Πώς η Airbnb αντιμετώπισε τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες

07 Aug 2019, 13:12 | AIRBNB

TornosNews.gr

Πώς η Airbnb αντιμετώπισε τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τις τεχνικές που χρησιμοποιεί η Airbnb προκειμένου να παραμένει ψηλά στον ανταγωνισμό με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες αποκαλύπτει έρευνα της Edison Trends στις πωλήσεις, βάσει δεδομένων από 2,6 εκατ. συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ.

Η έρευνα η οποία ανέλυσε συναλλαγές από την 1η Ιανουαρίου 2018 έως τις 31 Μαϊου 2019, αποκαλύπτει...

-Διαφορά περιόδου κρατήσεων | Οι μήνες με τις περισσότερες κρατήσεις στην Airbnb είναι οι θερινοί ενώ στη Marriott ο Οκτώβριος

Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα στην αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott, με τα υψηλότερα επίπεδα να καταγράφονται τον Οκτώβριο του 2018, και, στη συνέχεια τον Σεπτέμβριο. Η Hilton έχει επίσης σημαντική αύξηση δαπανών τον Οκτώβριο, παρότι το υψηλότερο σημείο τους καταγράφηκε τον Ιούνιο. 

Για την Airbnb οι καλοκαιρινοί μήνες είναι εκείνοι που έχουν τις μεγαλύτερες δαπάνες, με αύξηση 164% στις κρατήσεις το Μάιο και τον Ιούνιο. Η InterContinental είχε το μεγαλύτερο όγκο κρατήσεων τον Ιούνιο του 2018 και ακολούθησε ο Ιούλιος.

Ενώ όλα τα ξενοδοχεία είχαν μείωση δαπανών από τους πελάτες τους το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο, η Airbnb είχε αύξηση.

-Οι ταξιδιώτες τείνουν να μένουν περισσότερες μέρες στην Airbnb σε σχέση με τα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με στοιχεία για την περίοδο 1η Ιανουαρίου έως 31 Δεκεμβρίου 2018, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ είχαν μέσο όρο διαμονής στην Airbnb 3 ημέρες, μία ημέρα περισσότερο σε σύγκριση με τα ξενοδοχεία, όπου ο μέσος όρος ήταν 2,25 ημέρες.

Οι πελάτες της Airbnb τείνουν να μένουν περισσότερες ημέρες στην περιοχή Mesa (3,25 ημέρες), ενώ οι ταξιδιώτες που επιλέγουν ξενοδοχεία μένουν περισσότερες ημέρες στο Colorado Springs (2,3 ημέρες).

Για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2018 έως 31 Μαϊου 2019, η Marriott έχει την υψηλότερη μέση τιμή ανά διανυκτέρευση στη Νέα Υόρκη (237 δολάρια), στο Σικάγο (186 δολάρια) και στο Λος Άντζελες (194 δολάρια). Ωστόσο στο Λος Άντζελες η Airbnb είναι δεύτερη σε κοντινή απόσταση. Η μέση τιμή στην Airbnb στη Νέα Υόρκη ανέρχεται σε 167 δολάρια ανά διανυκτέρευση και 173 δολάρια στο Σικάγο. 

Η Hilton και η InterContinental βρίσκονται στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα στις πόλεις αυτές όσον αφορά το κόστος ανά διανυκτέρευση. 

Εάν εξαιρέσει κανείς την Airbnb, τα ξενοδοχεία αυτά είναι πιο ακριβά στη Νέα Υόρκη και στη συνέχεια στο Λος Άντζελες και το Σικάγο. Η Airbnb όμως είναι πιο ακριβή στο Λος Άντζελες, στο Σικάγο και στη Νέα Υόρκη, με αυτή τη σειρά.

Στις ΗΠΑ (περίοδος Ιανουάριος 2017 έως Δεκέμβριος 2018), η Airbnb παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (70%) στην Οκλαχόμα, και στη συνέχεια στο Τζάκσονβιλ (44%) και το Σαρλοτ (33%). Ακολουθούν η Τούσον και η Τάμπα με αύξηση 32% και 21% αντίστοιχα.

 
Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα