Ο Κιλιάν Εμπαπέ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Accor
17 Jun 2025, 15:37 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
TornosNews.gr
Με ένα φρέσκο, δημιουργικό μήνυμα και πρωταγωνιστή τον Κιλιάν Εμπαπέ, η Accor λανσάρει τη νέα της καμπάνια «Don’t be a Guest, be a Guest Star», δίνοντας νέα διάσταση στην έννοια της εξατομικευμένης φιλοξενίας. Η καμπάνια επικοινωνεί τις αξίες και τις δυνατότητες της πλατφόρμας κρατήσεων και προγράμματος επιβράβευσης ALL – Accor Live Limitless, με στόχο κάθε επισκέπτης να νιώθει μοναδικός, ανεξάρτητα από το ποιος είναι.
Η παγκόσμια καμπάνια, που ξεκίνησε επίσημα στις 12 Ιουνίου 2025 σε βασικές αγορές όπως η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Βραζιλία και η Κίνα, υλοποιείται μέσω μιας ολοκληρωμένης 360° στρατηγικής. Περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, προβολή στα social media, διαφημίσεις σε ψηφιακά μέσα (VOD) και επιλεγμένα αεροδρόμια, καθώς και influencer marketing, με επιλεγμένους δημιουργούς περιεχομένου να αποκτούν πρόσβαση στα «Close Friends» του διάσημου ποδοσφαιριστή στο Instagram.
Η εμπειρία ALL Accor: από την κράτηση μέχρι την αναχώρηση
Η καμπάνια υπογραμμίζει τον ρόλο του ALL Accor ως κάτι περισσότερο από μια απλή πλατφόρμα κρατήσεων: είναι ένας «καταλύτης εμπειριών» για τα μέλη του, όπως σημειώνει η Alix Boulnois, Chief Commercial, Digital & Tech Officer της Accor. Με περισσότερα από 100 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως, το πρόγραμμα θεωρείται ένα από τα πιο ελκυστικά του είδους του, μετατρέποντας κάθε διαμονή σε μια προσωποποιημένη εμπειρία υψηλών προδιαγραφών.
Το βίντεο της καμπάνιας (δείτε το στο τέλος) ξεκινά με τον Κιλιάν Εμπαπέ να καταφθάνει σε ένα ξενοδοχείο την ίδια στιγμή με άλλους επισκέπτες. Το προσωπικό του ξενοδοχείου βρίσκεται μπροστά σε ένα (χιουμοριστικό) δίλημμα: ποιον να εξυπηρετήσει πρώτο; Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: με το ALL Accor, όλοι αντιμετωπίζονται ως Guest Stars, με την ίδια προσοχή, ευγένεια και εξατομίκευση.
Πολυτελείς εμπειρίες σε όλο το φάσμα των brand της Accor
Από τα Sofitel και Fairmont, μέχρι τα Rixos, ibis και Novotel, η Accor παρουσιάζει μέσα από την καμπάνια της μια γκάμα υπηρεσιών σχεδιασμένων να ξεπερνούν κάθε προσδοκία: ιδιωτικές κρουαζιέρες, χαλαρωτικά spa, εξατομικευμένα γεύματα, ακόμα και παρασκηνιακές εμπειρίες μέσα στις κουζίνες των ξενοδοχείων.
«Αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε αυτή την καμπάνια είναι η απλότητά της: όλοι αξίζουμε να νιώθουμε ξεχωριστοί», δήλωσε ο Κιλιάν Εμπαπέ, που δεν περιορίζεται απλώς στον ρόλο του πρεσβευτή, αλλά μιλά για μια σχέση ουσίας με την Accor, βασισμένη σε κοινές αξίες, όπως ο σεβασμός, η τελειότητα και η συνέπεια.
Πέρα από το μάρκετινγκ: ένα κοινό όραμα για θετικό κοινωνικό αντίκτυπο
Η συνεργασία του διεθνούς ποδοσφαιρικού σταρ με την Accor ξεκίνησε επισήμως τον Ιούλιο του 2024, με έμφαση σε κοινωνικές δράσεις όπως το πρόγραμμα «We Care for ALL», μια πρωτοβουλία που στηρίζεται από τον οργανισμό του Εμπαπέ «Inspired by KM» και δίνει ευκαιρίες σε νέους να ταξιδέψουν και να γνωρίσουν τον κόσμο μέσω του αθλητισμού και του πολιτισμού.
Για την Accor, η επιλογή του Εμπαπέ δεν είναι απλώς μια εμπορική στρατηγική. Είναι μια συνειδητή απόφαση συνεργασίας με ένα πρόσωπο που ενσαρκώνει αξίες όπως η αυθεντικότητα, η γενναιοδωρία και η επιδίωξη της αριστείας — ακριβώς ό,τι πρεσβεύει και η νέα γενιά φιλοξενίας που προωθεί ο όμιλος.
διαβάστε ακόμα
-
Ποια ξενοδοχεία αεροδρομίων στην Ευρώπη προσφέρουν αξία και ποια… απλά κοστίζουν 13/07 | 15:44
-
Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden 13/07 | 07:09
-
Telegraph: Ποια είναι τα δύο ξενοδοχεία που "φέρνουν" τις Μαλδίβες στην Ελλάδα 10/07 | 07:57
-
Mylos Hotel | Νέο ξενοδοχείο στο πιο αυθεντικά ελληνικό χωριό της Κορσικής 11/07 | 07:33
-
Η Radisson διευρύνει την παρουσία της σε Μ. Ανατολή, Κύπρο και Ελλάδα 11/07 | 07:22
-
Nao: Ο πιο σύγχρονος προορισμός μακροζωίας στην Ελλάδα του Minos Palace Resort 10/07 | 14:23
-
Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων 10/07 | 07:02
-
Ρόδος: Μειωμένες κρατήσεις από τον Μάιο – Προβληματισμός στους ξενοδόχους για το Τέλος Ανθεκτικότητας 09/07 | 09:54
-
Δήμος Χερσονήσου | Ξεκινά το "Πληρώνω όσο πετάω" με τη συμμετοχή 28 ξενοδοχείων 10/07 | 07:05
-
Γρ. Τάσιος για τον Αναπτυξιακό Νόμο | «Ο τουρισμός χρειάζεται δίκαιη στήριξη» 09/07 | 10:51
δημοφιλέστερα
- 1 Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica 13.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden 13.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Π. Σημανδηράκης: Mεγάλη γιορτή η σημερινή μέρα για την Κρήτη, τον ελληνικό πολιτισμό και τα Χανιά 13.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 «Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70 13.07.2025 | ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- 5 Danaos Travel: Η Κρήτη στην καρδιά της Γερμανικής αγοράς – Έξι fam trip για δεκάδες ταξιδιωτικούς πράκτορες του Alltours 12.07.2025 | TOUR OPERATORS
- 6 Ποια ξενοδοχεία αεροδρομίων στην Ευρώπη προσφέρουν αξία και ποια… απλά κοστίζουν 13.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Στρατηγικές... καθυστερήσεις: Τουριστικά projects fast track που σέρνονται επί δεκαετίες στην Κρήτη 05.07.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο 13.07.2025 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- 9 Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030 13.07.2025 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 10 Η Κνωσός στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO 13.07.2025 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