Οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και μετά

Οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και μετά

Τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2021 και μετά, όπως διαμορφώνονται αυτή τη στιγμή, αναλύει σε άρθρο του στο Βlog της Μarketing Greece o κ. Δημήτρης Τριανταφυλλίδης (CEO Meliortempus Development Ltd. Disruptive and pragmatic leader).

Το άρθρο έχει ως εξής:

"Οι ταξιδιωτικές τάσεις έρχονται και φεύγουν, αλλά όταν ο κόσμος θα αρχίσει να βγαίνει σιγά σιγά  από την κρίση του Covid-19 και τα σύνορα θα αρχίσουν να ανοίγουν σε πολλές χώρες, η όρεξη για ταξίδια θα πάρει ένα εντελώς νέο νόημα για τους λάτρεις των ταξιδιών, οι οποίοι ήδη κάνουν σχέδια για το 2021 και μετά.

Όλες οι έρευνες που γίνονται σήμερα σε πολλές πλατφόρμες και από πολλές ταξιδιωτικές εταιρείες δείχνουν ότι υπάρχει μια μεγάλη προθυμία για ταξίδια χωρίς να υπάρχουν ακόμα κρατήσεις. Είναι αρκετά τα ευρωπαϊκά κράτη που συμβουλεύουν τους πολίτες τους να περιμένουν πριν να κλείσουν το επόμενο ταξίδι τους.

Στα υγειονομικά προβλήματα θα προστεθούν και τα οικονομικά προβλήματα, με πιθανές πτωχεύσεις των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και με μείωση των οικογενειακών εισοδημάτων λόγω ανεργίας.

Το εμβόλιο θα βοηθήσει σίγουρα την επανεκκίνηση της αγοράς αλλά για ιδεολογικούς, παραγωγικούς, προσωπικούς και άλλους λόγους δεν θα αλλάξει άμεσα τη μεγάλη εικόνα.

Οι τελευταίες αναλύσεις από τους ειδικούς οργανισμούς όπως In Extenso προβλέπουν μια σταδιακή ανάκαμψη:

-2021/2022 του ποσοστού πληρότητας και με λίγη καθυστέρηση της μέσης τιμής
-2022/2023 επιστροφή σε φυσιολογικά επίπεδα για  τις οικογένειες, τις οικονομικές και μεσαίες κατηγορίες και ξενοδοχειακές κατοικίες
-2023/2024 για την κατηγορία haut de gamme

Ήδη αυτό που παρατηρήσαμε στην Ευρώπη το 2020 μας δείχνει ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο για να βρούμε κάποια κανονικότητα στην πληρότητα και στις τιμές.

Και ενώ κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι θα συμβεί, ένα πράγμα είναι σαφές ότι δεν θα είμαστε σε θέση να ταξιδεύουμε τόσο ελεύθερα όπως συνηθίζαμε να το κάνουμε, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον.

Πριν από την πανδημία COVID-19, η εξερεύνηση μιας πολυσύχναστης πόλης θα ήταν συναρπαστική και αναζωογονητική. Περιπλάνηση στις πολυσύχναστες αγορές, απολαμβάνοντας ένα δείπνο σε ένα μπιστρό γεμάτο με ντόπιους και επισκέψεις σε τουριστικά hotspots ήταν συχνά τα χαρακτηριστικά των ικανοποιητικών διακοπών. Δυστυχώς, αυτό που κάποτε ήταν η πηγή των ατελείωτων αναμνήσεων ταξιδιού είναι σήμερα καταστάσεις που υποκινούν το φόβο και το άγχος για πολλούς.

Μετακινήσεις με προσοχή στα υγειονομικά μέτρα

Δεν είναι τόσο εύκολο τώρα να κλείσετε μια πτήση και να ανεβείτε στο αεροπλάνο. Πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει δραστικά τον αριθμό των πτήσεων και των προορισμών που εξυπηρετούν, και συχνά έχουν μόνο έναν περιορισμένο αριθμό διαθέσιμων θέσεων. Με τόσες πολλές προφυλάξεις που πρέπει να έχετε κατά νου, είναι επίσης απαραίτητο να κάνετε ένα τεστ Covid-19 πριν από το ταξίδι. Ήδη μερικές εταιρείες προσφέρουν πιστοποιητικά «fit-to-fly» για να σας βοηθήσουν να κάνετε τις πτήσεις λιγότερο αγχωτικές, κάτι που είναι πιθανό να είναι μια μακροπρόθεσμη απαίτηση μετά και το 2021.

Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν επίσης επιλογές μεταφοράς που προσφέρουν βέλτιστα πρότυπα υγιεινής, που θα διατηρούν τις προφυλάξεις των συνεπιβατών και θα προσφέρουν μια ποικιλία από επιλογές κοινωνικής αποστασιοποίησης εντός του αεροσκάφους, του τρένου ή του αυτοκινήτου.

Όχι μόνο θα αλλάξουν οι δημοφιλείς προορισμοί, αλλά αυτή η νοοτροπία είναι επίσης πιθανό να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν προς και εντός ενός προορισμού. Η επιλογή της αεροπορικής εταιρείας δεν μπορεί πλέον να βασίζεται αποκλειστικά στις τιμές, θα επηρεάζεται από τα πρότυπα υγιεινής, π.χ. εάν οι μάσκες είναι υποχρεωτικές ή όχι, η απόσταση ανάμεσα στα καθίσματα κ.λπ. Στο εσωτερικό της χώρας, οι ταξιδιώτες μπορεί να ενδιαφέρονται περισσότερο να επιλέξουν ιδιωτικές μεταφορές ή να αναβαθμίσουν μια σιδηροδρομική μεταφορά σε διακεκριμένη θέση έτσι ώστε να μπορούν να παραμείνουν ασφαλείς και να αποφύγουν τα πλήθη.

Προτίμηση για υπαίθριες διακοπές

Σε μια προσπάθεια να μείνουν μακριά από τις πολυσύχναστες περιοχές, ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν προτάσεις για υπαίθριες διακοπές (+25% για τις υπαίθριες διακοπές στην Γαλλία το 2020). Μετά από εβδομάδες, μερικές φορές και μήνες σε κατ’ οίκον περιορισμό και κανονισμών που τον ακολουθούν, η επιθυμία να είσαι κοντά στη φύση είναι πιθανό να είναι ισχυρή το 2021.

Οι ταξιδιώτες το 2021 θα αναζητήσουν καθαρό αέρα, με κατεύθυνση προς τις απομακρυσμένες περιοχές και τους ανοιχτούς χώρους των προορισμών. Οι λάτρεις της περιπέτειας και οι λάτρεις της φύσης θα διαλέξουν εκδρομές κατασκήνωσης, εκδρομές σκι και θέρετρα σε νησί, σε αντίθεση με τα «city break».

Γιατί να μην παίξουμε στην Ελλάδα το χαρτί εγγύτητας;

Πρόκειται για την (εκ νέου) ανακάλυψη της τοπικής μας κληρονομιάς και των εθνικών, περιφερειακών και τοπικών φυσικών αποθεμάτων μας, αναβιώνοντας τα μικρά καταστήματα και εστιατόρια των περιοχών μας, τα ταξίδια μας θα βρουν λόγο, αντοχή και αυθεντικότητα.

Το slow travel μας ανοίγει τους ορίζοντες.

Το να γίνει ο τουρισμός πιο βιώσιμος έχει καταστεί προτεραιότητα για το 72% των ταξιδιωτών, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να συνεργάζονται άμεσα με τις τοπικές αρχές για τη δημιουργία νέων τουριστικών προσφορών κατανεμημένων σε όλη την επικράτεια και κατά τη διάρκεια του έτους.

Σε αντίθεση με τη διαταγή του μαζικού τουρισμού, βλέπουμε τα πάντα και κάνουμε τα πάντα, το slow travel μας ενθαρρύνει να πάρουμε το χρόνο μας. Όταν ταξιδεύουμε, συχνά έχουμε την τάση να αναπαράγουμε το ίδιο μοτίβο με αυτό της καθημερινής μας ζωής (μεταξύ εργασίας και οικογενειακής ζωής): πάμε στο ρυθμό του αγώνα!

Το θέμα δεν είναι να συλλέγουμε προορισμούς και να αποκτούμε κέρδος από το χρόνο που αφιερώσαμε σε μια χώρα καταναλώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες, αλλά να δώσουμε προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας: να πάμε προς το καλό, απλό, ενδιαφέρον και προσιτό.

Το slow travel μας φέρνει πιο κοντά στην αυθεντικότητα και το άγνωστο, με σεβασμό για το περιβάλλον γύρω μας (φύση, οικοσυστήματα, πληθυσμοί): να συναντήσουμε τους ντόπιους, να ξυπνήσουμε τη συνείδησή μας, να βγούμε από τη ζώνη άνεσης και τις συνήθειες μας.

Είμαστε τυχεροί που ζούμε στη Ελλάδα, μια χώρα με απίστευτο πλούτο με ποικίλα τοπία, η οποία βρίσκεται στην καρδιά της Ευρώπης. Μια τεράστια παιδική χαρά όπου τα πάντα είναι εύκολα και όπου κρυφές γωνιές περιμένουν απλώς να ανακαλυφθούν. Η πραγματική αλλαγή του τοπίου είναι πιο κοντά από ό, τι νομίζουμε, οπότε ας μην καθυστερούμε να το απολαύσουμε και να το προωθήσουμε!

Μικρότερες ομάδες και privacy

Το να βρεθείς και να περάσεις χρόνο με την οικογένεια σου έχει γίνει κάτι σπάνιο σε πολλές χώρες, λόγο περιορισμών και αποστάσεων. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες θα επιλέξουν να περάσουν χρόνο με στενούς και αγαπημένους τους και όχι με μεγάλες ομάδες ξένων. Οι ιδιωτικές περιηγήσεις το 2021 θα δώσουν στις οικογένειες την ευκαιρία να περάσουν χρόνο μαζί και να ζήσουν ξανά μέσα από τις αναμνήσεις που δεν κατάφεραν να μοιραστούν όλοι μεταξύ τους λόγω της αδυναμίας παρουσίας σε γάμους, γενέθλια, επετείους του 2020. Οι ιδιωτικές περιηγήσεις θα διασφαλίσουν επίσης την ελαχιστοποίηση της επαφής με αγνώστους, τάση που θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια.

Περισσότερο συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο

Στον μετά COVID-19 κόσμο, θα είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τους ταξιδιώτες να παραμείνουν συνδεδεμένοι καθώς ταξιδεύουν.

Τέλειωσαν οι ημέρες όπου οι άνθρωποι επιθυμούσαν να μείνουν «off line» κατά την διάρκεια των διακοπών τους, καθώς υπάρχει τώρα μια κρίσιμη ανάγκη να μένουν ενημερωμένοι με τις τελευταίες κατευθυντήριες γραμμές ταξιδιού.

Τα δημόσια spot wifi θα που προσφέρουν οι προορισμοί και οι ξενοδόχοι θα είναι στην λίστα των πιο ελκυστικών υπηρεσιών για τους ταξιδιώτες.

Η κλασική πελατεία πάνω στην οποία φτιάξαμε τα μοντέλα μας αλλάζει εδώ και δέκα χρόνια με την έξοδο από την αγορά των baby boomers. Οι σημερινοί πελάτες μας millennials, X, Y, Z χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά και για κάθε ανάγκη τους. Από το να οργανώνουν το ταξίδι τους μέχρι να διαβάζουν την ιστορία ενός αξιοθέατου σε πραγματικό χρόνο. Οι ίδιοι θα χρειάζονται να είναι σε άμεση επαφή με τις υγειονομικές εξελίξεις του τόπου που επισκέπτονται, να γνωρίζουν μέσα διάφορων app σε ποια στιγμή να επισκεφτούν ένα μέρος (η Κυανή Ακτή και η περιφέρεια συνεργάζονται με την Waze και με γεωεντοπισμο την δυνατότητα παροχής πληροφοριών συνωστισμού σε διάφορες τοποθεσίες).

Τοπικές και εγχώριες διακοπές

Το Staycations γίνεται ολένα και πιο δημοφιλές φέτος εξαιτίας του κλεισίματος των συνόρων. Οι άνθρωποι αναζητούν ξενοδοχεία εντός της πόλης τους ή σε γειτονικές πόλεις για να ξεφύγουν. Πάνω από το 75% (Booking.com’s Sustainable Travel Report 2020) των καταναλωτών σχεδιάζουν να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις στην κοινότητά τους, και αυτή η τάση επεκτείνεται και στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Καθώς πλησιάζουμε στο 2021, οι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του τι και που ξοδεύουν τα χρήματά τους και σε τι μπορούν να συνεισφέρουν – γεγονός που μας φέρνει στην τελική μας τάση.

Βιωσιμότητα και υγεία

Η αλλαγή του κλίματος και η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι ένα καυτό θέμα σε όλο τον κόσμο, και οι ταξιδιώτες επιθυμούν τώρα να είναι πιο κοινωνικά υπεύθυνοι και βιώσιμοι για τον πλανήτη. Οι φιλικές προς το περιβάλλον διακοπές είναι στο μυαλό όλων κατά την κράτηση των διακοπών του 2021. Οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, ελαχιστοποιώντας τα απόβλητα, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα τους και συμβάλλοντας σε μια οικονομία διαμοιρασμού.

Σύμφωνα με την Booking.com’s Sustainable Travel Report για το 2020, το 82% των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναδεικνύουν τη σημαντικότητα των βιώσιμων ταξιδιών για τους ίδιους, ενώ το 58% δηλώνουν ότι επιθυμούν να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές μόλις μπορέσουν να ταξιδέψουν ξανά, και το  68% θα ήθελαν τα χρήματα που ξοδεύουν για ταξίδια να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα.

Το 2020 ακολουθεί φυσικά τις επιταγές του περιβάλλοντος, μαχόμενο το φαινόμενο του υπερ τουρισμού. Η δημοτικότητα ενός προορισμού (σύντομα) δεν θα μετριέται πλέον από τον αριθμό των τουριστών που χαιρετίστηκαν, αλλά από την οικολογική στρατηγική ανάπτυξης. Για την Skift, οι προορισμοί, αλλά και όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού πρέπει να πουν ναι στη βιώσιμη διαχείριση του κάθε προορισμού.

Σε μεγάλους προορισμούς της Ευρώπης οι πόλεις διαχειρίζονται διαφορετικά το τουριστικό κέντρο με επιπλέον καθαριότητα και ρυθμούς επεμβάσεων (Βαρκελώνη, Νότια Γαλλία), όπως και τις ώρες που παραμένουν φωταγωγημένα τα εμπορικά σήματα των καταστημάτων.

