ΦΕΚ: Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων το 2021

Α Decrease font Enlarge font
ΦΕΚ: Τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων το 2021

Με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Υγείας και Τουρισμού, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ (Αριθμ. 6632, ΦΕΚ B’ 1632/21.04.2021) ορίζονται τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων θα λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις το 2021, στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού COVID-19»

Τα βασικά σημεία της ΚΥΑ:

Άρθρο 1

Πεδίο εφαρμογής - ορισμοί

1. Ορίζουμε ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 (Α’ 155), τα οποία λειτουργούν συμπληρωματικά και κατισχύουν κατά περίπτωση των ισχυόντων όρων λειτουργίας των επιχειρήσεων αυτών.

2. Για την εφαρμογή της απόφασης αυτής ισχύουν οι κάτωθι ορισμοί:

α) Μέσα Ατομικής Προστασίας (εφεξής ΜΑΠ): μάσκα (απλή χειρουργική ή πάνινη/υφασμάτινη), γάντια μιας χρήσης. Ειδικά για το προσωπικό της υπηρεσίας υποδοχής, μπορεί να γίνεται χρήση προσωπείου/ασπίδας προσώπου.

β) Βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού - COVID-19: υγιεινή χεριών, χρήση αντισηπτικών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση σωματικών αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο και εν γένει τήρηση μέτρων προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής.

γ) Διαχείριση ύποπτου κρούσματος COVID-19: η διαδικασία που περιγράφεται στο Παράρτημα ΙΙΙ της παρούσας, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.

δ) Βιβλίο συμβάντων - COVID-19: βιβλίο (μη θεωρημένο), το οποίο περιλαμβάνει την καταγραφή περιστατικών που συνδέονται με την πρόληψη ή αντιμετώπιση πιθανού κρούσματος.

ε) Προσωπικό του τουριστικού καταλύματος: το σύνολο των απασχολούμενων, συμπεριλαμβανομένων όσων πραγματοποιούν πρακτική άσκηση.

3. Τα πρωτόκολλα εφαρμόζονται έως 31.05.2022, στο πλαίσιο της λήψης μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού COVID-19 και περιλαμβάνονται στα οικεία Παραρτήματα (Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) της απόφασης αυτής, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της.

Άρθρο 2

Ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα

1. Για τα ξενοδοχεία της υποπερ. αα’ της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 εφαρμόζεται το Παράρτημα Ι, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.

2. Για τις λοιπές κατηγορίες καταλυμάτων (πλην των οργανωμένων τουριστικών κατασκηνώσεων) εφαρμόζεται το Παράρτημα I, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, ανάλογα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες του καταλύματος.

2Α. Ειδικά για τους Ξενώνες Φιλοξενίας Νέων της υποπερ. γγ’ της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 4276/ 2014 (Α’ 155), ισχύουν επιπρόσθετα τα εξής μέτρα:

α. Απαγορεύεται η λειτουργία του καθιστικού - χώρου τραπεζαρίας για άλλες δραστηριότητες και του χώρου κοινόχρηστης κουζίνας (παρ. 2 και 4 του άρθρου 3 της υπ’ αρ. 26036/2014 υπουργικής απόφασης - Β’ 3510).

β. Ο χώρος πλυντηρίου-στεγνωτηρίου και σιδερωτηρίου για χρήση των πελατών, ο χώρος με θυρίδες φύλαξης αποσκευών με πρόσβαση στο χώρο της υποδοχής, ο χώρος καθαρισμού στον οποίο θα περιλαμβάνονται είδη καθαρισμού και παροχή νερού για καθαριότητα με αντίστοιχο νεροχύτη πρέπει να καθαρίζονται και να ακολουθείται αερισμός του χώρου καθώς και να λειτουργούν βάσει προγράμματος και με τρόπο που να μην δημιουργείται συνωστισμός (τήρηση αποστάσεων τουλάχιστον 1,5 μ. ανά άτομο).

γ. Ως προς τα υπνοδωμάτια - κοιτώνες, η δυναμικότητά τους περιορίζεται στο 50% και τηρείται υποχρεωτικά απόσταση 1,5μ μεταξύ των κλινών.

δ. Κατά την είσοδο στον Ξενώνα Φιλοξενίας Νέων πραγματοποιείται θερμομέτρηση και συμπληρώνεται ερωτηματολόγιο υγείας.

3. Για τις οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις (κάμπινγκ) της υποπερ. ββ’ της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 εφαρμόζεται το Παράρτημα ΙΙ, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.

4. Τα τουριστικά και ναυλομεσιτικά γραφεία λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ενδεικτικά, αναφορικά με την τήρηση αποστάσεων σε κλειστούς χώρους, τη χρήση ΜΑΠ, την ενθάρρυνση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και της ηλεκτρονικής/ τηλεφωνικής πληροφόρησης με συνεργάτες, προμηθευτές, πελάτες.

5. Τα τουριστικά γραφεία και Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών (ΤΕΟΜ) που εκμεταλλεύονται τουριστικά λεωφορεία κλειστού ή/και ανοικτού τύπου, λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ενδεικτικά, αναφορικά με τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό επιβατών και τη χρήση των ΜΑΠ και επιπλέον:

  • Ενημερώνονται σχετικά με την επιδημία του COVID-19 και παρέχουν καθοδήγηση στο προσωπικό τους για την αναγνώριση των σημείων και συμπτωμάτων.
  • Το προσωπικό ενημερώνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής, τις τεχνικές πλυσίματος χεριών, την ορθή χρήση των ΜΑΠ, τις περιπτώσεις χρήσης αντισηπτικών, την αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα του αναπνευστικού, την κατάλληλη διαχείριση αποβλήτων.
  • Το προσωπικό ενημερώνεται σχετικά με τις ακολουθούμενες διαδικασίες για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος -όταν ένας ταξιδιώτης στο λεωφορείο εμφανίζει σημεία και συμπτώματα ενδεικτικά της λοίμωξης COVID-19-, για την παροχή βοήθειας και για σωστή επιλογή και χρήση των Μ.Α.Π., σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Αναπτύσσουν γραπτό σχέδιο για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος COVID-19, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Μεριμνούν για την επάρκεια στις ποσότητες αντισηπτικών, απολυμαντικών, μέσων προστασίας και ειδών καθαρισμού.
  • Στην είσοδο των τουριστικών λεωφορείων υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά.
  • Συνιστάται η τοποθέτηση ειδικού διαφανούς διαχωριστικού πετάσματος μεταξύ του οδηγού και των επιβατών (plexiglass ή άλλο ομοιογενές υλικό επαρκούς πάχους και ανθεκτικότητας) και η πόρτα του οδηγού παραμένει κλειστή.
  • Για την περίπτωση των ειδικών τουριστικών λεωφορείων ανοικτού τύπου, προηγείται αυστηρά η αποβίβαση και στη συνέχεια ακολουθεί η επιβίβαση.
  • Συνιστάται η χρήση γαντιών από τον οδηγό κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμων, καθώς και σε άλλες διαδικασίες που απαιτούν να αγγιχθούν επιφάνειες εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται από πολλά άτομα και εφόσον δεν υπάρχει κοντά εγκατάσταση για πλύσιμο χεριών ή σταθμός με αντισηπτικά.
  • Συνιστάται ο συνεχής φυσικός αερισμός των τουριστικών λεωφορείων. Στην περίπτωση οχημάτων με μη ανοιγόμενα παράθυρα όπου χρησιμοποιείται κλιματισμός, πρέπει να απενεργοποιείται η επανακυκλοφορία του αέρα, [βλ. σχετική εγκύκλιο υπό στοιχεία Δ1(δ)/Γ.Π. οικ.49524/03.08.2020 (ΑΔΑ ΨΥ5Ε465ΦΥΟ-ΦΤΟ)].
  • Σχολαστική και πλήρης απολύμανση μετά από κάθε μεταφορά ή μετά το τέλος της βάρδιας. Συνιστάται μετά το πέρας κάθε δρομολογίου, ο καθαρισμός με αντισηπτικό των επιφανειών και των σημείων συχνής επαφής εντός των οχημάτων (π.χ. χειρολισθήρες).

6. Τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων λειτουργούν σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ενδεικτικά αναφορικά με τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό επιβατών, τη χρήση ΜΑΠ και την τήρηση αποστάσεων και επιπλέον απαιτείται καθαρισμός και απολύμανση των οχημάτων μεταξύ των χρήσεων από διαφορετικούς πελάτες.

7. Για τις επιχειρήσεις εκμίσθωσης μοτοσικλετών, τρίτροχων και τετράτροχων οχημάτων άνω των 50 κ. εκ. απαιτείται καθαρισμός και απολύμανση των οχημάτων μεταξύ των χρήσεων από διαφορετικούς πελάτες.

8. Οι Μονάδες Ιαματικής Θεραπείας και τα Κέντρα Ιαματικού Τουρισμού - Θερμαλισμού, λειτουργούν ως εξής:

Α. Όσον αφορά τους ξενοδοχειακούς χώρους (δωμάτια, εστιατόρια, κοινόχρηστοι χώροι κ.λπ.) που τυχόν διαθέτουν η μονάδα ιαματικής θεραπείας ή το κέντρο ιαματικού τουρισμού - θερμαλισμού εφαρμόζονται τα οριζόμενα στην παρούσα για τα ξενοδοχεία.

Β. Για τις Μονάδες Ιαματικής Θεραπείας και τα Κέντρα Ιαματικού Τουρισμού Θερμαλισμού ισχύουν τα εξής μέτρα:

αα. Ελάττωση του αριθμού των προσερχομένων στο 50% της προβλεπόμενης δυναμικότητας της μονάδας.

ββ. Υποχρεωτική αυξημένη παρουσία Ιατρικού προσωπικού καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας.

γγ. Κατά την προσέλευση, πραγματοποιείται θερμομέτρηση και συμπληρώνεται ερωτηματολόγιο υγείας. Συνιστάται η πραγματοποίηση μοριακού τεστ (τις τελευταίες 72 ώρες).

δδ. Η χρήση των εγκαταστάσεων ιαματικής θεραπείας γίνεται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού.

