Συνέδριο ΣΕΤΕ | Πότε βλέπουν την ανάκαμψη οι Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες

Συνέδριο ΣΕΤΕ | Πότε βλέπουν την ανάκαμψη οι Έλληνες τουριστικοί επιχειρηματίες

Το 2023 ή και αργότερα τοποθετούν την πλήρη ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού και των επιδόσεων των επιχειρήσεών τους το 60% των 143 επιχειρηματιών- μελών του ΣΕΤΕ, που απάντησαν στην έρευνα της MRB «Η προβολή της Ελλάδας της επόμενη μέρα», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Δημήτρης Μαύρος, στο πλαίσιο του διαδικτυακού συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece.

Το 32% των ερωτηθέντων είναι πιο αισιόδοξοι και βλέπουν την πλήρη ανάκαμψη το 2022, ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι ο κλάδος θα επανέλθει μέσα στο 2021.

Ως προς τον εκτιμώμενο τζίρο των επιχειρήσεών τους το 2021, το 55% εκτιμά ότι θα κυμανθεί σε επίπεδα άνω του 50% των εσόδων του 2019, το 33% ότι o τζίρος θα είναι μικρότερος του 50% αυτού του 2019, το 5% προσδοκά τζίρους στα επίπεδα του 2019, ενώ υπάρχει και ένα 1% που βλέπει υψηλότερο τζίρο τη νέα χρονιά από αυτόν του 2019.

1500 συμμετέχοντες

Ποικίλες απόψεις και θέσεις, ξεχωριστές τοποθετήσεις, εξειδικευμένες γνώσεις, ενδιαφέροντα remarks, ένα δυναμικό line up και 1500 συμμετέχοντες είναι ο απολογισμός του online conference “Destination Greece | Communication in challenging times” που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020, από τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου εκπρόσωποι των δημόσιων θεσμών, ο ιδιωτικός τομέας του τουρισμού και εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης μοιράστηκαν με το κοινό τις απόψεις τους, την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους για την επικοινωνία στον τουρισμό.

Η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων κατά τη διάρκεια των συζητήσεων και οι τοποθετήσεις των ειδικών, οδήγησαν σε πολύτιμα συμπεράσματα για την επόμενη μέρα του τουρισμού:

Ø  Η ενσυναίσθηση είναι έννοια πάνω στην οποία πρέπει να χτίζεται η επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού

Ø  Η επένδυση στα θετικά στοιχεία της ελληνικότητας έχει να ωφελήσει την επικοινωνία της Ελλάδας 

Ø  Η βιώσιμη ανάπτυξη πρωταγωνίστησε ως κατεύθυνση τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους προορισμούς, εστιάζοντας στις φιλικές προς το περιβάλλον και την κοινωνία πρακτικές που θα δημιουργήσουν μια σημαντική παρακαταθήκη για τα επόμενα χρόνια

Ø  Η συνεργασία, που πράγματι είναι μια συλλογική κατάκτηση είναι ζητούμενη για όλους, πλέον πρέπει να γίνεται πιο δομημένα και ουσιαστικά

Ø  Είναι ζητούμενος ο συντονισμός της προβολής των επιμέρους προορισμών, ώστε να υπάρχει πολλαπλασιαστικό όφελος για την Ελλάδα

Ø  Η επικοινωνία των προορισμών πρέπει να αντανακλά ένα εμπλουτισμένο τουριστικό προϊόν, ενώ ταυτόχρονα η σωστή επικοινωνία των προορισμών έχει τη δύναμη να το διαμορφώνει

Την εκδήλωση προλόγισαν ο κ.κ. Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ και Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού οι οποίοι σημείωσαν μεταξύ άλλων:

Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ:

«Ο κόσμος άλλαξε και εμείς οφείλουμε να προσαρμοστούμε στις μεγάλες αλλαγές δείχνοντας για ακόμα μια φορά το καλύτερό μας πρόσωπο, βάζοντας τις σωστές βάσεις για το μέλλον. Η νέα εποχή θέλει γνώση και τόλμη. Σε αυτή τη δύσκολη χρονιά η επικοινωνία της χώρας θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Η εμπειρία του 2020 μας διδάσκει ότι απαιτείται παράλληλα θέληση και ειλικρίνεια. Οφείλουμε όμως και πάλι - η κρισιμότητα των περιστάσεων το απαιτεί - να δηλώσουμε ότι για εμάς, για τον ΣΕΤΕ και την MARKETING GREECE, η συνεργασία του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα, δεν είναι μια ευκαιριακή επιλογή. Είναι διαχρονική στρατηγική μας επιδίωξη. Για το καλό του ελληνικού τουρισμού».

Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Τουρισμού:

«Το 2021 είναι χρονιά κομβικής σημασίας για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού και για την οποία ήδη εργαζόμαστε δυναμικά και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός και απαιτείται προσαρμογή στα νέα δεδομένα που προκύπτουν, χρειάζεται καινοτομία και δημιουργικότητα προκειμένου η Ελλάδα να διατηρήσει τον ηγετικό ρόλο τον οποίο έχει κατακτήσει. Οφείλω με την ευκαιρία που μου δίνεται, για μια ακόμη φορά να συγχαρώ τους ανθρώπους του τουρισμού, για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση, τα αποτελέσματα της οποίας αποτυπώνονται στη διεθνή αναγνώριση της προσπάθειας και στην ενίσχυση του brand της χώρας μας. Ο διάλογος και η συνεργασία θα έχουν καθοριστική σημασία για το πώς ο Ελληνικός Τουρισμός θα ανταποκριθεί στην μετά Covid εποχή».

Τη σκυτάλη πήραν οι εκπρόσωποι του ΕΟΤ και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ:

«’Εχουμε μπει σε μια εποχή όπου η προσαρμογή του τουρισμού στα νέα δεδομένα είναι το κλειδί για να πάμε καλύτερα τα επόμενα χρόνια. Και παρά το γεγονός ότι φέτος χάσαμε πολλά σε έσοδα, σε αφίξεις, σε ζωτικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων του τουρισμού, κερδίσαμε σε επαγγελματισμό αλλά και σε αξιοπιστία. Αυτό το κερδίσαμε όλοι μαζί, ιδιωτική αγορά και κρατικός μηχανισμός, με έναν πολύ καλό συνδυασμό και μία συνεργασία που έφερε αποτέλεσμα. Όταν είμαστε ενωμένοι και όταν είμαστε μαζί μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Με αυτό τον οδηγό πρέπει να πάμε και την επόμενη χρονιά».

Γιώργος Χατζημάρκος, Πρόεδρος Επιτροπής Τουρισμού ΕΝ.ΠΕ, Περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου:

«Η πανδημία θύμισε μεγάλες αλήθειες και παρέδωσε σπουδαία μαθήματα, μας θύμισε πόσο ευάλωτο είναι το προϊόν το τουριστικό. Η στρατηγική επικοινωνίας είναι δουλειά των ειδικών και οι κρίσιμες καταστάσεις μας πιέζουν στο να κατευθυνθούμε γρηγορότερα σε αυτόν τον δρόμο. Το χτίσιμο των συμφωνιών και οι συνεργασίες με τεχνοκράτες που έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία πάνω σε αυτό που λέμε επικοινωνία είναι κυρίαρχο για την επόμενη μέρα. Αυτό, μαζί με τον ενιαίο συντονισμό και την ευελιξία στον σχεδιασμό της στρατηγικής και της επικοινωνίας, τα βάζω στα θετικά της πανδημίας με μια ξεχωριστή αναφορά στην Πρωτοβουλία του Νότιου Αιγαίου για τον Τουρισμό, που συνένωσε κοινωνικούς, παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς σε μια κοινή εκπροσώπηση του προορισμού διεθνώς και απέδειξε τη δύναμη της συνεργασίας μέσα στη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία του Τουρισμού».

Σταύρος Αρναουτάκης, Περιφερειάρχης Κρήτης: 

«Στην Περιφέρεια Κρήτης θέλουμε να διατηρήσουμε τα δυνατά μας σημεία που μας καθιερώνουν στον  παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και παράλληλα να ενισχύσουμε το τουριστικό προϊόν με δράσεις και πρωτοβουλίες. Κεντρικό σύνθημά μας είναι η αυθεντικότητα. Χτίζουμε μια επικοινωνιακή στρατηγική που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, τον παροτρύνει να βιώσει και να νιώσει με όλες τις αισθήσεις τη φιλοξενία».

Κώστας Μπακογιάννης, Δήμαρχος Αθηναίων:

«Ο τουρισμός είναι ένας τομέας καταλύτης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της τοπικής οικονομίας και πρέπει να είμαστε πάντοτε έτοιμοι, να έχουμε στρατηγικό σχέδιο το οποίο να μην είναι αποσπασματικό αλλά συνολικό. Και η συνεργασία είναι η λέξη κλειδί. Δεν οφείλουμε να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση. Δεν οφείλουμε να καταβάλλουμε αδιάκοπες προσπάθειες, οφείλουμε όλοι μαζί να ενώνουμε τις δυνάμεις μας. Και το This is Athens είναι παράδειγμα πως όταν όλοι μαζί συνδεόμαστε μπορούμε να έχουμε αποτέλεσμα».

Κωνσταντίνος Ζέρβας, Δήμαρχος Θεσσαλονίκης:

«Στρατηγικός στόχος η μετεξέλιξη της πόλης της Θεσσαλονίκης σε προορισμό αξιώσεων. Για να είναι η Θεσσαλονίκη ασφαλής προορισμός,  πρέπει να βελτιώσουμε τη θέση, το προϊόν και να φτάσουμε σε ολοκλήρωση υποδομών και σε ανάταξη αστικού περιβάλλοντος, σημεία που δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα. Πρώτη φορά έχουμε ευρεία σύμπραξη για τον τουρισμό και την προβολή της Θεσσαλονίκης, τη μεγαλύτερη που έχει δημιουργηθεί στη χώρα. Ο Δήμος, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Οργανισμός τουριστικής προβολής & marketing της Θεσσαλονίκης και ο αντίστοιχος της Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η Aegean, η Fraport, η Eurobank και η Marketing Greece - πάντα με τη στρατηγική κατεύθυνση του ΕΟΤ - δημιουργήσαμε τη μεγάλη συμμαχία για την τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας». 

Δημήτρης Παπαστεργίου, Πρόεδρος ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Τρικκαίων:

«Η πανδημία μας δίδαξε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο. Οτι μερικά πράγματα  έχουν άξιες και αρχές, απλά πράγματα στα οποία δεν είχαμε δώσει τη δέουσα σημασία και σοβαρότητα. Σε επίπεδο τουρισμού, μας δίδαξε ότι η μονοποικιλιακή ανάπτυξη που στηρίζεται μόνο στον τουρισμό και μάλιστα σε ένα κομμάτι του δεν είναι βιώσιμη. Πρέπει να εστιάσουμε στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα κάθε περιοχής και πάνω εκεί να σχεδιάσουμε τη νέα στρατηγική έχοντας 2-3 εναλλακτικά πλάνα για να αντιμετωπίσουμε τις όποιες προκλήσεις και προβλήματα».

Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB 

Ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas, που παρουσίασε την έρευνα με κεντρικό θέμα την προβολή της Ελλάδας την επόμενη μέρα, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Στην μετά COVID εποχή ο Ελληνικός Τουρισμός οφείλει και μπορεί να ξεπεράσει την αντανακλαστική κρίση που υφίσταται λόγω συγκυρίας και να πάει ψηλά ώστε να ξαναγίνει η ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας. Με την ευκαιρία αυτή, η κρίση θα πρέπει να αποτελέσει εφαλτήριο για έναν εκ βάθρων νέο σχεδιασμό βάσει καθαρά τεχνοκρατικών κριτηρίων, πέρα και έξω από πολιτικές και τοπικού χαρακτήρα σκοπιμότητες. Όλοι, Κράτος, Αυτοδιοίκηση και Ιδιώτες θα πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους βάσει ενός Ενιαίου Στρατηγικού Σχεδίου που θα ενσωματώσει και θα αξιοποιήσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Χώρας και των Επί Μέρους Προορισμών, αναδεικνύοντας: Την Αυθεντικότητα, την Ανθρωπιά, τη Μαγεία, την Κουλτούρα και τον Δυναμισμό του Τουριστικού μας Προϊόντος».

Στη συνέχεια ο σύμβουλος στρατηγικής και ιδρυτής και εκδότης του at The Good Country Index, Simon Anholt ανέλυσε τη σημασία του «nation brand» μέσα από μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, τονίζοντας ότι: «Όλα όσα βλέπουν οι άνθρωποι, ενισχύουν αυτό το οποίο πιστεύουν. Κι αν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν, τότε θα το αγνοήσουν. Δεν έχω δει ποτέ να υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στα χρήματα που ξοδεύει κάποια χώρα για την προώθηση της εικόνας της και της ποιότητας της εικόνας. Η προώθηση, το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικά στην πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Η προσέλκυση του τουρισμού αφορά την «προώθηση» ενός προϊόντος. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν αποτέλεσμα. Εάν κάνεις καλή διαφήμιση, ξοδέψεις πολλά χρήματα και βεβαιωθείς ότι όλοι το δουν και το αποτέλεσμα είναι καλό, τότε θα προσελκύσεις περισσότερους τουρίστες».

Για τον τρόπο που ανέδρασαν τα brands στην πανδημία και πως βλέπουν το μέλλον του κλάδου, συζήτησαν ο Αντώνης Κόχειλας, Executive Partner, Global Brand Strategy Lead at Ogilvy με τον Θανάση Παπαθανασίου, Πρόεδρο & Eπικεφαλής Δημιουργικού της Frank & Fame, με τον πρώτο να δηλώνει: «Όταν κάνεις καμπάνιες τουρισμού δεν επικοινωνείς την Ελλάδα. Επικοινωνείς την ελληνικότητα. Η ελληνικότητα είναι ένας όρος του 1930 που τώρα ζητάει τον επαναπροσδιορισμό του. Μια πιο σύγχρονη ερμηνεία. Δεν θα το κάνει η διαφήμιση, αλλά οφείλει να αντανακλά οποιοδήποτε θετικό ψήγμα ελληνικότητας υπάρχει. Αυτό το έκανε η καμπάνια Greece is a state of mind. Αυτή η επικοινωνία σε όσους ονειρεύτηκαν κάπως την Ελλάδα, τους έκανε να την ονειρευτούν παραπάνω και δεν υπάρχει μεγαλύτερη πρόσκληση από αυτό». 

Σε μια διαφορετική συζήτηση με την Κατερίνα Κατώπη, ο Jeremy Jauncey, δημιουργός του Beautiful Destinations ενός από τα μεγαλύτερα travel online communities, μας ταξίδεψε στον κόσμο των social media και μοιράστηκε τη δική του οπτική ως ένας διεθνής traveller και λάτρης της Ελλάδας, λέγοντας ότι: «Αν επενδύσετε σε περιεχόμενο, σε ψηφιακό & social περιεχόμενο, χτίζετε και προστατεύετε την τουριστική βιομηχανία για τις επόμενες δεκαετίες. Όλα πλέον περιστρέφονται γύρω από τη δημιουργία περιεχομένου. Παράλληλα, καταγράφεται μια έντονη στροφή προς τον βιώσιμο τουρισμό. Δεν θα μιλάμε για τουριστική βιομηχανία στο μέλλον εάν δεν προστατεύσουμε τους φυσικούς πόρους. Και λέγοντας βιώσιμο τουρισμό εννούμε τον τουρισμό που φροντίζει το περιβάλλον, την τοπική κοινωνία και σέβεται τον πολιτισμό».

Τέλος, στο κλείσιμο του συνεδρίου, ο Peter Economides, Brand Strategist at Felix BNI, μαζί με τον Θανάση Παπαθανασίου και την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, σχολίασαν τα όσα καταγράφηκαν και παρουσιάστηκαν από τους συμμετέχοντες, δίνοντας την προσωπική τους αίσθηση για την επικοινωνία στον τουρισμό με moderator τη δημοσιογράφο Χριστίνα Πουτέτση (Protagon). Ανάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα, ειπώθηκαν τα εξής: 

Ιωάννα Δρέττα: «Η Ελλάδα είναι ένα τεράστιο τουριστικό brand που κατατάσσεται στην 5η θέση παγκοσμίως και η επικοινωνία της χώρας μας θα πρέπει να αντιστοιχεί σε ένα brand τέτοιου μεγέθους. Η ενσυναίσθηση ως στοιχείο στην επικοινωνία είναι, όχι μόνο, τάση της εποχής, αλλά και βασικό ζητούμενο για το μήνυμά μας. Το μήνυμα που θα εκπέμπει η χώρα μας και οι προορισμοί της, θα πρέπει να έχει μέτρο, αισθητική, απλότητα. Και όλα αυτά με προϋπόθεση πως θα κάνουμε τα βήματα εκείνα, που θα μας φέρουν πιο κοντά σε ένα ολιστικά βιώσιμο προϊόν. Τίποτα από αυτά δεν θα μπορέσει να γίνει πραγματικότητα χωρίς ειλικρινή και ουσιαστική συνεργασία όλων των εμπλεκομένων. Τώρα είναι η ώρα».

Θανάσης Παπαθανασίου: «Ο μόνος δρόμος για την προβολή της Ελλάδας είναι να δείξει προς τα έξω τη θετική πλευρά της ελληνικότητας. Να δημιουργήσει συναισθήματα, να εμπνεύσει με την ενσυναίσθηση που αρμόζει στην εποχή μας. Με εξωστρέφεια, αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στραμμένο σε ένα πιο environmentally friendly μέλλον».