Πώς μπορεί να γίνει: με την εμπορία προϊόντων από ταξιδιωτικούς πράκτορες που έχουν αποκτήσει την ετικέτα ATR (Νόμος για τον Υπεύθυνο Τουρισμό), όπως η Boomerang Voyages (Kappa Club) ή η Salaon Holidays ή προσφέροντας στους πελάτες σας τρόπους να αντισταθμίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των ταξιδιών τους (συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών ταξιδιών). Πολλοί προορισμοί είναι ήδη plastic free, ενώ ο ξενοδοχειακός κλάδος επικοινωνεί στο κοινό το πως διαχειρίζεται το νερό και την ενέργεια, προτρέπει τους πελάτες τους να αλλάξουν σεντόνια και πετσέτες κατά παραγγελία και όχι καθημερινά, είναι paper free, κλπ.

Εμπειρίες που ξεχωρίζουν

Το σίγουρο είναι πως μέσα από την κρίση του Covid-19 οι ταξιδιωτικές εταιρείες καλούνται να εργαστούν ακόμη πιο σκληρά ώστε να ευχαριστήσουν τους ταξιδιώτες. Τα ταξίδια δεν θα πρέπει απλώς να προστατεύονται οικονομικά για να σας δώσουν ηρεμία, αλλά θα πρέπει να προσφέρουν κάτι που απλά δεν μπορείτε να βρείτε στο σπίτι σας ή στην καθημερινότητα σας: ειδική πρόσβαση, μοναδικές ιδέες, ξεχωριστές εμπειρίες.

Ξενοδοχεία με μεγαλύτερη απομόνωση

Με το COVID-19 να φέρνει περιορισμούς στην διαμονή στα ξενοδοχεία, οι επισκέπτες θα αναζητήσουν μεγάλους ανοιχτούς και υπαίθριους χώρους ως κύρια πολυτέλεια όταν θα διαλέξουν το ξενοδοχείο τους.

Στον κόσμο των ταξιδιών μετά τον COVID-19, η δυνατότητα κοινωνικής απόστασης από τους άλλους επισκέπτες είναι πιθανό να είναι κάτι που το κοινό θα αναζητήσει όταν επιλέξει τη διαμονή του, και οι ξενοδόχοι θα πρέπει να είναι έτοιμοι να δώσουν πολύ χρόνο εξερευνώντας τους πιο πρακτικούς, ασφαλείς και πολυτελείς τρόπους για να το προσφέρουν.

Σύμφωνα με την Hotstats οι αλλαγές στα ξενοδοχεία θα είναι:

Περισσότερη touchless τεχνολογία
Κάποια πράγματα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό, αλλά τα σημάδια μιας πανδημίας θα χαραχτούν στο μυαλό του κοινού. Καθώς οι άνθρωποι φοβούνται την επόμενη μεγάλη επιδημία του ιού, θα περιμένουν περισσότερες touchless τεχνολογίες για την ασφάλεια τους.  Οι ξενοδόχοι μπορούν να καθησυχάσουν τους επισκέπτες τους προσθέτοντας συσκευές χωρίς επαφή, όπως πόρτες, σταθμούς διανομής κλπ. Ένας άλλος τρόπος για να ελαχιστοποιήσουν την προσωπική επαφή θα είναι η εισαγωγή εφαρμογών για κινητές συσκευές. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει περισσότερες εφαρμογές check-in και υπηρεσίας δωματίου που επιτρέπουν στους επισκέπτες να ολοκληρώσουν εργασίες χωρίς τη βοήθεια ενός υπαλλήλου.

Ένας νέος ορισμός της καθαριότητας
Η καθαριότητα ήταν πάντα προτεραιότητα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως μετά το COVID-19 η καθαριότητα του ξενοδοχείου θα είναι πιο λεπτομερής, πιο εμφανής και πιο προφανής. Για παράδειγμα, ορισμένα ξενοδοχεία προσθέτουν σφραγίδες σε πόρτες, σταθμούς υγιεινής και ακόμη και ρομπότ καθαρισμού δωματίων. Σε όλες τις περιπτώσεις, οι νέες κατευθυντήριες γραμμές και οι φόβοι του κοινού δημιουργούν κίνητρα για τα ξενοδοχεία να εντείνουν τις τελετουργίες καθαρισμού τους και να τις κάνουν γνωστές.

Τροποποιημένες πράξεις
Κατά γενικό κανόνα, τα εστιατόρια και τα μπαρ του ξενοδοχείου εξαρτώνται πάντα από συγκεκριμένες απαιτήσεις των επισκεπτών τους. Πρώτον, με το φόβο των μικροβίων, οι περισσότεροι ξενοδόχοι θα αποφεύγουν τη χρήση μπουφέ. Τουλάχιστον, θα εργαστούν για να μειώσουν τα κοινά σκεύη ή να λάβουν προφυλάξεις για να απομακρύνουν τα καθίσματα και τους σταθμούς τροφίμων. Δεύτερον, οι ξενοδόχοι μπορούν να αναμένουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους επισκέπτες. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι υπηρεσίες F&B ενός ξενοδοχείου θα πρέπει να δίνουν έμφαση σε περισσότερα takeout, εκτεταμένες επιλογές και πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία δωματίου.

Προσαρμογές στις προσφορές στο δωμάτιο
Στο μέλλον, υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα να είναι τα δωμάτια των ξενοδοχείων εντυπωσιακά πιο διαφορετικά από εκείνα του παρελθόντος. Οι ξενοδόχοι που θέλουν να προσφέρουν περισσότερη σιγουριά στους ταξιδιώτες θα μειώσουν τον αριθμό των κοινόχρηστων συσκευών στα δωμάτια. Το δωμάτιο του ξενοδοχείου του μέλλοντος μπορεί επίσης να περιλαμβάνει περισσότερες συσκευές φωνητικού ελέγχου για τον έλεγχο των τηλεοράσεων, των φωτών και του κλιματισμού χωρίς να αναγκάζει τους επισκέπτες να αγγίζουν τον διακόπτη.

Μεγάλες αλλαγές στους χώρους άνεσης
Συνολικά, τα χαρακτηριστικά non room services, όπως οι εξωτερικοί χώροι, οι πισίνες και τα συνεδριακά κέντρα θα είναι πιθανώς διαφορετικά στον μετά COVID-19 κόσμο. Η κοινωνική αποστασιοποίηση και η αναζήτηση για την εξάλειψη των εστιών μικροβίων θα οδηγήσουν σε φυσικές αλλαγές σε αυτούς τους τομείς. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία πρέπει να αρχίσουν να μεγαλώνουν τους χώρους για τις καρέκλες σαλονιών στις πισίνες και να ορίσουν πρόσθετο προσωπικό για να αποστειρώνουν τις επιφάνειες όταν αποχωρούν οι φιλοξενούμενοι τους.

ΤΟ με εξατομικευμένες προσφορές 

Οι κυβερνητικοί κανονισμοί, η ευαισθητοποίηση για την υγεία και οι μακροχρόνιες επιπτώσεις στάσης μιας παγκόσμιας πανδημίας θα σημαίνουν αλλαγές για τον τρόπο με τον οποίο οι ΤΟ μπορούν να λειτουργήσουν. Ωστόσο, με αυτό έρχεται μια συναρπαστική ευκαιρία να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν, με τη πιθανότητα οι ταξιδιώτες να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να μειώσουν την έκθεσή τους στον COVID-19.

Ταξιδεύοντας με γκρουπ μπορεί να είναι ένας ελκυστικός τρόπος για τους ανθρώπους να γνωρίσουν τους άλλους, να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία ή απλά να εξοικονομήσουν χρήματα για τα ταξίδια. Ωστόσο, το 2021 η επιλογή αυτή μοιάζει ανέφικτη. Ταξιδεύοντας με αγνώστους διευρύνει την «φούσκα» επαφών του καθενός και αυξάνει την εξάρτηση από τους άλλους ως προς το εάν υιοθετούν ή όχι ασφαλείς συμπεριφορές.

Οι ΤΟ και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που ειδικεύονται στη δημιουργία ομαδικών περιηγήσεων μπορεί να θέλουν να αρχίσουν να σκέφτονται πώς να αλλάξουν την προσφορά τους για να λειτουργήσουν με ασφάλεια και επιτυχία σε αυτόν τον νέο κόσμο. Μια επιλογή θα μπορούσε να είναι να αλλάξει εντελώς από τα ομαδικά ταξίδια στο 100% FIT (Ευέλικτα Ανεξάρτητα Ταξίδια)  ταξίδια. Ένα άλλο μπορεί να περιλαμβάνει τη συνέχιση της προσφοράς ομαδικών ταξιδιών, αλλά μόνο σε εκείνες τις ομάδες που ήδη γνωρίζουν και εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον και αλληλεπιδρούν τακτικά.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που μπορούν να παρέχουν στους ταξιδιώτες τους λεπτομερείς διαδρομές σε απευθείας σύνδεση και εκτός σύνδεσης θα είναι στην κορυφή του μυαλού για τους ταξιδιώτες που ανησυχούν για την ενημέρωση.

Όλοι έχουμε δει πόσο γρήγορα οι καταστάσεις μπορούν να αλλάξουν όταν πρόκειται για COVID-19, έτσι οι μελλοντικοί ταξιδιώτες θα θελήσουν πιθανώς να είναι βέβαιοι ότι ο ειδικός ταξιδιωτικός πράκτορας τους θα είναι διαθέσιμος για να δώσει τις αξιόπιστες συμβουλές σε μια ειδοποίηση στιγμής ενώ είναι μέσα- χώρα".

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 13/06 13:20

    Santorini Video Guide: Ο ταξιδιωτικός οδηγός που εντυπωσιάζει τους χρήστες της Amazon

  2. 13/06 13:13

    Γαλλία: Στο μικροσκόπιο η χερσαία αιολική ενέργεια με τη δρομολόγηση νέων έργων

  3. 13/06 13:11

    Ελβετία: Σε αρνητικό πρόσημο η οικονομία το α' τρίμηνο - Μεγαλύτερες απώλειες στη φιλοξενία και εστίαση

  4. 13/06 13:03

    Αύξηση κατά 107% των εξαγωγών μας στη Σαουδική Αραβία

  5. 12/06 12:34

    Ο κ.Θεοχάρης στη Θεσσαλονίκη: Στήριξη του τουρισμού της Βόρειας Ελλάδας

  6. 12/06 12:22

    Σταδιακή κατάργηση των πλαστικών συσκευασιών μίας χρήσης στη Γαλλία

  7. 12/06 12:21

    ΗΠΑ: Νέα τεχνολογία συμβάλλει έως και 3 φορές στην επιμήκυνση του χρόνου φύλαξης λαχανικών και φρούτων

  8. 12/06 12:19

    Ταξίδια με ηλεκτροκίνητα Μέσα

  9. 12/06 12:16

    Κ.Νοτοπούλου: Νέες προκλήσεις για τον τουρισμό, οργανισμοί διαχείρισης και προώθησης προορισμού

  10. 12/06 12:11

    Μέτρα στήριξης για τον τουρισμό - Μεταφορά αδειών λόγω πανδημίας- Παράταση «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» έως τέλη Σεπτεμβρίου

  11. 11/06 17:08

    Χ. Θεοχάρης: Η Θεσσαλονίκη είναι σημαντική για τον τουρισμό

  12. 11/06 16:53

    Κ. Μητσοτάκης: Ανοσία στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι - Εξαιρετικά σημαντικό για τον τουρισμό το Πιστοποιητικό COVID

  13. 11/06 16:50

    Χαλαρώνουν οι περιορισμοί στα ταξίδια εντός ΕΕ – Εξαιρούνται οι Βρετανοί

  14. 11/06 16:33

    Βρετανία: Ένας στους οκτώ ενηλίκους προγραμματίζει ταξίδι στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι

  15. 11/06 14:49

    Γερμανία: Έξω από τη λίστα κινδύνου οι ΗΠΑ και ελληνικοί προορισμοί

  16. 11/06 14:31

    Συμφωνία για νέες επενδύσεις στη Μαρίνα Γουβιών στην Κέρκυρα με ταυτόχρονη παράταση της σύμβασης εκμίσθωσης

  17. 11/06 14:24

    Ρόδος: Έκκληση για καθολικό εμβολιασμό

  18. 11/06 13:55

    Συνάντηση Θεοχάρη - Καλαφάτη για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού στη Βόρεια Ελλάδα

  19. 11/06 13:55

    Times: Προς αναβολή η άρση των περιοριστικών μέτρων, με επιπτώσεις και στην πράσινη λίστα

  20. 11/06 13:47

    Νέα ΚΥΑ: Πως θα γίνεται η μετακίνηση με τουριστικά λεωφορεία, με ταξί και oι μεταφορές στα νησιά έως τις 21 Ιουνίου

  21. 11/06 13:36

    Βρετανία: Χάος στην τουριστική βιομηχανία – Η British Airways θέτει σε αναστολή χιλιάδες εργαζομένους

  22. 11/06 12:57

    Κρουαζιέρα: Δύο κρούσματα σε πλοίο με πλήρως εμβολιασμένους επιβάτες και πλήρωμα

  23. 11/06 12:35

    Επιστολή ΣΕΤΚΕ στον πρωθυπουργό: Στηρίξτε τα τουριστικά καταλύματα για να μην αφανισθούν

  24. 11/06 11:42

    Τουρκία: Πού είναι οι Γερμανοί τουρίστες;

  25. 11/06 11:38

    Προς άνοιγμα των ταξιδιών μεταξύ ΗΠΑ και Ηνωμένου Βασιλείου

  26. 11/06 10:57

    Τουρισμός: Από τις 16 Ιουνίου οι αιτήσεις για την μη επιστρεπτέα ενίσχυση έως 400.000 ευρώ

  27. 11/06 10:32

    Συνάντηση Αρναουτάκη-Μενδώνη | Εγγραφή των μινωικών ανακτόρων στον κατάλογο πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco

  28. 11/06 10:23

    H Qatar Airways Holidays πρόσθεσε την Πάρο στο πρόγραμμά της

  29. 11/06 10:15

    Το Recovery Tracker θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στην συλλογική προσπάθεια για την ανάκαμψη του τουρισμού

  30. 11/06 08:25

    Κατ΄ εξαίρεση εκτέλεση εργασιών στη μαρίνα Βουλιαγμένης και σε χώρο του Αστήρ Παλλάς  

  31. 11/06 08:23

    Αρχαία Ολυμπία: Σχέδιο για την αναβίωση του Ξένιος Ζευς ως κτίριο πολιτιστικών δράσεων

  32. 11/06 08:19

    Δήμος Θεσσαλονίκης: Υποψηφιότητα στο δίκτυο δημιουργικών πόλεων της Unesco στον τομέα της γαστρονομίας

  33. 11/06 08:18

    Δήμος Κόνιτσας: Eκτίμηση μισθωτικής αξίας ακινήτου όπου λειτουργεί ξενοδοχειακή επιχείρηση

  34. 11/06 08:17

    Οι κανόνες για την είσοδο τουριστών στην Τυνησία

  35. 10/06 18:13

    Στη Θεσσαλονίκη ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης

  36. 10/06 15:17

    Γαστρονομική περιήγηση στην Αθήνα με τα Athens Walking Tours στην εκπομπή Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση (VIDEO)

