Σηματοδότηση: Η καθαριότητα των ξενοδοχείων γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας
05 Jan 2021, 09:32 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Η υπηρεσία καθαριότητας στον τομέα της φιλοξενίας, ήταν μία άυλη, μη ορατή υπηρεσία στα ξενοδοχεία και στα τουριστικά καταλύματα.
Η πανδημία του κορωνοϊού ήρθε να το αλλάξει αυτό, φέρνοντας την υπηρεσία καθαριότητας στην «βιτρίνα» των επιχειρήσεων. Ο άλλοτε «αφανής ήρωας» και πολλές φορές παραγκωνισμένος, από άποψη εξέλιξης και επένδυσης, σήμερα αποτελεί κερδοφόρο τομέα για ένα ξενοδοχείο. Όσο παράξενο και αν ακούγεται, το επενδυτικό βάρος που πέφτει, για παράδειγμα, στα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων ή σε αναβαθμίσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ομοίως πρέπει να δίνεται και στην καθαριότητα-και να φαίνεται.
Σε πρόσφατη διαδικτυακή συζήτηση, ξένοι ειδικοί αναλυτές στον χώρο της φιλοξενίας αναφέρουν ότι ο πελάτης από τώρα και στο εξής, θα λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του την καθαριότητα που μπορεί να διακρίνει, όχι μόνο από άποψη αποτελέσματος, αλλά και από άποψη ορατής σηματοδότησης. Οι τουρίστες που ταξίδεψαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, σίγουρα διέκριναν τη «νέα» καθαριότητα: Αυτοκόλλητα απολύμανσης, πινακίδες αντισηπτικών, επισήμανση συστατικών που χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό επιφανειών και προειδοποιήσεις απαγόρευσης χρήσης της ξαπλώστρας ή του τραπεζιού, αν δεν είχε προηγουμένως απολυμανθεί.
Όλα αυτά τα ορατά στοιχεία, δημιουργούσαν στους τουρίστες μεγάλο ασφάλειας. Δεν εννοείται η απολύμανση ή η αντισηψία, αλλά πρέπει και να φαίνεται. Και ο μόνος τρόπος για να γίνει κάτι τέτοιο, είναι να σηματοδοτηθεί η εκάστοτε επιφάνεια ή υπηρεσία. Καλώς ή κακώς, και στη μετά κορωνοϊού εποχή, η ορατή καθαριότητα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και κατ’ επέκταση θα συμβάλει στην περαιτέρω κερδοφορία ενός ξενοδοχείου, αφού σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, θα προτιμάται από κάποιο άλλο που δεν εφαρμόζει ορατή σηματοδότηση.
διαβάστε ακόμα
- Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18/04 | 15:09
- Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 18/04 | 11:18
- H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group 17/04 | 15:28
- Μνημόνιο συνεργασίας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Wyndham Hotels & Resorts 10/04 | 10:02
- Radisson Hotel | Tεχνητή νοημοσύνη στις επαγγελματικές εκδηλώσεις 09/04 | 13:35
- Οι τιμές στα ξενοδοχεία στα Λουτρά Σμοκόβου 10/04 | 07:03
- World of One: Ο νέος διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος με 6 Ελληνικά ξενοδοχεία – Πού στοχεύει 08/04 | 12:10
- Η Hilton απέκτησε το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων NoMad 05/04 | 10:11
- Οι πρώτοι σπουδαστές του προγράμματος Sani/Ikos και ΑΚΜΗ ξεκινούν το επαγγελματικό τους ταξίδι 04/04 | 18:40
- Υπουργείο Τουρισμού | Σφράγιση τμήματος του Ξενοδοχείου Cocomat Athens BC 04/04 | 17:43
δημοφιλέστερα
- 1 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 5 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