Ελληνικός τουρισμός: Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Α Decrease font Enlarge font
Ελληνικός τουρισμός:  Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Κατά περίπου 10% αυξήθηκαν το 2017, έναντι της προηγούμενης χρονιάς, οι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την Ελλάδα και διέμειναν τουλάχιστον μια νύχτα, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ, με τίτλο «To προφίλ των τουριστών που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους».

Ειδικότερα, οι τουρίστες αυτής της κατηγορίας ανήλθαν πέρυσι σε 23 εκατομμύρια, έναντι 20,9 εκατ. το 2016.

Αναφορικά με το φύλο των επισκεπτών υπήρξε ισοκατανομή, όταν το 2016 η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (51,6% έναντι 48,4%).

Οι τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (67,9% το 2016 έναντι 69,3% το 2017), για διακοπές (88,8%, ίδιο με το 2016) Ήλιου & Θάλασσας (70,4% το 2016 του συνόλου των τουριστών για Διακοπές έναντι 68,4% το 2017). Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (57,8% το 2016 και 58,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (62,1% το 2016 και 62,2% το 2017), ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στο ηλικιακό εύρος 25-54 ετών (64,8% το 2016 και 64,6% το 2017).

Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (67,0% το 2016 και 65,6% το 2017) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29, 8% το 2016 και 29,7% το 2017). Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση των διακοπών τους (92,6% το 2016 και 93,2% το 2017), με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (47,8% το 2016 και 49,7% το 2017) και προορισμού (42,1% το 2016 και 44,1% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (96,3% το 2016 και 95,3% το 2017).

Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (3,0% το 2016 και 3,0% το 2017).

Σύγκριση Ευρωπαίοι - Μη Ευρωπαίοι

Οι Ευρωπαίοι και Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Για το 2016 η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών ήταν γυναίκες (51,8%) ενώ για το 2017 άνδρες (50,7%). Αντίθετη εικόνα παρατηρείται στους Μη Ευρωπαίους τουρίστες με την πλειοψηφία για το 2016 να είναι άνδρες (50,5%) και για το 2017 γυναίκες (51,5%).

• Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2017 ήταν νεότερης ηλικίας (15-34 ετών: 30,6% έναντι 20,4%) σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους που αντίθετα ήταν μεγαλύτερης ηλικίας (55+ ετών: 34,4% έναντι 27,2%). Για το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (77,7% έναντι 60,8% το 2016 και 76,9% έναντι 60,6% το 2017). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα, οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη έχουν υψηλότερο εισόδημα από τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,1% το 2016 και 64,9% έναντι 58,3% το 2017).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (90,0%/90,0% και 77,8%/79,1% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο από ότι των Ευρωπαίων

Κυριαρχεί ο περιηγητικός τουρισμός για τους μη Ευρωπαίους

• Αξιοσημείωτη, ήταν η χαμηλή σημασία που είχαν οι διακοπές Ήλιος & Θάλασσα και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (20,0% και 20,9% αντίστοιχα έναντι 74,9% και 73,7% για τους Ευρωπαίους). Οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1% και 41,3% αντίστοιχα) ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ευρωπαίους για τον Περιηγητικό τουρισμό ήταν 8,9%/9,6%.

  • Και οι δύο κατηγορίες τουριστών επέλεξαν να διαμείνουν κυρίως σε ξενοδοχεία στην επίσκεψη τους στην Ελλάδα (Ευρωπαίοι: 67,1% το 2016 και 65,5% το 2017, Μη Ευρωπαίοι: 65,1% το 2016 και 66,6% το 2017). Στις επιμέρους κατηγορίες οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα 4* (30,2% και 30,1% αντίστοιχα) και τα 3* ξενοδοχεία (22,0% και 21,2% αντίστοιχα) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι τα 4* (26,1% και 26,4% αντίστοιχα) και τα 5* (23,2% και 22,3% αντίστοιχα).

• Οι Ευρωπαίοι ταξίδεψαν στην Ελλάδα κυρίως με τον σύντροφό τους (68,4% το 2016 και 69,9% το 2017) και με τα παιδιά τους (23,8% το 2016 και 21,8% το 2017) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι με τον σύντροφό τους (63,0% το 2016 και 64,1% το 2017) και το 2016 με τα παιδιά τους (21,2%) ενώ το 2017 ως μέρος group (21,1%).

• Όσον αφορά τα καταλύματα μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (τα οποία αναφέρονται μόνο σε ξενοδοχεία 1* και 2*, σπίτια διακοπών, διαμερίσματα, πανσιόν, ιδιωτικά δωμάτια, σκάφη/πλοία/κρουαζιέρες/yachts και σκηνές/τροχόσπιτα/κινητά σπίτια) οι Ευρωπαίοι τα επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους (10,7%/11,5% έναντι 4,2%/5,1%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία για τους Μη Ευρωπαίους του ταξιδιωτικού πρακτορείου (48,7% και 50,0% το 2017 έναντι 43,4% και 43,3% αντίστοιχα για τους Ευρωπαίους) και του ταξιδιωτικού οδηγού (14,0% και τα δύο έτη έναντι 9,2% και 8,9%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Μη Ευρωπαίοι έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι οι παραπάνω διαφοροποιήσεις αποτυπώνουν (και απορρέουν από) το γεγονός ότι, για τις Μη Ευρωπαϊκές αγορές, ένα ταξίδι προς την Ελλάδα έχει μεγαλύτερο κόστος και χρειάζεται μεγαλύτερη προετειμασία λόγω του ότι είναι συγκριτικά πιο μακρινό σε σχέση με ένα ταξίδι από Ευρωπαϊκή χώρα.

Προφίλ Ευρωπαίων τουριστών

Η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών από τις εξεταζόμενες αγορές για τα έτη 2016 και 2017 ήταν γυναίκες (με εξαίρεση τις αγορές της Γερμανίας, της Πολωνίας και των Λοιπών Ευρωπαϊκών Χωρών), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον σύντροφό τους (2016: 51%-73% και το 2017: 59%-72%), για διακοπές (2016: 86%-94% και το 2017: 87%-95%) Ήλιου & Θάλασσας (2016: 58%-88% και το 2017: 62%-84%).
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες από τις εξεταζόμενες αγορές και για τα δύο έτη είχαν ανώτερο εισοδηματικό (2016: 49%-67% και το 2017: 49%-71%) και μορφωτικό επίπεδο (2016: 51%-73% και το 2017: 52%-80%). Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και για τα δύο έτη κατέλυσαν σε 4* ξενοδοχεία, 2016: 26%-42% και 2017: 25%-43%, με εξαίρεση τους τουρίστες από την Ιταλία (29% μόνο το 2016) και την Πολωνία (31% το 2016 και 33% το 2017) που προτίμησαν σε υψηλότερο ποσοστό τα 3* από τα 4* ξενοδοχεία.
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (2016: 87%-99% και το 2017: 88%-98%) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης και για τα δύο έτη να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο, ενώ η κράτησή τους έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (2016: 91%-100% και το 2017: 90%-98%). Τέλος, το ποσοστό των Ευρωπαίων τουριστών που επέλεξε να κάνει κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν χαμηλό, 2016
και 2017: 1%-6%.

 

Προφίλ των τουριστών από τις ΗΠΑ

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2016 ανήλθαν σε 822 χιλ. (42,0% των Μη Ευρωπαίων) ενώ το 2017 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +12,0% σε σχεδόν 921 χιλ. (35,8% των Μη Ευρωπαίων). Η πλειοψηφία των τουριστών ήταν άνδρες (53,2% το 2016 και 51,6% το 2017), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (56,5% το 2016 και 54,6% το 2017), για διακοπές (84,7% το 2016 και 83,5% το 2017) Κρουαζιέρας (34,7%) το 2016 και Περιηγητικού τουρισμού (32,9%) το 2017.
Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (67,4% το 2016 και 65,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (77,7% το 2016 και 80,0% το 2017) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (70,5%) το 2016 και 25-54 ετών (62,7%) το 2017. Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσε σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (57,0% το 2016 και 59,6% το 2017), με επικρατούσα κατηγορία τα 5* (36,1% το 2016 και 35,4% το 2017).
Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (100,0% και για τα δύο έτη) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες προορισμού (55,7% το 2016 έναντι 57,2% το 2017) και καταλύματος (31,9% το 2016 έναντι 34,4% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (100,0% το 2016 και 96,6% το 2017). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (1,0% και για τα δύο έτη).

 

Οι μεγαλύτερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

Αναφορικά με τα μερίδια ταξιδίων προς Ελλάδα για τις επιμέρους αγορές, παρατηρούμε ότι η αγορά της Γερμανίας ανέβηκε στην 1η θέση το 2017 (13,1% το 2016 και 14,1% το 2017) εξαιτίας της μεγάλης αύξησης επισκεπτών +490 χιλ., εκτοπίζοντας της αγορά του Ην. Βασιλείου στην 2η θέση (13,4% το 2016 και 12,6% το 2017) παρά την μεγάλη αύξηση των ταξιδίων από Ην. Βασίλειο κατά +106 χιλ. μεταξύ 2016 και 2017. Ακολουθούν στην 3η θέση η αγορά της Γαλλίας (με μερίδιο 6,8% και για τα δύο έτη), στην 4η θέση η αγορά της Ιταλίας (5,9% το 2016 και
5,6% το 2017), στην 5η θέση για το 2017 ανέβηκε η αγορά των ΗΠΑ (6η το 2016, 3,9% το 2016 και 4,0% το 2017), ενώ την 6η θέση κατέλαβε η αγορά της Ολλανδίας (3,4% το 2016 και 3,9% το 2017), δύο θέσεις πάνω σε σύγκριση με το 2016. Αξιοσημείωτο για το 2017, είναι ότι η αγορά της Ρωσίας έπεσε δύο θέσεις σε σύγκριση με το 2016 (5η θέση το 2016 και 7η θέση το 2017, 4,0% και 3,7% μερίδια αγοράς αντίστοιχα).
 

 

  1. 23/01 12:44

    Δημοψήφισμα στο Παλέρμο για το πού θα διατεθούν οι φόροι μέσω της Airbnb

  2. 23/01 12:39

    Πλήθος διακρίσεων για τα ξενοδοχεία της Grecotel

  3. 23/01 12:28

    Το τέλος της πλαστικής σακούλας αποδίδεται με τσάντες και καρότσια σε Δήμους

  4. 23/01 12:22

    Αναβαθμίζεται η premium οικονομική θέση της British Airways

  5. 23/01 12:21

    Ρωσικός τουρισμός: Στροφή στα οργανωμένα πακέτα και τα φθηνότερα ξενοδοχεία το 2019

  6. 23/01 12:14

    Πώς τα ξενοδοχεία της Κρήτης θα έχουν καλύτερες οικονομικές επιδόσεις

  7. 23/01 11:31

    Grecia Panorama: Ο ελληνικός τουρισμός και η γαστρονομία στο Βουκουρέστι

  8. 23/01 11:09

    Εκσκαφέας εισέβαλλε σε ξενοδοχείο στο Λίβερπουλ

  9. 23/01 10:23

    Επτανησιακή εβδομάδα στη Βιέννη τον Φεβρουάριο

  10. 23/01 10:18

    Ο αγροτουρισμός στη Θεσσαλία- Πρόγραμμα εκπαίδευσης

  11. 23/01 10:13

    Πιστοποίηση του 'Ορους Οίτη ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού

  12. 23/01 10:06

    Ενεργειακό σύστημα στο ξενοδοχείο Euphoria Resort μέσω γεωλογικών σχηματισμών

  13. 23/01 10:01

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Αλεξανδρούπολη και Πύλο

  14. 23/01 09:57

    Σιάτιστα: Τουριστική δράση στον ευρωπαϊκό δρόμο των εμπόρων της

  15. 22/01 16:41

    Την Πέμπτη το συνέδριο BnB Guest Conference για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  16. 22/01 16:15

    "Πονοκέφαλος" οι δασικοί χάρτες για τις τουριστικές επενδύσεις στα νησιά

  17. 22/01 15:00

    Lonely Planet: Σε ελληνικό νησί μία από τις 20 καλύτερες ιαματικές πηγές στην Ευρώπη

  18. 22/01 14:45

    Πρωτόκολλο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τον ΕΦΕΤ για την ποιότητα τροφίμων

  19. 22/01 14:28

    ΤΑΙΠΕΔ: Χρονιά βραβεύσεων το 2018 για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων

  20. 22/01 14:11

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Το 1/4 των εισπράξεων εισέφεραν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί τουρίστες

  21. 22/01 14:05

    Ρωσικός τουρισμός: "Βροχή" προκρατήσεων για Τουρκία παρά την αύξηση των τιμών το 2019

  22. 22/01 13:59

    Το ψηφιακό έγκλημα θα κοστίσει $5,2 τρις στις εταιρείες την επόμενη 5ετία

  23. 22/01 13:48

    Θρίαμβος του Τσιτσιπά: Ιστορική πρόκριση για την Ελλάδα στους 4 του Australian Open

  24. 22/01 13:37

    Η κρουαζιέρα των ονείρων τους έκρυβε μια έκπληξη στην καμπίνα

  25. 22/01 12:50

    Πιστοποίηση Αειφορίας από την Earthcheck στο NJV Athens Plaza

  26. 22/01 12:46

    Μεταφορικό Ισοδύναμο: Η νέα απόφαση για την πλήρη εφαρμογή του

  27. 22/01 12:36

    Η Κρήτη στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs στην Ολλανδία

  28. 22/01 12:32

    Σ. Φάμελλος: Βελτιώσεις της δασικής νομοθεσίας για τα νησιά, μέσω των δασικών χαρτών

  29. 22/01 12:31

    Αλλάζει η Πολιτική Απορρήτου της Airbnb

  30. 22/01 12:22

    Με σκουπίδια η Κέρκυρα και το 2019;

  31. 22/01 12:11

    FedHATTA: Πιο στενή συνεργασία με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

  32. 22/01 12:09

    ΙΤΒ: Η ψηφιοποίηση και ο ανθρώπινος παράγοντας στα συνέδρια στο ITB MICE Forum

  33. 22/01 11:55

    Ξενοδοχεία: Στην Axia Hospitality η διαχείριση των πωλήσεων του Diana Group Hotels στη Ζάκυνθο

  34. 22/01 11:39

    Διεθνής διάκριση της Mideast Group στα Bizz Awards

  35. 22/01 11:31

    Το Αθέατο Μουσείο παρουσιάζει «το ύφασμα του άρχοντα από το Λευκαντί»

  36. 22/01 11:11

    TUI: 13 νέα επώνυμα και κόνσεπτ ξενοδοχεία για οικογένειες το 2019- Τα 2 στην Ελλάδα

  37. 22/01 11:10

    Σε αναζήτηση επενδυτών το ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς

  38. 22/01 10:04

    Έκθεση φωτογραφίας «Εύζωνες: Οι φύλακες των αφανών» στο Ρέθυμνο

  39. 22/01 09:58

    Διαγωνισμός ύψους 5, 9 εκατ.ευρώ για την παροχή τουριστικών υπηρεσιών

  40. 22/01 09:56

    Δήμος Σαρωνικού: Σε ποια ξενοδοχεία μειώθηκαν τα τέλη ύδρευσης

  41. 22/01 09:54

    Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας: Ποια αθλήματα στηρίζει για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης

  42. 22/01 09:51

    Tα 10 ξενοδοχεία που χαρακτηρίστηκαν ως εποχικά στο Δήμο Ερμιονίδας

  43. 22/01 09:48

    Πλειοδότης η Korinthian Palace Catering για ακίνητο με τουριστική χρήση στην Κόρινθο

  44. 21/01 18:42

    Social Media in Tourism 2019: Αυξάνοντας τη φήμη του brand

  45. 21/01 17:30

    Scoot: Περισσότερες πτήσεις προς Αθήνα το 2019

  46. 21/01 17:28

    ΠΟΤ: +6% οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2018- Ποιες είναι οι τάσεις στα ταξίδια για το 2019

  47. 21/01 16:48

    Άρωμα από Κυκλάδες στο κέντρο της Αθήνας

  48. 21/01 16:08

    Historic Hotels of Europe: Ένα ελληνικό νησί στους 6 ονειρικούς προορισμούς του 2019

  49. 21/01 16:06

    Διεθνές βραβείο Interior Design στο ξενοδοχείο Olea All Suite Hotel

  50. 21/01 15:07

    Τουριστικός φόρος στο Μπαλί

  51. 21/01 14:57

    Τα 40 ελληνικά ξενοδοχεία που έλαβαν το TUI Family Champion για το 2019

  52. 21/01 14:49

    Η παγκόσμια βιομηχανία MICE στην έκθεση ACE of M.I.C.E. by Turkish Airlines

  53. 21/01 14:42

    Συνάντηση για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης στο Β. Αιγαίο

  54. 21/01 14:13

    Αποτελέσματα κλήρωσης «5ο Posidonia Sea Tourism Forum»

  55. 21/01 13:58

    Στις 8-11 Φεβρουαρίου οι εκθέσεις Infacoma & Aquatherm Athens 2019

  56. 21/01 13:25

    Τουρισμός: Οι 5 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια των millennial

  57. 21/01 12:47

    Πιστοποίηση We do local για τα πλοία της ΑΝΕΚ

  58. 21/01 12:46

    FedHATTA: Εκπαιδευτική συνάντηση με τους νέους επαγγελματίες του τουρισμού

  59. 21/01 12:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: 1,4 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα στο 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου

  60. 21/01 12:31

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 1 εκατ. θέσεις για τη Blue Monday

  61. 21/01 12:02

    To ξενοδοχείο Mykonos Riviera στα Small Luxury Hotels of the World

  62. 21/01 11:31

    Bomo Hotels τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γρηγοριάδη στη Χαλκιδική

  63. 21/01 11:23

    Ισπανικός τουρισμός: Στάσιμες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2019

  64. 21/01 10:44

    Η Περιφέρεια Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Ολλανδίας

  65. 21/01 10:36

    ΕΣΠΑ: Eξ αποστάσεως συμβουλευτική στον τουρισμό

  66. 21/01 09:57

    Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  67. 21/01 09:55

    Δήμος Γορτυνίας: Διαγωνισμός για ακίνητο με χρήση τουριστικού καταλύματος

  68. 21/01 09:53

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία στη Κρήτη

  69. 21/01 09:50

    Νομικό παράθυρο για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε όλα τα νησιά

  70. 21/01 09:48

    Δράσεις τουριστικής προβολής από Δήμους

  71. 20/01 15:36

    Eπική νίκη του Στέφανου Τσιτσιπά έναντι του Ρότζερ Φέντερερ

  72. 20/01 11:56

    Διασφαλίζεται η βιωσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας Germania

  73. 20/01 11:45

    Προς λύση το πρόβλημα ύδρευσης στη Λίνδο

  74. 20/01 11:43

    Επεκτάσεις ξενοδοχείων σε Ρέθυμνο και Χαλκιδική

  75. 20/01 11:39

    Δυο νέα ξενοδοχεία στην Αθήνα

  76. 19/01 13:10

    Παγκόσμια διάκριση για το ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort

  77. 19/01 13:00

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων: Αίτημα για αύξηση του ορίου απαλλαγής από τον ΦΠΑ

  78. 19/01 12:57

    Νέες τουριστικές κατοικίες σε Σαντορίνη, Πύλο και Μύτικα

  79. 19/01 12:54

    Δράσεις προβολής από Δήμους- Ενισχύσεις σε φορείς από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου

  80. 19/01 12:44

    Ξεκινά η 5η διοργάνωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου

  81. 18/01 16:59

    Στις 8 Φεβρουαρίου η γενική συνέλευση του ΞΕΕ- Τι λέει στο μήνυμά του ο κ.Βασιλικός

  82. 18/01 16:50

    Περισσότερα κρουαζιερόπλοια φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

  83. 18/01 16:05

    Ερευνητικά έργα και δράσεις για την Γαλάζια ανάπτυξη στην Κρήτη

  84. 18/01 15:57

    Ο τουρισμός και ο πολιτισμός στα Χανιά μέσω ψηφιακών εφαρμογών

  85. 18/01 15:37

    Πέντε θεματικά βίντεο για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης

  86. 18/01 15:22

    Η Wanderlust Greece μας συστήνει τη Θεσσαλονίκη μέσα σε 72 ώρες

  87. 18/01 14:09

    To Discover Greece προωθεί τους χειμερινούς προορισμούς

  88. 18/01 13:12

    Τουρισμός: Aισιόδοξα μηνύματα από την Ολλανδία για τη Θεσσαλονίκη

  89. 18/01 13:10

    Η γαμήλια περιπέτεια πελάτη της TUI στη Ζάκυνθο

  90. 18/01 12:30

    Αθλητικός τουρισμός: Παγκόσμια προβολή της Μήλου

  91. 18/01 12:05

    Μελέτη για τις περιοχές του δικτύου Natura 2000

  92. 18/01 12:00

    Το φαινόμενο των food blogs

  93. 18/01 11:59

    Αισιοδοξία από την Ολλανδική αγορά - Βραβείο στην Ελλάδα για τα καλύτερα εστιατόρια

  94. 18/01 11:23

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης, αύξηση των εισπράξεων το 9μηνο του 2018

  95. 18/01 10:20

    Αρκετά ελληνικά ξενοδοχεία στο θερινό πρόγραμμα του τουρ οπερέιτορ ΕΤΙ

  96. 18/01 09:44

    Thomas Cook: Οδηγός ταξιδιωτικής επιβίωσης από το Brexit

  97. 18/01 09:41

    Ψηφιακή προβολή του Ν.Πηλίου μέσω κινητών

  98. 18/01 09:38

    Περιφέρεια Θεσσαλίας: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για υπηρεσίες φιλοξενίας

  99. 18/01 09:35

    Άδειες για νέες πισίνες σε ξενοδοχεία

  100. 18/01 09:30

    Παράταση των σημάτων λειτουργίας για τα κάμπινγκ έως τα τέλη του 2019