Hilton | Η ποιοτική φιλοξενία ξεκινά (και τελειώνει) με ένα χαμόγελο

13 May 2025, 18:15 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Hilton | Η ποιοτική φιλοξενία ξεκινά (και τελειώνει) με ένα χαμόγελο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com
  • Ένα απλό χαμόγελο μπορεί να μετατρέψει μια τυπική διαμονή σε ξενοδοχείο σε μια αξέχαστη εμπειρία; Η απάντηση είναι θετική – και έρχεται τόσο από τους Βρετανούς ταξιδιώτες όσο και από την επιστήμη.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Goldsmiths, University of London, σε συνεργασία με την αλυσίδα Hampton by Hilton, το «χαμόγελο» και η φιλική εξυπηρέτηση αναδεικνύονται ως καταλυτικοί παράγοντες στην αντίληψη των επισκεπτών για την ποιότητα διαμονής τους. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες που έλαβαν ζεστή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση αξιολόγησαν τη συνολική τους εμπειρία κατά 22% υψηλότερα.

  • Η δύναμη της πρώτης εντύπωσης: Ένα μεγάλο χαμόγελο κατά το check-in κάνει τους επισκέπτες να νιώθουν 51% πιο ευπρόσδεκτοι.
  • Η φιλική εξυπηρέτηση μετράει: Το 92% των επισκεπτών συμφωνεί ότι η θερμή συμπεριφορά του προσωπικού μετατρέπει τη διαμονή σε κάτι εξαιρετικό, ενώ είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να ενισχύσει την εμπειρία σε σχέση με τις υλικές παροχές.
  • Το χαμόγελο βελτιώνει ακόμη και τη γεύση: Το 25% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι η φιλική εξυπηρέτηση κάνει το πρωινό να φαίνεται πιο νόστιμο, ενώ το 28% ανέφερε ότι το ποτό γίνεται πιο απολαυστικό.
  • Η ευτυχία είναι μεταδοτική: Οι επισκέπτες που απόλαυσαν φιλική εξυπηρέτηση εμφάνισαν 3,5 φορές υψηλότερη συναισθηματική ευφορία σε σχέση με όσους έλαβαν ουδέτερη εξυπηρέτηση.
  • Μνήμες που διαρκούν: Η καλή εξυπηρέτηση κάνει τις διαμονές έξι φορές πιο αξέχαστες.
  • Ενισχυμένη πιστότητα: Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες είναι 75% πιο πιθανό να επιστρέψουν στο ίδιο ξενοδοχείο.

Η μελέτη, η οποία περιλάμβανε τεχνολογίες όπως eye-tracking, ανάλυση προσώπου, καθώς και ποιοτικές συνεντεύξεις, επιβεβαίωσε ότι ακόμη και μικρές, ανθρώπινες χειρονομίες – όπως ένα αυθεντικό χαμόγελο – έχουν ουσιαστική επίδραση στην ψυχολογία των επισκεπτών.

Ο καθηγητής Ψυχολογίας Jonathan Freeman από το Goldsmiths υπογράμμισε ότι «οι χειρονομίες φιλικότητας επηρεάζουν ουσιαστικά το πώς οι άνθρωποι βιώνουν το περιβάλλον τους – από τη φυσική άνεση μέχρι την ψυχική ευεξία».

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο γνωστός παρουσιαστής και λάτρης της φιλοξενίας Big Zuu συμμετείχε σε ένα βιωματικό πείραμα, δοκιμάζοντας πώς η θετική διάθεση και τα χαμόγελα μπορούν να αλλάξουν την εμπειρία διαμονής: «Το χαμόγελο κάνει τη διαφορά – από το να κάνει το πρωινό πιο νόστιμο μέχρι να βελτιώσει συνολικά τη διαμονή σου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Hamptonality: Η φιλοξενία με υπογραφή Hampton by Hilton

Όπως τόνισε η Shruti Gandhi Buckley, παγκόσμια επικεφαλής του brand, «ένα αυθεντικό, ζεστό χαμόγελο δεν φωτίζει απλώς τη στιγμή – μεταμορφώνει ολόκληρη την εμπειρία του επισκέπτη». Η Hampton by Hilton έχει υιοθετήσει αυτό το πνεύμα προσφέροντας φιλοξενία με "Hamptonality" – δηλαδή με καρδιά, προσωπικότητα και ανθρώπινη προσέγγιση.


 
 
 
 
 
 
 

 
 

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

δημοφιλέστερα