Ελληνικός τουρισμός: Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Α Decrease font Enlarge font
Ελληνικός τουρισμός:  Το προφίλ των τουριστών την τελευταία διετία

Κατά περίπου 10% αυξήθηκαν το 2017, έναντι της προηγούμενης χρονιάς, οι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την Ελλάδα και διέμειναν τουλάχιστον μια νύχτα, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ, με τίτλο «To προφίλ των τουριστών που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους».

Ειδικότερα, οι τουρίστες αυτής της κατηγορίας ανήλθαν πέρυσι σε 23 εκατομμύρια, έναντι 20,9 εκατ. το 2016.

Αναφορικά με το φύλο των επισκεπτών υπήρξε ισοκατανομή, όταν το 2016 η πλειονότητα των τουριστών ήταν γυναίκες (51,6% έναντι 48,4%).

Οι τουρίστες επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (67,9% το 2016 έναντι 69,3% το 2017), για διακοπές (88,8%, ίδιο με το 2016) Ήλιου & Θάλασσας (70,4% το 2016 του συνόλου των τουριστών για Διακοπές έναντι 68,4% το 2017). Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (57,8% το 2016 και 58,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (62,1% το 2016 και 62,2% το 2017), ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στο ηλικιακό εύρος 25-54 ετών (64,8% το 2016 και 64,6% το 2017).

Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσαν σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (67,0% το 2016 και 65,6% το 2017) με επικρατούσα κατηγορία τα 4* (29, 8% το 2016 και 29,7% το 2017). Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση των διακοπών τους (92,6% το 2016 και 93,2% το 2017), με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να είναι το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες καταλύματος (47,8% το 2016 και 49,7% το 2017) και προορισμού (42,1% το 2016 και 44,1% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (96,3% το 2016 και 95,3% το 2017).

Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (3,0% το 2016 και 3,0% το 2017).

Σύγκριση Ευρωπαίοι - Μη Ευρωπαίοι

Οι Ευρωπαίοι και Μη Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα εμφάνισαν διαφοροποιήσεις στα επιμέρους ποιοτικά χαρακτηριστικά τους αλλά και μεταξύ των ετών:

• Για το 2016 η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών ήταν γυναίκες (51,8%) ενώ για το 2017 άνδρες (50,7%). Αντίθετη εικόνα παρατηρείται στους Μη Ευρωπαίους τουρίστες με την πλειοψηφία για το 2016 να είναι άνδρες (50,5%) και για το 2017 γυναίκες (51,5%).

• Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2017 ήταν νεότερης ηλικίας (15-34 ετών: 30,6% έναντι 20,4%) σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους που αντίθετα ήταν μεγαλύτερης ηλικίας (55+ ετών: 34,4% έναντι 27,2%). Για το 2016 δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Το επίπεδο εκπαίδευσης των Μη Ευρωπαίων ήταν υψηλότερο και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους (77,7% έναντι 60,8% το 2016 και 76,9% έναντι 60,6% το 2017). Αναφορικά με το οικογενειακό εισόδημα, οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη έχουν υψηλότερο εισόδημα από τους Ευρωπαίους (66,5% έναντι 57,1% το 2016 και 64,9% έναντι 58,3% το 2017).

• Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων και για τα δύο έτη, επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την πραγματοποίηση των διακοπών τους (90,0%/90,0% και 77,8%/79,1% αντίστοιχα). Παρ’ όλα αυτά το ποσοστό των Μη Ευρωπαίων που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους ήταν αισθητά μικρότερο από ότι των Ευρωπαίων

Κυριαρχεί ο περιηγητικός τουρισμός για τους μη Ευρωπαίους

• Αξιοσημείωτη, ήταν η χαμηλή σημασία που είχαν οι διακοπές Ήλιος & Θάλασσα και για τα δύο έτη για τους Μη Ευρωπαίους που επισκέφθηκαν την Ελλάδα (20,0% και 20,9% αντίστοιχα έναντι 74,9% και 73,7% για τους Ευρωπαίους). Οι Μη Ευρωπαίοι και για τα δύο έτη προτίμησαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα τον Περιηγητικό τουρισμό (38,1% και 41,3% αντίστοιχα) ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ευρωπαίους για τον Περιηγητικό τουρισμό ήταν 8,9%/9,6%.

  • Και οι δύο κατηγορίες τουριστών επέλεξαν να διαμείνουν κυρίως σε ξενοδοχεία στην επίσκεψη τους στην Ελλάδα (Ευρωπαίοι: 67,1% το 2016 και 65,5% το 2017, Μη Ευρωπαίοι: 65,1% το 2016 και 66,6% το 2017). Στις επιμέρους κατηγορίες οι Ευρωπαίοι φαίνεται ότι προτίμησαν σε υψηλότερο βαθμό τα 4* (30,2% και 30,1% αντίστοιχα) και τα 3* ξενοδοχεία (22,0% και 21,2% αντίστοιχα) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι τα 4* (26,1% και 26,4% αντίστοιχα) και τα 5* (23,2% και 22,3% αντίστοιχα).

• Οι Ευρωπαίοι ταξίδεψαν στην Ελλάδα κυρίως με τον σύντροφό τους (68,4% το 2016 και 69,9% το 2017) και με τα παιδιά τους (23,8% το 2016 και 21,8% το 2017) ενώ οι Μη Ευρωπαίοι με τον σύντροφό τους (63,0% το 2016 και 64,1% το 2017) και το 2016 με τα παιδιά τους (21,2%) ενώ το 2017 ως μέρος group (21,1%).

• Όσον αφορά τα καταλύματα μέσω πλατφόρμων διαμοιρασμού (τα οποία αναφέρονται μόνο σε ξενοδοχεία 1* και 2*, σπίτια διακοπών, διαμερίσματα, πανσιόν, ιδιωτικά δωμάτια, σκάφη/πλοία/κρουαζιέρες/yachts και σκηνές/τροχόσπιτα/κινητά σπίτια) οι Ευρωπαίοι τα επέλεξαν σε υψηλότερο βαθμό και για τα δύο έτη σε σύγκριση με τους Μη Ευρωπαίους (10,7%/11,5% έναντι 4,2%/5,1%).

• Αναφορικά με το Μέσο ενημέρωσης, μεγάλη ήταν η σημασία για τους Μη Ευρωπαίους του ταξιδιωτικού πρακτορείου (48,7% και 50,0% το 2017 έναντι 43,4% και 43,3% αντίστοιχα για τους Ευρωπαίους) και του ταξιδιωτικού οδηγού (14,0% και τα δύο έτη έναντι 9,2% και 8,9%). Στα κανάλια κράτησης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Ευρωπαίων και Μη Ευρωπαίων.

• Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Μη Ευρωπαίοι έλαβαν ενημέρωση από περισσότερες πηγές για την επιλογή του προορισμού τους σε σύγκριση με τους Ευρωπαίους.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι οι παραπάνω διαφοροποιήσεις αποτυπώνουν (και απορρέουν από) το γεγονός ότι, για τις Μη Ευρωπαϊκές αγορές, ένα ταξίδι προς την Ελλάδα έχει μεγαλύτερο κόστος και χρειάζεται μεγαλύτερη προετειμασία λόγω του ότι είναι συγκριτικά πιο μακρινό σε σχέση με ένα ταξίδι από Ευρωπαϊκή χώρα.

Προφίλ Ευρωπαίων τουριστών

Η πλειονότητα των Ευρωπαίων τουριστών από τις εξεταζόμενες αγορές για τα έτη 2016 και 2017 ήταν γυναίκες (με εξαίρεση τις αγορές της Γερμανίας, της Πολωνίας και των Λοιπών Ευρωπαϊκών Χωρών), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον σύντροφό τους (2016: 51%-73% και το 2017: 59%-72%), για διακοπές (2016: 86%-94% και το 2017: 87%-95%) Ήλιου & Θάλασσας (2016: 58%-88% και το 2017: 62%-84%).
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες από τις εξεταζόμενες αγορές και για τα δύο έτη είχαν ανώτερο εισοδηματικό (2016: 49%-67% και το 2017: 49%-71%) και μορφωτικό επίπεδο (2016: 51%-73% και το 2017: 52%-80%). Η πλειονότητα των Ευρωπαίων και για τα δύο έτη κατέλυσαν σε 4* ξενοδοχεία, 2016: 26%-42% και 2017: 25%-43%, με εξαίρεση τους τουρίστες από την Ιταλία (29% μόνο το 2016) και την Πολωνία (31% το 2016 και 33% το 2017) που προτίμησαν σε υψηλότερο ποσοστό τα 3* από τα 4* ξενοδοχεία.
Οι Ευρωπαίοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (2016: 87%-99% και το 2017: 88%-98%) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης και για τα δύο έτη να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο, ενώ η κράτησή τους έγινε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (2016: 91%-100% και το 2017: 90%-98%). Τέλος, το ποσοστό των Ευρωπαίων τουριστών που επέλεξε να κάνει κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν χαμηλό, 2016
και 2017: 1%-6%.

 

Προφίλ των τουριστών από τις ΗΠΑ

Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ που επισκέφθηκαν την Ελλάδα το 2016 ανήλθαν σε 822 χιλ. (42,0% των Μη Ευρωπαίων) ενώ το 2017 παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +12,0% σε σχεδόν 921 χιλ. (35,8% των Μη Ευρωπαίων). Η πλειοψηφία των τουριστών ήταν άνδρες (53,2% το 2016 και 51,6% το 2017), που επισκέφθηκαν την Ελλάδα κατά κύριο λόγο με τον/την σύντροφό τους (56,5% το 2016 και 54,6% το 2017), για διακοπές (84,7% το 2016 και 83,5% το 2017) Κρουαζιέρας (34,7%) το 2016 και Περιηγητικού τουρισμού (32,9%) το 2017.
Οι τουρίστες είχαν ανώτερο εισοδηματικό (67,4% το 2016 και 65,9% το 2017) και μορφωτικό επίπεδο (77,7% το 2016 και 80,0% το 2017) ενώ η ηλικία τους εντοπίζεται κυρίως στις ηλικίες 35-64 ετών (70,5%) το 2016 και 25-54 ετών (62,7%) το 2017. Η πλειονότητα των τουριστών κατέλυσε σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών (57,0% το 2016 και 59,6% το 2017), με επικρατούσα κατηγορία τα 5* (36,1% το 2016 και 35,4% το 2017).
Οι τουρίστες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχαν προχωρήσει σε προκράτηση (100,0% και για τα δύο έτη) των διακοπών τους με τις δημοφιλέστερες πηγές ενημέρωσης και κανάλια κράτησης να ήταν το Internet και το ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ενημέρωση μέσω Internet εμφάνισαν οι ιστοσελίδες προορισμού (55,7% το 2016 έναντι 57,2% το 2017) και καταλύματος (31,9% το 2016 έναντι 34,4% το 2017) ενώ η κράτηση έγινε στην πλειονότητα των περιπτώσεων μέσω προσωπικού υπολογιστή (100,0% το 2016 και 96,6% το 2017). Τέλος, το ποσοστό των τουριστών που έκανε κράτηση μέσω πλατφόρμας διαμοιρασμού ήταν πολύ μικρό (1,0% και για τα δύο έτη).

 

Οι μεγαλύτερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό

Αναφορικά με τα μερίδια ταξιδίων προς Ελλάδα για τις επιμέρους αγορές, παρατηρούμε ότι η αγορά της Γερμανίας ανέβηκε στην 1η θέση το 2017 (13,1% το 2016 και 14,1% το 2017) εξαιτίας της μεγάλης αύξησης επισκεπτών +490 χιλ., εκτοπίζοντας της αγορά του Ην. Βασιλείου στην 2η θέση (13,4% το 2016 και 12,6% το 2017) παρά την μεγάλη αύξηση των ταξιδίων από Ην. Βασίλειο κατά +106 χιλ. μεταξύ 2016 και 2017. Ακολουθούν στην 3η θέση η αγορά της Γαλλίας (με μερίδιο 6,8% και για τα δύο έτη), στην 4η θέση η αγορά της Ιταλίας (5,9% το 2016 και
5,6% το 2017), στην 5η θέση για το 2017 ανέβηκε η αγορά των ΗΠΑ (6η το 2016, 3,9% το 2016 και 4,0% το 2017), ενώ την 6η θέση κατέλαβε η αγορά της Ολλανδίας (3,4% το 2016 και 3,9% το 2017), δύο θέσεις πάνω σε σύγκριση με το 2016. Αξιοσημείωτο για το 2017, είναι ότι η αγορά της Ρωσίας έπεσε δύο θέσεις σε σύγκριση με το 2016 (5η θέση το 2016 και 7η θέση το 2017, 4,0% και 3,7% μερίδια αγοράς αντίστοιχα).
 

 

  1. 23/03 13:28

    Καινοτόμος λουτρικός εξοπλισμός στην παραλία της Περαίας

  2. 23/03 13:20

    Αγώνας κλασσικών αυτοκινήτων σε Πύργο και Ήλιδα

  3. 23/03 13:18

    Χάρτης Αθλητισμού-Πολιτισμού στο Βόρειο Αιγαίο

  4. 23/03 13:15

    Τρισδιάστατος τουριστικός οδηγός προβολής της Λευκάδας

  5. 22/03 17:11

    Ελληνικός τουρισμός: Ποιές αγορές απογείωσαν τις εισπράξεις τον Ιανουάριο

  6. 22/03 16:35

    Εγκαινιάζεται ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης

  7. 22/03 15:51

    Μεγάλο ντιλ της Thomas Cook στη Ρωσία – Εξαγόρασε τον μεγαλύτερο t.o. της χώρας Biblio-Globus

  8. 22/03 15:37

    Λουτράκι: Πρόγραμμα εκδηλώσεων και εθίμων του Πάσχα

  9. 22/03 15:34

    Τουρισμός: Εδραιώνεται η Αττική στις προτιμήσεις των Ρώσων

  10. 22/03 15:12

    Λειψοί: Άνοιγμα στην αγορά της Ολλανδίας με τουρισμό δραστηριοτήτων και γιώτινγκ

  11. 22/03 15:10

    Φεστιβάλ ‘Μεσαιωνική Λευκωσία’ για τον πολιτιστικό τουρισμό

  12. 22/03 14:41

    Ευρωπαϊκή πρωτιά επιβατικής κίνησης για 3 ελληνικά αεροδρόμια τον Ιανουάριο- Δείτε ποιά

  13. 22/03 14:15

    Η Μύκονος το πιο περιζήτητο νησί στη Μεσόγειο για αγορές πολυτελών βιλών

  14. 22/03 14:00

    Ο κ.Δ.Βατής νέος πρόεδρος στην Ε.Ξ.Λέσβου

  15. 22/03 13:25

    Πρωταγωνιστής η Ανατολική Μεσόγειος στη γερμανική αγορά το 2019

  16. 22/03 12:56

    To Σχολείο Τουρισμού OnTour ταξιδεύει για δεύτερη φορά στον Όλυμπο

  17. 22/03 12:49

    Τουρισμός τρίτης ηλικίας: Η Ελλάδα στοχεύει σε 2 εκατ. δυνητικούς επισκέπτες από τη Σουηδία

  18. 22/03 12:26

    TripAdvisor: Ένα ελληνικό νησί στους 10 top προορισμούς στον κόσμο για φωτογραφικές ξεναγήσεις

  19. 22/03 12:21

    Η Airbnb συζητά την αγορά μεριδίου σε ξενοδοχειακή αλυσίδα

  20. 22/03 12:08

    "Πράσινο φως" από την ΕΕ για παράταση του Brexit

  21. 22/03 11:37

    Phocuswright: Πώς κάνουν κράτηση δραστηριοτήτων οι Αμερικανοί ταξιδιώτες

  22. 22/03 07:32

    Δήμος Ρεθύμνου: Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης για στέγαση φοιτητών το π.Ξενία

  23. 22/03 07:30

    Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Δ. Ελλάδας, Θεσσαλίας και Αττικής

  24. 22/03 07:25

    Panorama Charity Fun Run στον Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη

  25. 22/03 07:21

    Δήμος Κέρκυρας: Ενοικίαση σκάφους για μεταφορά έως 75 ατόμων τη θερινή περίοδο

  26. 22/03 07:13

    Αναβάθμιση ξενοδοχείων σε ανώτερες κατηγορίες στην Κρήτη

  27. 22/03 07:08

    Γ.Τάσιος: Μείωση ασφαλιστικών εισφορών ζήτησαν ΠΟΞ και εργαζόμενοι

  28. 21/03 18:33

    Προβολή της Θεσσαλίας στη ρωσική αγορά

  29. 21/03 18:21

    Περισσότεροι Γάλλοι τουρίστες στη Ρόδο το 2019 / Απευθείας πτήσεις Παρίσι – Ρόδος

  30. 21/03 18:16

    Δίκτυο υδατοδρομίων στην Πελοπόννησο επιδιώκει η Περιφέρεια

  31. 21/03 18:07

    ΜΙΤΤ 2019: Η Κρήτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ρώσων

  32. 21/03 16:10

    American Airlines: Απευθείας πτήση Αθήνα-Σικάγο

  33. 21/03 15:14

    Βρετανικός τουρισμός: Μόνο ένας στους 7 έκαναν κράτηση διακοπών σε τουριστικό γραφείο

  34. 21/03 14:50

    Έρευνα: Τι έλκει τους τουρίστες στα Χανιά

  35. 21/03 14:08

    Η μικρή παράταση του Brexit θα πλήξει περαιτέρω τα ταξίδια

  36. 21/03 13:05

    Κέρκυρα: Hμερίδα για τη διαχείριση απορριμμάτων στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα

  37. 21/03 12:59

    Ελληνίδα η καλύτερη χορεύτρια στην πολιτεία τους Τέξας

  38. 21/03 12:43

    trivago Awards 2019: Αυτά είναι τα 30 καλύτερα ελληνικά ξενοδοχεία

  39. 21/03 12:31

    Διάσημοι Ολυμπιονίκες της γυμναστικής στο Καλλιμάρμαρο για την πρωτοποριακή διοργάνωση WOGG

  40. 21/03 12:21

    Παγκρήτιο Φόρουμ για την προώθηση των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  41. 21/03 12:04

    Πόσο ακόμα θα "μεγαλώσει" η Airbnb;

  42. 21/03 11:50

    HAPCO: Πανελλήνιο συνέδριο επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού

  43. 21/03 11:38

    Η Laudamotion προωθείται ως Lauda

  44. 21/03 11:25

    Ελληνικός τουρισμός: Αύξηση αφίξεων και εισπράξεων τον Ιανουάριο

  45. 21/03 10:36

    Ποιες δράσεις επιχορηγεί το Υφυπουργείο Τουρισμού στην Κύπρο

  46. 21/03 10:19

    Η μάχη με τα σκουπίδια στις ελληνικές ακτές

  47. 21/03 09:49

    Άδειες δόμησης για 2 ξενοδοχεία σε Aλόννησο και Κατερίνη

  48. 21/03 09:47

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Σέρρες, Ερμιονίδα και Προσοτσάνη

  49. 21/03 09:40

    O 5ος Μαραθώνιος Ολυμπίας στην Ηλεία

  50. 21/03 09:34

    Eξέταση Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για ξενοδοχεία στη Ρόδο και Σαντορίνη

  51. 21/03 09:30

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ιεράπετρας για το 2019

  52. 20/03 17:34

    Lauda: Απευθείας πτήσεις Αθήνα-Βιέννη

  53. 20/03 17:22

    Απεβίωσε η Δέσποινα Γύρα, δημιουργός του PAM TOURS

  54. 20/03 16:04

    ΕΕ: Πρόστιμο 1,5 δισ. ευρώ στη Google για καταχρηστικές πρακτικές διαφήμισης και στα ταξίδια

  55. 20/03 15:53

    O προσκυνηματικός τουρισμός της Κ. Μακεδονίας παρουσιάστηκε στη Μόσχα

  56. 20/03 15:51

    Παρατείνεται η προθεσμία σχολίων επί της σύμβασης για το καζίνο στο Ελληνικό

  57. 20/03 15:49

    Επιχειρηματική αποστολή στη Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη

  58. 20/03 15:43

    Αγώνες Airport Run στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης

  59. 20/03 15:22

    Fraport: Ισχυρή συμβολή της Ελλάδας στα έσοδα του ομίλου για το 2018

  60. 20/03 14:52

    Τον Αττικό Αμπελώνα προβάλλει η Περιφέρεια Αττικής

  61. 20/03 14:37

    Εβδομάδα Κυπριακού Προγεύματος και Κυπριακού Brunch

  62. 20/03 14:33

    Υπέρ της ανάπλασης της ΔΕΘ η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

  63. 20/03 14:29

    Δήμος Ρόδου: +15% οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων το 2019

  64. 20/03 14:27

    Thomas Coοk: Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα και Τουρκία από τη Λειψία

  65. 20/03 13:51

    Μαραθώνιος με Green Runners στο Παρίσι: Οι δρομείς-πρεσβευτές του στόχου για πιο βιώσιμες πόλεις

  66. 20/03 13:48

    Ι.Ρέτσος: Η μεγάλη πρόκληση για τον ελληνικό τουρισμό είναι η ωριμότητα

  67. 20/03 13:37

    Βρετανικός τουρισμός: "Κόβουν" μέχρι και το φαγητό για διακοπές το 2019, παρά το Brexit

  68. 20/03 12:50

    Ξενοδοχεία: 4 συμβουλές για σωστή διαχείριση σε περιόδους κρίσης από την ταινία Hotel Rwanda

  69. 20/03 12:11

    Δήμος Ρόδου: Στα περυσινά υψηλά επίπεδα οι αφίξεις των Ρώσων το 2019

  70. 20/03 11:35

    Αυξήθηκαν οι απάτες στις εταιρίες φιλοξενίας και ενοικίασης αυτοκινήτων το 2018

  71. 20/03 11:05

    Παγκρήτιος διαγωνισμός ελαιολάδου στο Ρέθυμνο

  72. 20/03 08:48

    Βραβείο Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη

  73. 20/03 08:43

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κεφαλονιά

  74. 20/03 08:40

    Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Ανδραβίδας-Κυλλήνης για το 2019

  75. 20/03 08:38

    Ειδικές θέσεις στάθμευσης σε ξενοδοχεία και μουσεία στη Θεσσαλονίκη

  76. 20/03 08:35

    Το θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στη Μήλο

  77. 20/03 08:29

    42ος Ποδηλατικός Γύρος Θυσίας στα Καλάβρυτα

  78. 19/03 16:03

    5 περίεργες προλήψεις που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

  79. 19/03 14:35

    Τουρισμός: Το στρατηγικό πλάνο της Περιφέρειας για την προβολή της Αττικής

  80. 19/03 13:55

    Τουρισμός: το μοντέλο του μέλλοντος- τι ειπώθηκε στο συνέδριο 5 Επιμελητηρίων

  81. 19/03 13:11

    Η παραλία Ελαφονήσι στις 6 πιο ασφαλείς για παιδιά στον κόσμο

  82. 19/03 12:27

    Παρουσιάζεται η πολιτιστική διαδρομή της Σαντορίνης

  83. 19/03 11:54

    Η Αθήνα διευρύνει τις μπίζνες με τη Χρυσή Βίζα

  84. 19/03 11:06

    Το Ρέθυμνο στην έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας

  85. 19/03 10:54

    ΜΙΤΤ 2019: Στους κορυφαίους προορισμούς των Ρώσων η Χαλκιδική

  86. 19/03 10:36

    Διεθνές ενδιαφέρον για το Posidonia Sea Tourism Forum

  87. 19/03 09:44

    Αεροδρόμιο Αθήνας: Βραβεία στις αεροπορικές εταιρείες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2018

  88. 19/03 09:35

    Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού: Aίτημα στην ΕΤΑΔ για το υδροθεραπευτήριο

  89. 19/03 09:34

    Δράσεις για την αντιμετώπιση κρίσεων από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  90. 19/03 09:29

    Για 25η χρονιά το Φεστιβάλ Μπριτζ Καλαμάτας

  91. 19/03 09:25

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Λευκάδα

  92. 19/03 09:10

    Συνέδριο στο Λουτράκι: Τα υδατοδρόμια θα δώσουν ώθηση στον ελληνικό τουρισμό

  93. 19/03 09:00

    Τουρισμός: Οι παγκόσμιες τάσεις στα ξενοδοχεία το 2019

  94. 19/03 08:58

    Σε εταιρεία τουριστικού μάρκετινγκ η προβολή της Καρπάθου

  95. 18/03 16:00

    Αξιοποίηση ακινήτων στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

  96. 18/03 15:40

    Ερώτηση Μ. Κόνσολα για το τμήμα τουριστικών σπουδών στη Ρόδο και την ΑΣΤΕΡ

  97. 18/03 15:35

    Η προκλητική τουριστική καμπάνια της Αλβανίας (video)

  98. 18/03 14:28

    Πάνω από 6 εκατ. Ρώσους τουρίστες περιμένει το 2019 η Τουρκία

  99. 18/03 14:11

    Ο τουρισμός στα Κανάρια Νησιά: Ακριβές τιμές και έλλειψη πτήσεων οδηγούν σε κάμψη

  100. 18/03 13:43

    Τουρισμός: Αυτή είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια της Κωνσταντινούπολης (video)