Ξενοδοχεία: Πώς οι ρεσεψιονίστ μπορούν να διαχέουν τα οφέλη του τουρισμού σε όλο το εύρος των τοπικών επιχειρήσεων
15 Sep 2022, 12:22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Σε πολλές περιπτώσεις, οι ταξιδιώτες απευθύνονται απευθείας στους ρεσεψιονίστ των ξενοδοχείων προκειμένου να μάθουν πληροφορίες σχετικά με τα σημεία του προορισμού που αξίζει να επισκεφθούν ή για τα καλύτερα εστιατόρια.
Οι υπάλληλοι υποδοχής όμως είναι εκπαιδευμένοι ώστε να προσφέρουν τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρει ο προορισμος;
Σε αυτό το ερώτημα επιδιώκει να δώσει απάντηση ο τεχνικός και σπεσιαλίστας στο τουρισμό, Ricardo Zapata García, σύμφωνα με τον οποίο μπορεί οι σύγχρονες τεχνολογίες να έχουν κάνει άλματα στην ενημέρωση των επισκεπτών σε κάθε πόλη και προορισμό και οι ταξιδιώτες να την προτιμούν για την έρευνά τους, όμως σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες συνεχίζουν να ζητούν πληροφορίες απευθείας από την υποδοχή του ξενοδοχείου.
Όλο και περισσότεροι ρεσεψιονίστ που δεν κατάγονται από την πόλη ή τον προορισμό όπου βρίσκεται το ξενοδοχείο στο οποίο εργάζονται, καταλήγουν να προτείνουν τα ίδια μέρη και εστιατόρια στους επισκέπτες, είτε επειδή υπάρχει συμφωνία με το ξενοδοχείο είτε για λόγους ευκολίας πληροφόρησης.
Η πληροφόρηση αυτή προσφέρεται με τον καλύτερο τρόπο από τα παραρτήματα των τουριστικών αρχών της περιοχής, όμως συχνά δεν είναι εύκολη η χιλιομετρική προσέγγισή τους. Για το λόγο αυτό, ο κ. Zapata García εκφράζει την άποψη ότι θα ήταν ενδιαφέρον εάν οι Τουριστικές Επιτροπές κάθε προορισμού εκπαίδευαν τους ρεσεψιονίστ των ξενοδοχείων πριν την έναρξη της υψηλής σεζόν, κατά την οποία θα τους παρουσίαζαν όλες τις τουριστικές υπηρεσίες που ο προορισμός διαθέτει ώστε κατά την πληροφόρηση των ταξιδιωτών να προσφέρεται ευρεία γκάμα εναλλακτικών στον προορισμο. Με αυτόν τον τρόπο, επισημαίνει ο κ. Zapata García, επωφελούνται όλες οι εταιρίες του κλάδου στον προορισμό.
Κάτι τέτοιο θα βελτίωνε την ποιότητα υπηρεσιών στους πελάτες των ξενοδοχείων, θα αύξανε την τουριστιστική προσφορά και οι τουριστικές υπηρεσίες και τα τουριστικά σημεία ενδιαφέροντος δεν θα κατακλύζονταν από κόσμο. Είναι μια συνθήκη κατά την οποία όλοι θα κέρδιζαν.
διαβάστε ακόμα
-
Τουρισμός | Global Hotel Alliance: Οι hotspot προορισμοί για το 2024- τι παρακινεί τους ταξιδιώτες να τους επισκεφτούν 30/11 | 11:49
-
Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο 28/11 | 07:19
-
Αστέρας Βουλιαγμένης | Έγκριση για κοπή 35 δέντρων με την προϋπόθεση φύτευσης 70 νέων 27/11 | 07:09
-
Ξενοδοχεία: Κάθε ευρώ επενδύσεων στη βιωσιμότητα αποδίδει έως 145 € - Ποια πιστοποίηση λειτουργεί ανά κατηγορία ξενοδοχείου 23/11 | 15:37
-
Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου | Nέο κύμα αποχωρήσεων εξαιτίας της μη στήριξης του εποχικού προσωπικού 22/11 | 13:36
-
Άδειες για γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Πάρο και Μύκονο 24/11 | 07:06
-
«Γκάζωσε» η Hilton στο F1 Vegas Grand Prix 23/11 | 07:45
-
Ντεμπούτο στην Ουγγαρία για τα Autograph Collection Hotels 23/11 | 07:42
-
Επισκευές και διαμορφώσεις σε ξενοδοχεία στην Κρήτη και Κέρκυρα 22/11 | 07:57
-
Four Seasons: Nέες αυτόνομες ιδιωτικές κατοικίες στην Κωνσταντινούπολη 22/11 | 07:00
δημοφιλέστερα
- 1 Σουηδία: 26% ακριβότερα τα τρόφιμα σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2021 03.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 2 Η Αίγυπτος εγκαινιάζει την ηλεκτρονική πύλη χορήγησης «Golden License» 03.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 Τα γερμανικά εστιατόρια σε υπαρξιακή κρίση 01.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 4 Κύπρος: Ο τουρισμός αυξάνει τις πωλήσεις εμφιαλωμένων νερών 02.12.2023 | ΚΥΠΡΟΣ
- 5 Το σκάνδαλο των μαϊμού εξαρτημάτων άγγιξε και τη Ryanair 01.12.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Η Λευκάδα στους εορτασμούς του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας-Ιαπωνίας 2024 02.12.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 "Πράσινο" νησί ο Πόρος με χρηματοδότηση από τα Εμιράτα 01.12.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση 27.11.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Η Γαλλία βάζει τέλος στο κάπνισμα σε όλες τις παραλίες, τα δημόσια πάρκα και τα δάση 01.12.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 ECTAA | Η πρόταση της Κομισιόν θα αυξήσει την τιμή των ταξιδιωτικών πακέτων 01.12.2023 | FEDHATTA