Δήμος Δράμας: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2015

Δήμος Δράμας: Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2015

Eγκρίθηκε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Δράμας.

Το κόστος των ενεργειών για προβολή θα ανέλθει σε 118.000 ευρώ ενώ το κόστος των εκδηλώσεων (φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους, Oνειρούπολη, Eλευθερία Dράμας, Dramaica Youth Festival) θα ανέλθει σε 668.000 ευρώ.

Το πρόγραμμα αναλυτικά έχει ως εξής

 ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ –ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 -ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

 ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ –ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:

 1. Η Ομάδα Μελέτης προχώρησε σε έρευνα σχετικά με ιστοσελίδες και blog που αντιστοιχούν στις θεματικές ενότητες του τουρισμού της Δράμας. Η έρευνα διενεργήθηκε με την επιλογή των κατάλληλων λέξεων – «κλειδιά» για αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης google και την ανάλυση των επιστρεφόμενων αποτελεσμάτων ως προς την κατάταξη και τις επισκέψεις τους. Κύριο συμπέρασμα είναι ότι η τουριστική προβολή γίνεται είτε μέσω ιστοσελίδων τουριστικών προορισμών (Περιφερειών, τόπων) και επιχειρήσεων (καταλυμάτων, πρακτορείων) είτε μέσω ενημερωτικών-ειδησεογραφικών σελίδων και portal που περιέχουν ειδικά ένθετα ή τμήματα αφιερωμένα στα ταξίδια και τον τουρισμό. Ειδικότερα δε ο θεματικός τουρισμός στις ενημερωτικές σελίδες δεν κατηγοριοποιείται αλλά εμφανίζεται μέσω αφιερωμάτων ή ειδικευμένων άρθρων.

2. Σε συγκεκριμένες θεματικές του τουρισμού, όπως κυρίως ο χειμερινός αλλά και ο περιπατητικός, παρατηρείται η διαμόρφωση εξειδικευμένων σελίδων λόγω περισσότερο ομογενοποιημένου και συγκροτημένου κοινού. Οι συγκεκριμένες σελίδες παρουσιάζουν αυξημένη επισκεψιμότητα και υψηλή κατάταξη στις σχετικές αναζητήσεις.

3. Ένα σημαντικό κομμάτι των νέων διαδικτυακών μέσων, πέρα από της ιστοσελίδες, blogs και portals, με διαρκώς αυξανόμενη επιρροή και αξιοποίηση στον τομέα της προβολής και επικοινωνίας είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media networks). Τα Social Media Networks αποτελούν διαδικτυακές κοινότητες τα μέλη των οποίων επικοινωνούν, ανταλλάσσουν γνώμες για καθημερινά και κοινωνικά ζητήματα, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες. Τα πλέον διαδεδομένα από αυτά είναι τα ακόλουθα: Facebook, Youtube, Τwitter, Flickr, LinkedIn, Google+, Pinterest, Instagram.

4. Βασικό πλεονέκτημα του μάρκετινγκ μέσω των social media είναι η ανθρωποκεντρική προσέγγιση με τον επισκέπτη να αποτελεί το επίκεντρο της επικοινωνίας. Περαιτέρω δε γίνεται πολύ πιο εύκολη τόσο η εξατομικευμένη επικοινωνία με τον πελάτη, όσο και η συμμετοχή του μέσω της δυνατότητας άμεσης ανατροφοδότησης ή ενασχόλησής του μέσω κάποιας εφαρμογής (application).

 - ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Π.Ε ΔΡΑΜΑΣ

 Η Περιφερειακή Ενότητα Δράμας στην προσπάθειά της να συνδράμει στην τουριστική ανάπτυξη του Νομού προχώρησε, σε συνεργασία με την εταιρεία Metrostat Research, στη διενέργεια έρευνας κοινής γνώμης πανελλαδικής εμβέλειας με θέμα "Τουριστική Ανάπτυξη της Π.Ε. Δράμας". Όσον αφορά αποτελέσματα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για τον Δήμο Δράμας έχουμε:

1. Σε ερώτηση αν έχουν επισκεφθεί ποτέ τη Δράμα απάντησαν : ΝΑΙ : 37,3% ΟΧΙ: 63,7%.

2. Υπάρχει σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας με την αύξηση της ηλικίας, όμως σημαντικό και αξιοσημείωτο είναι το 32,4% των νέων μέχρι 24 ετών που έχουν επισκεφθεί τη Δράμα στο παρελθόν.

3. Μεταξύ των εισοδημάτων 12000 έως 24000 ευρώ παρατηρούνται τα μεγαλύτερα ποσοστά επισκεπτών της Δράμας. Λιγότερο δημοφιλής η Δράμα μεταξύ των υψηλών εισοδημάτων (32,7%).

4. Οι οικογένειες αποτελούν τα πιο φανατικά κοινά της Δράμας καθώς εκεί παρατηρούνται τα υψηλότερα ποσοστά με μ.ο: 40% μεταξύ αυτών που επισκέφθηκαν την περιοχή μας.

5. Στην 5η θέση έρχεται η Δράμα στην επισκεψιμότητα σε σχέση με άλλους κοντινούς νομούς της Βορείου Ελλάδος, με μικρή διαφορά από τις Σέρρες, λαμβάνοντας ποσοστό 24,4%.

6. Σε ερώτηση ¨από που ενημερωθήκατε για τη Δράμα ως τουριστικό προορισμό;¨ Πρώτος «διαφημιστής» της Δράμας με ποσοστό 60,5% φαίνεται πως είναι οι φίλοι και οι συγγενείς. Αυτοί είναι είτε επισκέπτες της πόλης μας που μετέφεραν θετικές εμπειρίες σε φίλους και γνωστούς, είτε συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα που κατοικούν μόνιμα στη Δράμα και φιλοξένησαν ή προσκάλεσαν άτομα από άλλα μέρη της Ελλάδας. Η τηλεόραση φαίνεται πως παίζει και αυτή σημαντικό ρόλο καθώς οι επισκέπτες της Δράμας ενημερώθηκαν σε ποσοστό 12,6% από αυτήν. Πολύ χαμηλά η γνώση της Δράμας από εκθέσεις (3,3%). Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως κανένας ερωτώμενος δεν ανέφερε πως ενημερώθηκε από το διαδίκτυο για τη Δράμα.

7. Η τηλεόραση αποτελεί από τις βασικές πηγές πληροφόρησης των επισκεπτών της Δράμας, κάτι το οποίο είναι πιο έντονο σε μεσαία και υψηλά εισοδήματα, γυναίκες και δημοσίους υπαλλήλους. Νεότερες ηλικίες προσελκύονται σε μεγαλύτερο ποσοστό από φίλους και συγγενείς, ίσως λόγω και καταγωγής και κατ’επέκταση πατρικού σπιτιού στη Δράμα.

8. Η τηλεόραση επίσης φαίνεται να προσέλκυσε ένα μεγάλο μέρος των επισκεπτών της Δράμας προερχόμενων από τα νησιά και την Κρήτη. Αντίστοιχα, οι κάτοικοι της Αττικής γνώρισαν τη Δράμα μέσα από εκθέσεις σε ποσοστό 11,4%, το μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλη ζώνη. Συγγενείς και φίλοι προσέλκυσαν επισκέπτες από τη Β. Ελλάδα σε ποσοστό 71,8%.

9. Σε ερώτηση ¨ Ποιός ήταν ο λόγος της επίσκεψής σας στη Δράμα;¨ ποσοστό 20,2% δήλωσε απλά περαστικό από τη Δράμα καθώς ήταν ενδιάμεσος σταθμός στον προορισμό του. Σχεδόν τους μισούς επισκέπτες στη Δράμα (49,3%), προσέλκυσαν αθροιστικά η Ονειρούπολη, οι πηγές της Αγ.Βαρβάρας και το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού.

10. Η Ονειρούπολη και το χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού έχουν προσελκύσει σε μεγαλύτερο ποσοστό νεανικά κοινά. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως το χιονοδρομικό προσελκύει υψηλά εισοδήματα σε ποσοστό 13,3%,πάνω από το γενικό μέσο όρο. Την Ονειρούπολη την προτιμούν κυρίως μικρομεσαία και χαμηλά εισοδήματα. Επίσης την Ονειρούπολη επισκέπτονται με μεγαλύτερη συχνότητα ηλικίες μέχρι 54 ετών.

11. Τις πηγές της Αγίας Βαρβάρας επισκέφθηκε το 45,2% των επισκεπτών της Δράμας, γεγονός που δικαιολογείται και από την εγγύτητα των πηγών στο κέντρο της πόλης.

12. Κάτοικοι των νησιών και της Κρήτης επισκέφθηκαν σε ποσοστό 33,3% την Ονειρούπολη κατά την παρουσία τους στη Δράμα. Οι πηγές της Αγίας βαρβάρας σημειώνουν υψηλά ποσοστά στους επισκέπτες από όλους τους νομούς

13. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει η Δράμα σε όσους την επισκέπτονται με το ποσοστό αυτών που εκφράζονται πολύ θετικά να φτάνει το 61,9% και τους λίγο πιο επιφυλακτικούς το 34,7%. Αθροιστικά, το 96,6% των επισκεπτών έμειναν ικανοποιημένοι από τη Δράμα ως προορισμό.

14. Άτομα μέχρι 44 ετών, που αποτελούν και τα πιο εμπορικά κοινά, έχουν πολύ θετικές εντυπώσεις από την επίσκεψή τους στη Δράμα, ενώ το ίδιο ισχύει για τις γυναίκες και τα χαμηλά εισοδήματα. Μεγάλες ηλικίες και υψηλά εισοδήματα εκφράζονται με μεγαλύτερη συχνότητα αρνητικά για τη Δράμα, με το ποσοστό τους όμως να μην ξεπερνάει το 6% σε καμιά περίπτωση.

15. Σε ερώτηση “ Τι είναι αυτό που θυμάστε από την επίσκεψή σας στη Δράμα και σας δημιούργησε θετικές εντυπώσεις;” το μεγαλύτερο ποσοστό απάντησε «οι άνθρωποι», «η συμπεριφορά», «φιλόξενος κόσμος» και ακολουθούν οι απαντήσεις «η φύση», «το πράσινο», «οι πηγές της Αγ. Βαρβάρας», «τα τοπία» , «το καλό φαγητό».

16. Σε ερώτηση “Πόσο θα σας ενδιέφερε ένας προορισμός ο οποίος προσφέρει εκδηλώσεις σχετικά με τον οίνο, ξενάγηση σε οινοποιεία και άλλες δραστηριότητες που αφορούν το κρασί και την παρασκευή του;” σχεδόν οι μισοί ερωτώμενοι (47,4%) φαίνεται πως είναι πολύ θετικοί έως αρκετά θετικοί ώστε να επισκεφθούν ένα τέτοιο προορισμό.

17. Είναι ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με την έρευνα ότι: μια περιοχή που έχει σχέση με το κρασί προσελκύει σε μεγάλο βαθμό υψηλά εισοδήματα, άτομα επαγγελματικά ενεργά (δημόσιου υπάλληλοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι, ελεύθεροι επαγγελματίες) αλλά και κοινά μέχρι 54 ετών, που αποτελούν το καθένα ξεχωριστά ιδιαίτερα εμπορικά κοινά.

18. Επίσης υψηλά είναι τα ποσοστά σε όλες τις περιοχές όσον αφορά τη θετική τοποθέτηση απέναντι σε μια επίσκεψη σε ένας προορισμό που έχει σχέση με το κρασί, με τα μέγιστα να σημειώνονται σε κατοίκους των νησιών του Αιγαίου και της Κρήτης και τη Κεντρικής Μακεδονίας.

19. Η Ονειρούπολη προσελκύει επισκέπτες από όλη τη χώρα. Το μεγαλύτερο ποσοστό, όπως ήταν αναμενόμενο, προέρχεται από την κεντρική Μακεδονία (51%) καθώς η Θεσσαλονίκη αποτελεί και την εγγύτερη και μεγαλύτερη «δεξαμενή» επισκεπτών.

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

 -ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 Στόχοι του Προγράμματος είναι:

 1. Αξιοποίηση της ενιαίας Πολιτισμικής, Τουριστικής και Ιστορικής ταυτότητας της ευρύτερης περιοχής σε συνεργασία με τους όμορους Δήμους αλλά και Νομούς. Ο Δήμος Δράμας ως Μητροπολιτικός Δήμος του Νομού, θα πρέπει να ηγηθεί σε μια προσπάθεια συνεργασία των Δήμων της ευρύτερης περιοχής, με την συμβολή και τις κατευθύνσεις της Π.Ε Δράμας ,για τη δημιουργία ενιαίας τουριστικής ταυτότητας της περιοχής αναδεικνύοντας το σύνολο των πολλαπλών επιλογών θεματικού τουρισμού που προσφέρει η ευρύτερη περιοχή της Δράμας προς όφελος όλων.

2. Ο σχεδιασμός αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Δράμας καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους μέσα από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η οποία θα βασίζεται στην ορθολογική αξιοποίηση και προστασία του φυσικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος.

3. Η διαχείριση και προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Δράμας.

4. Ο συσχετισμός με τις διεθνείς τάσεις του Τουρισμού.

5. Ο εμπλουτισμός, ενίσχυση ή και διαφοροποίηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος του Δήμου Δράμας και

6. Η μελέτη και αξιολόγηση της κεκτημένης εμπειρίας επιτυχημένων δράσεων προηγούμενων ετών, προκειμένου να αποτελέσει πηγή βελτιστοποίησης του τουριστικού προϊόντος.

 -ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Τα βασικά συστατικά τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Δράμας λαμβάνοντας υπόψη του προαναφερθέντες στόχους, την πανελλαδικής εμβέλειας έρευνα της Π.Ε Δράμας και την Εθνική προσέγγιση του ΕΟΤ εντοπίζονται στους παρακάτω άξονες:

1.ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (Culture).

2.ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ & ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (Business).

3.ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΕΩΝ (City Breaks).

4.ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (Touring).

H περαιτέρω ανάλυση των παραπάνω τουριστικών προϊόντων σε σχέση με τις δυνατότητες του Δήμου Δράμας έχει ως εξής:

 1.ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ:

Στα μέσα Σεπτεμβρίου συνεχίζει, για 4η δεκαετία πλέον, ο πετυχημένος θεσμός του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας που εμπλουτίστηκε τα τελευταία 20 χρόνια με το διεθνές τμήμα και πολλά αφιερώματα. Ένας εξαιρετικός πολιτιστικός θεσμός που αναδεικνύει πανελλαδικά αλλά και διεθνώς τη Δράμα. Μέχρι σήμερα έχουν διαγωνιστεί περισσότερες από 1.000 ελληνικές ταινίες μικρού μήκους – οι περισσότερες ανεξάρτητες παραγωγές – αποτελώντας έτσι έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των νέων κινηματογραφιστών. Δε θα ήταν υπερβολή να αναφερθεί ότι κάθε χρόνο το κοινό και οι φίλοι της  ταινίας μικρού μήκους αυξάνονται, ο ανταγωνισμός μεγαλώνει και η φήμη του φεστιβάλ επεκτείνεται. Αναμφισβήτητα αποτελεί πλέον θεσμό για την πόλη αλλά και τη βόρεια Ελλάδα και σίγουρα ατενίζει το μέλλον με έκδηλη αισιοδοξία.

ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ (ΧΩΡΙΟ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ):

Η Ονειρούπολη του Δήμου Δράμας είναι πλέον, η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη γιορτή - δράση που πραγματοποιείται στην χώρα μας. Πολύ γρήγορα γνώρισε την καθολική αποδοχή της τοπικής κοινωνίας αλλά και των χιλιάδων επισκεπτών της. Ο Δήμος Δράμας σε κάθε του προσπάθειά, έχει ενεργοποιήσει εκατοντάδες δημότες εθελοντές, πολλούς φορείς και τους συλλόγους της περιοχής. Κάθε χρόνο υπάρχουν 34 μέρες γεμάτες δράσεις, 34 μέρες με καθημερινές εκδηλώσεις, 34 μέρες με παραμυθένια και χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και βέβαια 34 μέρες γεμάτες χαμόγελα. Ο Δημοτικός Κήπος και η πλατεία Ελευθερίας της Δράμας μεταμορφώνονται σε μια Ονειρούπολη. ένα πραγματικό χωριό του Άη Βασίλη, όπως το ονειρεύτηκαν μέσα από τα παραμύθια εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο. Κάθε χρόνο τα σχέδια του Δήμου είναι μεγαλύτερα και εντυπωσιακότερα. Η Ονειρούπολη ξεκινάει την λειτουργίας της στις 4 Δεκεμβρίου και ολοκληρώνεται στις 6 Ιανουαρίου.

Την περίοδο της Ονειρούπολης όλη η πόλη γιορτάζει και καθημερινά κινείται σε εορταστικούς ρυθμούς!

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ:

Το τρίγωνο αρχαία πόλη των Φίλιππων, Αμφίπολης και Δράμας με το ιδιαίτερης αξίας Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου ο επισκέπτης θα ανακαλύψει την ιστορία της περιοχής από τους παλαιολιθικούς χρόνους μέχρι και την εποχή της τουρκοκρατίας, σε συνδυασμό με τα βυζαντινά τείχη τον Ρωμαϊκό τάφο και όλα τα ιστορικά μνημεία της πόλης δημιουργούν ισχυρό πόλο έλξης επισκεπτών.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ:

Η ιστορική εκκλησία της Αγ. Βαρβάρας, η Ιστορική εκκλησία της Αγ. Σοφίας, το Μουσείο εκκλησιαστικής τέχνης όπου είναι συγκεντρωμένοι οι θησαυροί της ορθόδοξης παράδοσης δίπλα στο επισκοπικό μέγαρο της πόλης, η Ιερά Μονή Αναλήψεως του Σωτήρος, όπου βρίσκεται ο τάφος του Αγίου Γεωργίου Καρσλίδη, αλλά οπωσδήποτε και η Ιερά Μονή της Εικοσιφοίνισσας θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη.

ΔΡΩΜΕΝΑ ΘΕΟΦΑΝΙΩΝ:

Τα δρώμενα αυτά, με το γενικότερο εθιμολογικό πλαισίωμα τους, αποτελούν τοπικές παραλλαγές του εθίμου των μεταμφιέσεων του Δωδεκαημέρου, που έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα με εκπληκτική ζωντάνια στην Μακεδονία, διασώζοντας και συνεχίζοντας την παράδοση των κατοίκων. Έθιμα, χαντέτια στην ντόπια διάλεκτο, τα οποία παρά την κοινωνική εξέλιξη, ενσωματώνουν, στοιχεία της διονυσιακής λατρείας, υλικά πατροπαράδοτα και συνυφασμένα με τον βουκολικό τρόπο ζωής των πληθυσμών, αλλά και τα παραδοσιακά όργανα της μουσικής παράδοσης του τόπου μας, τη γκάιντα, το νταχαρέ και τη λύρα. Οι μεταμφιέσεις κατά τις ημέρες των Θεοφανείων, συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών από όλη την Ελλάδα, ενώ αποτελούν μια από τις σημαντικότερες πολιτιστικές εκδηλώσεις στο νομό Δράμας σε ετήσια βάση. Πρωταγωνιστών οι εκδηλώσεις στον Ξηροπόταμο και το Μοναστηράκι .

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΡΑΜΑΣ:

Τρίτη 2 Ιουλίου 1913 και η Δράμα ξυπνάει ελεύθερη, στην αγκαλιά του ελεύθερου Ελληνικού κράτους ύστερα από εξοντωτική δουλεία μισής χιλιετίας. Οι κάτοικοι της πόλης αλλά και της ευρύτερης περιοχής γνωρίζουν από πρώτο χέρι μέσα από περιγραφές και διηγήσεις των οικείων τους τα σκληρά χρόνια των κατοχών και εκτιμούν πως τα χώματα που πατούν έχουν ανεκτίμητη ιστορική αξία αφού είναι ποτισμένα από αίμα αθώων αλλά και αγωνιστών στο όνομα της Ελευθερίας. Πληθώρα εκδηλώσεων επετειακού χαρακτήρα όπως συνέδριο, εκθέσεις φωτογραφίας, μουσικές συναυλίες, εκθέσεις ζωγραφικής, μουσικοχορευτικές παραστάσεις, αθλητικούς αγώνες, ενημερωτικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις διοργανώνονται και πραγματοποιούνται τις μέρες αυτές με πρωτοβουλία του Δήμου και σε συνεργασία με συλλόγους της περιοχής οι οποίοι συμβάλλουν στην διατήρηση της πολιτιστικής αλλά κύρια ιστορικής κληρονομιάς μας.

DRAMAICA YOUTH FESTIVAL:

Σε ένα από τα ομορφότερα και μεγαλύτερα πάρκα στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη (Αγ. Βαρβάρας), πραγματοποιείται κάθε χρόνο τον μήνα Αύγουστο, μία από τις μεγαλύτερες συναντήσεις νέων της Βορείου Ελλάδος. Λίμνες, καταρράκτες, ποταμάκια και πράσινο συνθέτουν το καταλληλότερο σκηνικό για μουσική και διασκέδαση. Δεκάδες συγκροτήματα, καλλιτέχνες και χιλιάδες νέοι συμμετέχουν σταθερά στο μεγαλύτερο event της Δραμινής νεολαίας.

ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΟΥ:

Το Φεστιβάλ διοργανώνει δύο και πλέον δεκαετίες με μεγάλη επιτυχία ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Ξηροποτάμου, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας, το Δήμο Δράμας και τη ΔΕΚΠΟΤΑ, τον μήνα Αύγουστο. Ο χορός, η μουσική και οι παραδόσεις κάθε λαού αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της πολιτιστικής του κληρονομιάς. Ο Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Ξηροποτάμου επιθυμώντας να φέρει σε επαφή και επικοινωνία τις πολιτιστικές εκφράσεις διαφόρων περιοχών και λαών, ξεκίνησε το 1993 να διοργανώνει το Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών χορών φιλοξενώντας από το εξωτερικό και την Ελλάδα φυσικά. ΟΙ εκδηλώσεις κορυφώνονται με μεγάλη συναυλία.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ:

Σημαντικό στοιχείο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς αποτελούν και τα Οθωμανικά Μνημεία της πόλης τα οποία συνοπτικά παρουσιάζονται στην εισαγωγή. Τα Μνημεία αυτά, όπως και η ιστορία του γεφυριού της Δράμας και του ληστή Χασάν, που φαντάζει ως Μύθος, έγινε ένα ιδιαίτερα δημοφιλές τραγούδι στη γείτονα χώρα Τουρκία, μπορούν να φέρουν χιλιάδες Τούρκους επισκέπτες στην πόλη. Η νέα οικονομική πραγματικότητα στην Τουρκία διαμόρφωσε μια μεσαία τάξη που επιζητεί την κατανάλωση, τα ταξίδια,την αναζήτηση προορισμών. Ήδη ο Δήμος Δράμας με πρωτοβουλία της Π.Ε Δράμας προέβησαν σε κοινές δράσεις με Δήμο της Κωνσταντινούπολης, που κατοικείται κυρίως από απογόνους Τούρκων ανταλλαγέντων από περιοχές της Δράμας, της Καβάλας και άλλους νομούς της Μακεδονίας, οι οποίοι επιθυμούν σύσφιξη των σχέσεων τους με τους τόπους που κατοικούσαν μέχρι το 1923 οι πρόγονοι τους. Με τις απαραίτητες ενέργειες μπορούμε να γίνουμε ελκυστικός προορισμός για τους γείτονές μας. Η Δημοτική Αρχή θα καταβάλει κάθε προσπάθεια προς αυτή τη κατεύθυνση.

2.ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΑΕΡΑΘΛΗΜΑΤΑ - ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ :

Ο συνδυασμός βουνού και πεδιάδας στη περιοχή μας αποτελεί ιδανικό πεδίο αθλητικών δραστηριοτήτων. Ο Δήμος Δράμας σε συνεργασία με τους αθλητικούς συλλόγους (Αίολος – Δαίδαλος κ.λ.π) και τον ορειβατικό σύλλογο Δράμας θα είναι αρωγός και συμπαραστάτης σε κάθε αθλητική του δραστηριότητα με γνώμονα την καταξίωση της Δράμας σε αθλητικό τουριστικό προορισμό υψηλού κύρους.

3.ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα αμφιθέατρα της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, του Δημοτικού Ωδείου, του Επιμελητηρίου, του Τ.Ε.Ι και η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δήμου Δράμας πληρούν όλες τις προδιαγραφές υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και δίνουν τη δυνατότητα διοργάνωσης επιτυχημένων συνεδρίων.

