Προβολή της Αθήνας στην LGBT κοινότητα της Ευρώπης
Η Marketing Greece επιλέγοντας στρατηγικά τη διείσδυση σε ελκυστικότερα niche τμήματα της τουριστικής αγοράς αλλά και την περαιτέρω ανάδειξη της Αθήνας ως City Break προορισμό, εντοπίζει την ευκαιρία που αναδύεται από τον συνδυασμό των δυο στόχων της, και μέσα από μια ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια προωθεί την Αθήνα ως τον επόμενο κορυφαίο ευρωπαϊκό LGBT προορισμό.
Για πρώτη φορά, ένα ειδικά σχεδιασμένο Ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ με δομημένη στρατηγική προσέγγιση και με απόλυτη στόχευση στις ανάγκες της LGBT κοινότητας, που εκπονήθηκε από τη Marketing Greece, τοποθετεί την Αθήνα στον ταξιδιωτικό χάρτη της ευρωπαϊκής LGBT κοινότητας και εισέρχεται δυναμικά στην ιδιαίτερα προσοδοφόρα και σημαντική αγορά της. Σύμφωνα με έρευνες, η αγορά της LGBT κοινότητας αποτελεί ένα δυναμικό τμήμα της τουριστικής αγοράς καθώς καταλαμβάνει το 8% στο συνολικό ευρωπαϊκό τουρισμό των 632 δισ. ευρώ, ενώ ο μέσος όρος δαπάνης στις διακοπές της ανέρχεται στα 1800€.
Με όχημα το επικοινωνιακό μήνυμα Athens_Real "Can Host Now" και σε συνεργασία με τη Homo Evolution, η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποίησε μια πολυεπίπεδη και στοχευμένη καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει:
- Μοντέρνες δημιουργικές εφαρμογές-Creatives: στοχευμένες στις ανάγκες του κοινού με σχεδιασμό και δημιουργικό λόγο που υιοθετεί και αξιοποιεί τους κώδικες επικοινωνίας, γλώσσας και συμπεριφοράς του LGBT κοινού διαδικτυακά.
- Συμμετοχή της τοπικής LGBT κοινότητας με 15 Ambassadors (DJ, μοντέλα, σχεδιαστές, φωτογράφοι κ.α.) οι οποίοι αποτελούν τα κύρια πρόσωπα της καμπάνιας και προσκαλούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν και να επισκεφθούν την Αθήνα μέσα από δικές τους αυθεντικές ιστορίες, αγαπημένα σημεία και φωτογραφίες, προσδίδοντας έτσι το δικό τους χαρακτήρα και αυθεντική χροιά στην επικοινωνία.
- Δημιουργία video για την LGBΤ εμπειρία στην Αθήνα με πραγματοποίηση γυρισμάτων σε σημεία της πόλης με πρωταγωνιστή τον Main Ambassador της καμπάνιας, ο οποίος αποτυπώνει μέσα από την δική του οπτική τις θεματικές των LGBT εμπειριών που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης.
- Ανάπτυξη Campaign Site (www.athens-real.com) με σύγχρονο και μοντέρνο Design ακολουθώντας τα διεθνή trends του LGBT κοινού, στο οποίο φιλοξενείται το περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει οι Ambassadors, το βίντεο αλλά και ένα ενημερωμένο events calendar, στο οποίο αποτυπώνεται ότι συμβαίνει στην πόλη.
- Δημιουργία λογαριασμών σε Social Media (Facebook, Instagram, Youtube) με πρωτότυπο περιεχόμενο δημοσιεύσεων και διαχείριση της κοινότητας. Χρήση Hashtag #AthensReal.
Με το #AthensReal να έχει καταγράψει 714.833 Impressions και 333.107 Reach, και τα συνολικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης να συγκεντρώνουν περισσότερα από 6.000.000 Impressions έως σήμερα, η Αθήνα πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στις ταξιδιωτικές επιλογές της LGBT κοινότητας και διεκδικεί το δικό της μερίδιο.
Παράλληλα, με στόχο την πρόκληση δημοσιότητας για την καμπάνια Athens-Real, διοργανώθηκε Group Press trip με επιλεγμένους δημοσιογράφους και digital influencers από τα σημαντικότερα LGBT μέσα των αγορών της Αγγλίας (Gay-Times Magazine, Gaystarnews, Man about World), Γερμανίας (Blu Magazin, Mate Magazin, Spartacus International), Ιταλίας (Q-Magazine), Ισπανίας (Shangay Magazine, Moovz) και Γαλλίας (Mister 10), με το συνολικό τους τιράζ να ξεπερνάει τις 480.000 και τους followers τους στα social media να αγγίζουν τα 2.500.000. Οι προσκεκλημένοι παρευρέθησαν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο VIP Welcome Happening κατά τη διάρκεια του οποίου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την καμπάνια και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η Αθήνα και να τις αποτυπώσουν σε ειδικά αφιερώματα.
Επιπλέον, για την προβολή και προώθηση της καμπάνιας υλοποιήθηκε digital advertising media campaign με στοχευμένο και ολοκληρωμένο ψηφιακό πλάνο σε dating sites και news-portals που επισκέπτεται το κοινό από τις ευρωπαϊκές αγορές στόχος, καθώς και social media campaign και διασύνδεση με την κοινότητα των Ambassadors της καμπάνιας.
Τα πρώτα ενθαρρυντικά μηνύματα για την τοποθέτηση της Αθήνας ως ανερχόμενος LGBT προορισμός, σημειώνονται μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας τον Δεκέμβριο του 2016, όπου κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών παρατηρήθηκε σημαντικός αριθμός LGBT επισκεπτών στην Αθήνα, όπως προκύπτει μέσα από τη μέτρηση ειδικών εφαρμογών της LGBT κοινότητας σε συνεργασία με την Homo Evolution. Ενώ αναμένεται σημαντική αύξηση τους επόμενους μήνες με την περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας στα ειδικά μέσα της LGBT αγοράς.
Στην επόμενη φάση της καμπάνιας εντείνονται η ψηφιακή παρουσία και η στοχευμένη προβολή της Αθήνας στο κοινό στόχο, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες ψηφιακές ενέργειες και δράσεις δημοσίων σχέσεων. Παράλληλα, με στόχο την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η Αθήνα στους επισκέπτες της ως City Break προορισμός αλλά και την αύξηση παραμονής τους στην πόλη, η προτεινόμενη εμπειρία διευρύνεται και η Αθηναϊκή Ριβιέρα και τα νησιά του Αργοσαρωνικού εντάσσονται σε αυτήν ως αναπόσπαστο μέρος της.
H δημοσιογραφική αποστολή στην Αθήνα υλοποιήθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean και με την υποστήριξη του ξενοδοχείου Hilton Athens.
- 1) Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις
- 2) Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε
- 3) Athens Riviera | Η καλοκαιρινή εμπειρία με φόντο την Αθήνα
- 4) ΙΝΣΕΤΕ: Οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές του εισερχόμενου τουρισμού
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
21/03 17:05
21/03 16:51
Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
21/03 16:40
21/03 16:32
Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου
21/03 16:18
21/03 14:51
1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο
21/03 13:43
Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα
21/03 12:59
Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις
21/03 12:50
21/03 11:37
FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες
21/03 11:35
21/03 11:25
Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
( 0 )