Διπλό ντεμπούτο για τα πολυτελή brands της IHG στην Κρήτη

22 Apr 2025, 07:10 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Διπλό ντεμπούτο για τα πολυτελή brands της IHG στην Κρήτη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους
  • Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη φέρνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα brands Vignette Collection και Kimpton

Η IHG Hotels & Resorts, μία από τις κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως, ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνιών για δύο νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Κρήτη. Πρόκειται για το The Chania Hotel Crete, Vignette Collection και το Kimpton La Mer Crete, τα οποία θα ανοίξουν το 2025 και το 2026 αντίστοιχα και ανήκουν στον Όμιλο Γελασάκη (Gelasakis Group).

Με την προσθήκη αυτών των δύο ξενοδοχείων, η IHG ενισχύει την παρουσία της στο νησί, εκπροσωπώντας πλέον τρεις διαφορετικές μάρκες στην Κρήτη, μετά και το InterContinental Crete, που άνοιξε τις πύλες του το 2024.

The Chania Hotel Crete, Vignette Collection (φωτό από το μπαρ του ξενοδοχείου): Boutique εμπειρία στην καρδιά των Χανίων

Στην καρδιά της πόλης των Χανίων, κοντά στο λιμάνι και τη δημοτική αγορά, το The Chania Hotel Crete, Vignette Collection έρχεται να προσφέρει αυθεντικές και αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας, με έμφαση στην υπεύθυνη ταξιδιωτική πρακτική. Το ξενοδοχείο θα διαθέτει 39 δωμάτια, rooftop bar, à la carte εστιατόριο, καθώς και wellness centre με θερμαινόμενη plunge pool στην ταράτσα.

Kimpton La Mer Crete: Πολυτέλεια και lifestyle στην παραλία Γεωργιούπολης

Το Kimpton La Mer Crete θα είναι ένα πολυτελές παραλιακό resort μεταξύ Χανίων και Ρεθύμνου, μόλις 20 λεπτά από το αεροδρόμιο των Χανίων. Με 76 δωμάτια, δύο εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας, υπερσύγχρονο spa και εσωτερική πισίνα με θέα στη θάλασσα, το νέο Kimpton υπόσχεται μια εμπειρία lifestyle φιλοξενίας με άμεση πρόσβαση στην ειδυλλιακή παραλία της Γεωργιούπολης.

 Στρατηγική συνεργασία IHG και Gelasakis Group

Η κα Willemijn Geels, Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης για την Ευρώπη της IHG, δήλωσε:

«Η Κρήτη εξελίσσεται σε κορυφαίο προορισμό για ταξιδιώτες υψηλού εισοδήματος. Με τα νέα Vignette και Kimpton, ενισχύουμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας πολυτελών και lifestyle brands στην Ελλάδα. Η εμπιστοσύνη των επενδυτών και η αυξανόμενη ζήτηση για τις μάρκες μας παγκοσμίως αποτελούν κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξής μας.»

Από την πλευρά του, ο κ. Αντώνης Γελασάκης, CEO του Ομίλου Gelasakis, σχολίασε:

«Η Ελλάδα παραμένει σταθερά ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη. Η συνεργασία μας με την IHG ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευσή μας για την παροχή κορυφαίας εμπειρίας φιλοξενίας, με δύο ξενοδοχεία που εκφράζουν διαφορετικές εκφάνσεις της πολυτέλειας και του lifestyle.»

Διεθνή brands με έντονη προσωπικότητα

Η Vignette Collection είναι η πρώτη συλλογή ξενοδοχείων της IHG που στηρίζεται στην εντοπιότητα και τη μοναδικότητα κάθε μονάδας. Ήδη αριθμεί 20 ξενοδοχεία διεθνώς, με ακόμη 35 υπό ανάπτυξη.

Από την άλλη, η Kimpton Hotels & Restaurants έχει τις ρίζες της στις ΗΠΑ, φέρνοντας μια φρέσκια και σχεδιαστικά καινοτόμο προσέγγιση στη φιλοξενία, με έμφαση στην προσωπική εμπειρία, τη χαλαρή πολυτέλεια και την αίσθηση του ανήκειν.

Η δυναμική παρουσία της IHG στην Ελλάδα

Με πέντε λειτουργικές μονάδες και δύο υπό ανάπτυξη Six Senses resorts, η IHG συνεχίζει τη στρατηγική της ενίσχυση στην ελληνική αγορά. Οι νέες αφίξεις στην Κρήτη επιβεβαιώνουν τη μακροπρόθεσμη εμπιστοσύνη του ομίλου στην Ελλάδα ως προορισμό υψηλής αξίας.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους

δημοφιλέστερα