Δημόσια συγνώμη και μεγάλη αποζημίωση για αρνητική κριτική απαιτεί από πελάτισσα ξενοδοχείο στην Ταϊλάνδη

19 Jan 2022, 11:32 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Δημόσια συγνώμη και μεγάλη αποζημίωση για αρνητική κριτική απαιτεί από πελάτισσα ξενοδοχείο στην Ταϊλάνδη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η γνωστή ρήση, σύμφωνα με την οποία "ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο", δεν γίνεται αποδεκτή από ξενοδοχείο της Ταϊλάνδης, που κίνησε τις διαδικασίες νομικής δίωξης κατά πελάτισσας, που έγραψε αρνητική κριτική κατά του ξενοδοχείου στην πλατφόρμα κρατήσεων της Agoda.

Η πελάτισσα, που υπογράφει με το όνομα Khing, στις 19 Δεκεμβρίου εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για το deluxe δωμάτιό της στο Ozone Hotel που βρίσκεται κοντά στο Εθνικό Πάρκο Khao Yai. Η κοντινή απόσταση από την πρωτεύουσα Μπανγκόκ προσελκύει ταξιδιώτες στο Πάρκο, που συγκαταλέγεται στα μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, ενώ ήταν το μέρος γυρισμάτων για την ταινία του Λεονάρντο Ντι Κάπριο The Beach.

Η Khing έδωσε βαθμολογία 6 με άριστα το10 στο ξενοδοχείο, περιγράφοντάς το ως «πολύ ακριβό» και κατώτερο των προσδοκιών. Το δωμάτιο δεν ήταν καινούριο, όπως διαφημιζόταν, έγραψε ο Khing, προσθέτοντας ότι ήταν βρώμικο, ότι μέρος του προσωπικού του ξενοδοχείου δεν ήταν εξυπηρετικό και ότι η θέα δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο.

Το ξενοδοχείο αρχικά αντέδρασε με μια σύντομη, απολογητική απάντηση στην κριτική του Khing στην Agoda. Αλλά αργότερα η διοίκηση του ξενοδοχείου φαίνεται ότι άλλαξε γνώμη και εξέδωσε επίσημη προειδοποίηση προς την Khing, με την οποία την καλούσε να διαγράψει την κριτική της και να δημοσιεύσει μια δημόσια συγγνώμη σε πέντε εφημερίδες στην ταϊλανδέζικη γλώσσα για επτά ημέρες ή να πληρώσει βαριά αποζημίωση. 

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της, το θέρετρο της ζήτησε να διαγράψει το σχόλιο της κριτικής της αμέσως, διαφορετικά θα πρέπει να πληρώνει στο ξενοδοχείο 50.000 μπατ Ταϊλάνδης (1.500 δολάρια) για κάθε ημέρα, που θα παραμένει η κριτική, ως αποζημίωση και 3 εκατομμύρια (90.000 δολάρια) για τη ζημιά που υφίσταται από την κριτική, την οποία βεβαίως το ξενοδοχείο δεν αποδέχεται ως αληθινή. Διαφορετικά θα ακολουθήσει ποινική μήνυση.

Η υπόθεση εκκρεμεί, χωρίς να ξεκαθαρίσει ο δικηγόρος εάν η  Khing σχεδιάζει να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις. 

(Σ.σ. Στο Booking.com, πάντως, είδαμε πολύ καλές κριτικές για το ξενοδοχείο και το προσωπικό...)

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα