Πώς τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο διατηρούν ψηλά την ικανοποίηση πελατών στην περίοδο του COVID

24 Aug 2020, 12:46 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

TornosNews.gr

Πώς τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο διατηρούν ψηλά την ικανοποίηση πελατών στην περίοδο του COVID

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Με ένα εύρος νέων πρωτοκόλλων ασφάλειας και υγιεινής, τα καταλύματα επιδιώκουν να διατηρήσουν την ικανοποίηση επισκέπτη σε υψηλά επίπεδα και να προσφέρουν στους καταναλωτές προστασία αλλά και την εμπιστοσύνη για την πραγματοποίηση κρατήσεων.

Ενώ η καθαριότητα είναι ο όρος που επιλέγουν να χρησιμοποιούν, το μήνυμα πίσω από αυτόν είναι η εγγύηση «virus-free», που αφορά την προστασία από τον κορωνοϊό. ΄

Σε πρόσφατο webinar της ReviewPro (εταιρία λύσεων Guest Intelligence, με περισσότερα από 60.000 ξενοδοχεία σε 150 χώρες), εκατοντάδες ξενοδόχοι από όλο τον κόσμο ερωτήθηκαν για τα πρωτόκολλα που εφαρμόζουν ή σχεδιάζουν να εφαρμόσουν.

Τα αποτελέσματα έδειξαν 7 τρόπους με τους οποίους οι ξενοδόχοι επιδιώκουν την προστασία αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους...

-Προσδοκίες πριν την άφιξη | Αναδείξτε τις διαδικασίες ασφάλειας στη σελίδα σας και στην επιβεβαίωση κράτησης ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις μόλις φτάσουν οι επισκέπτες.

-Ευελιξία | Προσφέρετε στους ταξιδιώτες την εμπιστοσύνη να κάνουν κράτηση και να κερδίστε την εμπιστοσύνη της με ευέλικτη πολιτική ακυρώσεων και επιστροφής χρημάτων.

-Εκπαιδεύστε τους εργαζομένους | Διασφαλείστε οτι οι εργαζόμενοι κατανοούν τη σημασία των πρωτοκόλλων υγιεινής και τις ευθύνες τους για τη διατήρηση της ασφάλειας των επισκεπτών, των συνεργατών και των χώρων. 

-Προσφέρετε βοήθεια | Αποφύγετε τη σύγχυση με το να αναρτάτατε οδηγίες και να συνοδεύετε τους επισκέπτες με εργαζομένους κατά την υποδοχή οι οποίοι θα απαντούν και τις ερωτήσεις τους.

-Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στην αλληλεπίδραση μέσω ψηφιακών καναλιών | Δώστε στους επισκέπτες σας την επιλογή να επικοινωνήσουν με το προσωπικό μέσω ψηφιακών καναλιών, όπως sms, μηνύματα και webchat.

-Καταγράψτε τις αντιδράσεις | Δώσε σημασία στις αντιδράσεις που αφορούν τον κορωνοϊό και χρησιμοποιήστε τις για να κάνετε βελτιώσεις. Απαντήστε γρήγορα στα παράπονα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή σας να παρέχετε ένα ασφαλές και καθαρό περιβάλλον για όλους τους επισκέπτες και τους εργαζομένους.

-Οικοδομήστε τη φήμη σας στο δρόμο προς την ανάκαμψη | Οι ταξιδιώτες συμβουλεύονται κριτικές των ξενοδοχείων που διασφαλίζουν οτι αυτό είναι καθαρό, ασφαλές και ευέλικτο. Κερδίστε θετικές κριτικές και συστάσεις ξεπερνώντας τις προσδοκίες των ταξιδιωτών στα σημεία αυτά.

Οι εργαζόμενοι θα χρειαστεί να εργαστούν σκληρά για να διασφαλίσουν οτι οι επισκέπτες νιώθουν ασφαλείς αλλά και ευπρόσδεκτοι και σε περιβάλλον άνεσης. Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να κερδίσετε τη συνεργασία και την κατανόησή τους, να περιορίσετε τα κακώς κείμενα και να τα επιλύετε με ταχύτητα μόλις εμφανίζονται.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα