Διεθνής βράβευση 7 αστέρων για την KSM Human Resources
29 Oct 2018, 10:46 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Βίκη Τρύφωνα
Η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού για μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών όπως είναι τα ξενοδοχεία, αποτελεί κομβικό σημείο στην πορεία της προς την επιτυχία. Και αυτό αφορά όλες τις βαθμίδες προσωπικού, από το προσωπικό φροντίδας και καθαριότητας δωματίων & κοινόχρηστων χώρων που είναι πάντα εκεί διακριτικά για να φροντίσουν και να εξοπλίσουν το δωμάτιο του επισκέπτη με όσα χρειάζεται, τους σερβιτόρους που με το χαμόγελό τους θα εξυπηρετήσουν στο εστιατόριο ή στο μπαρ, τους υπαλλήλους στη reception που θα υποδεχτούν τον επισκέπτη με τρόπο τέτοιο ώστε να τον κάνουν να νιώσει καλοδεχούμενος, μέχρι τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη που θα διαχειριστούν τη λειτουργία ολόκληρης της μονάδας έτσι ώστε να είναι αποδοτική.
Σε όλη αυτή την αλυσίδα διαμόρφωσης της εμπειρίας του επισκέπτη κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο ελλοχεύει ο κίνδυνος της απογοήτευσης από τις υπηρεσίες μη υψηλού επιπέδου με αποτέλεσμα τις κακές κριτικές. Κακές κριτικές που βάζουν σε κίνδυνο τη συνολική προσπάθεια του ξενοδοχείου και οι οποίες αποτυπώνονται στα social media στις πλατφόρμες κρατήσεων αλλά και στις σχέσεις του ξενοδοχείου με tour operators και travel agents.
Και αυτό ακριβώς αναγνώρισε η παγκόσμια διοργάνωση Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, η οποία βράβευσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά φέτος την KSM Human Resources, την εταιρεία υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού, στην ειδική κατηγορία «Εταιρειών Ανθρώπινου Δυναμικού».
Η KSM HR δραστηριοποιείται πάνω από 15 χρόνια στο χώρο των υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού και είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πήρε σχετική άδεια. Απασχολεί πάνω από 3.000 άτομα, έχοντας 300 ενεργά συμβόλαια, μέσω των οποίων τοποθετεί και διαχειρίζεται το προσωπικό των εταιρειών. Ο ετήσιος τζίρος της ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ.
Η KSM HR έχει μεγάλη πείρα στον τουριστικό κλάδο, έχοντας τοποθετήσει πάνω από 600 εργαζόμενους διαφόρων ειδικοτήτων, σε περισσότερες από 25 τουριστικές επιχειρήσεις, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αυτόν τον νευραλγικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο τομέα της ελληνικής οικονομίας.
Όπως τόνισε ο ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος κ.Μάριος Καβουρίδης, «Η βράβευση της KSM HR από τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards αποτελεί αναγνώριση της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρείας στον κλάδο της φιλοξενίας, έναν κλάδο που εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων τεχνολογιών και των καινούριων παγκόσμιων τάσεων και οι απαιτήσεις του σε προσωπικό είναι απολύτως εξειδικευμένες. Η KSM HR, πιστή στη δέσμευσή της για επιλογή, αξιολόγηση και διαχείριση του κατάλληλου προσωπικού για τις εταιρείες του κλάδου της φιλοξενίας, στέκεται αρωγός στην προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης των ελληνικών ξενοδοχείων».
Τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, φέτος πραγματοποιήθηκαν στην Κρήτη αποσκοπώντας στην αναγνώριση των καλύτερων στο χώρο του τουρισμού. Είναι ένας από τους πιο πολυτελείς και διεθνών προδιαγραφών διαγωνισμούς, και θεωρείται ως τα «Όσκαρ του Τουρισμού». Η λίστα των παρευρισκόμενων περιλάμβανε ισχυρά ονόματα από το διεθνή χώρο, από την Ταϊλάνδη, τις Σεϋχέλλες, την Κίνα, την Αυστρία, την Ιταλία κλπ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Από αριστερά: ΘΑΝΟΣ ΛΙΟΝΤΟΣ KSM HR EXECUTIVE DIRECTOR-CEO ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗΣ—GENERAL MANAGER ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΕΜΟΣ
Από την Ελλάδα, εκτός της KSM HR βραβεύθηκαν ακόμη οι: The Ecali Club, Aldemar Hotels, CHC Hotels, Stella Island, Villa Octo, Chora Mykonos, Ideal Mykonos και Super Strom Vatsinas.
