Vavoulas.com

Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας- Θράκης: στην καρδιά του αναπτυξιακού μοντέλου ο τουρισμός- όλο το σχέδιο

Περιφέρεια Αν.Μακεδονίας- Θράκης: στην καρδιά του αναπτυξιακού μοντέλου ο τουρισμός- όλο το σχέδιοΗ Παλιά Πόλη της Ξάνθης

Eγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης για το έτος 2015.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο πρόγραμμα, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ εντάσσει στην καρδιά του αναπτυξιακού μοντέλου της, τον Τουρισμό. Βασικοί στόχοι αυτής της προτεραιότητας είναι: 

-Η ΠΑΜ-Θ να αποτελέσει τουριστικό προορισμό αριστείας

-Να γίνει 12μηνος τουριστικός προορισμός

-Να ενισχυθεί η διασύνδεση τουρισμού και τοπικών προϊόντων

- Η δημιουργία ‘’προϊόντων-πακέτων’’ και κατά συνέπεια ανάπτυξης ειδικών μορφών τουρισμού και έμπνευσης απασχόλησης επαγγελματιών του είδους

- Η βελτίωση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων των επισκεπτών της από την Ελλάδα και από τις γειτονικές χώρες

-Η είσοδος σε νέες αγορές με ενδυνάμωση υφιστάμενων

- Η ανάπτυξη Περιφερειακής συνείδησης

Τα αριθμητικά δεδομένα για την Περιφέρειά δείχνουν συνοπτικά τα παρακάτω:

Με δεδομένη την αρκετά καλή οδική πρόσβαση στην Περιφέρεια, τόσο από την υπόλοιπη Ελλάδα όσο και από τις όμορες χώρες, το μεγαλύτερο μέρος του τουριστικού κύματος προέρχεται από την Ελλάδα και τις Βαλκανικές χώρες.

Εντούτοις το ποσοστό διερχόμενων επισκεπτών που παραμένει στην Περιφέρεια από χώρες όπως η Ρουμανία,, είναι λιγότερο από το 10% επί του συνόλου. Η έντονη εποχικότητα προσέλευσης αυτών των τουριστών δημιουργεί ζητήματα βιωσιμότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις αλλά και ανορθόδοξη κατανομή των εσόδων και κατά συνέπεια των επενδύσεων. Επίσης παρατηρείται έλλειψη επαγγελματιών που ασχολούνται με την δημιουργία και πώληση οργανωμένων εκδρομικών πακέτων και περιηγήσεων προς την περιοχή.. Σήμερα η οδική σύνδεση είναι το είδος πρόσβασης το οποίο μπορεί να προσφέρει άμεσα αποτελέσματα βελτίωσης της επισκεψιμότητας.

ΟΙ ΑΦΙΞΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ

Η αεροπορική πρόσβαση μέσω των δύο αεροδρομίων είναι μέχρι σήμερα περιορισμένης δυναμικής με ακόμη πιο έντονη εποχικότητα αλλά και συγκέντρωση προορισμών. Οι μισθωμένες και εποχικές πτήσεις, που εκτελούνται τους θερινούς κυρίως μήνες, φέρνουν στο αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος (Χρυσούπολη), περίπου 32.200 Γερμανούς, 15.800 Άγγλους, 5.900 Αυστριακούς, 5.300 Πολωνούς, 5.050 Τσέχους, 3.200 Σουηδούς, 2.000 Σλοβάκους, 1.600 Ολλανδούς και 1.350 Ρώσους. Οι αφίξεις από το εσωτερικό εκτιμώνται σε 37.000 περίπου. Στο αεροδρόμιο Δημόκριτος (Αλεξανδρούπολη), οι αφίξεις από το εξωτερικό, ήταν πολύ περιορισμένες με μόλις δύο πτήσεις από τη Γαλλία με λιγότερους από 500 επισκέπτες και ελάχιστες από Ρωσία με περιορισμένο αριθμό επισκεπτών. Επίσης δημιουργεί προβλήματα η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζουν οι εταιρείες που εκτελούν τακτικές πτήσεις από τα δύo αεροδρόμια. Τα κοστολόγια των πτήσεων προς την περιοχή μας είναι ιδιαίτερα ακριβά και συνεπώς με τη σημερινή μορφή τους ελάχιστα συνεισφέρουν.

Η κρουαζιέρα είναι παρούσα με αφίξεις στο λιμάνι της Καβάλας, με αριθμητικά δεδομένα όμως, όχι ικανοποιητικά.

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ότι η Περιφέρειας έχει χαμηλή επισκεψιμότητα, σε μία περίοδο που η υπόλοιπη Ελλάδα παρουσιάζει έντονη αύξηση και βελτίωση σ΄ αυτόν τον τομέα.

Δείχνουν όμως και το στόχο για το που και πως πρέπει να κινηθεί η Περιφέρεια.

Οι κάτοικοι της περιφέρειας είναι περίπου 660.000, οι περισσότεροι των οποίων αγνοούν το φυσικό πλούτο, την ιστορία και το πολιτιστικό απόθεμα της Περιφέρειάς μας και σε μεγάλο βαθμό δεν είναι στις προτεραιότητές τους ο ενδοπεριφερειακός τουρισμός.

Πρώτος στόχος είναι ο ενδοπεριφερειακός τουρισμός και η δημιουργία καταναλωτικής συνείδησης, με αγάπη για τον τόπο μας και τα προϊόντα του. Δεύτερος στόχος είναι η προβολή στην υπόλοιπη Ελλάδα με άξονες τα κέντρα Θεσσαλονίκης και Αθήνας, ώστε να μπει ξανά η Περιφέρεια στις επιλογές της.

Με βάση την καλή οδική πρόσβαση προς την περιοχή Βουλγάρων, Ρουμάνων, Σέρβων, Τούρκων, Ούγγρων, Τσέχων, Σλοβάκων και ίσως λίγο αργότερα Ουκρανών, υπάρχει ενδιαφέρον σε πρώτη φάση για προβολή στις όμορες Βαλκανικές Χώρες. Η προβολή της εγγύτητας του Αιγαίου, αλλά και των ειδικών μορφών τουρισμού και παροχών που

Προσφέρονται 12 μήνες το χρόνο σε συνδυασμό με τον πολιτισμό και τη γαστρονομία, είναι ο βασικός άξονας. Είναι επίσης στόχος να αυξηθεί ο σχολικός τουρισμός από αυτές τις χώρες προς την περιοχή. Με δεδομένο ότι αρκετά σχολεία της περιοχής της Περιφέρειας, στο πλαίσια των σχολικών τους εκδρομών, επισκέπτονται τις χώρες αυτές πρέπει να συμβεί και το αντίστροφο.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΖΑ 72 ΩΡΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ

Σύμφωνα με τη Περιφέρεια σημαντικότατα μέτρα που μπορούν να δώσουν άμεσα οφέλη, είναι η πρόταση του Περιφερειάρχη για χορήγηση βίζας 72ώρων στα Ελληνοτουρκικά σύνορα (κάτι που έχει γίνει για νησιά του Ν. Αιγαίου) και η άρση της απαγόρευσης διέλευσης τουριστικών λεωφορείων από την Ελληνο-βουλγαρική συνοριακή διάβαση της Νυμφαίας, η οποία εξυπηρετεί πέραν της Βουλγαρίας και τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, τη Σλοβακία και την Τσεχία.

Με τα μέτρα αυτά αγορές συνολικού πληθυσμού άνω των 100.000.000 κατοίκων, θα διευκολυνθούν να επιλέξουν τη Περιφέρεια ως τουριστικό προορισμό.

Όσον αφορά την αεροπορική σύνδεση, καταρχήν στόχος πρέπει να είναι η μείωση της τιμή των εισιτηρίων, η έλευση και άλλων αεροπορικών συνδέσεων και εταιρειών με πτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Χώρες - στόχοι με προοπτικές βελτίωσης φαίνεται να είναι η Γερμανία, η Αγγλία, οι Σκανδιναβικές χώρες, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Τσεχία, η Σλοβακία και η Ρωσία.

Τα λιμάνια έχουν σύνδεση με τη Θάσο και τη Σαμοθράκη και στην Καβάλα υπάρχουν αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.

ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΑΡΙΝΕΣ

Οι μαρίνες με εξοπλισμό και διαμόρφωση για τον ελλιμενισμό σκαφών αναψυχής είναι λίγες αλλά βρίσκονται υπό σχεδιασμό-κατασκευή ακόμη τρεις στην περιοχή της Καβάλας και μία στην Αλεξανδρούπολη. Είναι όμως απαραίτητο να ενισχυθεί η σύνδεση της Σαμοθράκης με Αλεξανδρούπολη, Λήμνο και Λαύριο και της Θάσου με την Καβάλα.

Ο μέσος επισκέπτης που έρχεται μαζικά στην Περιφέρειά, προς το παρόν ενδιαφέρεται για τον θερινό τουρισμό, ο οποίος θα υποστηριχθεί και θα βελτιωθεί ποιοτικά και ποσοτικά, πλην όμως είναι απόλυτα αναγκαίο να επανέλθουν στο επίκεντρο οι  ειδικές μορφές τουρισμού με 12μηνη δυνατότητα εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας όλα τα μοναδικά στοιχεία φύσης, πολιτισμού, τοπικής γαστρονομίας και οινοποίησης. Υπάρχει τεράστιο απόθεμα εν δυνάμει επισκεπτών που θέλουν και ψάχνουν αυτό το είδος τουρισμού και η Ανατολική Μακεδονία – Θράκη μπορεί να το προσφέρει κατά τον καλύτερο τρόπο και στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Για την επιτυχία της αύξησης της ελκυστικότητας-επισκεψιμότητας της περιοχής απαραίτητο είναι το πρόγραμμα Τουριστικής προβολής να είναι ευέλικτο, σύγχρονο, στοχευμένο ανά κατηγορία (π.χ πράκτορες, κρουαζιέρα, ατομικά ταξίδια κλπ), άμεσο και αποτελεσματικό.

Πρέπει να συνδέει την Περιφερειακή διοίκηση με τους Δήμους , τους φορείς, τους επαγγελματίες αλλά και τους συλλόγους που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στις ομάδες πληθυσμού που ενδιαφέρονται για τις ειδικές- εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Σήμερα το υλικό που έχει η Περιφέρεια στη διάθεση της είναι περιορισμένο, παλαιό, χωρίς συγκεκριμένη στόχευση. Χρειάζεται άμεσο εκσυγχρονισμό, ανακατεύθυνση στο ζητούμενο αποτέλεσμα και διανομή με παράλληλες δράσεις και διαπροσωπικές επαφές με τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις που κατευθύνουν την τουριστική κίνηση. Χρειάζεται καθορισμός συνθήματος ανά ειδική ομάδα και χώρα.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Με βάση τα παραπάνω η Περιφέρεια αποφάσισε:

-Συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού και ειδικών μορφών, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως συνεκθέτης του Ε.Ο.Τ. ή με αυτόνομη παρουσία. Διερεύνηση νέας σύμβασης συνεργασίας με ΔΕΘ-HELEXPO. Η λογική της παρουσίας στις εκθέσεις να στηρίζεταιστην προσέγγιση πελατών αλλά και στην ενδυνάμωση της παρουσίας και της προβολής με παράλληλες δράσεις πριν και μετά τη συμμετοχή στις εκθέσεις αυτές. Η πρόταση για συμμετοχή παρατίθεται παρακάτω. Η τελική επιλογή θα γίνει με γνώμονα, την έγκριση από τον ΕΟΤ, την ενεργή διάθεση και συμμετοχή των επιχειρηματιών του κλάδου και τις οικονομικές δυνατότητες της Περιφέρειας

- Στοχευμένες εκδηλώσεις σε πόλεις του εξωτερικού (Κωνσταντινούπολη, Σόφια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι και δευτερεύουσες στις ίδιες χώρες και επιλογή από Γερμανία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία) με διοργάνωση εκδηλώσεων προβολής, διαφημιστικής προβολής αλλά και συναντήσεων b2b.

-Φιλοξενία και δημόσιες σχέσεις διαμορφωτών κοινής γνώμης (δημοσιογράφων, tour operators, τουριστικών πρακτόρων, αεροπορικών εταιρειών κ.α.). Το κόστος θα καλυφθεί από πόρους ΕΣΠΑ και ίδιους πόρους της ΠΑΜ-Θ.

-Διοργάνωση σεμιναρίων με εξειδικευμένους επιμορφωτές, που θα απευθύνονται τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, για αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος και παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών συμβούλων και μελετών.

-Διοργάνωση και εκτέλεση δράσεων σε συνεργασία με Δήμους, φορείς, συλλόγους, για τη δημιουργία και εγκαθίδρυση των βάσεων για την ανάπτυξη συγκεκριμένων προϊόντων ειδικών μορφών τουρισμού. (Θρησκευτικός, Αρχαιολογικός, Ιστορικός-στρατιωτικός, φυσιολατρικός, γαστρονομικός κ.λ.π.).

-Παραγωγή τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού spot, dvd.

-Διαφημιστική καμπάνια σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), ραδιόφωνο, τηλεόραση και ίντερνετ) στο εσωτερικό και το εξωτερικό, σε inflight περιοδικά, συνδρομή στην παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων που θα προβάλουν την περιφέρεια.

-Διαφημιστική καμπάνια δια μέσω αθλητικών συλλόγων και εκδηλώσεων που λαμβάνουν μέρος σε τουλάχιστον Πανευρωπαϊκού επιπέδου διοργανώσεις ή οι εκδηλώσεις έχουν διεθνή χαρακτήρα με τη συμμετοχή εθνικών ομάδων τουλάχιστον 3 χωρών.

-Παραγωγή και εκτύπωση έντυπου υλικού χάρτες κλπ (αυτό δύναται να περιλαμβάνει την δημιουργία νέων εντύπων αλλά και επανεκτυπώσεις και επικαιροποιήσεις εντύπων χαρτών, αφισών κλπ)

-Δημιουργία και παραγωγή εξειδικευμένων εντύπων που θα απευθύνονται σε στοχευμένες ομάδες στόχους (π.χ. ποδηλασία, άτομα τρίτης ηλικίας προβολή υποδομών κλπ)

-Δημιουργία εντύπων και οπτικοακουστικού υλικού με στόχευση το σχολικό-εκπαιδευτικό τουρισμό για Ελλάδα αλλά και με μετάφραση για Βουλγαρία, Ρουμανία , Τουρκία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Μεγ. Βρετανία, Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ρωσία (Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Βουλγαρικά, Σέρβικα, Ρουμάνικα, Τούρκικα, Ρώσικα)

-Προμήθεια διαφημιστικών δώρων

-Παραγωγή σακουλών, folder, μπλοκ κλπ

-Προμήθεια πτυσσόμενων κατασκευών (τύπου banners, αράχνη κλπ) ως πρόσθετο εξοπλισμό σε ημερίδες παρουσιάσεις κπλ

-Βελτίωση και δημιουργία νέων δικτυακών τόπων, προγραμμάτων (applications) για smartphones με θεματολογία χωρική και θεματική.

Ο προσδιορισμός του κόστους και η κατανομή πηγής χρηματοδότησης (εθνικοί ή ευρωπαϊκοί πόροι ή ίδιοι πόροι) της κάθε ενέργειας, θα γίνει άμεσα, εφόσον πρώτα εγκριθούν αρμοδίως οι δράσεις από τα όργανα της Περιφέρειας και λάβουν τις κατά νόμο εγκρίσεις από τα αρμόδια Υπουργεία και φορείς.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/04 08:35

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025

  2. 21/04 07:52

    Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ

  3. 21/04 07:35

    Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό

  4. 21/04 07:28

    Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη

  5. 20/04 07:46

    Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»

  6. 20/04 07:24

    Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"

  7. 20/04 07:10

    Το μοντέλο της Καρπάθου δεν ευννοεί το all inclusive | Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και ο πρόεδρος των ξενοδόχων στο T.N.

  8. 20/04 07:05

    Βενετία: Ο φόρος δεν αποθαρρύνει τον υπερτουρισμό...

  9. 20/04 07:00

    Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν

  10. 20/04 06:46

    Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη

  11. 19/04 21:21

    AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα

  12. 19/04 11:38

    Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα

  13. 19/04 07:04

    Ο Δήμαρχος Πρέβεζας στο T.Ν. | Υποδεχόμαστε την τουριστική σεζόν με αισιοδοξία και πασχαλινή ατμόσφαιρα

  14. 19/04 07:00

    Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025

  15. 19/04 07:00

    Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου

  16. 19/04 07:00

    Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν

  17. 19/04 00:05

    Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία

  18. 18/04 18:12

    Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου

  19. 18/04 14:46

    Γερμανία: Ανοίγει ο δρόμος για απελάσεις στην Ελλάδα

  20. 18/04 14:28

    Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα

  21. 18/04 11:57

    Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα

  22. 18/04 10:40

    Το Πάσχα στην Κάλυμνο και στους ναυτότοπους της Ελλάδας

  23. 18/04 08:42

    Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες

  24. 18/04 08:41

    Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται

  25. 18/04 07:56

    Αβδού: Ένα μικρό χωριό στο Ηράκλειο με μεγάλη ιστορία

  26. 18/04 07:47

    Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης

  27. 18/04 07:15

    Η Σοφία Φλέγκα (Ε.Ξ. Καρπενησίου) στο T.N. | Γολγοθάς δίχως Ανάσταση για τους χειμερινούς προορισμούς

  28. 18/04 07:00

    Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες

  29. 18/04 06:51

    Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη

  30. 18/04 06:46

    Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός

  31. 18/04 06:29

    Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω

  32. 17/04 17:21

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού

  33. 17/04 12:51

    Ανάμεσα στην ομορφιά και την ασυδοσία – μια ανατομία της τουριστικής πραγματικότητας στο Βόρειο Αιγαίο

  34. 17/04 12:10

    Τουρκία | Στόχος τα 3 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας ετησίως

  35. 17/04 11:49

    Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow

  36. 17/04 10:54

    Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025

  37. 17/04 10:43

    Οι δασμοί Τραμπ προκαλούν ανησυχία στη διεθνή αγορά επαγγελματικών ταξιδιών

  38. 17/04 10:36

    Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026

  39. 17/04 10:04

    Σημαντική αύξηση άνω του 18% στις απευθείας κρατήσεις στα Ελληνικά ξενοδοχεία για το Πάσχα

  40. 17/04 09:54

    Πασχαλινές Παραδόσεις των Κυκλάδων: Ένα Μωσαϊκό Πίστης και Πολιτισμού

  41. 17/04 08:23

    Βραχυχρόνια μίσθωση: 1,15 εκατ. διαθέσιμες διανυκτερεύσεις το Μάρτιο στην Ελλάδα

  42. 17/04 08:21

    Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι: Ανακαλύπτοντας τους  θησαυρούς της Ηπειρώτικης κουζίνας

  43. 17/04 07:32

    Mirum Hellas: Δωρεά μελετών για τη μαρίνα Αγίου Νικολάου

  44. 17/04 07:05

    Έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες της η Ιθάκη για το Πάσχα και τη θερινή περίοδο

  45. 17/04 07:05

    Η Handwritten Collection της Accor επεκτείνεται στην Ευρώπη – Η πρώτη ελληνική συμμετοχή

  46. 17/04 06:42

    Μύκονος: Χαμόγελα για το Πάσχα, αισιοδοξία για ρεκόρ αφίξεων το 2025 | Η Μαρία Κουσαθανά στο T.N.

  47. 17/04 06:10

    CBRE Hotels | Γιατί η αξία των ξενοδοχείων στην Ελλάδα θα συνεχίσει να ανεβαίνει

  48. 16/04 20:23

    Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης

  49. 16/04 20:11

    Χερσόνησος: 33.000 τουριστικές κλίνες στο σύστημα «Πληρώνω Όσο Πετάω»

  50. 16/04 16:02

    ΟΛΠ | Σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

  51. 16/04 15:57

    Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ρέθυμνο | Συνεργασία υπ. Τουρισμού και Δήμου

  52. 16/04 14:45

    Για πρώτη φορά στη χώρα Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός

  53. 16/04 14:04

    Wizz Air: Εκστρατεία ιατρικής ενημέρωσης ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα

  54. 16/04 13:14

    Μαγιόρκα: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάλμα κατά την τουριστική περίοδο

  55. 16/04 12:41

    Expedia | O αθλητικός τουρισμός αντιπροσωπεύει το 10% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης

  56. 16/04 11:32

    «Ώρα για ένα Παγκόσμιο Ταμείο Ανθεκτικότητας στον Τουρισμό»

  57. 16/04 11:17

    Αμερικανικός Τουρισμός | + 38% το κόστος ταξιδιού στην Ευρώπη το 2025 - Στροφή σε πιο προσιτούς προορισμούς

  58. 16/04 11:02

    Προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στην Πολωνία - ξεκινούν απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη

  59. 16/04 10:54

    Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης εν όψει της μεγάλης εξόδου των εκδρομέων για το Πάσχα

  60. 16/04 10:45

    Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία στη Χίο ενόψει του Πάσχα

  61. 16/04 10:41

    Το χανιώτικο λάδι ως μοχλός ανάπτυξης στην τουριστική οικονομία της Κρήτης

  62. 16/04 07:59

    Η Archirodon σε κοινοπρακτικό σχήμα για μεγάλη επένδυση σε νέο λιμάνι στην Αλβανία

  63. 16/04 07:53

    Το πρώην Δημαρχείο Γόρτυνας μετατρέπεται σε Κέντρο Τουριστικής και Πολιτιστικής Ενημέρωσης

  64. 16/04 07:49

    CHC Group: Η ελληνική αλυσίδα που φέρνει τη Hilton στην Ελούντα και την Κάρπαθο

  65. 16/04 07:43

    Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας

  66. 16/04 07:35

    Koziakas Mountain Race 2025: Η πρόκληση του βουνού στον Κόζιακα

  67. 16/04 07:12

    Τουρισμός: Περιζήτητα τα πακέτα της TUI για Ελλάδα στην Αυστρία – Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί

  68. 16/04 07:05

    Ξεκινά η μεγάλη αποκατάσταση των Ενετικών Νεωρίων Χανίων

  69. 16/04 07:00

    Η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για τον ελληνικό τουρισμό

  70. 16/04 06:10

    Υπουργείο Τουρισμού | Λευκή Βίβλος για τον τουριστικό μετασχηματισμό- διαγωνισμός 766.000 ευρώ

  71. 16/04 06:05

    Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα

  72. 15/04 23:15

    Κυβερνητικές δεσμεύσεις για την άμεση λειτουργία του Μετρό στην Καλαμαριά

  73. 15/04 16:15

    Πάσχα στη Σύρο, Πάρο, Κίμωλο και Αλόννησο | Τι λένει στο ΤΝ φορείς των νησιών

  74. 15/04 15:51

    Παράδοση στα ψηλά βουνά: Ο στολισμός του Επιταφίου στο Οροπέδιο Λιμνάκαρου της Κρήτης

  75. 15/04 15:43

    Σταθερό το επενδυτικό ενδιαφέρον στον τουρισμό διεθνώς το α' τρίμηνο

  76. 15/04 15:19

    Επιβατική κίνηση α' τριμήνου | +9,1% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ, +6,5% σε όλα

  77. 15/04 14:48

    Πώς θα είναι ο κόσμος μας το 2035; - Διαβάστε τι απάντησαν οι μετέχοντες στο Φόρουμ των Δελφών

  78. 15/04 14:12

    Μ.Βρετανία | Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ σε road show του Kuoni

  79. 15/04 13:58

    Η Norwegian Cruise Line βάφτισε το νέο της πλοίο- νέα αξιοθέατα στο ιδιωτικό νησί

  80. 15/04 13:45

    Θήρα: Καθαρίστρια σκοτώθηκε από πτώση αιωρούμενου κρεβατιού - Δήλωση Αντώνη Παγώνη

  81. 15/04 12:03

    Δήμος Αθηναίων: task force για την ανάδειξη και προστασία του ιστορικού κέντρου

  82. 15/04 11:49

    Τουρκικός τουρισμός 2025 | Στόχος τα 65 εκατ. τουρίστες με 64 δισ. δολ. έσοδα

  83. 15/04 11:33

    Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στη ΣΕΤΚΕ – Πρόεδρος ο Παναγιώτης Τοκούζης

  84. 15/04 11:21

    Η Airbus αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία First Class στο A350-1000

  85. 15/04 10:57

    Deloitte: Νέα πρότυπα ηγεσίας - Οι παγκόσμιες τάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό το 2025

  86. 15/04 10:52

    Νέες προοπτικές για τον τουρισμό στην Αττάλεια: Ο διεθνής αερολιμένας διπλασιάζει τη χωρητικότητά του

  87. 15/04 10:35

    Δήμος Σφακίων: Ασφαλέστερη και προσβάσιμη ξανά η διαδρομή Λύκος - Μάρμαρα

  88. 15/04 10:31

    Δυναμική παρουσία των Οινοποιών της Κρήτης στην έκθεση PROWEIN

  89. 15/04 08:43

    Γερμανικός Τύπος | «Προειδοποιήσεις» για τους τουρίστες στην Ελλάδα

  90. 15/04 07:55

    Πάρος | Η Μάνια Αμπατζή στο ΤΝ: Αισιοδοξιά για τη νέα σεζόν - Στοίχημα η επιμήκυνση της περιόδου

  91. 15/04 07:36

    Χερσόνησος: Στο μικροσκόπιο η παραγωγή αποβλήτων από ξενοδοχεία και νοικοκυριά - παρουσιάζεται μελέτη

  92. 15/04 07:27

    Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός 1,75 εκατ. ευρώ για παροχή υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχείο

  93. 15/04 07:07

    Με θετικό πρόσημο ξεκίνησαν οι τουριστικές αφίξεις της νέας χρονιάς στη Βόρεια Μακεδονία

  94. 15/04 06:30

    Ανοπαία Ατραπός: Αγώνας ορεινού τρεξίματος με ιστορική διαδρομή και αθλητικό ήθος

  95. 15/04 06:20

    Διαγωνισμός για την αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στα Νέα Μουδανιά

  96. 15/04 06:14

    Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Βέροιας, Νάουσας και Ζηρού

  97. 15/04 06:11

    Ακρόπολη | Οι ζώνες επισκεψιμότητας έγιναν... ουρές ταλαιπωρίας – Χάος πριν από την τουριστική έξαρση

  98. 14/04 20:43

    YOTEL: Οι Βρετανοί επιλέγουν τις πόλεις για το Πάσχα

  99. 14/04 20:29

    Κεντρική Κέρκυρα: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων

  100. 14/04 20:25

    Σεμινάρια για την ποιότητα του Κρητικού ελαιολάδου στο ΜΑΙΧ