Η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στη Νότια Ευρώπη παρουσιάζει τα COFFEE LITTLE ISLAND, μια νέα επιχειρηματική πρόταση, απόλυτα προσαρμοσμένη στις σύγχρονες ανάγκες και συνθήκες της αγοράς
05 Oct 2020, 14:44 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
TornosNews.gr
Προ ολίγων μηνών, η Coffee Island συμπλήρωσε 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον Κλάδο της καφεστίασης, παρουσιάζοντας την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, καθώς και τη διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της.
Σήμερα, λίγες μέρες μετά την επανεκκίνηση της αγοράς, η εταιρεία απαντά με αμεσότητα και ευελιξία στις επιταγές της εποχής, μέσα από ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για τους επενδυτές της, αλλά και μία ανανεωμένη εμπειρία εστίασης για τους καταναλωτές.
Πρόκειται για τα Coffee Little Island, ένα καινούργιο μοντέλο καταστημάτων που στόχο έχει να καλύψει τη ζήτηση αγορών με περιορισμένη πληθυσμιακή κάλυψη, εποχικότητα ή ιδιαίτερες ανάγκες. Ένα μοντέλο προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς που μπορεί να φιλοξενηθεί σε μικρούς χώρους ή να πάρει τη μορφή του ως shop-in-shop, καντίνα ή pop-up store.
Στο πλάνο ανάπτυξης έχουν ήδη χαρτογραφηθεί σημεία που απαιτούν πιο ευέλικτα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές της χώρας, περιοχές με έντονα στοιχεία εποχικότητας ή με ιδιαίτερες καταναλωτικές συνθήκες. Το πρώτο κατάστημα Coffee Little Island είναι μάλιστα γεγονός, και βρίσκεται υπό κατασκευή στην περιοχή των Μαλίων Κρήτης, ενώ έχει δρομολογηθεί ήδη η δημιουργία τριών νέων αντίστοιχων καταστημάτων σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Η Coffee Island, αξιοποιεί τη μακρά παράδοση και πείρα της στις συνεργασίες δικαιόχρησης, και προσαρμόζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στις ιδιαιτερότητες της εποχής και τις ανάγκες των σύγχρονων επενδυτών. Στόχος της, το να προσφέρει στα «νέα μέλη της οικογένειάς της» μία ασφαλή και ευέλικτη επιχειρηματική πρόταση, με χαμηλό κόστος επένδυσης και υψηλή απόδοση. Μία πρόταση εγγυημένη από το κύρος, την τεχνογνωσία, την ποιότητα και φυσικά την αναγνωρισιμότητα του brand της Coffee Island.
«Παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο Κλάδος, στην Coffee Island δε σταματάμε στιγμή να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες της αγοράς και να δράττουμε τις ευκαιρίες για εξέλιξη και ανάπτυξη. Ωστόσο, καμία ανάπτυξη δεν μπορεί να είναι διατηρήσιμη εάν δεν στηρίζεται σε στέρεες βάσεις.
Τα Coffee Little Island, αποτελούν την προσεκτικά σχεδιασμένη απάντησή μας στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και ανάγκες των επενδυτών. Είμαστε βέβαιοι πως το νέο αυτό μοντέλο καταστημάτων θα διευκολύνει την πρόσβαση των επισκεπτών σε σημεία στα οποία μέχρι σήμερα δεν υπήρχε μία τέτοια δυνατότητα και θα συνεισφέρει σημαντικά στο success story της Coffee Island», δήλωσε ο Μιχάλης Καμβύσης, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δικτύου της Coffee Island.
διαβάστε ακόμα
- Έρευνα: Η Αθήνα στις 5 κορυφαίες Ευρωπαϊκές πόλεις για γαστρονομικό τουρισμό 14/03 | 15:00
- Εβδομάδα γαλλικής γαστρονομίας στην Αθήνα- Με τη συμμετοχή έξι βραβευμένων Σεφ από τη Γαλλία 14/02 | 18:52
- Taste Atlas: Tουρκικά επιδόρπια εντάχθηκαν στα 100 κορυφαία του κόσμου 09/02 | 12:15
- Αποτέλεσμα μάρκετινγκ η ιταλική παραδοσιακή κουζίνα; 17/01 | 10:33
- Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά η 17η Νοεμβρίου 17/11 | 12:23
- Στον Πειραιά το επόμενο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οινολογίας 30/10 | 13:44
- Βεβαιώσεις για 5 επισκέψιμα Οινοποιεία 30/10 | 07:45
- Σουηδία: Φυτικές εναλλακτικές λύσεις που αντικαθιστούν το κρέας 28/10 | 14:20
- Tripadvisor: Δύο Αθηναϊκά εστιατόρια στα top χορτοφαγικά & κρυμμένους θησαυρούς στον κόσμο - Τα 10 καλύτερα με εκλεκτή κουζίνα στην Ελλάδα 25/10 | 13:09
- Tripadvisor: Δύο Ελληνικά εστιατόρια στα καλύτερα ρομαντικά στον κόσμο για το 2023 - Ποια είναι τα 10 καλύτερα στην Ελλάδα 25/10 | 12:42
δημοφιλέστερα
- 1 Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI 29.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 5 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 6 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 8 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