Στο πάνελ μελών της κριτικής επιτροπής του SSLHLA βρίσκονται, μεταξύ άλλων, ο πρίγκιπας Massimiliano della Torre e Tasso, η πριγκίπισσα Costanza della Torre e Tasso, η πριγκίπισσα Nathalie του Hohenzollern, η βαρόνη Nerina Keeley, η Νίνα Λοτσάρη, η Carmen Edelson, o Θάνος Λιόντος, h Amani Vernescu, o Oliver Jiszda, h Miriam Seferian και ο Andrea Luri, οι οποίοι απένειμαν στους βραβευθέντες το βραβείο SIGNUM VIRTUTIS.
διαβάστε ακόμα
-
Λάμψα | Έκτακτη επιβράβευση ύψους 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους των ξενοδοχείων της 30/06 | 17:34
-
Ξενοδοχεία | Partnership Circle Award για το 2021 στην Domes Resorts από τη Marriott International 30/06 | 14:51
-
Τουρισμός | Έρευνα: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία θα μειώσει δραστικά το προσωπικό 28/06 | 10:24
-
Όμιλος Sani/Ikos | Tα Sani Dunes και Ikos Aria παράδειγμα στην έκθεση της Deloitte για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος 29/06 | 14:23
-
The Port Square Hotel | Το νέο ξενοδοχείο, που άνοιξε δίπλα στο λιμάνι του Πειραιά 29/06 | 11:11
-
Deloitte | Το ξενοδοχείο του μέλλοντος - Πώς διαμορφώνονται οι τάσεις στον σχεδιασμό των resorts στη Μεσόγειο 24/06 | 16:08
-
Φεύγει από τη Ρωσία και η αλυσίδα Intercontinental 28/06 | 10:01
-
«Ξενοδοχείο Μηδέν Αστέρων» με μπάτλερ για... άυπνους – «Μην κοιμηθείτε, σκεφτείτε τις κρίσεις στον κόσμο» 23/06 | 15:29
-
Ξενοδοχεία: Παρκόμετρο... στις ξαπλώστρες για να σταματήσουν τον πόλεμο της πετσέτας! 27/06 | 13:14
-
Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο στο metaverse, και ανήκει στην TUI! 22/06 | 15:42
δημοφιλέστερα
- 1 Γερμανικός Τύπος | «Απλησίαστες οι διακοπές στην Ελλάδα»- Πόσο ακρίβυναν τα ξενοδοχεία 29.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Στο έλεος του χάους στα γερμανικά αεροδρόμια | Αναμένονται εργαζόμενοι από την Τουρκία και άλλες χώρες 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Τουρισμός | Πόσο η ακρίβεια θα επηρεάσει τις πτήσεις στην Ευρώπη; - προβληματισμός στο συνέδριο του ACI Europe 30.06.2022 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Μύκονο 30.06.2022 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 H Xenia 2022 ετοιμάζει την πιο εντυπωσιακή της διοργάνωση 30.06.2022 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 6 Νοσταλγία! Οι διακοπές περνούν σε εποχή... πουριτανισμού; 30.06.2022 | ΤΑΣΕΙΣ
- 7 Tα τουριστικά έσοδα μπορεί να φτάσουν φέτος τα 20 δισ.ευρώ- Οι λύσεις στα προβλήματα των ξενοδοχείων 30.06.2022 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 8 Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αττάλειας - πάνω από 4 εκατ. τουρίστες το α' εξάμηνο 30.06.2022 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Όμιλος Sani/Ikos | Tα Sani Dunes και Ikos Aria παράδειγμα στην έκθεση της Deloitte για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος 29.06.2022 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Holiday Extras | Η μεγάλη πλειονότητα των ταξιδιών από το Ην. Βασίλειο διεξάγονται κανονικά παρά το «χάος» 30.06.2022 | ΑΓΟΡΕΣ