Peter Economides: «Ο τουρισμός είναι ένα προϊόν ευρείας βάσης, που ενδεχομένως επηρεάζεται από κάθε εμπειρία, κάθε άτομο με το οποίο έρχεται σε επαφή ένας τουρίστας πριν από μια επίσκεψη, κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης, μετά από μια επίσκεψη. Μια και μόνο κακή εμπειρία μπορεί να επηρεάσει ολόκληρη την αντίληψη ενός επισκέπτη για έναν προορισμό. Και γι’ αυτό είχα πει το 2011, ότι το rebranding της Ελλάδας είναι άμεσα συνδεδεμένο με το rebranding των Ελλήνων. Όλα ξεκινούν με ένα ισχυρό κοινό αφήγημα. Ένα σύστημα πεποίθησης και αξιών που αντανακλά την ψυχή του έθνους. Ένα σύστημα πεποίθησης και αξιών που διαμορφώνει τη συμπεριφορά. Επειδή η συμπεριφορά είναι εκείνη που επηρεάζει την εμπειρία».

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  2. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  3. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  4. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  5. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  6. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  7. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  8. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  9. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  10. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  11. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  12. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  13. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  14. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  15. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  16. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  17. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  18. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς

  19. 19/04 10:56

    WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις

  20. 19/04 10:21

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης

  21. 19/04 07:14

    Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης

  22. 19/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα

  23. 19/04 07:09

    Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο

  24. 19/04 07:07

    Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης

  25. 19/04 07:04

    Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά

  26. 18/04 16:45

    Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative

  27. 18/04 15:55

    Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών

  28. 18/04 15:13

    Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας

  29. 18/04 15:09

    Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς

  30. 18/04 15:03

    Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

  31. 18/04 14:22

    Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς

  32. 18/04 13:53

    Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024

  33. 18/04 13:05

    Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές

  34. 18/04 12:33

    Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026

  35. 18/04 12:19

    SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024

  36. 18/04 12:17

    Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα

  37. 18/04 12:03

    Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους

  38. 18/04 11:57

    E.E. | Δράσεις 3,5 δισ. ευρώ για την προστασία των ωκεανών

  39. 18/04 11:45

    Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου

  40. 18/04 11:29

    Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ

  41. 18/04 11:22

    Κρουαζιέρα | Οι θέσεις της CLIA για τη Θαλάσσια Συνδεσιμότητα στη Σύνοδο των Υπουργών Μεταφορών της G7

  42. 18/04 11:18

    Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  43. 18/04 11:17

    Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου

  44. 18/04 11:06

    Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines

  45. 18/04 10:30

    Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι

  46. 18/04 10:25

    Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα

  47. 18/04 10:12

    SAS & Aegean: Συνεργασία κοινού κωδικού για συνδέσεις της Αθήνας με Σκανδιναβικές χώρες

  48. 17/04 19:57

    Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton

  49. 17/04 19:16

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference"

  50. 17/04 16:48

    Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος

  51. 17/04 16:33

    Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό

  52. 17/04 15:28

    H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group

  53. 17/04 14:36

    Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo

  54. 17/04 14:22

    Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά...

  55. 17/04 13:35

    Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας

  56. 17/04 13:20

    Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της

  57. 17/04 11:52

    Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27%

  58. 17/04 11:43

    Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού

  59. 17/04 11:35

    Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις προς Τελ Αβίβ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου

  60. 17/04 11:19

    airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι

  61. 17/04 11:18

    Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες

  62. 17/04 10:42

    Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο

  63. 17/04 10:40

    Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη

  64. 17/04 10:22

    Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά

  65. 17/04 09:49

    Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο

  66. 16/04 19:56

    Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης

  67. 16/04 16:00

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας

  68. 16/04 15:41

    Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας

  69. 16/04 13:00

    Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

  70. 16/04 12:41

    Μελέτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτουρισμού στην Ευρώπη

  71. 16/04 11:42

    Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ

  72. 16/04 11:39

    Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024

  73. 16/04 11:22

    Οι Βρετανοί τουρίστες μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα στην Ισπανία

  74. 16/04 10:49

    Οι «Ανθισμένες Κερασιές» της Πιερίας πρόσφεραν μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες

  75. 16/04 10:41

    Ιράν εναντίον Ισραήλ: Οι επιπτώσεις στην οικονομία

  76. 16/04 10:30

    Workshop για την προβολή ελληνικών τουριστικών περιοχών στη Σερβία

  77. 16/04 06:00

    Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό

  78. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  79. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  80. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  81. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  82. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  83. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  84. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  85. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  86. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  87. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  88. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  89. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  90. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  91. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  92. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  93. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  94. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  95. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  96. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  97. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  98. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  99. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  100. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας