Hyatt | Οι πολιτιστικές εμπειρίες τροφοδοτούν τα επαγγελματικά ταξίδια

16 Jun 2025, 06:47 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Hyatt | Οι πολιτιστικές εμπειρίες τροφοδοτούν τα επαγγελματικά ταξίδια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Ισχυρή ανάκαμψη και αυξανόμενη ζήτηση καταγράφει η Hyatt στον τομέα των εταιρικών ταξιδιών και εκδηλώσεων (MICE – Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions) στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι σχετικές αιτήσεις ξεπέρασαν τις 147.000 το 2024, σημειώνοντας αύξηση 9,6% σε σύγκριση με το 2023. Η δυναμική αυτή αποδίδεται κυρίως στην τάση ενσωμάτωσης αυθεντικών πολιτιστικών εμπειριών στα επαγγελματικά ταξίδια.

Το Ηνωμένο Βασίλειο αναδεικνύεται ως η σημαντικότερη αγορά για την Hyatt στην περιοχή της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής (EAME), συγκεντρώνοντας πάνω από 25.000 αιτήσεις, αύξηση 22% σε ετήσια βάση. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων της Hyatt στο Ηνωμένο Βασίλειο αποτυπώνει την προτίμηση των επαγγελματιών ταξιδιωτών σε προορισμούς με ισχυρές υποδομές και εμπλουτισμένες εμπειρίες.

Η ζήτηση αυτή ευθυγραμμίζεται με τις γενικότερες τάσεις του κλάδου: σύμφωνα με τη Global Business Travel Association, οι παγκόσμιες δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να φτάσουν τα 1,64 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025, από 1,48 τρισ. δολάρια το 2024, και να ξεπεράσουν τα 2 τρισ. δολάρια έως το 2028. Οι επιχειρήσεις, ωστόσο, παραμένουν προσεκτικές, αναζητώντας μέγιστη απόδοση από κάθε ταξίδι.

Το business ταξίδι αναβαθμίζεται

Όπως σημειώνει ο Paul Dalgleish, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Εσόδων και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων της Hyatt για την EAME, «οι ταξιδιώτες ενσωματώνουν πλέον ελεύθερο χρόνο στα επαγγελματικά τους ταξίδια, με στόχο την εμπειρία του προορισμού. Αυτό σημαίνει ότι οι εκδηλώσεις πρέπει να είναι ποιοτικές, εμπνευσμένες και εξατομικευμένες – από το φαγητό και τις δραστηριότητες, μέχρι τη διαμόρφωση του χώρου».

Η Hyatt ανταποκρίνεται σε αυτή τη ζήτηση μέσω της πλατφόρμας Together by Hyatt, η οποία προσφέρει σε διοργανωτές εργαλεία και υποστήριξη για τη δημιουργία εξατομικευμένων και βιώσιμων εκδηλώσεων. Με έμφαση στην ευεξία, στη μείωση απορριμμάτων και στην παροχή αυθεντικών εμπειριών, η Hyatt στοχεύει στη σύνδεση των συμμετεχόντων με τον τόπο και τον σκοπό της εκδήλωσης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα περιλαμβάνουν δραστηριότητες όπως μελισσοκομία στο Alila Jabal Akhdar στο Ομάν, αναζήτηση τρούφας στα δάση της Ουγγαρίας με διαμονή στο Párisi Udvar Hotel Budapest, ή χαλαρωτική γιόγκα στο Hôtel du Palais Biarritz της Γαλλίας. Αυτού του τύπου οι εμπειρίες μετατρέπουν ένα τυπικό επαγγελματικό ταξίδι σε μοναδική ανάμνηση.

Αποκλειστικότητα και εμπειρία: Νέο κεφάλαιο στα εταιρικά events

Ένα άλλο στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η αυξανόμενη προτίμηση των μεγάλων εταιρειών σε αποκλειστικές μισθώσεις ξενοδοχείων (buyouts) για εκδηλώσεις. Είτε πρόκειται για συνέδρια, δραστηριότητες ευεξίας κάτω από τα αστέρια ή γεύματα με τοπικές γεύσεις, οι εταιρείες επενδύουν σε πλήρως προσαρμοσμένες εκδηλώσεις που προσφέρουν ασφάλεια, ευελιξία και αποδοτικότητα.

Η Hyatt προσφέρει πλέον αυτή τη δυνατότητα σε πολλές από τις μονάδες της στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, επιτρέποντας στις εταιρείες να δημιουργήσουν μοναδικές εμπειρίες που αντανακλούν τις αξίες και τους στόχους τους.

Σύμφωνα με τον Gareth Cummings, Περιφερειακό Αντιπρόεδρο της Hyatt Sales Force για την EAME, «η αυθεντικότητα είναι το κλειδί. Βλέπουμε ισχυρή ζήτηση για συνδέσεις με τον τόπο, μέσω γεύσεων, δεξιοτήτων ή της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο ρόλος μας είναι να προσφέρουμε επιλογές που αναβαθμίζουν κάθε επαγγελματικό ταξίδι, είτε μέσω των κλασικών μας brands όπως Grand Hyatt και Hyatt Regency είτε μέσω lifestyle επιλογών όπως Andaz και The Standard».

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα