Δήμος Κέρκυρας: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2015
Eγκρίθηκε το ετήσιο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Κέρκυρας.
Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής έχει ως εξής:
Α. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Οι προτεινόμενες ενέργειες αφορούν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Κέρκυρας και την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, ως μέσο διαφοροποίησης από άλλους ανταγωνιστικούς
προορισμούς. Στόχος η δημιουργία μιας συνολικής εικόνας, η οποία θα προβάλλει τον πολυπολιτισμικό της χαρακτήρα, το σύνθετο τουριστικό προϊόν που πρεσβεύει και τις πολυπληθείς ομάδες-στόχους που απευθύνεται.
Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημανθεί ότι το brand αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο, τόσο της ανταγωνιστικότητας μιας περιοχής, όσο και της τουριστικής της οικονομίας, και χτίζεται σταδιακά μέσα από μία σειρά παραμέτρων και χαρακτηριστικών [ιστορικών, πολιτιστικών, οικονομικών, κοινωνικών]. Γι ‘αυτό και το πρόγραμμα που προτείνεται αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου concept, το οποίο υπάρχει φιλοδοξία να υλοποιηθεί προοδευτικά και με την ενεργό συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
Αφορά στην πρωτογενή έρευνα και καταγραφή των τουριστικών πόρων της Κέρκυρας, οι οποίοι δικτυώνονται θεματικά και αποτελούν αλληλοσυμπληρούμενα στοιχεία ενός συνεκτικού συνόλου.
-Aρχείο Τουριστικών Κειμένων. Η συγγραφή κειμένων και η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων απαιτεί βασικό προαπαιτούμενο και θα πρέπει να περιλαμβάνει το σύνολο των φυσικών και πολιτιστικών πόρων του προορισμού καθώς και τις σημαντικότερες τουριστικές δραστηριότητες
και διακριτές εμπειρίες με εξατομικευμένη προσέγγιση της τουριστικής προβολής [π.χ. δραστηριότητες στην φύση, πολιτιστικές και θρησκευτικές εξερευνήσεις, δραστηριότητες γαστρονομικού ενδιαφέροντος κ.ο.κ.]
-Αρχείο Οπτικοακουστικού υλικού. Συλλογή ψηφιακών φωτογραφιών και βίντεο (footage) σε θεματικές ενότητες και κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων για ευρεία χρήση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε Γραφεία ΕΟΤ Eξωτερικού, Πρεσβείες, Τουριστικούς Οργανισμούς,
Πολιτιστικά Σωματεία κ.α.]
-ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Η ζήτηση για τον ελληνικό τουρισμό προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από τεχνολογικά – διαδικτυακά ανεπτυγμένες χώρες και η επενδύση σε on–line στρατηγικές καθορίζει σε συντριπτικό ποσοστό τη διαχείριση της προσφοράς και προσέγγισης της ζήτησης. Η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου, η ευρεία χρήση εφαρμογών διαδικτύου στην κινητή τηλεφωνία και η αυξημένη διάδραση των ατόμων στο πλαίσιο της κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν βασικές συνιστώσες για τη διαμόρφωση της τελικής επιλογής του τουριστικού προορισμού.
Ο Δήμος της Κέρκυρας δε διαθέτει τον μηχανισμό για την πλήρη υποστήριξη μιας αμιγώς τουριστικής διαδραστικής πλατφόρμας αλλά στην κατεύθυνση αυτή προτίθεται να συνεργαστεί με τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό φορείς για την ανάπτυξη της, με την παροχή υλικού [π.χ. αρχεία κειμένων, φωτογραφιών, τουριστικοί χάρτες κ.λπ.]. Στο πλαίσιο αυτό, προτίθεται να συνεργαστεί με το Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου για μια πληθώρα εφαρμογών που μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήση τεχνολογιών αιχμής στον τομέα της τουριστικής προβολής. Στοιχείο απαραίτητο για την ευόδωση όλων αυτών των στόχων είναι η διεκδίκηση από κοινού με το Τμήμα Πληροφορικής χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων (π.χ., νέο ΕΣΠΑ, εθνικές χρηματοδοτήσεις, Διασυνοριακά Προγράμματα κ.ά.).
-Δημιουργία διαδικτυακής πύλης
Η δημιουργία πιλοτικής διαδικτυακής πύλης που με εύχρηστο τρόπο θα πραγματοποιείται η διαχείριση του ηλεκτρονικού περιεχομένου συνοπτικά περιλαμβάνει την:
α) Συλλογή και αρχειοθέτηση τουριστικού υλικού με στόχο την δημιουργία βάσης δεδομένων
β)Δομή της πύλης, έτσι ώστε να είναι αυτοματοποιημένη η εισαγωγή του περιεχομένου (συνεργαζόμενων φορέων που έχουν σχέση με τον πολιτισμό/τουρισμό) και η εξαγωγή του περιεχομένου σε άλλα ψηφιακά μέσα με στόχο τη διάχυση της πληροφόρησης και τη μεγιστοποίηση της προβολής
-Διασύνδεση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης [social media]
Η διασύνδεση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκτά συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο στον τομέα της προβολής του τουριστικού προορισμού και σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες συμβάλλει καθοριστικά στην άμεση επικοινωνία του βαθμού ικανοποίησης, των συναισθημάτων και εμπειριών των τουριστών, τόσο κατά το διάστημα των διακοπών όσο και μετά το πέρας τους.
Λόγω της διαδραστικότητας του μέσου και με την υποστήριξη ενεργειών social marketing, υπάρχει δυνατότητα προβολής των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας σε διευρυμένες ομάδες κοινού με χαμηλό κόστος προβολής.
-Αξιοποίηση των Εικονικών Κόσμων
Στο Τμήμα Πληροφορικής δημιουργείται ο Εικονικός Κόσμος των Ιονίων Νήσων που περιλαμβάνει σε ένα μεγάλο μέρος του την Κέρκυρα. Πρόκειται για μια τρισδιάστατη απεικόνιση που, όπως έχει γίνει διεθνώς
παραδεκτό για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, μπορεί να προσφέρει το ποιοτικό διάφορο στην τουριστική προβολή. Προτείνεται η αξιοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας, καθώς και της εφαρμογής που έχει αναπτυχθεί. Με βάση αυτό, μπορούν να υλοποιηθούν οι ακόλουθες ενδεικτικές δράσεις:
-Δημιουργία υλικού τουριστικής προβολής (π.χ., video)
α)Ανάδειξη περιεχομένου μέσω εικονικών αναπαραστάσεων
β)Δημιουργία χώρων προβολής εικονικού κόσμου [θόλοι-cave]
γ)Δημιουργία Εφαρμογών Εικονικής Περιήγησης
δ)Ανάπτυξη συστήματος εικονικής και επαυξημένης περιήγησης εντός πόλεως
-Ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα
Ολοκληρωμένη διαδικτυακή υπηρεσία συλλογής, οργάνωσης, επαύξησης και επαναδιανομής της τουριστικής πληροφορίας με σχετικές εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας. Ενδεικτικά:
α)Διαδραστική πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας [augmented reality] για την ενεργό ξενάγηση σε χώρους πολιτισμού ανοιχτού πεδίου
β)Δημιουργία ψηφιακών διαδραστικών χαρτών των δρόμων και των κτιρίων στην πόλη της Κέρκυρας και σε άλλα επιλεγμένα αξιοθέατα του νησιού
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
Η ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο αποτελούν το πλέον ισχυρό εργαλείο προβολής, όπως προκύπτει από τον συνεχώς
αυξανόμενο αριθμό χρηστών, τη συνεχή αναβάθμιση των πληροφοριακών συστημάτων και τη δυνατότητα διείσδυσης σε αγορές χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Επίσης, το υψηλό κόστος που απαιτείται για διαφημιστική προβολή μέσω των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας [π.χ. τηλεόραση] δεν ανταποκρίνεται στις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου. Βάσει των παραπάνω προκύπτει η ανάγκη επαναξιολόγησης του μίγματος μέσων και επένδυσης στα ψηφιακά μέσα δικτύωσης με στόχο την μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας της
επικοινωνίας. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη διαφήμιση μέσω διαδικτύου για την προσέγγιση της μαθητικής κοινότητας, ενώ ως συμπληρωματική ενέργεια προβολής προτείνουμε την αποστολή press kit που θα περιέχει θεματικό έντυπο, αφίσα και memory stick στα δεκαπενταμελή μαθητικά συμβούλια, με προτεραιότητα στην αγορά της Βορείου Ελλάδας.
Σε κάθε περίπτωση το πρόγραμμα με τις ενέργειες προβολής στα Μ.Μ.Ε. θα διαμορφωθεί ύστερα από προτάσεις που θα καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι [εκδότες, διαφημιστικές εταιρείες κ.λπ.] και θα αξιολογηθούν από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου μας, με βασικό κριτήριο το “ value for money”.
-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ
Οι καταχωρήσεις στον ελληνικό και ξένο Τύπο ή και σε θεματικά έντυπα έχουν υψηλό κόστος προβολής ενώ απευθύνονται σε περιορισμένο κοινό-στόχο. Ως εκ τούτου, προτείνεται η περιορισμένη χρήση των άμεσων διαφημιστικών καταχωρήσεων και η προβολή του προορισμού μέσω ειδικών αφιερωμάτων σε «inflight” κυρίως περιοδικά & σε τουριστικούς οδηγούς, ενώ για την κάλυψη του κόστους προβολής θα διερευνηθεί η δυνατότητα συνεργασίας με ανταποδοτικά οφέλη, όπως είναι η φιλοξενία δημοσιογράφων και συνεργατών εκ μέρους του Δήμου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
-Ανάρτηση διαφημιστικών banners σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό, όπως ιστοσελίδες παροχής τουριστικών υπηρεσιών, travel blogs & αεροπορικές εταιρίες
-Προβολή σε χώρους κοινωνικής δικτύωσης όπως facebook, twitter, flickr, myspace
-Διαδικτυακή καμπάνια στα social media και στους ιστότοπους νεανικών ραδιοφωνικών σταθμών με στόχο την προώθηση του μαθητικού τουρισμού.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Αφορά στη μελέτη, τον σχεδιασμό, την παραγωγή ή και προμήθεια ηλεκτρονικού και οπτικοακουστικού διαφημιστικού υλικού για την Κέρκυρα και τα Διαπόντια Νησιά. Το παραγόμενο υλικό αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για την ολοκληρωμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος σε εξειδικευμένο κοινό-στόχο: διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, ομάδες δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ & tour operators, γραφεία ΕΟΤ & πρεσβείες, διεθνή συνέδρια & αντιπροσωπείες που φιλοξενούνται στην Κέρκυρα καθώς και σε διαδικτυακούς τόπους τουριστικού ενδιαφέροντος.
- ΕΝΤΥΠΑ ΠΡΟΣ ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ
α)Γενικό έντυπο για την Κέρκυρα & τα Διαπόντια Νησιά. Περιγραφή Εντύπου: γενικά ιστορικά στοιχεία, γεωγραφική θέση, αξιοθέατα, παραλίες, δραστηριότητες, φύση, τοπικά προϊόντα – κερκυραϊκή κουζίνα, πολιτιστικές εκδηλώσεις. Γλώσσες: Eλληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Σέρβικα, Ρώσικα
β)Τουριστικός Χάρτης της Κέρκυρας & του Ιστορικού Κέντρου. Περιγραφή Εντύπου: παραδοσιακοί Οικισμοί, περιοχές Natura, παραλίες, θαλάσσιοι κόμβοι με αφετηρία την Κέρκυρα, υπόμνημα με χάρτη του ιστορικού κέντρου, χώροι πολιτισμού και μουσεία. Γλώσσες: Eλληνικά, Αγγλικά
γ)Θεματικό Έντυπο με τίτλο ‘’Πάσχα στην Κέρκυρα’’. Περιγραφή εντύπου: Ήθη και έθιμα, καταγραφή τελετών/λιτανειών/εκδηλώσεων, προσάρτηση χάρτη με λιτανείες στην πόλη της Κέρκυρας, αξιοθέατα, χώροι πολιτισμού και μουσεία. Γλώσσες: Ελληνικά
-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ
-Τουριστικός Χάρτης Ιστορικού Κέντρου για τα Περίπτερα Πληροφόρησης. Συνοπτικός χάρτης σε μέγεθος Α3, μονόχρωμος, με χαμηλό κόστος εκτύπωσης για διανομή στους χιλιάδες επισκέπτες της πόλης και με έμφαση στην εξυπηρέτηση της αγοράς κρουαζιέρας. Περιγραφή: αξιοθέατα, χώροι πολιτισμού, μουσεία, υπηρεσίες κοινής ωφελείας. Γλώσσα: Αγγλικά
-Θεματικά Έντυπα. Τα έντυπα που αναφέρονται παρακάτω αποτελούν ενδεικτικές θεματικές οι οποίες προκύπτουν στο πλαίσιο της δημιουργίας διακριτής ταυτότητας της Κέρκυρας ως τουριστικού προορισμού πολλαπλών επιλογών. Ο δημιουργικός σχεδιασμός και η συλλογή πληροφοριακού υλικού για τις θεματικές αυτές ενότητες θα συμβάλλει σημαντικά και στη δημιουργία επικοινωνιακή υποδομής με στόχο την προβολή σε διαδικτυακούς τόπους, χωρίς το κόστος εκτύπωσης
α) Έντυπο πολιτιστικού/θρησκευτικού τουρισμού. Περιγραφή εντύπου: αξιοθέατα, αρχαιολογικοί και ιστορικοί χώροι, φρούρια, χώροι πολιτισμού, μουσεία, μνημεία, μοναστήρια, μονές κι εκκλησίες.
