Ξενοδοχεία | 6 πρόσθετες παροχές για την αύξηση των εσόδων

05 Aug 2024, 21:20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Ξενοδοχεία | 6 πρόσθετες παροχές για την αύξηση των εσόδων

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
  • Η προσφορά επιπλέον υπηρεσιών στο ξενοδοχείο είναι ένας εγγυημένος τρόπος για να αυξήσει ο οικοδεσπότης τα έσοδά του. Μπορεί επίσης να αυξήσει τις αξέχαστες εμπειρίες που θα βιώνουν οι επισκέπτες, διασφαλίζοντας έτσι βελτίωση των κριτικών και περισσότερους σταθερούς πελάτες.

Η Booking.com στην έρευνά της για τις Ταξιδιωτικές τάσεις του 2024 ζήτησε τη γνώμη 32.300 ταξιδιωτών σε 32 αγορές. Τώρα, όπως υπογραμμίζει, έχει μια σαφέστερη εικόνα για ποιες πρόσθετες υπηρεσίες είναι πρόθυμοι οι επισκέπτες να πληρώσουν κάτι παραπάνω κατά τη διαμονή τους.

Στο άρθρο, που ακολουθεί, η Booking.com  παρουσιάζει έξι από τις πιο δημοφιλείς πρόσθετες υπηρεσίες....

1. Οι επισκέπτες προτίθενται να πληρώσουν παραπάνω για πρωινό

Σχεδόν οι μισοί (45%) από τους ταξιδιώτες που ρωτήσαμε παγκοσμίως δήλωσαν ότι θα πλήρωναν πρόθυμα περισσότερα για να παίρνουν πρωινό στο ξενοδοχείο τους. Μάλιστα, σε όλες τις αγορές παγκοσμίως, εκτός από μία, το πρωινό ξεχωρίζει ως η κορυφαία υπηρεσία για την οποία οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον. Μεγαλύτερη προθυμία εκφράζουν οι Ευρωπαίοι επισκέπτες, ενώ οι 3 χώρες που βαθμολόγησαν το πρωινό ως το κορυφαίο πρόσθετο είναι η Δανία, η Πορτογαλία και το Βέλγιο.

Το πώς θα το αξιοποιήσετε αυτά τα στοιχεία εσείς στην πράξη έχει να κάνει με το να γνωρίζετε τους επισκέπτες σας και να αξιοποιείτε τα δυνατά σημεία της ομάδας σας. Για παράδειγμα, εάν η πλειονότητα των επισκεπτών σας ανυπομονούν να βγουν έξω και να δουν τα αξιοθέατα ή πρέπει να πάνε γρήγορα σε μια επαγγελματική συνάντηση, ίσως είναι καλύτερο να τους προσφέρετε κάτι γρήγορο και απλό. Ο καφές, τα αρτοσκευάσματα, τα γιαούρτια και τα φρέσκα φρούτα ίσως είναι οι ιδανικές επιλογές. Ωστόσο, αν οι περισσότεροι από τους επισκέπτες σας προτιμούν να αρχίζουν την ημέρα τους πιο χαλαρά και απολαμβάνουν το καλό φαγητό, ίσως αξίζει να καταβάλετε μεγαλύτερη προσπάθεια για να προσφέρετε έναν πλήρη ζεστό μπουφέ πρωινού. 

2. Η παροχή περιηγήσεων, ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων αποδίδει

Περισσότεροι από το ένα τέταρτο (26%) των ταξιδιωτών σε όλο τον κόσμο θα πλήρωναν ευχαρίστως επιπλέον για περιηγήσεις, ξεναγήσεις και δραστηριότητες που προσφέρονται στο ξενοδοχείο σας. Αυτή την πρόσθετη παροχή την εκτιμούν ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες από τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη. Οι επισκέπτες από αυτές τις περιοχές δήλωσαν ότι προτιμούν τους οικοδεσπότες που οργανώνουν δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να συμμετάσχουν.

Υπάρχει μεγάλη γκάμα εξοπλισμού, από καγιάκ και σανίδες του σερφ μέχρι ρακέτες τένις και ποδήλατα που μπορείτε να αγοράσετε και να ενοικιάζετε στους επισκέπτες που είναι αθλητικοί τύποι. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι μια ολοένα και πιο ελκυστική επιλογή για όσους επιθυμούν να εξερευνήσουν την περιοχή με έναν πιο βιώσιμο τρόπο. Ίσως κάποιο μέλος της ομάδας σας γνωρίζει ποια είναι τα καλύτερα μονοπάτια πεζοπορίας κοντά στο ξενοδοχείο σας ή μπορεί να γίνει οδηγός σε περιηγήσεις στην πόλη ή σε περιηγήσεις με ποδήλατα. Εάν η ομάδα σας είναι ιδιαίτερα πολυάσχολη για να το αναλάβει, μπορείτε να συνεργαστείτε με τοπικούς ξεναγούς και εταιρείες που οργανώνουν τέτοιου είδους περιηγήσεις και δραστηριότητες. Αυτός είναι ένας ακόμη εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε εύκολα τα έσοδά σας, να υποστηρίξετε τις τοπικές επιχειρήσεις, αλλά και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των επισκεπτών.

3. Οι υπηρεσίες σπα είναι πολύ δημοφιλείς

Η έρευνά μας αποκάλυψε ότι το ένα τέταρτο (25%) των επισκεπτών παγκοσμίως είναι πρόθυμοι να πληρώσουν αδρά για θεραπείες χαλάρωσης. Οι ταξιδιώτες από τη Νότια Κορέα, τη Γαλλία και το Χονγκ Κονγκ ήταν μεταξύ εκείνων που ήταν ιδιαίτερα πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για λίγη περιποίηση.

Εάν διαθέτετε εγκαταστάσεις σπα στον χώρο σας, βεβαιωθείτε ότι το διαφημίζετε με σαφήνεια στο υλικό μάρκετινγκ, αναφέροντας με λεπτομέρειες τις διάφορες διαθέσιμες θεραπείες. Εάν το ξενοδοχείο σας δεν διαθέτει σπα, μπορείτε να προσελκύσετε τους επισκέπτες εκείνους που επιθυμούν να χαλαρώσουν έτσι, δίνοντάς τους λεπτομέρειες για τα καλύτερα τοπικά σπα. Θα μπορούσατε, επίσης, να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με ντόπιους επαγγελματίες που προσφέρουν υπηρεσίες μασάζ, μανικιούρ και ομορφιάς. Οι επαγγελματίες αυτοί μπορούν να έρχονται στον χώρο του ξενοδοχείου σας και να φροντίζουν εκεί τους επισκέπτες σας.

4. Φροντίστε για τις μετακινήσεις των επισκεπτών σας 

Ανάλογα με την τοποθεσία του καταλύματός σας, το 24% των ταξιδιωτών παγκοσμίως εξέφρασε την επιθυμία να πληρώσει παραπάνω για μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο ή το κέντρο της πόλης. Έτσι, εάν προσφέρετε υπηρεσία μεταφοράς ή ταξί, βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας το γνωρίζουν. Εάν δεν είναι κάτι που μπορείτε να προσφέρετε οι ίδιοι, μπορείτε να τους δώσετε τα στοιχεία αξιόπιστων εταιρειών μεταφοράς, δείχνοντας έτσι προθυμία να εξυπηρετήσετε τους επισκέπτες σας, ενώ παράλληλα στηρίζετε τις τοπικές επιχειρήσεις.

5. Οι ευέλικτες ώρες check-out μπορεί να είναι επικερδείς

Δεν ξυπνούν όλοι νωρίς στις διακοπές, ιδίως την τελευταία ημέρα. Σύμφωνα με την έρευνά μας, το 23% των ταξιδιωτών παγκοσμίως εκτιμούν τη δυνατότητα να μπορούν να κάνουν check-out λίγο αργότερα και είναι έτοιμοι να πληρώσουν παραπάνω για αυτήν τη διευκόλυνση. Ειδικότερα, οι επισκέπτες από την Ωκεανία, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη εκτιμούν ιδιαίτερα να έχουν στη διάθεσή τους μία ή δύο επιπλέον ώρες για να χαλαρώσουν. Αξίζει επίσης να προσφέρετε τη δυνατότητα για check-in νωρίς. Οι ταξιδιώτες από τις περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ωκεανίας ήταν οι πιο πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτή τη διευκόλυνση.

6. (Σχεδόν) όλοι απολαμβάνουν μια αναβάθμιση

Τέλος, σχεδόν το ένα τέταρτο των επισκεπτών παγκοσμίως (22%) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για αναβάθμιση δωματίου, για να βελτιώσουν τη διαμονή τους. Σε επίπεδο περιοχών προέλευσης, σύμφωνα με την έρευνά μας, αυτή η πρόσθετη παροχή είναι ιδιαίτερα ελκυστική για ταξιδιώτες από τη Βόρεια Αμερική και την Ωκεανία.

Οι επισκέπτες σας θα εκτιμήσουν πραγματικά αυτές τις προσεγμένες πινελιές και τις πρόσθετες υπηρεσίες, που θα τους κάνουν να χαλαρώσουν και να νιώσουν άνετα, πριν ακόμα φτάσουν. Τέτοιου είδους πρόσθετες παροχές δεν αποτελούν μόνο έναν εγγυημένο τρόπο για να προσφέρετε μια αξέχαστη εμπειρία στους επισκέπτες, αλλά σας βοηθάνε επίσης να αποκομίζετε θετικότερα σχόλια, περισσότερους πελάτες που θα επιλέξουν πάλι το κατάλυμά σας, καθώς και αυξημένα έσοδα.

 
*Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές τάσεις ζητήθηκε από την Booking.com και πραγματοποιήθηκε ανεξάρτητα σε δείγμα ενηλίκων που έκαναν κάποιο ταξίδι τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν άλλο ένα το 2024. Το δείγμα περιελάμβανε 32.300 ταξιδιώτες από 32 αγορές. Οι ερωτηθέντες ολοκλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2024.

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα