Hilton | Η ποιοτική φιλοξενία ξεκινά (και τελειώνει) με ένα χαμόγελο
13 May 2025, 18:15 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
TornosNews.gr
- Ένα απλό χαμόγελο μπορεί να μετατρέψει μια τυπική διαμονή σε ξενοδοχείο σε μια αξέχαστη εμπειρία; Η απάντηση είναι θετική – και έρχεται τόσο από τους Βρετανούς ταξιδιώτες όσο και από την επιστήμη.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Goldsmiths, University of London, σε συνεργασία με την αλυσίδα Hampton by Hilton, το «χαμόγελο» και η φιλική εξυπηρέτηση αναδεικνύονται ως καταλυτικοί παράγοντες στην αντίληψη των επισκεπτών για την ποιότητα διαμονής τους. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες που έλαβαν ζεστή και αξιόπιστη εξυπηρέτηση αξιολόγησαν τη συνολική τους εμπειρία κατά 22% υψηλότερα.
- Η δύναμη της πρώτης εντύπωσης: Ένα μεγάλο χαμόγελο κατά το check-in κάνει τους επισκέπτες να νιώθουν 51% πιο ευπρόσδεκτοι.
- Η φιλική εξυπηρέτηση μετράει: Το 92% των επισκεπτών συμφωνεί ότι η θερμή συμπεριφορά του προσωπικού μετατρέπει τη διαμονή σε κάτι εξαιρετικό, ενώ είναι τέσσερις φορές πιο πιθανό να ενισχύσει την εμπειρία σε σχέση με τις υλικές παροχές.
- Το χαμόγελο βελτιώνει ακόμη και τη γεύση: Το 25% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι η φιλική εξυπηρέτηση κάνει το πρωινό να φαίνεται πιο νόστιμο, ενώ το 28% ανέφερε ότι το ποτό γίνεται πιο απολαυστικό.
- Η ευτυχία είναι μεταδοτική: Οι επισκέπτες που απόλαυσαν φιλική εξυπηρέτηση εμφάνισαν 3,5 φορές υψηλότερη συναισθηματική ευφορία σε σχέση με όσους έλαβαν ουδέτερη εξυπηρέτηση.
- Μνήμες που διαρκούν: Η καλή εξυπηρέτηση κάνει τις διαμονές έξι φορές πιο αξέχαστες.
- Ενισχυμένη πιστότητα: Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες είναι 75% πιο πιθανό να επιστρέψουν στο ίδιο ξενοδοχείο.
Η μελέτη, η οποία περιλάμβανε τεχνολογίες όπως eye-tracking, ανάλυση προσώπου, καθώς και ποιοτικές συνεντεύξεις, επιβεβαίωσε ότι ακόμη και μικρές, ανθρώπινες χειρονομίες – όπως ένα αυθεντικό χαμόγελο – έχουν ουσιαστική επίδραση στην ψυχολογία των επισκεπτών.
Ο καθηγητής Ψυχολογίας Jonathan Freeman από το Goldsmiths υπογράμμισε ότι «οι χειρονομίες φιλικότητας επηρεάζουν ουσιαστικά το πώς οι άνθρωποι βιώνουν το περιβάλλον τους – από τη φυσική άνεση μέχρι την ψυχική ευεξία».
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο γνωστός παρουσιαστής και λάτρης της φιλοξενίας Big Zuu συμμετείχε σε ένα βιωματικό πείραμα, δοκιμάζοντας πώς η θετική διάθεση και τα χαμόγελα μπορούν να αλλάξουν την εμπειρία διαμονής: «Το χαμόγελο κάνει τη διαφορά – από το να κάνει το πρωινό πιο νόστιμο μέχρι να βελτιώσει συνολικά τη διαμονή σου», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Hamptonality: Η φιλοξενία με υπογραφή Hampton by Hilton
Όπως τόνισε η Shruti Gandhi Buckley, παγκόσμια επικεφαλής του brand, «ένα αυθεντικό, ζεστό χαμόγελο δεν φωτίζει απλώς τη στιγμή – μεταμορφώνει ολόκληρη την εμπειρία του επισκέπτη». Η Hampton by Hilton έχει υιοθετήσει αυτό το πνεύμα προσφέροντας φιλοξενία με "Hamptonality" – δηλαδή με καρδιά, προσωπικότητα και ανθρώπινη προσέγγιση.
διαβάστε ακόμα
-
Νέα εποχή για το Patmos Aktis, a Luxury Collection Resort & Spa, μετά την επένδυση των 20 εκατ. ευρώ 17/06 | 17:33
-
Νέο ξενοδοχείο Dolce by Wyndham στη Σικελία 16/06 | 10:32
-
Πώς είναι το πρώτο JW Marriott στην Ελλάδα που ανοίγει στην Κρήτη 13/06 | 06:09
-
Hyatt | Οι πολιτιστικές εμπειρίες τροφοδοτούν τα επαγγελματικά ταξίδια 16/06 | 06:47
-
Η ρεσεψιόν… αποχαιρετά την υποδοχή: Το μέλλον των ξενοδοχείων είναι ψηφιακό 13/06 | 07:00
-
Rodos Park: Πρόγραμμα καλοκαιρινών εκδηλώσεων του με έναρξη στις 19 Ιουνίου 13/06 | 11:26
-
Alexander Beach Hotel: Πράσινο φως για ανάπτυξη ομπρελοκαθισμάτων στο Μαύρο Λιθάρι 12/06 | 04:21
-
Wyndham Hotels: Συνεργασία με Pegasus Airlines για νέο πρόγραμμα επιβράβευσης 11/06 | 13:56
-
Αναβάθμιση του ξενοδοχείου SAINT MINAS στη Χαλκίδα σε πεντάστερο 08/06 | 07:21
-
Makedonia Palace: Έγκριση e-Ε.Φ.Κ.Α για την υπεκμίσθωση του ισόγειου καταστήματος 07/06 | 11:05
δημοφιλέστερα
- 1 Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Τα νεροπίστολα βγήκαν την Κυριακή στη Νότια Ευρώπη | Εξέγερση κατά του χωρίς όρια τουρισμού 16.06.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 Δήμος Δελφών: Ένας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός με στρατηγική ανάπτυξης 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Πέτρα – Αϊβαλί: Ξεκινά στις 18 Ιουνίου η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Δ. Λέσβου με τα απέναντι παράλια 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στη Σάμη Κεφαλονιάς 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Δήμος Χάλκης: Διαγωνισμός για οργάνωση εκδηλώσεων και υπηρεσίες φιλοξενίας - Οι εκδηλώσεις 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Δήμος Χίου: Παραχώρηση του παλιού τελωνείου Λιθίου για αξιοποίηση 17.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Δονούσα: Ο Απόκρυφος Παράδεισος του Αιγαίου 17.06.2025 | ΤΑΞΙΔΙ
- 9 ΕΤΑΔ | Μίσθωση του Κάμπινγκ Φαναρίου Κομοτηνής 16.06.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 «Ασφαλής Επιστροφή» | Επαναπατρισμός 150.000 Ισραηλινών από το εξωτερικό και δια θαλάσσης 17.06.2025 | ΑΓΟΡΕΣ