4.ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΕΩΝ

ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ – ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙAΣΚΕΔΑΣΗΣ:

Η Δράμα από τη φύση της μια πόλη μικρή σχετικά σε μέγεθος, ήσυχη και ασφαλής, με πολλά αξιοθέατα στο κέντρο της δίνοντας ευκολία μετακίνησης στον επισκέπτη χωρίς πολύωρη ταλαιπωρία, με φαγητό εξαιρετικό σε ποιότητα αλλά και τιμές και με διασκέδαση επιπέδου μεγαλούπολης όπως φημίζεται, αποτελεί πόλο έλξης για επισκέπτες από τις κοντινές πόλεις (Θεσ/νικη, Σέρρες, Καβάλα, Ξάνθη) αλλά και από τη γειτονική Βουλγαρία.

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ Α.Μ.Ε.Α.:

Ο Δήμος Δράμας με ιδιαίτερη ευαισθησία για τα άτομα με αναπηρίες έχει φροντίσει το μεγαλύτερο μέρος του κέντρου της πόλης και κυρίως η πλειοψηφία των κεντρικών οδών, να έχουν άμεση προσβασιμότητα με καλές και κατάλληλες ράμπες. Στην πίσω πλευρά του χάρτη, υπάρχει ένα σημαντικό παράρτημα, το οποίο χωρίζεται σε ενότητες: Ξενοδοχεία, Δημόσια κτήρια, Σινεμά, Μουσεία, Καφετέριες, Εστιατόρια και Εκκλησίες. Για κάθε ένα σημείο, υπάρχει διεύθυνση και τηλέφωνο για οποιαδήποτε εξυπηρέτηση, ενώ γίνεται αναφορά στα αν υπάρχουν προσβάσιμα σημεία σ’ αυτούς, και κυρίως διαμορφωμένες τουαλέτες για την εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ. Η ισότητα και ισονομία των πολιτών αποτελεί προτεραιότητα του Δήμου Δράμας και το ευαίσθητο αυτό κομμάτι του τουρισμού αποτελεί προτεραιότητα.

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΧΩΡΙΣΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ:

Η Χωριστή Δράμας έχει ένα πολύ φημισμένο καρναβάλι εδώ και πολλά χρόνια. Οι εκδηλώσεις και το πολυποίκιλο και ενδιαφέρον πρόγραμμα ξεκινούν κάθε χρόνο την Τσικνοπέμπτη και κορυφώνονται την Καθαρά Δευτέρα. Όλοι οι σύλλογοι, οι άνθρωποι της κωμοπόλεως, και ο Δήμος Δράμας πραγματικά με μεράκι να δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερο εαυτό τους για αυτήν την διοργάνωση , πάντα με πηγαίο χιούμορ ευθυμία αγάπη.

ΔΡΑΜΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ:

Με μια ξεχωριστή γιορτή κρασιού η Δράμα επιχείρησε με μεγάλη επιτυχία πριν από ένα χρόνο ανοίξει νέους δρόμους, νέους ορίζοντες και να προσφέρει πρωτόγνωρες εμπειρίες στους επισκέπτες και τους λάτρεις του οίνου. Ένα ταξίδι σε εικόνες, αρώματα, γεύσεις και μυρωδιές μέσα από τα μονοπάτια του Διόνυσου μια και ο τόπος ταυτίζεται με το κρασί και τον Διόνυσο. Σήμερα στην Δράμα δεσπόζουν επτά από τα πιο σύγχρονα οινοποιεία στην Ελλάδα. Είναι μια περιοχή όπου δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά μοντέρνες οινοποιητικές τεχνικές, σε εξαιρετικές ποικιλίες όπως η Μαλαγουζιά, το Tempranillo, το Μοσχάτο και το Chardonnay συνδέοντας το όνομα τους με τον τόπο αυτό. Ο δε συνδυασμός του Ελληνικού Ασύρτικου και του κοσμοπολίτικου Sauvignon Blanc, είναι το σήμα κατατεθέν όλων των οινοποιείων της περιοχής και κατά την γνώμη μου, θα πρέπει να εξεταστεί κάποια στιγμή η ιδέα μιας προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης. Η αμπελουργία δεν έλειψε ποτέ απ’ αυτή την περιοχή και πολλοί πιστεύουν ότι η κουλτούρα του κρασιού ξεκίνησε από δω. Αυτήν την περιοχή είχε διαλέξει ο Διόνυσος για καταφύγιο και η λατρεία του ταυτίστηκε με την τέχνη της αμπελουργίας, την τέχνη που δίδαξε ο ίδιος ο θεός. Μουσικές, ήχοι, τύμπανα, μπάντες, ποδήλατα, πολύχρωμα φώτα, μυστικές και σπάνιες συνταγές, εικαστικά δρώμενα, όλα συνθέτουν έναν πολύχρωμο πίνακα και συμμετέχουν στη διάθεση της γιορτής. Η γιορτή κρασιού φέτος προγραμματίζεται με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τα επαγγελματικά σωματεία στο 4ήμερο από 4 έως 7 Ιουνίου 2015.

ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ:

Τέλη Μαΐου μέσα σε ένα φυσικό μοναδικό περιβάλλον, τον Δημοτικό κήπο Δράμας οι ανθοπαραγωγοί της περιοχής, εκθέτουν τα ωραιότερα φυτά στις καλύτερες τιμές. Ένας από τους σκοπούς της διοργάνωσης, που επίκεντρο έχει το λουλούδι, την ενασχόληση του ανθρώπου γύρω από αυτό και το φυσικό περιβάλλον, είναι να μεταδώσει αισιόδοξα μηνύματα για ένα καλύτερο αύριο στους επισκέπτες, μικρούς και μεγάλους. Έτσι κάθε χρόνο στα ο σοροπτιμιστικός όμιλος Δράμας σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας και τους ανθοκαλλιεργητές της Π.Ε. Δράμας, διοργανώνουν την ανθοκομική έκθεση η οποία στο διάστημα της λειτουργίας κατακλύζεται από κόσμο, που σπεύδει να δει και να προμηθευτεί άνθη και φυτά και να απολαύσει τις παράλληλες εκδηλώσεις.

ΓΙΟΡΤΗ ΒΙΒΛΙΟΥ:

Το 2ο 10ήμερο του Ιουλίου έχει καθιερωθεί πλέον κάθε χρόνο να πραγματοποιείται η γιορτή βιβλίου που συνδιοργανώνουν στη Δράμα, ο Δήμος της πόλης, η ΔΕΚΠΟΤΑ και ο Σύλλογος Βιβλιοχαρτοπωλών της περιοχής. Η Γιορτή Βιβλίου, φιλοξενείται στο Δημοτικό Κήπο της πόλης, που μεταμορφώνεται σε χώρο πολιτιστικών εκδηλώσεων. Χιλιάδες τίτλοι βιβλίων, νέες εκδόσεις, ποικιλία θεμάτων, βιβλία που απευθύνονται σε κάθε ηλικία αλλά και σε κάθε τσέπη (προσφορές), βιβλιοπαρουσιάσεις, συζητήσεις, διαδραστικά παιχνίδια για παιδιά πλαισιώνουν την εκδήλωση.

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ:

Πολυσυλλεκτική η κουζίνα της Δράμας, καθότι φέρει έντονες επιρροές από τη Θράκη και τη Μικρά Ασία, καθώς υπήρξε τόπος υποδοχής προσφύγων αλλά και από τα χρόνια της Οθωμανικής παρουσίας. Στην τοπική μαγειρική είναι ευδιάκριτη η συνύπαρξη πολλών «τάσεων» που έχουν συμβάλλει στη δημιουργία μιας ενδιαφέρουσας κουζίνας. Και εάν την πόλη την έχει χαρακτηρίσει το καλό κρασί, θα παρατηρήσουμε πως αυτό συνδυάζεται επάξια τόσο με φρέσκα ψάρια όσο και με τα εξαιρετικά ντόπια κρέατα. Πιάτα σμυρναίικα, πιάτα κωνσταντινοπολίτικα, πιάτα με μυστικές αγιορείτικες συνταγές, πιάτα ποντιακής προέλευσης και ατελείωτοι νόστιμοι μεζέδες. Μυρωδάτο ζυμωτό ψωμί, φρεσκοτηγανισμένες

πατάτες Νευροκοπίου, κατσικίσιο τυρί, λουκάνικο Βώλακα, όλων των ειδών οι πίτες και βέβαια σπεσιαλιτέ στο κατσίκι και στο κυνήγι, αποτελούν ιδιαίτερες γαστρονομικές προτάσεις. Ο Δήμος Δράμας σε συνεργασία με τις ταβέρνες και τα εστιατόρια της πόλης, θα επιχειρήσει αυτήν την μοναδική γευστική εμπειρία να την παρουσιάσει σε όλους αυτούς που επιζητούν να ανακαλύψουν νέες γευστικές εμπειρίες σε συνδυασμό με το ποιοτικό κρασί σε μια εβδομάδα γαστρονομίας.

5.ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΟΓΚΟΥ:

Το Δάσος της Ελατιάς (ή Καράντερε, κατά τους Δραμινούς) βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα του Δήμου, κατά μήκος των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, σε απόσταση 70χλμ. από τη Δράμα. Έχει χαρακτηριστεί «αυθεντικό και ανεπανάληπτο μουσείο της φύσης» και όχι άδικα, καθώς εκεί θα συναντήσετε το μοναδικό στην Ελλάδα δάσος Ερυθρελάτης. Η τεράστια βιοποικιλότητά του (σε χλωρίδα και πανίδα) το καθιστά ένα εξαιρετικό φυσικό πάρκο. Το θέαμα που παρουσιάζει η πυκνή βλάστηση, που σχεδόν «απαγορεύει» στον ήλιο να περάσει, είναι κάτι πραγματικά εντυπωσιακό. Θαυμάστε τις βελανιδιές, τα πεύκα, τις ιτιές τα σκλήθρα και τα έλατα, τα αγριολούλουδα και τα σπάνια μανιτάρια που συνθέτουν το ανυπέρβλητης ομορφιάς περιβάλλον του Δάσους της Ελατιάς.

Μοναδική ανθρώπινη παρέμβαση σε αυτό το απόλυτο φυσικό μεγαλείο είναι το Δασικό Χωριό Ελατιάς στη θέση Κούτρα, που όμως δεν αποτελεί παραφωνία στο τοπίο. Εδώ να σημειώσουμε ότι βρίσκεται πλέον σε διαδικασία παραχώρησης στο Δήμο προς όφελος της τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου Δράμας. Το καλοκαίρι η περιοχή γεμίζει δασολόγους, βοτανολόγους και λοιπούς φυσιοδίφες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι έρχονται να μυηθούν στα μυστικά που έχει να τους αποκαλύψει τούτη η πανέμορφη γωνιά της Ροδόπης. Κάθε χρόνο στις 20 Ιουλίου (του Προφήτη Ηλία) πραγματοποιείται με μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία το αντάμωμα Σαρακατσαναίων. Από εκεί ,ακολουθώντας πλέον δασικούς δρόμους κοντά είναι το γνωστό Στραβόρεμα με τον ομώνυμο καταρράκτη και το Μεγάλο Ρέμα.

Για να φτάσει κανείς στο Δασικό Χωριό και κατ' επέκταση στο Δάσος της Ελατιάς, παίρνει το δρόμο προς Ταξιάρχες (Σίψα) και ξεκινώντας το ταξίδι στη φύση φτάνει στο πανέμορφο Λιβαδερό, συνεχίζοντας το ταξίδι προς τη περιπέτεια και τα μοναδικά τοπία φτάνει στη γέφυρα Παπάδων και τον ποταμό Νέστο, ανεβαίνει στο Σιδηρόνερο, και από κει προς Σκαλωτή που είναι ο τελευταίος οικισμός που θα συναντήσει. Η εμπειρία της απόλυτης απομόνωσης ξεκινάει ανάμεσα σε πανύψηλα και πανέμορφα δέντρα, μοναδικά στο είδος τους στη Ελλάδα, αλλά και σπάνια ζώα και πουλιά, είναι, σύμφωνα με όσους το τόλμησαν, πραγματικά μοναδική και δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτε άλλο . Όλη η διαδρομή με τα σημεία αναφοράς της αλλά και το μοναδικό δάσος της Ελατιάς, προσφέρονται για ιδανικές περιηγητικές διαδρομές που σίγουρα θα μείνουν αξέχαστες στους επισκέπτες της.

ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ Ε6:

Το Ε6 είναι το ευρωπαϊκό μονοπάτι μεγάλων διαδρομών που διασχίζει και ενώνει τις χώρες της Ευρώπης. Στο νομό Δράμας εισέρχεται από την περιοχή της Κάτω Βροντούς και εξέρχεται από την περιοχή Παρανεστίου, αφού διασχίσει το Φαλακρό όρος. Το χαμηλότερο υψομετρικό σημείο της διαδρομής βρίσκεται στο Παρανέστι, στα 120 μ., ενώ το υψηλότερο στο Φαλακρό, στα 1800 μ. Η διαδρομή ξεπερνάει τα 90 χιλιόμετρα, ο συνολικός δε χρόνος της πεζοπορίας εκτιμάται στις 35-40 ώρες. Σε γενικές γραμμές η διαδρομή μπορεί να περιγραφεί ως εξής:

Κάτω Βροντού - Κάτω Νευροκόπι: Η διαδρομή (διάρκειας 12 ωρών) περνάει έξω από Περιθώρι, κατευθύνεται στο δάσος της Κύκλας και από το Δασωτό φθάνει στο Κ. Νευροκόπι. Στη διαδρομή συναντάμε βρίσκεται στο πανέμορφο δάσος πλατύφυλλων της Κύκλας αλλά και το δασικό εργοτάξιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σταθμός. Κ. Νευροκόπι - Χιονοδρομικό κέντρο Φαλακρού: Με ανατολική κατεύθυνση φθάνουμε σε 4 ώρες στον οικισμό Βώλακα και από εκεί ανηφορίζουμε για το Φαλακρό περνώντας μέσα από το δάσος "Κουρί" με οξιές και μαύρη πεύκη. Η διαδρομή είναι δύσκολη αλλά ενδιαφέρουσα και απαιτούνται πάνω από 3 ώρες μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο. Χιονοδρομικό κέντρο Φαλακρού - Λιβαδερό: Μέσα από λιβάδια, δάση οξιάς και δρυοδάση, κατηφορίζουμε από υψόμετρο 1800 μ. στα 660 μ. του Λιβαδερού. Η διαδρομή είναι δύσκολη και διαρκεί 5-6 ώρες. Λιβαδερό-Παρανέστι: Από το Λιβαδερό, με ανατολική κατεύθυνση, φθάνουμε σε 3 ώρες στο δασικό

εργοτάξιο Δρεπανιού. Στη συνέχεια περνάμε από τον οικισμό Περίβλεπτο και καταλήγουμε στο Παρανέστι. Η διαδρομή μέσα από δρυοδάση διαρκεί 6 ώρες. Από το Παρανέστι θα κατευθυνθούμε προς το Λειβαδίτη με ανηφορική και δύσκολη διαδρομή, επίσης 6 ωρών. ανάπαυσης. Μία περιπέτεια που θα μείνει αξέχαστη στους λάτρεις του είδους.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

-DRAMA TOUR GUIDE – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ

Αγορά και εγκατάσταση έξυπνης εφαρμογής για κινητά ψηφιακής ανάγνωσης για τουριστικά αξιοθέατα και προορισμούς ενδιαφέροντος στο σύνολο του Δήμου μέσα από αυτή την εφαρμογή, θα παρέχεται η δυνατότητα στον κάθε χρήστη κινητού τηλεφώνου να λαμβάνει άμεση και πλήρη ενημέρωση στη συσκευή του για μια σειρά θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα θα προβάλλεται το περιβαλλοντικό, πολιτιστικό και ιστορικό απόθεμα του δήμου. Στην εφαρμογή, ο χρήστης μπορεί να βρει χρήσιμες πληροφορίες για τα μνημεία, τους αρχαιολογικούς χώρους, τις εκκλησίες, τα αξιοθέατα, τη διασκέδαση και τις δραστηριότητες ψυχαγωγίας που μπορεί να βρει κανείς στο Δήμο Δράμας (π.χ. Αγ. Βαρβάρα, Σιδηρόνερο, Ελατιά κ.λ.π.)

