Όμιλος Accor: Θετικά τα αποτελέσματα υγιεινής και βιώσιμης τροφής στα ξενοδοχεία
19 Oct 2021, 10:56 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Με χαρτοφυλάκιο 10.000 και πλέον εστιατορίων που σερβίρουν περισσότερα από 200 εκατ. γεύματα ετησίως, η Accor προωθεί τη βιώσιμη ανάπτυξη στον ξενοδοχειακό κλάδο, δουλεύοντας για περισσότερα από 50 χρόνια πάνω στο όραμά της για θετική φιλοξενία που σέβεται το περιβάλλον και τις τοπικές κοινότητες, ειδικά μέσω του προγράμματος Planet 21.
Προς αυτή την κατεύθυνση, ο όμιλος υποστηρίζει βιώσιμες ιδέες και προγράμματα για την προστασία του περιβάλλοντος, σε συνδυασμό με πρωτοβουλίες που αφορούν στο προσωπικό, στους επισκέπτες, στους συνεργάτες και στις τοπικές κοινότητες. Δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του επισκέπτη, η Accor δίνει έμφαση στα υγιεινά γεύματα που παρασκευάζονται από φρέσκα, μη επεξεργασμένα προϊόντα, υποστηρίζοντας παράλληλα τους τοπικούς παραγωγούς και συνεργάτες.
Πανδημία κορωνοϊού και παγκόσμια τροφή
Η υγειονομική κρίση υπογράμμισε την ευθραυστότητα του παγκόσμιου συστήματος τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων που παράγονται, καταναλώνονται και σπαταλούνται τα τρόφιμα. Για τον όμιλο, σήμερα το ζήτημα που θα έπρεπε να απασχολεί τον τομέα τροφίμων και ποτών, είναι ο προσδιορισμός των βέλτιστων πρακτικών για τη δημιουργία ενός πιο υγιούς κόσμου εστίασης που θα σέβεται περισσότερο τους πόρους.
Η δέσμευση της Accor στο φαγητό υποστηρίζεται από 9 στόχους που πρέπει να τηρούνται σε όλα τα ξενοδοχεία. Έτσι, επί του παρόντος σχεδόν το 60% των ξενοδοχείων δίνει προτεραιότητα στις τοπικές και εποχιακές προμήθειες προσφέροντας τουλάχιστον 10 τοπικά πιάτα, με τα εποχικά φρούτα ή λαχανικά να αποτελούν τα 3/4 της παροχής. Το 60% αυτών προσφέρει επίσης 2 βιολογικά ή πιστοποιημένα προϊόντα οικολογικής καλλιέργειας και πάνω από το 40% δίνει προτεραιότητα σε τομείς που ενσωματώνουν κριτήρια καλής μεταχείρισης των ζώων, παρέχοντας μεταξύ άλλων αποκλειστικά και μόνο αυγά ελευθέρας βοσκής ή αυγά από κότες που δεν βρίσκονται σε κλουβιά.
Λαχανόκηποι στα αστικά κέντρα
Η παροχή υγιεινών, τοπικών και βιώσιμων προϊόντων μπορεί επίσης να επιτευχθεί μέσω της δημιουργίας λαχανόκηπων και αστικών αγροκτημάτων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάνω από 1.200 ξενοδοχεία της Accor έχουν δημιουργήσει τους δικούς τους αστικούς λαχανόκηπους, με τα οφέλη να εμπλουτίζουν ολόκληρη την εμπειρία των επισκεπτών. Τα λαχανικά, τα φρούτα, τα αρωματικά βότανα και τα βρώσιμα λουλούδια που παράγονται, μπαίνουν στο μενού του εστιατορίου, χρησιμοποιούνται σε κοκτέιλ στα μπαρ, καθώς και σε αρωματικά έλαια και αφεψήματα που προσφέρονται στα κέντρα ευεξίας των ξενοδοχείων.
Καινοτομίες για τη μείωση απόρριψης τροφίμων
Επιπλέον, οι περιφερειακές και ξενοδοχειακές ομάδες ξεκινούν τις δικές τους δραστηριότητες, όπως ο οδηγός της Accor Spain «The Second Life» που ενθαρρύνει τα ξενοδοχεία της να αποφεύγουν τη σπατάλη τροφίμων μέσω απλών και δημιουργικών συνταγών. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 2900 τόνων τροφίμων το 2019, σε όλη τη χώρα. Από την άλλη πλευρά, στην Ολλανδία, εφαρμόστηκε σε 2 ξενοδοχεία η καινοτόμος λύση Orbisk, νεοσύστατη εταιρεία που κέρδισε το Accor Challenge στο Viva Technology 2021. Πρόκειται για μια πλατφόρμα μέσω της οποίας οι επαγγελματικές κουζίνες μπορούν να μειώσουν τα απόβλητά τους χρησιμοποιώντας σαρωτές, ώστε να έχουν μια σαφή εικόνα της ποσότητας και του είδους των τροφίμων που απορρίπτονται. Αυτές οι δύο πρωτοβουλίες συμβάλλουν στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων στα ξενοδοχεία Accor, δεδομένου ότι ο όμιλος έχει θέσει στόχο μείωσης 30% έως το τέλος του 2021.
διαβάστε ακόμα
- Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης 19/04 | 07:14
- Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18/04 | 15:09
- Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 18/04 | 11:18
- H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group 17/04 | 15:28
- Μνημόνιο συνεργασίας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Wyndham Hotels & Resorts 10/04 | 10:02
- Radisson Hotel | Tεχνητή νοημοσύνη στις επαγγελματικές εκδηλώσεις 09/04 | 13:35
- Οι τιμές στα ξενοδοχεία στα Λουτρά Σμοκόβου 10/04 | 07:03
- World of One: Ο νέος διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος με 6 Ελληνικά ξενοδοχεία – Πού στοχεύει 08/04 | 12:10
- Η Hilton απέκτησε το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων NoMad 05/04 | 10:11
- Οι πρώτοι σπουδαστές του προγράμματος Sani/Ikos και ΑΚΜΗ ξεκινούν το επαγγελματικό τους ταξίδι 04/04 | 18:40
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