  37. 10/06 13:56

    Από σήμερα η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τις 300.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ

  38. 10/06 13:18

    Θρησκευτικός τουρισμός: Ακολουθώντας τα βήματα του Αποστόλου Παύλου στην Πιερία

  39. 10/06 12:55

    Blue Air: 17 εβδομαδιαίες συνδέσεις με Αθήνα και ελληνικά νησιά

  40. 10/06 12:49

    Εμπειρίες ευεξίας στο Athens Capital Hotel-MGallery Collection

  41. 10/06 12:42

    Deloitte: Αισιοδοξία από τις επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη για ανάκαμψη - προβληματισμός στον τουρισμό

  42. 10/06 12:14

    Προσδοκίες για άμεση αύξηση της τουριστικής κίνησης από τη Σουηδία προς την Ελλάδα

  43. 10/06 11:40

    Tripadvisor: Οι εμβολιασμένοι ταξιδιώτες απογειώνουν τη ζήτηση για διακοπές παγκοσμίως

  44. 10/06 10:25

    Οι νέες συσκευές φροντίδας ιματισμού Benchmark Machines από τη Miele

  45. 10/06 08:55

    Δήμος Δυτικής Λέσβου: Πρώην ξενοδοχείο μετατρέπεται σε Κέντρο Φιλοξενίας Μαθητών

  46. 10/06 08:52

    Δήμος Βέροιας: Φεστιβάλ Ελληνικής Γαστρονομίας το 2022

  47. 10/06 08:51

    Το χτύπημα της πανδημίας στην παγκόσμια -και ισπανική- αυτοκινητοβιομηχανία

  48. 10/06 08:05

    Επιχορηγήσεις για δύο νέα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη

  49. 10/06 06:00

    ForwardKeys: Στο 49% του 2019 οι αεροπορικές κρατήσεις προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  50. 09/06 18:59

    Πράσινο φως για τη διοργάνωση του Αυθεντικού Μαραθώνιου Κολύμβησης Αρτεμίσιον 480 π.χ.

  51. 09/06 18:40

    ΚΙΝΑΛ: Κομβικός ο ρόλος των χερσαίων πυλών εισόδου για τον οδικό τουρισμό, ειδικά της Β.Ελλάδας

  52. 09/06 15:49

    Πόσο ασφαλές είναι το πιστοποιητικό εμβολιασμού;

  53. 09/06 15:13

    Στην Ελλάδα, για πρώτη φορά, το συνέδριο των Ιταλών τουριστικών πρακτόρων

  54. 09/06 14:40

    M. Kόνσολας: Ο στόχος είναι να αποδείξουμε σε όλο τον κόσμο ότι είμαστε ασφαλής, υγειονομικά, τουριστικός προορισμός

  55. 09/06 14:37

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετέχει σε μία μεγάλη γιορτή εθελοντισμού

  56. 09/06 14:34

    WTTC: «Εξαιρετικά ζημιογόνο» για τον τουρισμό το σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της Βρετανίας- πρέπει να καταργηθεί

  57. 09/06 14:10

    Ένας στους 4 Βρετανούς έχει κάνει κράτηση για διακοπές σε πορτοκαλί προορισμό

  58. 09/06 13:46

    Τουρισμός Για Όλους έτους 2020: Δυνατότητα διορθώσεων για καταλύματα που συμμετείχαν έως 31.12.2020

  59. 09/06 13:13

    Το Χόλιγουντ και ο κόσμος του πολιτισμού κατά της κρουαζιέρας στη Βενετία

  60. 09/06 12:47

    Βαρόμετρο ETC: Ποιες μακρινές αγορές θα προτιμήσουν Ευρώπη για διακοπές το 2021 – Πότε θέλουν να ταξιδέψουν

  61. 09/06 12:10

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Συνάντηση με τον υπουργό Ναυτιλίας εν όψει της έναρξης της τουριστικής δραστηριότητας

  62. 09/06 12:00

    Η Δανία απελευθερώνει την τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα

  63. 09/06 11:54

    Ευρωκοινοβούλιο: Τελική έγκριση για το ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID

  64. 09/06 11:51

    Ισχυρό ενδιαφέρον ξένων επενδυτών για αγορές ακινήτων στα ελληνικά νησιά

  65. 09/06 10:39

    Περιφέρεια Αττικής: Μέτρα και δράσεις για την επανέναρξη της κρουαζιέρας 

  66. 09/06 10:38

    Ρωσικός τουρισμός: Ποιες τσάρτερ πτήσεις πήραν έγκριση για ελληνικά θέρετρα το καλοκαίρι- επιπλέον πτήσεις από Aeroflot και Aegean

  67. 09/06 10:26

    Tουρκία: Αφίξεις 2,7 εκατ. ξένων τουριστών στο διάστημα Ιανουαρίου-Aπριλίου (Πίνακας)

  68. 09/06 09:54

    TUS Airways: Πτήσεις στα ελληνικά νησιά από την Κύπρο - Έναρξη με Σκιάθο, Μύκονο και Πρέβεζα

  69. 09/06 09:44

    Aegean: Δεύτερος μεγάλος κόμβος η Θεσσαλονίκη- 22 απευθείας διεθνή δρομολόγια σε 13 χώρες

  70. 09/06 08:29

    Προσπάθεια ανακήρυξης της Κεφαλονιάς ως Πράσινου Προορισμού

  71. 09/06 08:26

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την εκμίσθωση ακινήτου στην καρδιά της Αθήνας

  72. 09/06 08:24

    Γερμανία: Σε υψηλό δεκαετίας ο πληθωρισμός – Αυξήσεις τιμών από τις περισσότερες επιχειρήσεις

  73. 09/06 08:22

    Ισπανία: -83,3% τα τουριστικά έσοδα το διάστημα Ιανουαρίου-Aπριλίου

  74. 08/06 22:29

    ΗΠΑ: Χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών και για την Ελλάδα

  75. 08/06 20:10

    9 ειδικότητες για τον τουρισμό στο παράλληλο μηχανογραφικό από τις εφετινές Πανελλαδικές εξετάσεις

  76. 08/06 18:22

    Ένα εκατομμύριο πολίτες έχουν αποκτήσει το διαβατήριο κορωνοϊού της ΕΕ

  77. 08/06 16:05

    Η Ελλάδα σύντομα στην πράσινη λίστα για τους Βρετανούς τουρίστες, σύμφωνα με τη Βρετανίδα πρέσβη

  78. 08/06 15:28

    Προβολή της γαστρονομίας της Χαλκιδικής στην Πολωνία

  79. 08/06 15:27

    ΑΒΤΑ προς Βρετανική κυβέρνηση: Καταργήστε τα τεστ για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες

  80. 08/06 14:16

    TUI Γερμανίας: "Ανοίγουν" οι διακοπές σε δημοφιλείς προορισμούς της Τουρκίας

  81. 08/06 14:14

    Αεροπορική σύνδεση Ρόδου - Άμπου Ντάμπι για πρώτη φορά | 40.000 διεθνείς επιβάτες από 1-6 Ιουνίου στο Ν.Αιγαίο

  82. 08/06 13:20

    Όμιλος HotelBrain: Ο μεγάλος νικητής των Tourism Awards 21’

  83. 08/06 13:13

    Η Τήνος της αμπελουργίας και του φυσικού οίνου παρουσιάζεται στο T+L

  84. 08/06 12:25

    «Διπλή η Χρυσή Βράβευση για τη Global Media στα Tourism Awards 2021»

  85. 08/06 12:12

    Νόνη Δούνια: Ανάγκη ουσιαστικής στήριξης των μικρών τουριστικών καταλυμάτων

  86. 08/06 12:11

    Η Emirates συνδέει καθημερινά την Αθήνα και με τη Νέα Υόρκη

  87. 08/06 12:08

    Βρετανία: Στον πάγο οι διακοπές των Βρετανών στο εξωτερικό μέχρι τα μέσα (;) του καλοκαιριού

  88. 08/06 11:58

    Το ΙΝΣΕΤΕ δημιούργησε το Recovery Tracker | Σύγκριση της εξέλιξης του τουρισμού το 2021 σε σχέση με το 2019

  89. 08/06 11:14

    Airtours: Η Ελλάδα πιο δημοφιλής από ποτέ για πολυτελή ταξίδια

  90. 08/06 10:56

    WTTC: Νέα κάμπανια για τη σημασία των ταξιδιών στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις

  91. 08/06 10:43

    Η κλιματική κρίση αλλάζει τη Μεσόγειο: Οι 6 κύριες επιπτώσεις

  92. 08/06 10:22

    Οι Ολλανδοί θέλουν Ελλάδα για τις διακοπές τους και αυτό το καλοκαίρι

  93. 08/06 10:11

    Χ.Θεοχάρης: Αισιοδοξία για απελευθέρωση της τουριστικής κίνησης από την Ολλανδία προς την Ελλάδα

  94. 08/06 10:08

    Trivago: Στα 108 ευρώ η μέση on-line τιμή στα ξενοδοχεία της Αθήνας τον Ιούνιο

  95. 08/06 10:03

    Aλλαγή χρήσης καταστημάτων σε τριώροφο κτίριο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στο κέντρο της Αθήνας

  96. 08/06 09:50

    Γιατί η Celebrity Cruises επέλεξε την Ελλάδα για το παγκόσμιο ντεμπούτο του καινούριου της πλοίου Celebrity Apex (VIDEO)

  97. 08/06 09:50

    Σαουδική Αραβία: Υπό κατασκευή οι πρώτες ξενοδοχειακές μονάδες στην φουτουριστική πόλη ΝΕΟΜ

  98. 08/06 09:45

    Hilton:  Δημιουργία νέων οικολογικών αναμνήσεων για τους επισκέπτες

  99. 08/06 09:41

    Ολλανδία: Παράταση 3 μηνών των μέτρων στήριξης για την επανεκκίνηση της οικονομίας

  100. 07/06 17:54

    Η Ελλάδα θα προεδρεύει στην επιτροπή του ΠΟΤ για την Ευρώπη