Γ. Ως προς τις δεξαμενές ιαματικής θεραπείας ισχύουν τα ακόλουθα μέτρα:

αα. Ποιότητα ιαματικών πόρων

Ανάλογα με το είδος (τα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά) του αναγνωρισμένου ιαματικού πόρου, νερού εφαρμόζεται η κατάλληλη μέθοδος απολύμανσης (χλωρίωση, οζόνωση, κ.λπ.). Εφόσον η εφαρμογή της απολύμανσης δεν είναι εφικτή, ή δεν εφαρμόζεται λόγω των ιδιαίτερων ποιοτικών χαρακτηριστικών του ιαματικού πόρου, θα πρέπει υποχρεωτικά να αυξηθεί κατά 100% τουλάχιστον η συχνότητα ανανέωσης του νερού.
Αύξηση της συχνότητας μικροβιολογικού ελέγχου κατά 100% τουλάχιστον.
Αύξηση της συχνότητας ανανέωσης του νερού κατά 100% τουλάχιστον.
ββ. Μέτρα ανάλογα με το είδος της δεξαμενής

i) Ατομικές μπανιέρες/μπανιέρες υδρομασάζ - ευρισκόμενες σε διακριτούς εσωτερικούς χώρους. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή μίας ώρας για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.

ii) Ατομικές μπανιέρες/μπανιέρες υδρομασάζ - ευρισκόμενες ανά δύο (2) σε διακριτούς εσωτερικούς χώρους. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή μίας ώρας για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.

iii) Οικογενειακοί λουτήρες, διαστάσεων από 5m2 έως 20m2 . Για τη χρήση τους απαιτείται τεκμηρίωση ότι πρόκειται για άτομα της ιδίας οικογένειας που συγκατοικούν. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή μιας ώρας για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.

iv) Ομαδικές δεξαμενές (εσωτερικές και εξωτερικές), διαστάσεων από 21m2 έως 75m2 (με ρυθμό ανανέωσης του φυσικού πόρου 1 - 4 ώρες). Ανάλογα με την περίπτωση, μετά το κλείσιμο της βάρδιας καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για την επόμενη ημέρα. Ο μέγιστος αριθμός λουομένων που μπορεί να βρίσκεται κάθε στιγμή εντός δεξαμενής καθορίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφ. Β.4.1. της υπό στοιχεία Δ1δ/Γ.Π.οικ.32179/22.5.2020 εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας (ΑΔΑ ΨΞΧΒ465ΦΥΟΧΥΙ), ήτοι για τις εξωτερικές δεξαμενές 1 λουόμενος για κάθε 5 τ.μ. επιφάνειας ύδατος και για τις εσωτερικές δεξαμενές 1 λουόμενος για κάθε 10 τ.μ. επιφάνειας ύδατος.

v) Ομαδικές δεξαμενές (εσωτερικές και εξωτερικές), διαστάσεων 76m2 και άνω (με ρυθμό ανανέωσης του φυσικού πόρου 2 - 8 ώρες). Ανάλογα με την περίπτωση, μετά το κλείσιμο της βάρδιας καθαρίζονται, απολυμαίνονται με καθαρό ιαματικό πόρο και επαναπληρούνται για την επόμενη ημέρα. Ο μέγιστος αριθμός λουομένων που μπορεί να βρίσκεται κάθε στιγμή εντός δεξαμενής καθορίζεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφ. Β.4.1. της υπό στοιχεία Δ1δ/Γ.Π.οικ.32179/22.5.2020 εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας (ΑΔΑ ΨΞΧΒ465ΦΥΟ-ΧΥΙ), ήτοι για τις εξωτερικές δεξαμενές 1 λουόμενος για κάθε 5 τ.μ. επιφάνειας ύδατος και για τις εσωτερικές δεξαμενές 1 λουόμενος για κάθε 10 τ.μ. επιφάνειας ύδατος.

vi) SPA, SAOUNA λειτουργούν ατομικά ή με άτομα της ιδίας οικογένειας. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή μίας ώρας για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.

vii) Εισπνοθεραπεία, Ρινοθεραπεία: Συνιστάται να αποφεύγεται. Σε ειδικές περιπτώσεις, που θα τεκμηριώνονται με ιατρική γνωμάτευση, η λειτουργία επιτρέπεται αυστηρά μόνον για το 50% της δυναμικότητας των θέσεων θεραπείας. Μετά από κάθε χρήση καθαρίζονται, απολυμαίνονται και επαναπληρούνται με καθαρό ιαματικό πόρο για τον επόμενο πελάτη. Απαιτείται επιπλέον αναμονή μίας ώρας για αερισμό μεταξύ διαδοχικών χρήσεων.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις και για κάθε διαδικασία απολύμανσης επιφανειών απαιτείται επαφή διάρκειας ενός λεπτού (1’) με αντιμικροβιακούς παράγοντες, όπως: διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου σε συγκέντρωση 0,1% (που προκύπτει από αραίωση 1:50 της οικιακής χλωρίνης που είναι διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου 5%), αιθανόλη 70% και υπεροξείδιο του υδρογόνου 0,5%.

Το απολυμαντικό πρέπει να απλωθεί σε όλες τις επιφάνειες και να παραμείνουν υγρές για τον απαιτούμενο χρόνο επαφής. Το διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου πρέπει να παρασκευάζεται (προσθήκη προϊόντων χλωρίνης σε νερό) λίγο πριν την εφαρμογή. Κατά τη διάρκεια του καθαρισμού και της απολύμανσης θα πρέπει να εφαρμόζονται κατάλληλα γάντια και κατά το τέλος του καθαρισμού ή της απολύμανσης θα πρέπει να πλένονται τα χέρια σχολαστικά με σαπούνι και νερό (κατά τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία Δ1γ/Γ.Π.οικ.19954/20.3.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας).

Δ. Για όλους τους χώρους της εγκατάστασης, πρέπει να τηρούνται τα ακόλουθα μέτρα:

α. Η υπό στοιχεία Δ1/Γ.Π.οικ.28953/7.5.2020 (ΑΔΑ ΨΗΙΚ465ΦΥΟ-3ΒΑ) εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας για τις διαδικασίες απολύμανσης.

β. Η υπό στοιχεία Δ1/Γ.Π.οικ.32965/27.5.2020 (ΑΔΑ ΨΗΙΚ465ΦΥΟ-3ΒΑ) εγκύκλιος του Υπουργείου Υγείας «Πρόληψης της νόσου των λεγεωνάριων στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19».

γ. Υποχρεωτικώς σχολαστικό ντους πριν από την είσοδο στην δεξαμενή.

δ. Συνιστάται:

1) οι λουόμενοι να αποφεύγουν τη βύθιση της κεφαλής μέσα στο νερό,

2) οι ευπαθείς ομάδες να χρησιμοποιούν τις ατομικές μπανιέρες,

3) οι υπεύθυνοι των εγκαταστάσεων να ενημερώνουν τους λουόμενους πριν της είσοδό τους στη δεξαμενή σχετικά με ότι το νερό δεν υφίσταται κάποια επεξεργασία και για αυτό πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες, προστατεύοντας και τους ίδιους και τους συνλουόμενούς τους.

Ε. Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση/διοίκηση της εγκατάστασης τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα - όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail) - ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων. Να δίδεται προσοχή στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και να έχουν ενημερωθεί όλοι οι επισκέπτες ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας δημόσιας υγείας.

Άρθρο 3

Εκπαίδευση στην τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων των τουριστικών καταλυμάτων

1. Η παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων είναι υποχρεωτική και συνδέεται με την ασφαλή και νόμιμη λειτουργία κάθε επιχείρησης.

2. Η διαδικασία της πιστοποιημένης εκπαίδευσης τελεί υπό την ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού, το οποίο μπορεί να αναθέτει στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) και συνεργαζόμενους φορείς την εκτέλεσή της.

Άρθρο 3Α

Δωμάτια καραντίνας

1. Τα τουριστικά καταλύματα προαιρετικά μπορούν να διαθέτουν δωμάτια καραντίνας τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά ως χώρος απομόνωσης επιβεβαιωμένων περιστατικών COVID-19, των οποίων η κλινική κατάσταση δεν απαιτεί νοσοκομειακή περίθαλψη.

2. Τα δωμάτια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως χώρος απομόνωσης επιβεβαιωμένων περιστατικών COVID-19, των οποίων η κλινική κατάσταση δεν απαιτεί νοσοκομειακή περίθαλψη, πρέπει να διαθέτουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, εφόσον είναι εφικτό:

α. Να είναι χώρος ορισμένος αποκλειστικά εντός οριοθετημένης περιοχής για τον σκοπό της απομόνωσης επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.

β. Να είναι χωροταξικά απόλυτα διακριτή και κατά προτίμηση απομακρυσμένη σε σχέση με την υπόλοιπη ξενοδοχειακή δομή, με την οποία δεν πρέπει να μοιράζεται κοινόχρηστους χώρους παραμονής.

γ. Να υπάρχει τηλεφωνική γραμμή με 24ωρη δυνατότητα επικοινωνίας για έκτακτες ανάγκες.

δ. Να υπάρχει δυνατότητα ιατρικής παρακολούθησης των κρουσμάτων, σύμφωνα με τις ανάγκες, και να διασφαλίζεται η άμεση πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες σε περιπτώσεις που η κλινική κατάσταση των ασθενών απαιτεί επαναξιολόγηση ή παρέμβαση.

ε. Να διαθέτει καλά αεριζόμενα δωμάτια με ατομική τουαλέτα. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα για επαρκή φυσικό αερισμό, πρέπει ο τεχνητός αερισμός να παρέχει 100% φρέσκο αέρα χωρίς ανακύκλωση.

στ. Να υπάρχει η υποδομή καθώς και τα απαραίτητα αναλώσιμα για την εφαρμογή των μέτρων ατομικής υγιεινής και την καθαριότητα και απολύμανση των επιφανειών στα δωμάτια.

ζ. Να υπάρχει προκαθορισμένη διαδικασία αλλαγής και καθαρισμού κλινοσκεπασμάτων και λοιπού ιματισμού ξεχωριστά από αυτά του υπολοίπου καταλύματος, καθώς και διαδικασίες ασφαλούς αποκομιδής των μολυσματικών απορριμμάτων τα οποία πρέπει να υπόκεινται σε κατάλληλη επεξεργασία κατά αντιστοιχία των προβλέψεων της υπ’ αρ. 146163/2012 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Β’ 1537).

η. Να διασφαλίζεται η καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων από εκπαιδευμένο προσωπικό, που διαθέτει κατάλληλο εξοπλισμό ατομικής προστασίας.

θ. Οι υπηρεσίες των γευμάτων να παρέχονται στα δωμάτια από προσωπικό, που αφήνει το γεύμα έξω από την πόρτα του δωματίου.

ι. Αν απαιτείται είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο, το προσωπικό συνιστάται να φέρει τον ανάλογο εξοπλισμό ατομικής προστασίας και να τηρεί απόσταση 1,5 μέτρου από τον ασθενή.

ια. Θα πρέπει να γίνεται καθημερινή καταγραφή (τήρηση γραπτού ή ηλεκτρονικού αρχείου) όλων των ατόμων που εισέρχονται στο χώρο καραντίνας (π.χ. προσωπικό, επαγγελματίες υγείας).

ιβ. Το προσωπικό που ασχολείται με την εξυπηρέτηση των αναγκών της εγκατάστασης απομόνωσης πρέπει να είναι το ελάχιστο δυνατό. Επίσης, πρέπει να διαθέτει εκπαίδευση στα μέτρα πρόληψης μετάδοσης του ιού και στη χρήση των μέσων ατομικής προστασίας καθώς και να μην ανήκει σε ομάδα υψηλού κινδύνου για σοβαρή νόσηση ή εμφάνιση επιπλοκών από τη λοίμωξη COVID-19.

ιγ. Συνιστάται η παρακολούθηση της υγείας των συγκεκριμένων μελών του προσωπικού και εγρήγορση για ενδεχόμενη εμφάνιση συμπτωμάτων.

Άρθρο 4

Σήμα Πιστοποίησης “Health First”

1. Θεσπίζεται Σήμα Πιστοποίησης με τον τίτλο “Health First”, το οποίο είναι υποχρεωτικό για τις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων.

2. Το Σήμα αναρτάται σε εμφανές σημείο του κοινόχρηστου χώρου υποδοχής του καταλύματος και αποδεικνύει ότι η επιχείρηση τηρεί τα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου, όπως αποτυπώνονται κατά περίπτωση στα Παραρτήματα I και ΙΙ.

3. Η κατάρτιση του πρωτοκόλλου υγειονομικού περιεχομένου για τα κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα και η χορήγηση του Σήματος διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής διαδικτυακής εφαρμογής του ΞΕΕ. Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας/ ΕΟΔΥ μπορούν να αντλούν τα υποχρεωτικά στοιχεία επικοινωνίας για τον υπεύθυνο εφαρμογής του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος και τον συνεργαζόμενο ιατρό ανάλογης ειδικότητας ή εμπειρίας, όπου αυτό είναι εφικτό, ή πάροχο υπηρεσιών πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας υγείας κάθε καταλύματος μέσω web service.

4. Για τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, το Σήμα χορηγείται από το Υπουργείο Τουρισμού μετά από αίτηση της επιχείρησης, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του (https://www.mintour.gov.gr/).

5. Το Σήμα αποτυπώνεται στο Παράρτημα ΙV, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.

6. Για την έκδοση του Σήματος η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού, στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας λειτουργεί το τουριστικό κατάλυμα, ενημερώνεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή https://www.healthfirsttourism.gr/.

Άρθρο 5

Αρμόδιες αρχές επιβολής κυρώσεων

1. Αρμόδιες αρχές για την επιβολή του διοικητικού προστίμου, καθώς και του διοικητικού μέτρου της αναστολής λειτουργίας για παραβάσεις των διατάξεων της παρούσας είναι οι κατά τόπο αρμόδιες Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού. Όπου στην παρούσα προβλέπεται το διοικητικό μέτρο της αναστολής λειτουργίας, νοείται η διακοπή λειτουργίας του τουριστικού καταλύματος με τη σφράγισή του σύμφωνα με την υπ’ αρ. 7471/15.4.2019 απόφαση του Υπουργού Τουρισμού «Διαδικασία σφράγισης τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και κολυμβητικών δεξαμενών που βρίσκονται εντός τουριστικών καταλυμάτων» (Β’ 1479).

2. Αρμόδιες αρχές για την επιβολή κυρώσεων για παραβάσεις διατάξεων που προβλέπονται σε άλλες κανονιστικές πράξεις (και αναφέρονται στην παρούσα ως «σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο») είναι οι ειδικώς οριζόμενες από τις οικείες διατάξεις αρχές και ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται στην κείμενη νομοθεσία.

Άρθρο 6

Διαδικασίες ελέγχων - πιστοποίηση παραβάσεων

1. Οι αρμόδιες αρχές του άρθρου 5 διενεργούν τακτικούς ελέγχους, έκτακτους ελέγχους και ελέγχους κατόπιν καταγγελίας και ενημερώνουν εγγράφως την οικεία Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού για τα αποτελέσματα των ελέγχων. Κατά τη διάρκεια των ελέγχων φέρουν και επιδεικνύουν υποχρεωτικώς την υπηρεσιακή τους ταυτότητα ή άλλο έγγραφο αποδεικτικό της ιδιότητάς τους.

2. Οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της ελεγκτικής δράσης των αρμόδιων αρχών, κατά τα οριζόμενα στην παρούσα και στους οικείους οργανισμούς λειτουργίας τους και αναλόγως των αρμοδιοτήτων τους.

Άρθρο 7

Επιβολή προστίμων

1. Το διοικητικό πρόστιμο επιβάλλεται με αιτιολογημένη πράξη της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού για κάθε παράβαση των μέτρων που προβλέπονται στην παρούσα. Τα πρόστιμα εντάσσονται ως δημόσια έσοδα (ν.δ. 356/1974) στον Αναλυτικό Λογαριασμό Εσόδων (Α.Λ.Ε.) 1560925001 «Πρόστιμα για παραβάσεις των κατεπειγόντων μέτρων αντιμετώπισης της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19».

2. Στα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που παραβιάζουν τους όρους των ειδικών πρωτοκόλλων υγειονομικού περιεχομένου, όπως αποτυπώνονται στην παρούσα απόφαση, επιβάλλεται με αιτιολογημένη πράξη του Προϊσταμένου της οικείας Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού, διοικητικό πρόστιμο χρηματικής κύρωσης ύψους από πεντακόσια (500) ευρώ έως πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ ή και αναστολή λειτουργίας της τουριστικής επιχείρησης για χρονικό διάστημα από δεκαπέντε (15) έως ενενήντα (90) ημέρες.

3. Κατά των αποφάσεων επιβολής διοικητικών κυρώσεων χωρεί προσφυγή ενώπιον της Επιτροπής Προσφυγών της παρ. 6 του άρθρου 4 του ν. 3270/2004 (Α’ 187), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Άρθρο 8

Αρχή ενημέρωσης του κοινού

Ως αρμόδια υπηρεσία για την ενημέρωση του κοινού ως προς την εφαρμογή της παρούσας ορίζεται το Υπουργείο Τουρισμού, μέσω του τετραψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1572 και άλλων ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. επίσημης ιστοσελίδας του).

Το ΞΕΕ είναι αρμόδιο για την ενημέρωση των μελών του ως προς την εφαρμογή της παρούσας.

Άρθρο 9

Ισχύς

Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως έως και τις 31.05.2022.

Δείτε τα παραρτήματα και αναλυτικά ολόκληρη την ΚΥΑ

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 13/05 16:32

    Η Ισπανία στοχεύει φέτος να ανακτήσει το 50% των τουριστών του 2019

  2. 13/05 15:58

    Επανέναρξη προγράμματος της TUI Cruises στην Ελλάδα

  3. 13/05 15:52

    TUI: Η ζήτηση μετατοπίζεται στις χειμερινές διακοπές

  4. 13/05 15:40

    Στις 11-19 Σεπτεμβρίου η 85η ΔΕΘ με τιμώμενη Χώρα την Ελλάδα

  5. 13/05 15:37

    ΕΤΑΔ: Στοχεύουμε σε αειφόρες επενδύσεις και είμαστε δεκτικοί σε προτάσεις επενδυτών από όλες τις αγορές

  6. 13/05 14:36

    On The Beach: Σταματούν όλες οι πωλήσεις διακοπών μέχρι και τον Αύγουστο λόγω "υπερβολικής αβεβαιότητας"

  7. 13/05 14:18

    Springer Reisen: Εβδομαδιαίες πτήσεις προς Πάρο, Σκιάθο και Νάξο από το Γκρατς

  8. 13/05 13:54

    Αφίξεις 15 διεθνών πτήσεων με το «καλημέρα» στο άνοιγμα του τουρισμού για το Ν. Αιγαίο

  9. 13/05 13:47

    Η British Airways δοκιμάζει τεστ που βγάζει αποτελέσματα σε 25 δευτερόλεπτα

  10. 13/05 13:22

    Αυτή είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια της Ισπανίας

  11. 13/05 12:50

    Η Google στη μάχη για την τουριστική ανάκαμψη στην Ευρώπη – Συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών

  12. 13/05 12:28

    Επαναλειτουργία των ξενοδοχείων της Caldera Collection

  13. 13/05 12:24

    "Διπλοκρατήσεις" των Βρετανών για διακοπές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό - Φόβοι μαζικών last minute ακυρώσεων

  14. 13/05 12:02

    Μόλις το 11% των Βρετανών πιστεύουν ότι θα κάνουν διακοπές στο εξωτερικό το 2021

  15. 13/05 11:36

    Ρόδος: «Ποδαρικό» στη σεζόν σήμερα με πτήσεις από το Ισραήλ

  16. 13/05 10:52

    Γερμανία: Η κυβέρνηση διευκολύνει τα ταξίδια στην Ευρώπη- Πιστοποιητικά εμβολιασμού και τεστ αντί καραντίνας

  17. 13/05 10:27

    Προβολή της Μήλου σε βρετανικά μέσα ενημέρωσης

  18. 13/05 10:16

    Ανοίγουν τις επόμενες ημέρες ανανεωμένα τα ξενοδοχεία του Metaxa Hospitality Group

  19. 13/05 10:00

    HAPCO: Να ανακοινωθούν άμεσα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τα συνέδρια

  20. 13/05 09:57

    Wyndham Hotels & Resorts: 50 και πλέον νέα ξενοδοχεία για το brand το α’ τρίμηνο του 2021

  21. 13/05 09:55

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων στη Μύκονο

  22. 13/05 09:54

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Μεσσηνία και Ζάκυνθο

  23. 13/05 09:52

    Δωρεάν διαδρομές Uber και Lyft στα εμβολιαστικά κέντρα των ΗΠΑ

  24. 13/05 09:49

    Βέλγιο: Πακέτο μέτρων στήριξης για τη βιομηχανία φιλοξενίας ύψους 835 εκατ. ευρώ

  25. 12/05 23:09

    Στήριξη των ξεναγών από το Τμήμα Τουρισμού ΣΥΡΙΖΑ

  26. 12/05 19:00

    Ποιοι περιορισμοί αίρονται- πώς θα γίνονται οι υπερτοπικές μετακινήσεις στα νησιά

  27. 12/05 18:32

    Κομισιόν: Βελτιωμένες προβλέψεις για την ελληνική οικονομία το 2021 και 2022

  28. 12/05 18:28

    Πράσινο φως για το Ελληνικό τις επόμενες τρεις εβδομάδες από το Υπουργείο Οικονομικών

  29. 12/05 18:20

    Ε.Ξ. Θεσσαλονικης και Thessaloniki Convention Bureau: Επιτακτική ανάγκη η επανεκκίνηση της συνεδριακής δραστηριότητας

  30. 12/05 17:41

    Οι δέκα σημαντικότερες αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο για την "προστασία της εργασίας"

  31. 12/05 14:58

    Κατερίνα Νοτοπούλου | Η κυβέρνηση να ακούσει την κραυγή αγωνίας των Ξεναγών

  32. 12/05 14:41

    Σχεδιάζοντας μια βιώσιμη πόλη

  33. 12/05 14:28

    Ανοίγει τις πύλες του στις 28 Μαΐου το ανανεωμένο ELIVI SKIATHOS

  34. 12/05 14:23

    Αισιοδοξία ότι σύντομα η Ελλάδα θα είναι στην πράσινη λίστα του Ηνωμένου Βασιλείου

  35. 12/05 13:33

    Μ.Κόνσολας: Το άνοιγμα του τουρισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση - Χρειάζεται σχεδιασμός και προετοιμασία

  36. 12/05 13:25

    Δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών του Δήμου Καντάνου - Σελίνου με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  37. 12/05 13:23

    Ά. Γκερέκου: Η ελληνική θάλασσα είναι ένα απέραντο μουσείο

  38. 12/05 13:07

    TUI | Ζημιές 1,3 δισ.ευρώ στο εξάμηνο- Προσδοκίες για κερδοφόρο θερινό τρίμηνο

  39. 12/05 13:00

    Οι Βαλεαρίδες Νήσοι αναπτύσσουν πακέτο ασφαλείας για καλοκαιρινές διακοπές

  40. 12/05 12:49

    Η RAI προβάλλει την Πάρο και τη Σαντορίνη σε εκατομμύρια Ιταλούς τηλεθεατές

  41. 12/05 12:24

    Ολιγωρία Βρυξελλών για το πράσινο πιστοποιητικό

  42. 12/05 12:12

    Tripadvisor: Αυτά είναι τα 25 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία για το 2021

  43. 12/05 12:02

    Tripadvisor: Δύο ελληνικά ξενοδοχεία στα 10 καλύτερα στον κόσμο για το 2021

  44. 12/05 11:25

    Ομοσπονδία "Κυκλος": Παραμένουν οι περυσινές οδηγίες για τις τουριστικές επιχειρήσεις στην ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ

  45. 12/05 11:20

    TUI για κόκκινους και πορτοκαλί προορισμούς: Πότε γίνεται ακύρωση και πότε αλλαγή κράτησης

  46. 12/05 11:04

    Πού ποντάρει η Ισπανία για να ανοίξει τα ταξίδια των Βρετανών από τις 20 Μαΐου

  47. 12/05 11:03

    Το ελληνικό χωριό που το αποκαλούσαν «Μικρή Κωνσταντινούπολη»

  48. 12/05 11:00

    Η σούπερ παραλία για τους λάτρεις της περιπέτειας

  49. 12/05 10:57

    Γερμανία: Σε απόγνωση ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων

  50. 12/05 10:48

    Κ.Νοτοπούλου: Να αποσυρθεί η ΣΜΠΕ για τη Μαρίνα της Αρετσούς και η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος

  51. 12/05 10:30

    Hyatt Loves Local: Παγκόσμιο πρόγραμμα συνεργασίας με πάνω από 160 μικρές επιχειρήσεις

  52. 12/05 10:28

    Πληρωμές μέρους των επιχορηγήσεων για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις

  53. 12/05 10:25

    Αθήνα: Πάνω από τα 100 ευρώ σταθεροποιείται η μέση on line τιμή διανυκτέρευσης στα ξενοδοχεία

  54. 12/05 10:19

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Χαλκιδική και Μύκονο

  55. 12/05 10:09

    Conde Nast Traveller: Ένα ελληνικό ξενοδοχείο στα 69 αγαπημένα νέα ξενοδοχεία του 2021 στον κόσμο

  56. 11/05 19:38

    Aegean και Olympic Air: 100.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ

  57. 11/05 19:32

    ΚΙΝΑΛ: Ανάγκη άμεσης έκδοσης αναλυτικών και επικαιροποιημένων πρωτοκόλλων για τον τουρισμό και τα ταξίδια

  58. 11/05 19:27

    Οι αποφάσεις για το διαβατήριο εμβολιασμού πρέπει να ευθυγραμμίζονται με το Δίκαιο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

  59. 11/05 19:10

    Η Ακρόπολη, το Μουσείο της Ακρόπολης και το άνοιγμα του τουρισμού το Σάββατο

  60. 11/05 19:07

    "Αθώες" οι επιφάνειες από χαρτί στη μετάδοση του κορωνοϊού

  61. 11/05 19:05

    "Πράσινος” τουρισμός: Η πανδημία μας έχει κάνει όλους σοφότερους ταξιδιώτες

  62. 11/05 16:42

    ΚΑΥΑΚ: Η Αθήνα στις κορυφαίες αναζητήσεις των Αμερικανών για διεθνή ταξίδια το 2021

  63. 11/05 16:11

    Φόρουμ των Δελφών | Ιστορική ευκαιρία για τον ελληνικό τουρισμό το Ταμείο Ανάκαμψης- Πώς προχωρούν επενδύσεις

  64. 11/05 14:50

    Χάρης Θεοχάρης στο Sky News: Έχουμε ένα ολοκληρωμένο και επαγγελματικό σχέδιο για το άνοιγμα του τουρισμού

  65. 11/05 14:46

    Ψηφιακές απάτες γύρω από τον εμβολιασμό για την covid-19

  66. 11/05 14:46

    Tripadvisor: Οι Αμερικανοί επιθυμούν να δαπανήσουν περισσότερα για πολυτελή ταξίδια το 2021

  67. 11/05 14:02

    Helvetic Airways: Νέες καλοκαιρινές πτήσεις τσάρτερ προς Κω και Ηράκλειο

  68. 11/05 13:35

    Novaturas: Από τα μέσα Μαΐου πτήσεις για Ελλάδα από τις Βαλτικές χώρες

  69. 11/05 13:29

    Επιχείρηση «Γαλάζια Ελευθερία»: Εμβολιασμός όλων των νησιωτών με το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson & Johnson

  70. 11/05 13:18

    «Sunshine Discount»: Η νέα δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean που επιδιώκει να φέρει ξανά τους Ευρωπαίους στην Ελλάδα (βιντεο)

  71. 11/05 13:13

    Δ. Καραλής: Οι Έλληνες ξενοδόχοι θα κρατήσουν ψηλά τη σημαία του ελληνικού τουρισμού

  72. 11/05 13:09

    Βήμα ολοκλήρωσης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Ναυπλίου

  73. 11/05 13:00

    7 λόγοι που κάνουν τα έντυπα σημαντικά το 2021

  74. 11/05 12:58

    Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021

  75. 11/05 12:47

    Η καρδιά της Θεσσαλονίκης «χτυπά» στον Δήμο Θερμαϊκού

  76. 11/05 11:24

    TUI Aυστρίας: Γεμάτες πτήσεις προς Κρήτη τον Ιούνιο – Πρώτη σε ζήτηση η Ελλάδα για το καλοκαίρι

  77. 11/05 09:34

    Ο "μυστικός κήπος" του ξενοδοχείου Μ.Βρετανία- THE ATRIUM of Alexander’s Lounge

  78. 11/05 09:28

    Στόχος του πράσινου πιστοποιητικού η διευκόλυνση των ταξιδιών

  79. 11/05 09:26

    Ισπανία: Mείωση κατά 89% στα τουριστικά έσοδα για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου

  80. 11/05 09:24

    Tουρκία: Αύξηση κατά 26% στις αφίξεις ξένων τουριστών τον Μάρτιο

  81. 11/05 09:22

    "Τουρίστες εμβολίων" από τη Λατινική Αμερική στις ΗΠΑ

  82. 11/05 09:21

    Let’s Do London: Η νέα τουριστική καμπάνια του Λονδίνου

  83. 11/05 09:19

    Βαλεαρίδες Νήσοι: Κάλυψη των εξόδων των θετικών στον κορωνοϊό τουριστών

  84. 10/05 18:24

    Ανοίγει τις πόρτες του στις 15 Μαΐου το “Αγγέλων Καταφύγιο” στα Ζαγοροχώρια

  85. 10/05 17:59

    Στη Σαντορίνη και σε ξενοδοχείο της Caldera Collection ο διάσημος σεφ Gordon Ramsay

  86. 10/05 16:16

    Νέα Επενδυτικά Δάνεια Ταμείου Επιχειρηματικότητας ΙΙ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

  87. 10/05 16:00

    FedHATTA: Επιτακτική ανάγκη η χρηματοδότηση των τουριστικών γραφείων για ομαλή εκκίνηση του ελληνικού τουρισμού

  88. 10/05 15:54

    Ανοίγει στις 14 Μαΐου το ξενοδοχείο COLORS Hotel Athens

  89. 10/05 15:47

    Ένταξη του κλάδου των Ναυτικών Πρακτόρων στο επιδοτούμενο πρόγραμμα των 100.000 θέσεων εργασίας

  90. 10/05 14:03

    Sunvil: Δύο δωρεάν PCR τεστ για διακοπές στην Πορτογαλία

  91. 10/05 13:51

    Βρετανία: Κατακραυγή για το «πορτοκαλί» σε Ελλάδα και Ισπανία

  92. 10/05 13:15

    Στη Μεγάλη Βρετανία ο κ.Θεοχάρης

  93. 10/05 13:12

    Σουηδία: Ξεκινούν οι πτήσεις της TUI προς Ελλάδα - Οι Σουηδοί χρησιμοποιούν τις οικονομίες τους για διακοπές

  94. 10/05 12:40

    Ποιες «πράσινες» χώρες της Ευρώπης θα είναι οι δημοφιλέστερες για τους Βρετανούς τουρίστες

  95. 10/05 12:35

    Ευθύμιος Μουντράκης | Το μεγάλο στοίχημα της φετινής σεζόν!

  96. 10/05 12:13

    Κρίσιμες οι δύο εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα του τουρισμού μας

  97. 10/05 12:02

    Ακυρώσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία μετά το «πορτοκαλί» της Βρετανίας

  98. 10/05 11:43

    ΕΤC: Υπάρχουν λόγοι να είμαστε πιο αισιόδοξοι για το καλοκαίρι του 2021

  99. 10/05 11:42

    Βρετανία: Έκρηξη κρατήσεων για την "πράσινη" Πορτογαλία

  100. 10/05 11:26

    Posidonia Sea Tourism Forum 2021: Oι μεγάλες προκλήσεις του παγκόσμιου κλάδου της κρουαζιέρας