Προτάσεις για διαδρομές περιήγησης. Θρησκευτικές διαδρομές. Προτεινόμενες γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ρώσικα, Σέρβικα
β) Έντυπο μαθητικού τουρισμού. Περιγραφή εντύπου: γενικά στοιχεία, γεωγραφική θέση, πρόσβαση, αξιοθέατα, παραλίες, διαμονή, δραστηριότητες, οδηγός αγοράς, προτάσεις διασκέδασης. Γλώσσα Ελληνικά.
γ) Έντυπο θαλάσσιου τουρισμού. Περιγραφ ή εντύπου: γενικά στοιχεία, γεωγραφική θέση, κλίμα.
Παραλίες Κέρκυρας & Διαπόντιων Νησιών. Λιμάνια, μαρίνες και τουριστικά αγκυροβόλια. Καταδυτικά κέντρα και κέντρα θαλάσσιων σπορ. Περιοχές Natura. Προσάρτηση Χάρτη με θαλάσσιες διαδρομές.
Προτεινόμενες γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά, Ρώσικα
δ) Έντυπο με εκδηλώσεις. Περιγραφή εντύπου: ήθη και έθιμα, γνωριμία με την μουσική παράδοση, τα πανηγύρια και την λαϊκή κουλτούρα. Καταγραφή πάγιων θρησκευτικών, αθλητικών, πολιτιστικών
εκδηλώσεων. Προτεινόμενες γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά
ε) Έντυπο περιηγητικού τουρισμού στο πλαίσιο του Άξονα 4: “Εφαρμογή LEADER” του Προγράμματος [Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2007-2013]. Στο σχεδιαζόμενο πληροφοριακό υλικό εντάσσεται και η έκδοση ενός περιηγητικού οδηγού με στόχο την ανάδειξη της κερκυραϊκής υπαίθρου και με χρηματοδότηση από το Leader. Ο περιηγητικός οδηγός θα αποτελεί το μέσο «καθοδήγησης» του επισκέπτη στο πλήθος των τουριστικών πόρων, θεματικών διαδρομών, εναλλακτικών δραστηριοτήτων που μπορεί να αναπτύξει κατά την παραμονή του στην Κέρκυρα και τα Διαπόντια Νησιά. Περιγραφή Εντύπου: Παραδοσιακά χωριά και οικισμοί, αρχιτεκτονική της υπαίθρου. Αξιοθέατα, θρησκευτικοί- αρχαιολογικοί χώροι. Χλωρίδα και πανίδα. Λαογραφία, ήθη και έθιμα. Αγροτική παραγωγή και τοπικά προϊόντα. Προτεινόμενες διαδρομές περιήγησης. Προσάρτηση θεματικών χαρτών. Γλώσσες: Eλληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά
στ) Αφίσες με θέματα που θα προβάλλουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Κέρκυρας. Παράλληλα, το εικαστικό θα έχει καλλιτεχνική αρτιότητα με στόχο την ενίσχυση της «εικόνας” του προορισμού στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού
ζ) Παραγωγή αναμνηστικών δώρων. Ψηφιακή εκτύπωση επιλεγμένων έργων τέχνης σε καμβά, τα οποία θα συνοδεύονται από φάκελο με πληροφοριακό υλικό
η) Παραγωγή διαφημιστικού dvd ή/και memory stick. Σύνθεση οπτικοακουστικού υλικού με τη χρήση εικόνων και κειμένων από το αρχείο, όπως αυτό προκύπτει από τις παραπάνω ενέργειες [π.χ. ενέργειες υποδομής, σχεδιασμός εντύπων]
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ /FAM TRIPS & PRESS TRIPS
Η ενέργεια αφορά στον σχεδιασμό και την οργάνωση ολοκληρωμένων προγραμμάτων φιλοξενίας. Τα ταξίδια εξοικείωσης ή Fam trips απευθύνoνται σε διαμορφωτές της κοινής γνώμης [trend setters], τουριστικούς διάμεσους και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου. Είναι ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ που υλοποιείται συνήθως σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, χρηματοδοτούμενο κυρίως από tour operators & αεροπορικές εταιρείες και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για την ανάπτυξη και πώληση του προορισμού. Ο Δήμος της Κέρκυρας, θέτει ως
προτεραιότητα τη συνεργασία με τους τουριστικούς φορείς, για τον σχεδιασμό και την προώθηση των σχετικών προγραμμάτων με κύρια στόχευση τις αγορές – δεξαμενές [Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία] οι οποίες έχουν πολλές πτήσεις εβδομαδιαίως, μεγάλη ροή και ήδη μεγάλη διείσδυση στην αγορά για άμεση υποστήριξη του δικτύου διανομής στις πωλήσεις. Στην κατεύθυνση αυτή, επίσης, ο Δήμος προτείνει την ανάπτυξη συνεργειών και την κεφαλοποίηση ενός εκτεταμένου δικτύου επαφών, με στόχο τη διοργάνωση δημοσιογραφικών αποστολών [press trips]. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο δημοσίων σχέσεων που απευθύνεται σε ταξιδιωτικούς συγγραφείς, φωτογράφους, τηλεοπτικά συνεργεία, bloggers και συμβάλλει τόσο στην ενίσχυση της εικόνας του προορισμού όσο και στην προώθησή του, σε εξειδικευμένο κοινό-στόχο.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ & ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έχει περιορίσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια το ετήσιο πρόγραμμα συμμετοχής του στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, λόγω της ανάπτυξης νέων μεθόδων προσέγγισης της τουριστικής ζήτησης και προβολής του προορισμού, με κορυφαίο εργαλείο το διαδικτυακό marketing. Με βάση το δεδομένο αυτό, ο Δήμος Κέρκυρας καλείται να βάλει προτεραιότητες στις ανάγκες και να επιλέξει τις βέλτιστες πρακτικές για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.
Στην κατεύθυνση αυτή, προτείνει επιλεκτική συμμετοχή στις τουριστικές εκθέσεις, μέσω της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, η οποία διαθέτει τους χρηματοδοτικούς πόρους για την ενοικίαση των περιπτέρων. Η συμμετοχή, επίσης, σε παράλληλες ή και θεματικές εκδηλώσεις που κατά καιρούς διεξάγονται με πρωτοβουλία του ΕΟΤ, αποτελούν σημαντικό εργαλείο προώθησης για την ενίσχυση της εικόνας μας αλλά προϋποθέτουν τη δημιουργία μιας δυναμικής επικοινωνιακής πλατφόρμας μεταξύ των συνεργαζόμενων φορέων.
H οργανωμένη εκπροσώπηση από τους τουριστικούς φορείς, σε άμεση συνεργασία με την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου, θα θέσει τις βάσεις για αναβαθμισμένη παρουσία, κοινό βηματισμό και στόχευση για περαιτέρω διεκδίκηση μεριδίου αγοράς.
Βασικό κριτήριο για την υλοποίηση συμπληρωματικών ενεργειών προβολής αποτελεί ο προσδιορισμός προτεραιοτήτων των αγορών – στόχων όπως αυτές θα προκύψουν μέσα από τις κατευθυντήριες γραμμές των εμπλεκόμενων στον τουρισμό φορέων.
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
19/04 07:14
Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης
19/04 07:10
Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα
19/04 07:09
19/04 07:07
Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης
19/04 07:04
18/04 16:45
18/04 15:55
Χρ. Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
18/04 15:13
Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας
18/04 15:09
Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς
18/04 15:03
Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»
18/04 14:22
Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς
18/04 13:53
Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024
18/04 13:05
18/04 12:33
Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026
18/04 12:19
SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024
18/04 12:17
Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα
18/04 12:03
Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους
18/04 11:57
18/04 11:45
Lufthansa | Ακύρωση των πτήσεων προς Τεχεράνη και Βηρυτό μέχρι τις 30 Απριλίου
18/04 11:29
Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ
18/04 11:22
18/04 11:18
Travel + Leisure: 3 Ελληνικά ξενοδοχεία στα 100 καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
18/04 11:17
18/04 11:06
Apollo Hills | Οικιστική ανάπτυξη 200 εκατ. ευρώ στη Βούλα από τις Henderson Park και Hines
18/04 10:30
18/04 10:25
Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
( 0 )