Επίσης, μπορεί να αναζητήσει χρήσιμο υλικό για την ιστορία, την παράδοση, τον πολιτισμό και την τοπική κουζίνα. Η εφαρμογή, που θα είναι διαθέσιμη δωρεάν, θα αναπτυχτεί στα ελληνικά και τα αγγλικά, με δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες γλώσσες και θα παρέχει επίσης τη δυνατότητα της προβολής θέσης πάνω σε χάρτη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής προτεινόμενων διαδρομών, ενώ δίνει και τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να δημιουργήσει τον δικό του προσωπικό οδηγό.

Σε κάθε αξιοθέατο που επιλέγει ο Δήμος, θα τοποθετείται μια πινακίδα με έναν κωδικό, barcode τύπου QR, που διαβάζεται από κινητά. Όταν ο επισκέπτης σκανάρει τον κωδικό με τον κινητό του, ανοίγει αυτόματα μια ιστοσελίδα για το αξιοθέατο που βρίσκεται, μέσα από την ιστοσελίδα. Η ιστοσελίδα έχει σε πολλές γλώσσες πληροφορίες για το αξιοθέατο, φωτογραφίες, εκδηλώσεις, ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, σύνδεση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόταση άλλων αξιοθέατων κ.α. (εφαρμογή για συσκευές με Android ή iOS). Τέλος, περιλαμβάνεται περιβάλλον διαχείρισης, που σημαίνει ότι ο δήμος μπορεί να αλλάζει το κείμενο, να προσθέσει γλώσσες, φωτογραφίες, εκδηλώσεις και νέα αξιοθέατα, όποτε το επιθυμεί, χωρίς περιορισμό και χωρίς κόστος.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

1. Τοποθέτηση μεγάλων πινακίδων στις κεντρικές εισόδους της πόλης.

2. Τοποθέτηση πινακίδων led σε κεντρικά σημεία.

3. Τοποθέτηση μικρής μόνιμης αυτοκόλλητης αφίσας μεγέθους Α5 σε επιχειρήσεις, αξιοθέατα, δημόσιες υπηρεσίες, ΚΤΕΛ,ΟΣΕ κ.λ.π.

4. Προβολή μέσω λογαριασμών δημοτικών τελών.

5. Ενημερωτικές συναντήσεις με ομάδες «πολλαπλασιαστών» προκειμένου να διαδίδουν στους επισκέπτες την εφαρμογή (προσωπικό ξενοδοχείων, οινοποιούς, αστυνομικούς, περίπτερα, ξεναγούς, ταξί, τουριστικά γραφεία κλπ)

6. Συνεργασία με όλα τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας της Δράμας για την προβολή της εφαρμογής μέσω εντύπων, αφισών, τη διενέργεια κληρώσεων με χρηματοδότηση του Δήμου με την προϋπόθεση οι συμμετέχοντες να εγκαταστήσουν την εφαρμογή στο κινητό τους και ότι θα έχουν κάνει για παράδειγμα τουλάχιστον 100 like σε αξιοθέατα μέσα από την εφαρμογή.

7. Τοποθέτηση banners σε πολυπληθείς εκδηλώσεις (Ονειρούπολη, Dramaica, Δραμοινογνωσία).

8. Χρήση της ειδικής τεχνικής μάρκετινγκ Street happenings σε πολυσύχναστους χώρους, προκειμένου να προβληθεί η εφαρμογή με ασυνήθιστο τρόπο που θα εκλύσει και θα προκαλέσει τον περαστικό να εγκαταστήσει την εφαρμογή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:

1. Ανάρτηση banners στις ιστοσελίδες των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και σε λοιπούς φορείς, τα οποία θα οδηγούν στην ιστοσελίδα του δήμου όπου θα προβάλλεται η εφαρμογή.

2. Δημιουργία προφίλ και ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Linkedin, Twitter, Pinterest.

3. Δικτύωση του προφίλ Facebook σε ομάδες που σχετίζονται με την περιοχή.

4. Έρευνα αγοράς για μέτρηση βαθμού αναγνωσιμότητας της εφαρμογής

- ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ-ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Η φιλοξενία Τουριστικών Φορέων και Ειδικών Δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το Εξωτερικό (σε συνεργασία με τα κατά τόπους τουριστικά πρακτορεία, ξενοδόχων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης).

-ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής της περιοχής θα διοργανωθούν εκδηλώσεις σε χώρες στόχους όπου θα προβληθεί με στοχευμένες δράσεις η περιοχή της Δράμας με σκοπό την προσέλκυση τουριστών και την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος. Σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό, θα γίνουν σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις-παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων.

-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΞΕΝΑΓΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ – ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ – ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η δημιουργία πολυγλωσσικού επαγγελματικού ακουστικού υλικού ξεναγήσεων για σημεία ιδιαίτερου τουριστικού ενδιαφέροντος του Δήμου Δράμας. Το υλικό θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντική ανάπτυξη / επέκταση ηλεκτρονικών εφαρμογών για φορητές συσκευές.

-ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ SPOT, DVD

Παραγωγή πολυγλωσσικού τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού SPOT και DVD για την τουριστική προβολή του Δήμου Δράμας και της ευρύτερης περιοχής που θα χρησιμοποιηθεί εκθέσεις, στοχευμένες εκδηλώσεις, ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα και ιστοσελίδες.

- ΠΑΡΑΓΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Παραγωγή και εκτύπωση έντυπου υλικού και λοιπά. Αυτό δύναται να περιλαμβάνει τη δημιουργία νέων εντύπων αλλά και επανεκτυπώσεις και επικαιροποιήσεις εντύπων – αφισών κλπ.

- ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ & ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ

Μια αποδοτική δράση προβολής του Τουριστικού προϊόντος του Δράμας, είναι οι προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες καταχωρήσεις σε εξειδικευμένους τουριστικούς οδηγούς και περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του Εσωτερικού.

Ιδιαίτερα για τις εφημερίδες το πλάνο προβλέπει την προβολή της μοναδικότητας του Δράμας σαν Τουριστικός Προορισμός Δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με προσφορά δωρεάν διαμονής για ορισμένο αριθμό αναγνωστών κάθε τεύχους. Η κατάλληλη περίοδος δράσης ειδικά για τη Δράμα είναι Σεπτέμβριος – Οκτώβριος για προώθηση της Ονειρούπολης.

-ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΩΡΩΝ, FOLDER, ΣΑΚΟΥΛΑΣ, USB Κ.Λ.Π.

Προμήθεια διαφημιστικού υλικού όπως δώρα, αναμνηστικά, δημοσιογραφικά folder, τσάντες/σακούλες και usb sticks. Αυτό δύναται να περιλαμβάνει τη δημιουργία νέου υλικού αλλά και επανεκδόσεις του διαφημιστικού υλικού που διαθέτει ο Δήμος Δράμας.

-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΦΟΡΕΩΝ

Διοργάνωση ημερίδας παρουσίασης του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής και ανάπτυξης για το 2015, με παράλληλη ενημέρωση, συζήτηση και σύγκλιση με τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες των τουριστικών επιχειρήσεων του Δήμου για υιοθέτηση κοινής στρατηγικής προβολής και προώθησης, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής. Συμμετοχή μελών από το Δήμο, τους γειτονικούς Δήμους, την Περιφέρεια, τα ΤΕΙ, το Επιμελητήριο αλλά και επαγγελματίες του κλάδου για ανταλλαγή καλών πρακτικών. Συντονισμός Τουριστικών Δράσεων Δημόσιων και Ιδιωτικών Πρωτοβουλιών. Η συγκεκριμένη ενέργεια απαιτείται ώστε να υιοθετηθεί κοινή στρατηγική μάρκετινγκ και προώθησης του τουριστικού προϊόντος, γεγονός που θα συμβάλει στην διαμόρφωση της εικόνας του προορισμού και του brand name.

Ο Δήμος Δράμας επίσης πραγματοποιεί το έργο «Οργάνωση και υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής Δήμου Δράμας» κατόπιν πρόχειρου διαγωνισμού σε ανάδοχη εταιρεία, για το οποίο έχει πάρει την καταρχήν σύμφωνη γνώμη από το Υπουργείο Τουρισμού (Τμήμα Τουριστικής προβολής) με αριθ. Π ρωτ. 10467/6-5-2014 (πρωτ. Υπουργείου). Οι ενέργειες που υπολείπονται να υλοποιηθούν στο έτος 2015 είναι οι παρακάτω:

-ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ CD-DVD ‘Η USB ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ.

Το ηλεκτρονικό υλικό CD-DVD ή USB θα περιέχει πληροφορίες, με επιλογή, σε πέντε γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Τούρκικα, Βουλγάρικα). Θα περιλαμβάνει χάρτες, έντυπα, καταλύματα, εστιατόρια, μουσεία, δράσεις τουρισμού και γενικότερα θα παρέχει ένα πλήρες τουριστικό πακέτο ενημέρωσης.

-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΤ΄ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΗΜΕΡΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΧΩΡΕΣ [ΠΡΟΤΕΙ

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 26/09 17:37

    Το Amanzoe γιορτάζει την πρώτη του δεκαετία, με τουρισμό υψηλών προδιαγραφών

  2. 26/09 16:48

    Bραβείο «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ» στον κορυφαίο πιανίστα και μαέστρο Daniel Barenboim 

  3. 26/09 15:59

    DER SPIEGEL | Έργα και ημέρες των παπαράτσι στη Μύκονο

  4. 26/09 15:15

    Επιπλέον μέτρα ανακούφισης των τουριστικών γραφείων που δραστηριοποιούνται στη Ρωσία - Ουκρανία

  5. 26/09 15:02

    H Διευθύνουσα Σύμβουλος του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, Καλλιόπη Ροδοπούλου, 2η στον κόσμο για τη συμβολή της στην εκπαίδευση

  6. 26/09 14:54

    Ξενοδοχεία: Ο Ισπανικός προορισμός που αύξησε τις τιμές, αλλά είχε την υψηλότερη πληρότητα στη χώρα

  7. 26/09 14:22

    ΕΟΤ: Δυναμική προώθηση της Ηλείας στην Γερμανία και της Κρήτης στην Πολωνία

  8. 26/09 14:17

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού | Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Ο τουρισμός θέλει ριζικές λύσεις, όχι "τσιρότο" στην πληγή

  9. 26/09 13:54

    Χρ. Σταϊκούρας: Δεν υπάρχει άλλος δημοσιονομικός χώρος για ενίσχυση των επιχειρήσεων για το ενεργειακό κόστος

  10. 26/09 13:48

    Έρχεται νομοθεσία που ακριβαίνει τα αεροπορικά εισιτήρια - «Το κόστος δε μπορεί να είναι κάτω από τα επίπεδα των φόρων»

  11. 26/09 13:41

    Με «Ελληνικό Πρωινό» οι Ξενοδόχοι και το Αεροδρόμιο της Αθήνας γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού

  12. 26/09 13:17

    ΠΟΤ: Η οικονομική αβεβαιότητα "γονατίζει" τους ταξιδιώτες - Απομακρύνεται από το εγγύς μέλλον η επιστροφή σε επίπεδα 2019

  13. 26/09 12:43

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Διήμερες εκδηλώσεις από τον δήμο Αγ. Βασιλείου με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

  14. 26/09 12:07

    Skytrax Awards | «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Eυρώπη» η AEGEAN

  15. 26/09 11:57

    Ξενοδοχεία | Radisson Hotel Group: Έφτασε στα 5 ξενοδοχεία στην Ελλάδα - έρχονται ακόμη δύο

  16. 26/09 11:41

    Τουρισμός | Η Jet2 ξεκινά πτήσεις προς Ρόδο και Χαλκιδική από το Ηνωμένο Βασίλειο πριν από το Πάσχα

  17. 26/09 11:26

    Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υποδέχεται την ισραηλινή αεροπορική εταιρία Sun d’or

  18. 26/09 11:15

    Ά. Γκερέκου | Ο Πειραιάς μπορεί να εξελιχθεί σε διεθνή προορισμό για city break, πολιτιστικό και γαστρονομικό τουρισμό

  19. 26/09 09:56

    Οι 8 νικητές, από τον γεωργό έως τον εστιάτορα, των πρώτων ευρωπαϊκών βραβείων βιολογικής παραγωγής

  20. 26/09 08:58

    Περιβαλλοντική έγκριση στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή»

  21. 26/09 08:47

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Διδυμοτείχου

  22. 26/09 08:40

    Άδειες για 3 νέες τουριστικές επενδύσεις σε Σίφνο, Εύβοια και Ζάκυνθο

  23. 26/09 08:35

    Άδειες για 2 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ανατολική Μάνη και Σαντορίνη

  24. 26/09 08:15

    Αλλαγή χρήσης διατηρητέου κτιρίου σε ξενοδοχείο στην Αθήνα- Νέο ξενοδοχείο στη Ζάκυνθο

  25. 25/09 08:08

    Πράσινο φως για αλλαγή χρήσης κτιρίων σε ξενοδοχεία στη Ρόδο και στο Γύθειο

  26. 25/09 08:07

    Άδειες για ανέγερση 2 ξενοδοχείων σε Ανατολική Μάνη και Σύβοτα

  27. 24/09 12:52

    Jet2holidays και Jet2.com | Κλείνουν θέσεις σε μισό εκατομμύριο Βρετανούς τουρίστες το 2023 στην Κρήτη

  28. 24/09 12:43

    Έγκριση για αλλαγή χρήσης κατοικίας σε ξενοδοχειακή μονάδα στην παλιά πόλη του Ναυπλίου

  29. 24/09 12:41

    Άδειες για νέες τουριστικές κατοικίες σε Ρέθυμνο, Άνδρο και Δήμο Αβδήρων

  30. 24/09 12:40

    Β.Κικίλιας | «Κάθε επιπλέον ευρώ που έρχεται από τον τουρισμό είναι πρόσθετη στήριξη στους Έλληνες»

  31. 24/09 12:35

    Η Ε.Ξ. Καλαμάτας χαιρετίζει την αδελφοποίηση της Καλαμάτας με την αμερικανική πόλη Λόουελ

  32. 23/09 17:00

    Επιμελητήριο Ιωαννίνων | Κίνητρα για την προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στα Ιωάννινα

  33. 23/09 16:19

    Κρήτη | Πληρότητες άνω του 80% στα ξενοδοχεία μέχρι τις 20 Οκτωβρίου

  34. 23/09 16:09

    Ο Vtours «επεκτείνει το καλοκαίρι» με φθινοπωρινές διακοπές στην Κρήτη

  35. 23/09 15:35

    Ενισχύσεις για 5 νέα ξενοδοχεία σε Σίφνο, Σαντορίνη, Κεφαλονιά και Καλαμάτα

  36. 23/09 15:20

    Κικίλιας από Στοκχόλμη: Νέες επενδύσεις και θεματικός τουρισμός για την επέκταση της τουριστικής περιόδου

  37. 23/09 15:16

    Χορηγήθηκε άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου στην Κυλλήνη

  38. 23/09 15:12

    ΟΤΘ: Δυο Ιταλίδες στη Θεσσαλονίκη για press trip προβολής σε Ιταλικά ΜΜΕ

  39. 23/09 15:11

    ΓΕΠΟΕΤ | Ζητείται η παρέμβαση των βουλευτών στο σ/ν για την απελευθέρωση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών

  40. 23/09 15:06

    ITA Airways: Νέες διηπειρωτικές πτήσεις από Ρώμη για Τόκιο, Μαλέ & Νέο Δελχί

  41. 23/09 15:05

    Μ.Κόνσολας | Στήριξη και ενίσχυση της ζωής και της οικονομικής δραστηριότητας στις ορεινές περιοχές»

  42. 23/09 14:14

    ANIMASYROS 2022: Επίσημη πρώτη για τη 2η τουριστική ταινία κινουμένων σχεδίων του ΕΟΤ

  43. 23/09 13:09

    Οι Ευρωπαίοι παραγωγοί προειδοποιούν για κρίση στις προμήθειες τροφίμων – «Κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί το 2023»

  44. 23/09 12:47

    Wizz Air: Νέες χειμερινές συνδέσεις από την Αθήνα με Τελ Αβίβ και Τίρανα

  45. 23/09 12:41

    Φυσικό αέριο | Στο μέλλον η Ευρώπη θα εξαρτάται από την Αμερική

  46. 23/09 11:55

    Αμερικανικός τουρισμός: Περισσότερες διακοπές στο εξωτερικό σχεδιάζουν οι πλούσιοι για το 2023 – Ποιους προορισμούς προτιμούν

  47. 23/09 11:40

    Η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση παγκοσμίως το deal της Sani/Ikos με την GIC

  48. 23/09 11:07

    Ξεκινά τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00 η 4η φάση του North Evia – Samos Pass

  49. 23/09 10:51

    Το τέρας των συναρμοδιοτήτων "πνίγει" τα ελληνικά τουριστικά γραφεία και τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού

  50. 23/09 09:56

    Τουρισμός | Ο Σκανδιναβός tour operator Detur αναστέλλει τις δραστηριότητές του - Έχει πρόγραμμα και προς Κρήτη και Ρόδο

  51. 23/09 09:14

    Η Air France θα εξυπηρετεί 171 προορισμούς από το Παρίσι αυτό το χειμώνα

  52. 23/09 09:11

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Αθήνα και Μύκονο

  53. 23/09 09:10

    Περιβαλλοντική έγκριση του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής 2021-2027

  54. 23/09 09:08

    Στρατηγικό Σχέδιο για την ανάδειξη και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της λίμνης Τριχωνίδας

  55. 23/09 09:06

    Έκθεση διαχρονικού-θεματικού αρχαιολογικού μουσείου Αγαθονησίου

  56. 23/09 09:04

    Η νέα επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης Πύλου-Νέστορος

  57. 22/09 17:32

    Θεαματική αύξηση των χρηστών της Uber στην Ελλάδα το καλοκαίρι- Ζήτηση για αντισυμβατικούς προορισμούς

  58. 22/09 16:57

    Ξενοδοχεία Αθήνας | Κάτω από το 2019 οι επιδόσεις στο 8μηνο- Αυξημένη μόνο η μέση τιμή δωματίου- Στα ύψη οι ανταγωνιστές

  59. 22/09 15:01

    Ε.Ξ. Πιερίας: Πρωτοβουλίες, δράσεις και συνεργασίες για την προβολή του νομού

  60. 22/09 14:09

    Ε.Ξ. Ρόδου: Σεβασμός και συγκίνηση στη 10η βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλων

  61. 22/09 14:04

    WTTC: Ο τουρισμός μπορεί να αναστρέψει την καταστροφή της φύσης – Τι μπορούν να κάνουν οι επιχειρήσεις

  62. 22/09 13:45

    Επιχειρήσεις: Πόλεμος στην αγορά εργασίας για την αναζήτηση και διατήρηση ταλέντων

  63. 22/09 13:09

    Πρόσληψη ενός ατόμου στο Γραφείο ΕΟΤ Τουρκίας

  64. 22/09 12:48

    Emirates: Η Premium Οικονομική Θέση σε πτήσεις προς πέντε ακόμη πόλεις από τον Δεκέμβριο

  65. 22/09 12:37

    Booking: Τα ταξίδια μας πατούν το κουμπί του άγχους, γι' αυτό θα κάνουμε τις κρατήσεις... παιχνιδάκι

  66. 22/09 12:03

    Η Ελλάδα στον γαστρονομικό Οδηγό Michelin

  67. 22/09 11:47

    Χανιά | Παρουσίαση Jet2holidays & Jet2.com και των σχεδίων τους για την Ελλάδα

  68. 22/09 11:22

    ΣΥΡΙΖΑ | Εκτός δημοσίων Ι.Ε.Κ. για δεύτερη χρονιά η ειδικότητα του συνοδού βουνού

  69. 22/09 09:43

    Ε.Ε. | Η ενίσχυση της αειφορίας είναι ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα των ευρωπαϊκών αερομεταφορών

  70. 22/09 09:30

    Η Ε.Ξ. Χανίων για την Ryanair | Είμαστε υπέρ των ανοιχτών αγορών και των ανοιχτών αιθέρων

  71. 22/09 09:10

    Επίγεια και online καζίνο και η κατάσταση της ελληνικής αγοράς

  72. 22/09 09:05

    H GIC γίνεται βασικός μέτοχος του Ομίλου Sani/Ikos- Στα €2,3 δισ. η αξία του Ομίλου

  73. 22/09 08:59

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Ρόδο και Σαντορίνη

  74. 22/09 08:58

    Διαγωνισμός µίσθωσης του ξενοδοχείου «Πηλέας» στα Χάνια Πηλίου

  75. 22/09 08:54

    Περιφέρεια Δ.Ελλάδας: Φιλοξενία πληγέντων Γερμανών από την κακοκαιρία στην Ηλεία

  76. 22/09 08:52

    Εκτοξεύθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές στην Ισπανία στο επτάμηνο

  77. 22/09 08:50

    Η νέα Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Έδεσσας

  78. 21/09 17:13

    Celestyal | Κρουαζιέρες χωρίς πιστοποιητικά για Covid από τις 2 Μαρτίου 2023

  79. 21/09 16:55

    Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η θητεία του πρώτου Έλληνα Προέδρου της International Society of Limb Salvage (ISOLS)

  80. 21/09 16:53

    DER Touristik: Νέοι στρατηγικοί στόχοι για διευρυμένη παρουσία σε αγορές και προορισμούς

  81. 21/09 15:53

    Β. Κικίλιας από Παρίσι: Αυξημένες κατά 23% φέτος οι αφίξεις από Γαλλία σε σχέση με το 2019

  82. 21/09 15:36

    Το αφεντικό της Trivago προειδοποιεί: Το 2023 η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταρρεύσει

  83. 21/09 14:59

    ΕΟΤ: Fam trip για 16 πρακτορεία του Λουξεμβούργου στην Αθήνα, την Αθηναϊκή Ριβιέρα, το Σούνιο και την Ύδρα

  84. 21/09 14:44

    ΤΑΙΠΕΔ: Αναζήτηση Νομικού Συμβούλου για την αξιοποίηση του ακινήτου στην περιοχή Ιαματικής Πηγής Υπάτης

  85. 21/09 14:13

    Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Καλοκαιρινή ανάκαμψη πάνω από τα επίπεδα 2019 στην Ευρώπη – Άλμα ζήτησης για Ελλάδα και Αθήνα

  86. 21/09 14:02

    Ελληνικός τουρισμός 2022 | Ποιες αγορές "έβαλαν πλάτη" για την άνοδο των εισπράξεων και των αφίξεων

  87. 21/09 12:19

    Αμερικανικός τουρισμός: Στους 8 κορυφαίους προορισμούς για το φθινόπωρο η Ελλάδα, αν και είναι η ακριβότερη επιλογή

  88. 21/09 12:09

    Τουρισμός | Οι Αμερικανοί λαχταρούν ξανά την κρουαζιέρα - τo 96,1% σχεδιάζει κρουαζιέρα μέσα στη διετία

  89. 21/09 12:05

    Ξενοδοχεία φιλικά προς την κάνναβη απευθύνονται σε ταξιδιώτες υψηλής ποιότητας

  90. 21/09 11:37

    Ακτοπλοΐα | Η Attica Group απορροφά την ΑΝΕΚ

  91. 21/09 11:10

    Φεστιβάλ | Μέρες Γαστρονομίας στο Ηράκλειο

  92. 21/09 11:05

    TAZ | Η καταπάτηση των ακτών στην Ελλάδα χωρίς συνέπειες

  93. 21/09 10:33

    ICAO | Στο 80% του 2019 η παγκόσμια επιβατική κίνηση το 8μηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2022

  94. 21/09 00:06

    Άδειες για 2 νέα ξενοδοχεία σε Πειραιά και Χανιά

  95. 21/09 00:05

    Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: 12 εκατ. τουρίστες το πρώτο εξάμηνο

  96. 21/09 00:05

    Μελέτη για την ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής το Αμβρακικού Κόλπου

  97. 20/09 23:17

    Εντυπωσιακό άγαλμα του Ηρακλή βρέθηκε σε ανασκαφική έρευνα στους Φιλίππους

  98. 20/09 22:43

    HAPCO & DES: Οι στόχοι στον Ελληνικό συνεδριακό τουρισμό - 1,7 δισ. ευρώ τα έσοδα το 2022

  99. 20/09 16:05

    Χανιά: Το αναπτυξιακό πλάνο της Ryanair για τον τουρισμό

  100. 20/09 16:01

    "Κανένα ξενοδοχείο δεν θα γλιτώσει από το αυξημένο ενεργειακό κόστος"