Συνέδριο ΣΕΤΕ | Πότε βλέπουν την ανάκαμψη οι Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες

Συνέδριο ΣΕΤΕ | Πότε βλέπουν την ανάκαμψη οι Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες

Το 2023 ή και αργότερα τοποθετούν την πλήρη ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού και των επιδόσεων των επιχειρήσεών τους το 60% των 143 επιχειρηματιών- μελών του ΣΕΤΕ, που απάντησαν στην έρευνα της MRB «Η προβολή της Ελλάδας της επόμενη μέρα», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Μαύρος, στο πλαίσιο του διαδικτυακού συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece.

Το 32% των ερωτηθέντων είναι πιο αισιόδοξοι και βλέπουν την πλήρη ανάκαμψη το 2022, ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι ο κλάδος θα επανέλθει μέσα στο 2021.

Ως προς τον εκτιμώμενο τζίρο των επιχειρήσεών τους το 2021, το 55% εκτιμά ότι θα κυμανθεί σε επίπεδα άνω του 50% των εσόδων του 2019, το 33% ότι o τζίρος θα είναι μικρότερος του 50% αυτού του 2019, το 5% προσδοκά τζίρους στα επίπεδα του 2019, ενώ υπάρχει και ένα 1% που βλέπει υψηλότερο τζίρο τη νέα χρονιά από αυτόν του 2019.

1500 συμμετέχοντες

Ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα remarks, ένα δυναμικό line up και 1500 συμμετέχοντες είναι ο απολογισμός του online conference “Destination Greece | Communication in challenging times” που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020, από τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εκπρόσωποι των δημόσιων θεσμών, ο ιδιωτικός τομέας του τουρισμού και εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης μοιράστηκαν με το κοινό τις απόψεις τους, την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους για την επικοινωνία στον τουρισμό.

Η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια των συζητήσεων και οι τοποθετήσεις των ειδικών, οδήγησαν σε πολύτιμα συμπεράσματα για την επόμενη μέρα του τουρισμού:

Ø  Η ενσυναίσθηση είναι έννοια πάνω στην οποία πρέπει να χτίζεται η επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού

Ø  Η επένδυση στα θετικά στοιχεία της ελληνικότητας έχει να ωφελήσει την επικοινωνία της Ελλάδας 

Ø  Η βιώσιμη ανάπτυξη πρωταγωνίστησε ως κατεύθυνση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους προορισμούς, εστιάζοντας στις φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία πρακτικές που θα δημιουργήσουν μια σημαντική παρακαταθήκη για τα επόμενα χρόνια

Ø  Η συνεργασία, που πράγματι είναι μια συλλογική κατάκτηση είναι ζητούμενη για όλους, πλέον πρέπει να γίνεται πιο δομημένα και ουσιαστικά

Ø  Είναι ζητούμενος ο συντονισμός της προβολής των επιμέρους προορισμών, ώστε να υπάρχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την Ελλάδα

Ø  Η επικοινωνία των προορισμών πρέπει να αντανακλά ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, ενώ ταυτόχρονα η σωστή επικοινωνία των προορισμών έχει τη δύναμη να το διαμορφώνει

Την εκδήλωση προλόγισαν ο κ.κ. Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ και Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού οι οποίοι σημείωσαν μεταξύ άλλων:

Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ:

«Ο κόσμος άλλαξε και εμείς οφείλουμε να προσαρμοστούμε στις μεγάλες αλλαγές δείχνοντας για ακόμα μια φορά το καλύτερό μας πρόσωπο, βάζοντας τις σωστές βάσεις για το μέλλον. Η νέα εποχή θέλει γνώση και τόλμη. Σε αυτή τη δύσκολη χρονιά η επικοινωνία της χώρας θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Η εμπειρία του 2020 μας διδάσκει ότι απαιτείται παράλληλα θέληση και ειλικρίνεια. Οφείλουμε όμως και πάλι - η κρισιμότητα των περιστάσεων το απαιτεί - να δηλώσουμε ότι για εμάς, για τον ΣΕΤΕ και την MARKETING GREECE, η συνεργασία του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα, δεν είναι μια ευκαιριακή επιλογή. Είναι διαχρονική στρατηγική μας επιδίωξη. Για το καλό του ελληνικού τουρισμού».

Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού:

«Το 2021 είναι χρονιά κομβικής σημασίας για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού και για την οποία ήδη εργαζόμαστε δυναμικά και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός και απαιτείται προσαρμογή στα νέα δεδομένα που προκύπτουν, χρειάζεται καινοτομία και δημιουργικότητα προκειμένου η Ελλάδα να διατηρήσει τον ηγετικό ρόλο τον οποίο έχει κατακτήσει. Οφείλω με την ευκαιρία που μου δίνεται, για μια ακόμη φορά να συγχαρώ τους ανθρώπους του τουρισμού, για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση, τα αποτελέσματα της οποίας αποτυπώνονται στη διεθνή αναγνώριση της προσπάθειας και στην ενίσχυση του brand της χώρας μας. Ο διάλογος και η συνεργασία θα έχουν καθοριστική σημασία για το πώς ο Ελληνικός Τουρισμός θα ανταποκριθεί στην μετά Covid εποχή».

Τη σκυτάλη πήραν οι εκπρόσωποι του ΕΟΤ και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ:

«’Εχουμε μπει σε μια εποχή όπου η προσαρμογή του τουρισμού στα νέα δεδομένα είναι το κλειδί για να πάμε καλύτερα τα επόμενα χρόνια. Και παρά το γεγονός ότι φέτος χάσαμε πολλά σε έσοδα, σε αφίξεις, σε ζωτικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων του τουρισμού, κερδίσαμε σε επαγγελματισμό αλλά και σε αξιοπιστία. Αυτό το κερδίσαμε όλοι μαζί, ιδιωτική αγορά και κρατικός μηχανισμός, με έναν πολύ καλό συνδυασμό και μία συνεργασία που έφερε αποτέλεσμα. Όταν είμαστε ενωμένοι και όταν είμαστε μαζί μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Με αυτό τον οδηγό πρέπει να πάμε και την επόμενη χρονιά».

Γιώργος Χατζημάρκος, Πρόεδρος Επιτροπής Τουρισμού ΕΝ.ΠΕ, Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου:

«Η πανδημία θύμισε μεγάλες αλήθειες και παρέδωσε σπουδαία μαθήματα, μας θύμισε πόσο ευάλωτο είναι το προϊόν το τουριστικό. Η στρατηγική επικοινωνίας είναι δουλειά των ειδικών και οι κρίσιμες καταστάσεις μας πιέζουν στο να κατευθυνθούμε γρηγορότερα σε αυτόν τον δρόμο. Το χτίσιμο των συμφωνιών και οι συνεργασίες με τεχνοκράτες που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω σε αυτό που λέμε επικοινωνία είναι κυρίαρχο για την επόμενη μέρα. Αυτό, μαζί με τον ενιαίο συντονισμό και την ευελιξία στον σχεδιασμό της στρατηγικής και της επικοινωνίας, τα βάζω στα θετικά της πανδημίας με μια ξεχωριστή αναφορά στην Πρωτοβουλία του Νότιου Αιγαίου για τον Τουρισμό, που συνένωσε κοινωνικούς, παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς σε μια κοινή εκπροσώπηση του προορισμού διεθνώς και απέδειξε τη δύναμη της συνεργασίας μέσα στη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του Τουρισμού».

Σταύρος Αρναουτάκης, Περιφερειάρχης Κρήτης: 

«Στην Περιφέρεια Κρήτης θέλουμε να διατηρήσουμε τα δυνατά μας σημεία που μας καθιερώνουν στον  παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και παράλληλα να ενισχύσουμε το τουριστικό προϊόν με δράσεις και πρωτοβουλίες. Κεντρικό σύνθημά μας είναι η αυθεντικότητα. Χτίζουμε μια επικοινωνιακή στρατηγική που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, τον παροτρύνει να βιώσει και να νιώσει με όλες τις αισθήσεις τη φιλοξενία».

Κώστας Μπακογιάννης, Δήμαρχος Αθηναίων:

«Ο τουρισμός είναι ένας τομέας καταλύτης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της τοπικής οικονομίας και πρέπει να είμαστε πάντοτε έτοιμοι, να έχουμε στρατηγικό σχέδιο το οποίο να μην είναι αποσπασματικό αλλά συνολικό. Και η συνεργασία είναι η λέξη κλειδί. Δεν οφείλουμε να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση. Δεν οφείλουμε να καταβάλλουμε αδιάκοπες προσπάθειες, οφείλουμε όλοι μαζί να ενώνουμε τις δυνάμεις μας. Και το This is Athens είναι παράδειγμα πως όταν όλοι μαζί συνδεόμαστε μπορούμε να έχουμε αποτέλεσμα».

Κωνσταντίνος Ζέρβας, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης:

«Στρατηγικός στόχος η μετεξέλιξη της πόλης της Θεσσαλονίκης σε προορισμό αξιώσεων. Για να είναι η Θεσσαλονίκη ασφαλής προορισμός,  πρέπει να βελτιώσουμε τη θέση, το προϊόν και να φτάσουμε σε ολοκλήρωση υποδομών και σε ανάταξη αστικού περιβάλλοντος, σημεία που δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα. Πρώτη φορά έχουμε ευρεία σύμπραξη για τον τουρισμό και την προβολή της Θεσσαλονίκης, τη μεγαλύτερη που έχει δημιουργηθεί στη χώρα. Ο Δήμος, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Οργανισμός τουριστικής προβολής & marketing της Θεσσαλονίκης και ο αντίστοιχος της Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η Aegean, η Fraport, η Eurobank και η Marketing Greece - πάντα με τη στρατηγική κατεύθυνση του ΕΟΤ - δημιουργήσαμε τη μεγάλη συμμαχία για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας». 

Δημήτρης Παπαστεργίου, Πρόεδρος ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Τρικκαίων:

«Η πανδημία μας δίδαξε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο. Οτι μερικά πράγματα  έχουν άξιες και αρχές, απλά πράγματα στα οποία δεν είχαμε δώσει τη δέουσα σημασία και σοβαρότητα. Σε επίπεδο τουρισμού, μας δίδαξε ότι η μονοποικιλιακή ανάπτυξη που στηρίζεται μόνο στον τουρισμό και μάλιστα σε ένα κομμάτι του δεν είναι βιώσιμη. Πρέπει να εστιάσουμε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα κάθε περιοχής και πάνω εκεί να σχεδιάσουμε τη νέα στρατηγική έχοντας 2-3 εναλλακτικά πλάνα για να αντιμετωπίσουμε τις όποιες προκλήσεις και προβλήματα».

Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB 

Ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, που παρουσίασε την έρευνα με κεντρικό θέμα την προβολή της Ελλάδας την επόμενη μέρα, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Στην μετά COVID εποχή ο Ελληνικός Τουρισμός οφείλει και μπορεί να ξεπεράσει την αντανακλαστική κρίση που υφίσταται λόγω συγκυρίας και να πάει ψηλά ώστε να ξαναγίνει η ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας. Με την ευκαιρία αυτή, η κρίση θα πρέπει να αποτελέσει εφαλτήριο για έναν εκ βάθρων νέο σχεδιασμό βάσει καθαρά τεχνοκρατικών κριτηρίων, πέρα και έξω από πολιτικές και τοπικού χαρακτήρα σκοπιμότητες. Όλοι, Κράτος, Αυτοδιοίκηση και Ιδιώτες θα πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους βάσει ενός Ενιαίου Στρατηγικού Σχεδίου που θα ενσωματώσει και θα αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Χώρας και των Επί Μέρους Προορισμών, αναδεικνύοντας: Την Αυθεντικότητα, την Ανθρωπιά, τη Μαγεία, την Κουλτούρα και τον Δυναμισμό του Τουριστικού μας Προϊόντος».

Στη συνέχεια ο σύμβουλος στρατηγικής και ιδρυτής και εκδότης του at The Good Country Index, Simon Anholt ανέλυσε τη σημασία του «nation brand» μέσα από μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, τονίζοντας ότι: «Όλα όσα βλέπουν οι άνθρωποι, ενισχύουν αυτό το οποίο πιστεύουν. Κι αν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν, τότε θα το αγνοήσουν. Δεν έχω δει ποτέ να υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στα χρήματα που ξοδεύει κάποια χώρα για την προώθηση της εικόνας της και της ποιότητας της εικόνας. Η προώθηση, το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικά στην πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Η προσέλκυση του τουρισμού αφορά την «προώθηση» ενός προϊόντος. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν αποτέλεσμα. Εάν κάνεις καλή διαφήμιση, ξοδέψεις πολλά χρήματα και βεβαιωθείς ότι όλοι το δουν και το αποτέλεσμα είναι καλό, τότε θα προσελκύσεις περισσότερους τουρίστες».

Για τον τρόπο που ανέδρασαν τα brands στην πανδημία και πως βλέπουν το μέλλον του κλάδου, συζήτησαν ο Αντώνης Κόχειλας, Executive Partner, Global Brand Strategy Lead at Ogilvy με τον Θανάση Παπαθανασίου, Πρόεδρο & Eπικεφαλής Δημιουργικού της Frank & Fame, με τον πρώτο να δηλώνει: «Όταν κάνεις καμπάνιες τουρισμού δεν επικοινωνείς την Ελλάδα. Επικοινωνείς την ελληνικότητα. Η ελληνικότητα είναι ένας όρος του 1930 που τώρα ζητάει τον επαναπροσδιορισμό του. Μια πιο σύγχρονη ερμηνεία. Δεν θα το κάνει η διαφήμιση, αλλά οφείλει να αντανακλά οποιοδήποτε θετικό ψήγμα ελληνικότητας υπάρχει. Αυτό το έκανε η καμπάνια Greece is a state of mind. Αυτή η επικοινωνία σε όσους ονειρεύτηκαν κάπως την Ελλάδα, τους έκανε να την ονειρευτούν παραπάνω και δεν υπάρχει μεγαλύτερη πρόσκληση από αυτό». 

Σε μια διαφορετική συζήτηση με την Κατερίνα Κατώπη, ο Jeremy Jauncey, δημιουργός του Beautiful Destinations ενός από τα μεγαλύτερα travel online communities, μας ταξίδεψε στον κόσμο των social media και μοιράστηκε τη δική του οπτική ως ένας διεθνής traveller και λάτρης της Ελλάδας, λέγοντας ότι: «Αν επενδύσετε σε περιεχόμενο, σε ψηφιακό & social περιεχόμενο, χτίζετε και προστατεύετε την τουριστική βιομηχανία για τις επόμενες δεκαετίες. Όλα πλέον περιστρέφονται γύρω από τη δημιουργία περιεχομένου. Παράλληλα, καταγράφεται μια έντονη στροφή προς τον βιώσιμο τουρισμό. Δεν θα μιλάμε για τουριστική βιομηχανία στο μέλλον εάν δεν προστατεύσουμε τους φυσικούς πόρους. Και λέγοντας βιώσιμο τουρισμό εννούμε τον τουρισμό που φροντίζει το περιβάλλον, την τοπική κοινωνία και σέβεται τον πολιτισμό».

Τέλος, στο κλείσιμο του συνεδρίου, ο Peter Economides, Brand Strategist at Felix BNI, μαζί με τον Θανάση Παπαθανασίου και την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, σχολίασαν τα όσα καταγράφηκαν και παρουσιάστηκαν από τους συμμετέχοντες, δίνοντας την προσωπική τους αίσθηση για την επικοινωνία στον τουρισμό με moderator τη δημοσιογράφο Χριστίνα Πουτέτση (Protagon). Ανάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα, ειπώθηκαν τα εξής: 

Ιωάννα Δρέττα: «Η Ελλάδα είναι ένα τεράστιο τουριστικό brand που κατατάσσεται στην 5η θέση παγκοσμίως και η επικοινωνία της χώρας μας θα πρέπει να αντιστοιχεί σε ένα brand τέτοιου μεγέθους. Η ενσυναίσθηση ως στοιχείο στην επικοινωνία είναι, όχι μόνο, τάση της εποχής, αλλά και βασικό ζητούμενο για το μήνυμά μας. Το μήνυμα που θα εκπέμπει η χώρα μας και οι προορισμοί της, θα πρέπει να έχει μέτρο, αισθητική, απλότητα. Και όλα αυτά με προϋπόθεση πως θα κάνουμε τα βήματα εκείνα, που θα μας φέρουν πιο κοντά σε ένα ολιστικά βιώσιμο προϊόν. Τίποτα από αυτά δεν θα μπορέσει να γίνει πραγματικότητα χωρίς ειλικρινή και ουσιαστική συνεργασία όλων των εμπλεκομένων. Τώρα είναι η ώρα».

Θανάσης Παπαθανασίου: «Ο μόνος δρόμος για την προβολή της Ελλάδας είναι να δείξει προς τα έξω τη θετική πλευρά της ελληνικότητας. Να δημιουργήσει συναισθήματα, να εμπνεύσει με την ενσυναίσθηση που αρμόζει στην εποχή μας. Με εξωστρέφεια, αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στραμμένο σε ένα πιο environmentally friendly μέλλον».

Peter Economides: «Ο τουρισμός είναι ένα προϊόν ευρείας βάσης, που ενδεχομένως επηρεάζεται από κάθε εμπειρία, κάθε άτομο με το οποίο έρχεται σε επαφή ένας τουρίστας πριν από μια επίσκεψη, κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης, μετά από μια επίσκεψη. Μια και μόνο κακή εμπειρία μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη την αντίληψη ενός επισκέπτη για έναν προορισμό. Και γι’ αυτό είχα πει το 2011, ότι το rebranding της Ελλάδας είναι άμεσα συνδεδεμένο με το rebranding των Ελλήνων. Όλα ξεκινούν με ένα ισχυρό κοινό αφήγημα. Ένα σύστημα πεποίθησης και αξιών που αντανακλά την ψυχή του έθνους. Ένα σύστημα πεποίθησης και αξιών που διαμορφώνει τη συμπεριφορά. Επειδή η συμπεριφορά είναι εκείνη που επηρεάζει την εμπειρία».

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 07/10 09:35

    Eurostat | Eιδική ενότητα με στατιστικά για τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία

  2. 07/10 09:18

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χανιά και Πάργα

  3. 07/10 09:16

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Κάρπαθο και Λευκάδα

  4. 07/10 09:15

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Ρόδο και Αγίους Θεοδώρους

  5. 07/10 09:12

    UNWTO | Έκτο Συνέδριο Οινοτουρισμού: Καινοτομία, Συνεργασίες και Τεχνολογία

  6. 07/10 09:09

    Διήμερο συνέδριο στο Μορφοβούνι για τον εναλλακτικό και βιώσιμο τουρισμό στη Θεσσαλία

  7. 06/10 16:07

    Μαγιόρκα: Αυξήσεις 10% ετοιμάζουν οι ξενοδόχοι στα συμβόλαια του 2023 – Προτιμούν χαμηλότερες πληρότητες παρά μειωμένες τιμές

  8. 06/10 15:41

    O Βόλος ιδανικός προορισμός για city break για Έλληνες και ξένους επισκέπτες

  9. 06/10 15:14

    Ευρωκοινοβούλιο: "Πράσινο φως" για σταδιακή επιστροφή στο καθεστώς slot στις αεροπορικές εταιρίες

  10. 06/10 14:34

    Στα Χανιά το Ετήσιο Φόρουμ των Πολιτιστικών Διαδρομών του Συμβουλίου της Ευρώπης

  11. 06/10 14:09

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Βραβεία στον κ.Αρναουτάκη και στους καλύτερους ξενοδοχοϋπαλλήλους -όλα τα ονόματα

  12. 06/10 13:41

    12η τελετή βράβευσης ξενοδοχοϋπαλλήλων από την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου

  13. 06/10 13:39

    Πρόεδρος της HOTREC εξελέγη ο Προέδρος του ΞΕΕ

  14. 06/10 13:29

    Βρετανία: Συνεργασία των Advantage Travel Partnership και AITO στον οργανωμένο εξερχόμενο τουρισμό

  15. 06/10 13:19

    Και μετά από αυτή την σεζόν, τι;

  16. 06/10 12:25

    Στο γιώτινγκ εισέρχεται η Four Seasons – Πολυτέλεια και σουίτες με πισίνα εν πλω

  17. 06/10 12:12

    Η easyJet άνοιξε σήμερα τις κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2023- αυξημένη χωρητικότητα για Ελλάδα

  18. 06/10 10:20

    Δύο βραβεία για την Αθήνα στα «Όσκαρ» του Τουρισμού | Kορυφαίος πολιτιστικός προορισμός της Ευρώπης

  19. 06/10 10:18

    Βασίλης Κικίλιας | Τουρισμός μαζί με Πολιτισμό το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για το 2023

  20. 06/10 10:01

    Τουρισμός | Κέρκυρα και Κρήτη προτείνει στους Αμερικανούς για διακοπές το 2023 μεγάλο πρακτορείο

  21. 06/10 09:22

    Aποφάσεις για 2 νέες τουριστικές επενδύσεις στην Ερμιονίδα και στην Κάρπαθο

  22. 06/10 09:19

    Κύπρος: Δεύτερες σκέψεις για το θέμα των κινήτρων προσέλκυσης ξένων αεροπορικών εταιρειών

  23. 06/10 09:14

    Δήμος Αλμυρού: Προβολή των αξιοθέατων μέσω εφαρμογής για κινητά

  24. 06/10 09:11

    Δήμος Καρπενησίου: Δημοπρασία για τη μίσθωση ακινήτου με χρήση ως ενοικιαζόμενα δωμάτια

  25. 06/10 09:06

    Οι Βρετανοί αγοράζουν χειμερινά τουριστικά πακέτα σε ζεστές χώρες για να γλιτώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος

  26. 06/10 09:04

    Γ. Βερνίκος: O τουρισμός αναδείχθηκε ως βασικός εκπρόσωπος της «ελευθερίας» μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων

  27. 05/10 16:25

    Καινοτόμο app εντοπίζει τις πτήσεις με τις χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα

  28. 05/10 15:03

    Qatar Airways και αεροδρόμιο Αθηνών γιορτάζουν 25 χρόνια πτήσεων - Εμπορική αναδιοργάνωση της Qatar στην Ευρώπη

  29. 05/10 14:38

    Ανάδειξη των οχυρωματικών μνημείων της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας

  30. 05/10 14:31

    Η Domes Resorts & Reserves κατέκτησε 6 βραβεία στα World Travel Awards 2022

  31. 05/10 13:47

    Βρετανικός τουρισμός: Μεγέθη TUI η Jet2holidays το 2023 ως προς τους αριθμούς διακίνησης τουριστών

  32. 05/10 13:13

    Κύρωση συμφωνίας αεροπορικών μεταφορών μεταξύ της Ελλάδας και Κατάρ

  33. 05/10 12:43

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Σμύρνη από την Δευτέρα

  34. 05/10 12:28

    SkyExpress: Νέα σύνδεση Αθήνα – Μιλάνο τον Οκτώβριο

  35. 05/10 12:04

    Το 87% των ξενοδοχείων στις ΗΠΑ συνεχίζει να έχει έλλειψη προσωπικού

  36. 05/10 11:50

    Τέλος το ημερήσιο όριο των 100.000 επιβατών στο αεροδρόμιο του Χίθροου

  37. 05/10 11:35

    Eurowings | 24ωρη απεργία την Πέμπτη στη Γερμανία

  38. 05/10 11:22

    Alltours | Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2023- διευρύνεται η προσφορά για την Ελλάδα

  39. 05/10 10:51

    Με τη στήριξη του ΕΟΤ το Olympic Yacht Show 2022 στο Λαύριο

  40. 05/10 09:48

    Παγκόσμιος τουρισμός | Που θα φτάσουν τα έσοδα το 2022 και 2023 σε ξενοδοχεία, καταλύματα, πακέτα και κρουαζιέρα

  41. 05/10 09:18

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Νάξο και Σαντορίνη

  42. 05/10 09:16

    Aλλαγή χρήσης 2 ξενοδοχείων σε μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων και κατοικίες στο Ωραιόκαστρο και στην Καστέλα

  43. 05/10 09:14

    Τρεις άδειες για νέα τουριστικά καταλύματα σε Κρήτη και Εύβοια

  44. 05/10 09:12

    WΤΜ: Η σύνοδος κορυφής των υπουργών Τουρισμού καλεί τον κλάδο σε ολική επανεξέταση

  45. 05/10 09:04

    Κέντρο Ανάδειξης και Αξιοποίησης της Ιστορικής και Πολιτισμικής Κληρονομιάς του Ρήγα Φεραίου

  46. 04/10 18:35

    Η Travelotopos συμμετέχει ως έταιρος υλοποίησης για το Project Smart Island

  47. 04/10 17:05

    Autohellas: Ολοκλήρωση εξαγοράς της «HR Automóveis» (Hertz Franchisee)

  48. 04/10 16:58

    Γυναίκα έπεσε από τον βράχο της Ακρόπολης και έχασε τη ζωή της

  49. 04/10 15:42

    Conde Nast Traveller: Σάρωσαν η Ελλάδα και τα ξενοδοχεία της στα Readers' Choice Awards 2022 - Ποια βραβεύθηκαν

  50. 04/10 15:23

    Ισπανικός τουρισμός: Σχεδόν σε επίπεδα 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Αύγουστο, αλλά με λιγότερους τουρίστες

  51. 04/10 14:48

    Αεροδρόμιο Αθήνας | -16,3% οι διεθνείς επιβάτες έναντι του 2019 στο 9μηνο

  52. 04/10 14:42

    ΕΟΤ | Προβολή της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης στην Κύπρο

  53. 04/10 14:41

    Υποψήφιο για καλύτερο τουριστικό φιλμ στον κόσμο το βίντεο του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό - Πώς να ψηφίσετε

  54. 04/10 14:38

    Ευρωπαϊκός τουρισμός: Οι πλούσιοι Αμερικανοί τουρίστες απογειώνουν και την αγορά tax free προϊόντων το 2022

  55. 04/10 13:36

    Τουρκία | Η νέα εταιρία κρουαζιέρας που φιλοδοξεί να φέρει ευρωπαϊκό τουρισμό στα ελληνικά νησιά

  56. 04/10 12:46

    Τουρισμός: Με ρυθμούς χελώνας η ανάκαμψη των διεθνών αφίξεων στην Αίγυπτο - 5 εκατ. αφίξεις το α' 6μηνο

  57. 04/10 12:33

    ΑirBaltic: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Ρόδο το καλοκαίρι του 2023

  58. 04/10 12:20

    5.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο - Ξανά «πρωταθλήτρια» η Εύβοια

  59. 04/10 11:59

    Ισπανία: "Τρύπα" 11 εκατ. τουριστών ετησίως ανοίγουν οι πράσινες πτήσεις - "Ολέθριες συνέπειες στον τουρισμό"

  60. 04/10 11:33

    Επίσημη έναρξη λειτουργίας του Sandbox για πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης από τις επιχειρήσεις

  61. 04/10 11:20

    Club Med: Στροφή στη Γερμανική αγορά - Ποιες αλλαγές εξετάζονται για τα ξενοδοχεία

  62. 04/10 11:15

    ΕΟΤ | Δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής ροής από Βέλγιο και Λουξεμβούργο

  63. 04/10 10:42

    To Αρνάκι Λήμνου γίνεται προϊόν Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης

  64. 04/10 10:35

    Ε.Ε. | Κατευθυντήριες γραμμές για βίζες και ελέγχους των Ρώσων στα σύνορα

  65. 04/10 09:29

    Τουρισμός Υγείας | Σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για τις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος.

  66. 04/10 09:09

    Ξενοδοχεία | Επενδύσεις για επέκταση και αναβάθμιση κατηγορίας του Santa Marina Beach στο Μαλεβίζι Ηρακλείου

  67. 04/10 09:07

    Άδειες και εγκρίσεις για νέες τουριστικές κατοικίες σε Κρήτη, Πάργα και Ανατολική Μάνη

  68. 04/10 09:05

    Άδειες για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στον Πειραιά και στη Χαλκίδα

  69. 04/10 09:04

    Aποκατάσταση παραδοσιακού κτίσματος στη Χάλκη για τη στέγαση του Αρχαιολογικού Μουσείου

  70. 04/10 09:01

    Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος | Προώθηση και προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής «Οιδίπους»

  71. 04/10 08:56

    Τα ιαματικά λουτρά Αιδηψού και Καϊάφα θα λειτουργούν καθημερινά και τον Οκτώβριο

  72. 03/10 15:31

    Εγκρίσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 ξενοδοχεία σε Σκιάθο και Τέμπη

  73. 03/10 15:31

    Τουρισμός: Το 76% των Βρετανών δεν αλλάζει τα σχέδια διακοπών του 2023 - Η Μεσόγειος στους top προορισμούς

  74. 03/10 15:00

    Διώρυγα της Κορίνθου: Αύξηση 26% των διελεύσεων κρουαζιερόπλοιων έναντι του 2019 - Στη δεύτερη φάση τα έργα αποκατάστασης

  75. 03/10 14:57

    To αφεντικό της EasyJet προειδοποιεί: Έρχονται λουκέτα το χειμώνα στις αερομεταφορές

  76. 03/10 14:13

    Η Ρόδος βραβεύει φίλους επισκέπτες από Ιταλία, Δανία και Αγγλία 

  77. 03/10 14:02

    ΤΑΙΠΕΔ: Εκκίνηση της διαδικασίας για την αξιοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

  78. 03/10 13:50

    Τουρισμός: Αθήνα, Ακρόπολη και ελληνικά νησιά στη λίστα των ονειρικών διακοπών των Βρετανών

  79. 03/10 13:26

    Η εποχή Ebel στην TUI ξεκινά...

  80. 03/10 12:50

    3 στις 4 ευρωπαϊκές εταιρείες έχουν επενδύσει σε AI για την εξυπηρέτηση πελατών

  81. 03/10 12:35

    Γερμανικός τουρισμός: Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο

  82. 03/10 12:12

    World Tourism Awards 2022: Τα διαμάντια του Ελληνικού τουρισμού στα καλύτερα Ευρωπαϊκά brand - Αθήνα, Χαλκιδική και Κυκλάδες κορυφαίοι προορισμοί

  83. 03/10 12:04

    Η Αττική αναδείχθηκε «Europe's Leading Sustainable Tourism Destination 2022» στα World Travel Awards

  84. 03/10 11:28

    Η Άντζελα Γκερέκου στο Διεθνές Συνέδριο Αρχαίου Δράματος στην Σαλαμίνα

  85. 03/10 10:50

    Στην Panadvert η προώθηση της Κύπρου για λογαριασμό της Hermes Airports

  86. 03/10 10:36

    Τουρισμός | Έρευνα: Γιατί οι Ευρωπαίοι επιλέγουν την Ισπανία για διακοπές - Ποιες είναι οι "ανομίες" τους στα ξενοδοχεία

  87. 03/10 10:16

    Blue Air | Άγνωστο πότε θα επανέλθουν οι πτήσεις- συζητήσεις για κεφαλαιακή αναδιάρθρωση

  88. 03/10 09:34

    Ισπανικό προσκλητήριο για χειμώνα χωρίς θέρμανση- Εκστρατεία για προσέλκυση συνταξιούχων και ψηφιακών νομάδων

  89. 03/10 08:55

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Σέριφο

  90. 03/10 08:53

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Τήνο και Αριστοτέλη Χαλκιδικής

  91. 03/10 08:50

    O δήμος Χαλκίδας αδελφοποιείται με το Ρέτζιο Καλαβρίας μετά τη Γιουχάν της Κίνας

  92. 03/10 08:47

    Η νέα επιτροπή τουριστικής προβολής Τεμπών

  93. 03/10 08:43

    Ταξίδι στην Ξάνθη του Μάνου Χατζιδάκι

  94. 02/10 11:31

    H Κρήτη είναι ένα ακλόνητο ελκυστικό, πανευρωπαϊκό και διεθνές brand

  95. 02/10 11:28

    Κάτω από 10% ο πληθωρισμός στην Ισπανία

  96. 02/10 11:27

    Το 2023 η Γαλλία θα πρέπει να δανειστεί 270 δισ. ευρώ στις διεθνείς αγορές

  97. 01/10 12:01

    Δημοσκόπηση | Η κυβέρνηση έχει την υψηλότερη επίδοση στον τουρισμό- Κικίλιας: Μπράβο στους ανθρώπους του τουρισμού

  98. 01/10 11:59

    1,2 εκατ. τουρίστες επισκέφθηκαν τον Λίβανο τη θερινή περίοδο

  99. 01/10 11:52

    Ισπανία: Αύξηση του αφορολόγητου εισοδήματος εργασίας από 18.000 σε 21.000 ευρώ

  100. 01/10 11:48

    Ο Γιώργος Βερνίκος στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες