣΣΕ με αυξήσεις 11% στην τριετία 14.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν 15.07.2025 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού περνάει μέσα από τις μικρές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 15.07.2025 | ΠΡΟΣΩΠΑ