Vavoulas.com

Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025

Πώς 5 Ελληνικοί δήμοι χαράζουν νέα στρατηγική στον τουρισμό για το 2025H Αστυπάλαια

Την ώρα που ο παγκόσμιος τουρισμός επαναπροσδιορίζεται μέσα από την αναζήτηση αυθεντικών εμπειριών, την επίδραση της τεχνολογίας και τη βιωσιμότητα, πέντε ελληνικοί δήμοι που εκπροσωπούν εμβληματικούς προορισμούς για τον Ελληνικό τουρισμό, επενδύουν στρατηγικά στο δικό τους αφήγημα, με σκοπό να προσελκύσουν αυξανόμενο ταξιδιωτικό κοινό με ποιοτικούς όρους.

Από τη Χαλκιδική μέχρι την Αστυπάλαια, και από την Καλαμάτα μέχρι την Ελαφόνησο και την Χερσόνησο, ο χάρτης του ελληνικού τουρισμού για το 2025 γεμίζει με νέες θεματικές διαδρομές, ψηφιακές καινοτομίες και στοχευμένα ανοίγματα σε διεθνείς αγορές.

Το κοινό τους στοίχημα; Να αναδειχθούν ως κάτι πολύ περισσότερο από απλοί τουριστικοί προορισμοί και να ξανασυστηθούν στο Ελληνικό και διεθνές ταξιδιωτικό κοινό ως περιοχές που αναγνωρίζουν τις δυνατότητές τους και επιλέγουν να τις προωθούν προς όφελος των επισκεπτών αλλά και των κατοίκων τους με βιώσιμους όρους.

  • Το Tornos News, στο πλαίσιο της εκτενούς έρευνας που πραγματοποιεί σε δήμους από όλη τη χώρα και τη στρατηγική προβολής τους για το 2025, αναδεικνύει τους τρόπους με τους οποίους οι προορισμοί αυτοί επιδιώκουν να κερδίσουν το στοίχημα αυτό...

Δήμος Αριστοτέλη: Θεματικές μορφές και φιλοσοφία στο επίκεντρο της στρατηγικής του 2025

Σε 111.000 ευρώ ανέρχεται ο προϋπολογισμός του προγράμματος τουριστικής προβολής του δήμου Αριστοτέλη για το 2025. Το εφετινό πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια του προγράμματος του 2022, εντάσσει στις δραστηριότητές του και τις διεθνείς σχέσεις και διασυνδέει τον τουρισμό με τον πολιτισμό. Ναυαρχίδα όλου του σχεδίου είναι ο θεματικός τουρισμός και τα φρέσκα τουριστικά αφηγήματα.

Κύριος άξονας είναι η δημιουργία και προβολή θεματικών αφηγημάτων που «παντρεύουν» την ιστορία, τη φιλοσοφία και την παράδοση με το φυσικό περιβάλλον και τις σύγχρονες εμπειρίες. Μεταξύ των κορυφαίων projects ξεχωρίζουν τα THE MADEMOCHORIA PROJECT, Mount Athos – Catalonia, Η Αθωνική KOUZINA - The Wine Project, The Xerxes Project, TA ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΑ – Το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, Aristotle – Confucius Project και Zorba the Greek Project.

Η καινοτομία ενισχύεται και με την ψηφιακή προβολή, όπως η χρήση QR codes, διανομή newsletters σε πάνω από 2.600 τουριστικά γραφεία παγκοσμίως, και η ανανέωση του portal visit-aristotle.gr.

Το 2025 δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση επαγγελματιών του τουρισμού με σεμινάριο στις τοπικές ξενοδοχειακές μονάδες και στις μονάδες εστίασης με θέμα «Η ΟΙΝΟΛΑΣΠΗ» για την ανάδειξη τοπικών προϊόντων. Περιλαμβάνεται επίσης η δημιουργία τοπικής οινικής ταυτότητας με θέμα το Λημνιό.

Στο στόχαστρο μπαίνει και το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών για τον προορισμό, όπως η Ινδία, οι ΗΠΑ, η Γεωργία και το Ιράν, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται το άνοιγμα στην Πορτογαλία και σε δορυφορικές της Ρωσίας τουριστικές αγορές καθώς και η ενίσχυση των προσπαθειών για καθιέρωση του προορισμού στα δυτικά Βαλκάνια.

Επιπλέον, με το Xerxes Project επιχειρείται το άνοιγμα της περσικής τουριστικής αγοράς ενώ με την αναβίωση των ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΩΝ στο στόχαστρο μπαίνουν οι αγορές της Ασίας μέσα από «το πέρασμα του Μεγαλέξανδρου».

Σε επίπεδο έργων τουριστικής υποδομής σχεδιάζονται η δημιουργία μαρίνας στην Αμμουλιανή, σημείο ιστορικής αναφοράς για τον Αλέξη Ζορμπά στο Παλαιοχώρι, ολοκλήρωση μελετών για τη δημιουργία πεζογέφυρας από το Άλσος Αριστοτέλη προς τα Σιδηροκαύσια, δημιουργία Μουσείου Μελιού στην Αρναία Βίλα Μποδοσάκη, ανανέωση bike friendly πιστοποίησης, ολοκλήρωση της περιπατητικής διαδρομής «των γεφυριών» στη Μεγάλη Παναγία, ετήσια συντήρηση του περιπατητικού | ποδηλατικού δικτύου, σύνταξη οριστικής μελέτης για τη δημιουργία περιβαλλοντικού πάρκου στη διώρυγα του Ξέρξη, δημιουργία θεματικού καταδυτικού κέντρου στο Στρατώνι, στελέχωση μουσειακών χώρων, δημιουργία σημείου Μικρασιατικής Μνήμης στα Νέα Ρόδα, δημιουργία Πολυχώρου Πολιτισμού στο κτίριο Αρσανάς στην Αμμουλιανή, δημιουργία Πολυχώρου Πολιτισμού στην Καλογερική Λέσχη της Αμμουλιανής και βελτίωση υποδομών πρόσβασης στους καταρράκτες της Βαρβάρας.

Το κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός του Δήμου, τα Αριστοτέλεια, αναδεικνύεται σε διεθνή κόμβο φιλοσοφίας, εκπαίδευσης και πολιτισμού με:

  • Συμπόσια, συνέδρια και εκδηλώσεις όπως το "Following Aristotle"
  • Διεθνείς συμμετοχές από Κίνα, Σικελία, Ρουμανία, Σλοβενία και Σαουδική Αραβία
  • Θεματικά αφιερώματα στη γαστρονομία του Αζερμπαϊτζάν και της Κίνας
  • Ενίσχυση του σχολικού τουρισμού με προγράμματα όπως οι "Μικροί Αριστοτελικοί Περιπατητές"
  • Συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια

Ο Δήμος Αριστοτέλη έχει προγραμματίσει τη συμμετοχή σε κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις (WTM Λονδίνου, ITB Βερολίνου, Philoxenia Θεσσαλονίκης, MATKA Ελσίνκι), ενώ παράλληλα, συνεχίζονται οι προωθητικές εκδηλώσεις σε Νέα Υόρκη, Αγία Πετρούπολη, Αλμάτυ, Μάλτα και Σικελία.

Αστυπάλαια: Βιωσιμότητα, activities, ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών

Τις 60.000 ευρώ αγγίζει ο προϋπολογισμός του προγράμματος προβολής της Αστυπάλαιας για το 2025.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό (BIT, ITB, Globalnie Katowice, IFTM Top Resa, WTM και ΔΕΘ), συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων Τουρισμού, ταξίδια δημοσιογράφων, bloggers και επαγγελματιών, ενέργειες δημοσίων σχέσεων (παρουσίαση προορισμού, συμμετοχή σε workshop/ trade show ή γεύματα εργασίας), διαφημιστική προβολή (Διαδίκτυο, ηλεκτρονικά, έντυπα ΜΜΕ, υπαίθρια – εξωτερική προβολή), δημιουργία και εκτύπωση έντυπου υλικού και βίντεο.

Περιλαμβάνει ακόμα επικοινωνιακό μήνυμα που συνίσταται στην ανάδειξη του πλεονεκτήματος του προορισμού που «παντρεύει» την παράδοση με την αυθεντικότητα, το μέλλον και την καινοτομία.

Η προσπάθεια προβολής αφορά στη γνωστοποίηση ποιοτικών διαστάσεων και θεματικών εμπειριών της Αστυπάλαιας όπως βιωσιμότητα, activities, ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών, τοπικά προϊόντα, κουλτούρα, τοπική κουζίνα και αρχαία μνημεία. Στόχος είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας και η διεύρυνση του αφηγήματος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. 

Αγορές ενδιαφέροντος είναι οι Ελλάδα, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Αυστρία, ενώ νέες ευκαιρίες αναδύονται και λαμβάνονται υπόψη σε «δεξαμενές» όπως η Πολωνία, η Αμερική και η Σκανδιναβία.

Ομάδες-στόχοι που προσεγγίζονται από τον Δήμο και την Επιτροπή Τουρισμού αφορούν τους υποστηρικτές του αειφόρου και βιώσιμου τουρισμού, τους φίλους των δραστηριοτήτων, τους λάτρεις της γαστρονομίας και τους επιλεκτικούς παραθεριστές που επιζητούν τη χαλάρωση με την ποιοτική διασκέδαση. 

Δημογραφικά η Αστυπάλαια αποτελεί αγαπημένο προορισμό για οικογένειες, ζευγάρια, μοναχικούς περιηγητές και παρέες κάθε ηλικιακής ομάδας.

Καλαμάτα: Η «πράσινη» πρωτοπόρος που επενδύει στη διεύρυνση της σεζόν

Με στόχο τη θεμελίωση της Καλαμάτας ως έναν από τους κορυφαίους, βιώσιμους τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε το ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2025. Το πρόγραμμα, συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ, βασίζεται σε επτά στρατηγικούς άξονες και συνδυάζει ψηφιακή και φυσική προβολή, ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, αλλά και δράσεις εξωστρέφειας και συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα. 

Ο Δήμος Καλαμάτας ευθυγραμμίζεται με την εθνική στρατηγική του ΕΟΤ και τις ευρωπαϊκές πολιτικές, ενισχύοντας τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα των 100 Κλιματικά Ουδέτερων Πόλεων έως το 2030. Η προβολή της πόλης στοχεύει όχι μόνο στην αύξηση των επισκεπτών αλλά και στην ενίσχυση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, μέσα από δράσεις βιωσιμότητας, ψηφιακής καινοτομίας και κυκλικής οικονομίας.

Οι σχεδιαζόμενες δράσεις τουριστικής προβολής στοχεύουν στην ανάδειξη των εμπειριών και των προϊόντων που προσφέρει καθ' όλη την διάρκεια του χρόνου η Καλαμάτα και την σύνδεση των δομών της πόλης, όπως ο Διεθνής αερολιμένας, τα Μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, οι δομές πολιτισμού (Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Φεστιβάλ Χορωδιών), το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, λοιπές πολιτιστικές δράσεις, οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και οι πρωτοβουλίες τους, με ένα τρόπο ενιαίο και συνεκτικό.

Η ενίσχυση της διεθνούς αναγνωρισιμότητας της Καλαμάτας αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους του προγράμματος. Ο Δήμος σχεδιάζει τη συμμετοχή σε κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις ενώ επενδύει σε συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες. Παράλληλα, υλοποιείται μια σύγχρονη ψηφιακή στρατηγική με τη δημιουργία των ιστοσελίδων visit.kalamata.gr και events.kalamata.gr, καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα και εφαρμογές για κινητά που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες στον επισκέπτη.

Κεντρική φιλοσοφία του σχεδιασμού είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου με στοχευμένες ενέργειες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, δίνοντας έμφαση στις city break εμπειρίες, τον πολιτιστικό τουρισμό και τη φύση. Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για την ανάδειξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως ο περιπατητικός, ο ποδηλατικός, η αναρρίχηση στον Ταΰγετο και ο τουρισμός γαστρονομίας.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις όπως η ανάδειξη του «μητρικού δέντρου» της ποικιλίας Ελιάς Καλαμών, ένα δέντρο 1.500 ετών που βρίσκεται στο χώρο του ΕΛΓΟ Δήμητρα. Δημιουργούνται επίσης νέα σημεία ενδιαφέροντος για φωτογράφιση (instagram spots), καθώς και infopoints σε κομβικά σημεία, όπως το αεροδρόμιο, η παραλία και το Δημαρχείο, τα οποία θα προβάλλουν την πολιτιστική και φυσική κληρονομιά της πόλης.

Η εξωστρέφεια ενισχύεται με δράσεις όπως διοργάνωση fam trips και press trips, ενώ η Καλαμάτα προβάλλεται ως έξυπνη, βιώσιμη και φιλόξενη πόλη. Η πολιτιστική διπλωματία υποστηρίζεται με πρωτοβουλίες όπως η ανάδειξη του Καλαματιανού Μαντηλιού, μέσω δημιουργικών εκδηλώσεων, φεστιβάλ και διαδραστικών δράσεων.

Ελαφόνησος: Μεγιστοποίηση της προβολής και επιμήκυνση σεζόν με σύμμαχο τη φύση και την ιστορία

Σε 80.000 ευρώ ανέρχεται ο προϋπολογισμός τουριστικής προβολής του δήμου Ελαφονήσου για το 2025.

Ο δήμος, ο οποίος περιλαμβάνει το αρχαιότερο ενάλιο μουσείο βυθισμένης Πολιτείας του Παυλοπετρίου, τον υγρότοπο της Λίμνης Στρογγύλη και τις παγκοσμίου πλέον φήμης παραλίες (Σίμου – Πούντας - Νησιά της Παναγίας), στοχεύει να αξιοποιήσει την πολιτιστική και πολιτισμική του κληρονομιά στοχεύοντας την μεγιστοποίηση της προβολής και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Οι βασικοί άξονες υλοποίησης των στόχων του προγράμματος είναι

  • η αξιοποίηση διαδικτυακών τεχνολογιών, με την κατασκευή σύγχρονης ιστοσελίδας, τη δημιουργία forum ανταλλαγής τουριστικών ιδεών και προτάσεων ως τμήμα του Elafonisos.gr, την επέκταση προβολής σε social media και την περαιτέρω αξιοποίηση ηλεκτρονικών καναλιών επικοινωνίας όπως οι πλατφόρμες της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του ΕΟΤ.
  • οι δημόσιες σχέσεις/ συνερεγασίες με συμμετοχή σε διαδικτυακές και δια ζώσης τουριστικές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, συνεργασία με όμορους Δήμους, την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με Αναπτυξιακούς Οργανισμούς και έτερους Νησιωτικούς Δήμους, φιλοξενία τουριστικών φορέων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πιστοποίηση περιπατικών διαδρομών και προσέλκυση κινηματογραφικών και διαφημιστικών παραγόντων, και τουριστικών πρακτόρων.
  • το προωθητικό υλικό, με τη δημιουργία νέου προωθητικού βίντεο και υλικού αεροφωτογραφιών, επικοινωνία με ΜΜΕ και τοποθέτηση δύο ενημερωτικών ηλεκτρονικών πινακίδων.
  • η διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων, φεστιβάλ και ημερίδων, όπως η συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς πολιτιστικών, θεματικών μουσικών και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων, που προάγουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής, με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου.

Χερσόνησος: Ο πρώτος προορισμός της Κρήτης «ποντάρει» στη στρατηγική ανάπτυξη

Ο πρώτος τουριστικός προορισμός της Κρήτης και ένας από τους διασημότερους στην Ελλάδα, η Χερσόνησος, ακολουθεί για το 2025 πρόγραμμα τουριστικής προβολής συνολικού προϋπολογισμού 356.000 ευρώ.

Στους στρατηγικούς και επικοινωνιακούς στόχους κυριαρχούν η δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), η υλοποίηση πρωτογενούς έρευνας πεδίου για την αποτύπωση του προφίλ των επισκεπτών της περιοχής και των λόγων / κριτηρίων επιλογής του προορισμού από τους επισκέπτες, η καθιέρωση του Δήμου ως προσβάσιμος προορισμός για την ενίσχυση των ροών τουρισμού τρίτης ηλικίας στη περιοχή και η ενίσχυση των θεματικών μορφών τουρισμού.

Η συνολική δαπάνη του προγράμματος κατανέμεται, κατά κύριο λόγο, στις ακόλουθες δράσεις...

  • Ανάλυση και Στρατηγική Ανάπτυξη Προορισμού | Η δράση περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων διαβούλευση με επωφελούμενους (stake holders) του Τουριστικού Τομέα, ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης και εποχικότητας, αξιολόγηση τουριστικής πρότασης προορισμού Χερσονήσου, καταγραφή και ιεράρχηση αποθέματος, διερεύνηση νέων θεματικών τομέων και ειδικών / εναλλακτικών μορφών τουρισμού. εντοπισμό αγορών – στόχου, ακροατηρίων και προφίλ / τύπου επισκεπτών, στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής ανάπτυξης, SWOT ανάλυση και αξιοποίηση διεθνών τάσεων.
  • Μελέτες σύστασης Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού (ΟΔΠ) και ενέργειες σύστασής του | Μελέτες σύστασης του ΟΔΠ σύμφωνα με τον Ν. 4875/2021 – ΦΕΚ Α’ 250/23-12-2021 “Πρότυποι Τουριστικοί Προορισμοί Ολοκληρωμένης Διαχείρισης, Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού, Ιαματικές Πηγές Ελλάδας και άλλες ρυθμίσεις για την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης” και ενέργειες σύστασης.
  • Δημιουργία ταυτότητας προορισμού και Πλάνο Μάρκετινγκ Προορισμού
  • Δημιουργία – παραγωγή - προμήθεια – οπτικοακουστικού υλικού πάσης φύσεως και κατασκευών και μέσων για την τουριστική προβολή και διαφήμιση του Δήμου.
  • Μεταφράσεις, επεξεργασία και επιμέλεια κειμένων για την τουριστική προβολή του Δήμου
  • Δημιουργία και συντήρηση εφαρμογών πάσης φύσεως που σχετίζονται με τον τουρισμό (τουριστικό ιστότοπο, εφαρμογές για κινητά και tablets κλπ.)
  • Προμήθεια – δημιουργία ενημερωτικών / πληροφοριακών φυλλαδίων, αφισών, banners, καρτών κ.λπ.
  • Δημιουργία μακετών, δημιουργικών, γραφιστικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των επικοινωνιακών στόχων της Αντιδημαρχίας Τουρισμού
  • Αύξηση σημείων τουριστικής πληροφόρησης
  • Χρήση διαδικτυακών εργαλείων | Πλάνο διαδικτυακού Μάρκετινγκ ετήσιας διάρκειας. Τοποθέτηση και ενεργοποίηση δεικτών απόδοσης επικοινωνίας (KPIs). Εκθέσεις απόδοσης και αποτελεσματικότητας. Συντήρηση, επικαιροποίηση και τροφοδότηση των προφίλ του Προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Ενέργειες ψηφιακής διαφήμισης με χρήση εργαλείων που προσφέρει το διαδίκτυο (direct mail, Facebook, internet banners, google ads κ.λπ.). Δημοσιεύσεις / καταχωρήσεις / Ανακοινώσεις / Μηνύματα Διαφημίσεις και καταχωρήσεις σε ψηφιακά μέσα (ιστότοπους, σελίδες με μέσα κοινωνικής δικτύωσης κλπ.) που ανήκουν σε τρίτους.
  • Έξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών
  • Δαπάνες εκθέσεων και συμμετοχών σε συνέδρια
  • Διοργάνωση εκδηλώσεων
  • Διασύνδεση πρωτογενή και τουριστικού τομέα (Δορυφόροι Λογαριασμοί Τουρισμού)
  • Υποστήριξη κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών

Ο δήμος είναι γνωστός για τις υψηλής ποιότητας ξενοδοχειακές υποδομές, έχει εδραιωθεί στον μαζικό τουρισμό και τα τοπόσημα της Χερσονήσου και των Μαλίων έχουν καθιερωθεί στον τουρισμό της νυχτερινής διασκέδασης. Από το 2011, προβάλλει μορφές εναλλακτικού τουρισμού (ορειβατικό και ποδηλατικό), τον πολιτιστικό τουρισμό (αρχαιολογικά σημεία, ιστορία, παράδοση και κρητική διατροφή) στοχεύοντας στην διαφοροποίηση του προορισμού, στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος, στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ενδοχώρας όπου ο επισκέπτης μπορεί να έρθει σε επαφή με την κρητική φιλοξενία, την πολιτιστική κληρονομιά και την φυσική ομορφιά του τόπου.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 13/07 15:44

    Ποια ξενοδοχεία αεροδρομίων στην Ευρώπη προσφέρουν αξία και ποια… απλά κοστίζουν

  2. 13/07 15:36

    Π. Σημανδηράκης: Mεγάλη γιορτή η σημερινή μέρα για την Κρήτη, τον ελληνικό πολιτισμό και τα Χανιά

  3. 13/07 15:34

    Η Κνωσός στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO

  4. 13/07 12:14

    Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο

  5. 13/07 12:08

    Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030

  6. 13/07 07:57

    «Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70

  7. 13/07 07:22

    Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica

  8. 13/07 07:09

    Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden

  9. 12/07 08:55

    Danaos Travel: Η Κρήτη στην καρδιά της Γερμανικής αγοράς – Έξι fam trip για δεκάδες ταξιδιωτικούς πράκτορες του Alltours

  10. 12/07 07:57

    Αγκίστρι: Το Μυστικό Διαμάντι του Αργοσαρωνικού

  11. 12/07 07:39

    Airbnb: Πιο ευέλικτες ακυρώσεις από τον Οκτώβριο – Αντιδράσεις από οικοδεσπότες

  12. 12/07 07:15

    Η Air France–KLM πρωτοπορεί στις αερομεταφορές με την Ετικέτα Εκπομπών Πτήσεων της ΕΕ

  13. 12/07 07:12

    Έλληνας στο «τιμόνι» F&B της Pacifica Hotels στην Καλιφόρνια

  14. 12/07 06:51

    Η ορειβατική καρδιά της Ελλάδας χτυπά στη Βασιλίτσα

  15. 12/07 06:46

    Φεστιβάλ τοπικών προϊόντων στη Νέα Μάκρη: Μια γιορτή γεύσεων και πολιτισμού

  16. 12/07 06:43

    Το Ρέθυμνο στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση ποδηλάτου Eurobike

  17. 12/07 06:11

    Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο

  18. 11/07 16:05

    Ryanair κατά «Ursula von Derlayed-Again»: Τελευταία ευκαιρία για δράση κατά των απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

  19. 11/07 15:37

    ΕΟΤ Γαλλίας: Δημοφιλή γαλλικά ΜΜΕ σε Αττική και Λέσβο

  20. 11/07 12:47

    Στον... «αέρα» η αεροπορική σύνδεση Ιωάννινα – Ηράκλειο | Τι απαντά η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας

  21. 11/07 11:52

    Γερμανικός Τύπος | Ελληνικός Τουρισμός με δύο όψεις

  22. 11/07 11:32

    Οι Αμερικανοί συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρά την αβεβαιότητα – Τι δείχνει νέα έρευνα της MMGY

  23. 11/07 11:18

    Η Ισπανία αναμένει μείωση των εσόδων από τον τουρισμό το 2025

  24. 11/07 10:49

    Νέα εποχή για τα κρατικά αεροδρόμια: Ολιστική στρατηγική αναβάθμισης από την ΥΠΑ

  25. 11/07 09:59

    SOS από τους φορείς της Κρήτης: Ορατές πλέον οι επιπτώσεις στον τουρισμό από τις μεταναστευτικές ροές

  26. 11/07 08:17

    Νάξος, Πέντε παραλίες - κρυμμένοι θησαυροί

  27. 11/07 07:40

    Τα Ιωάννινα στο στόχαστρο του Bollywood – Ανοίγουν δίαυλοι συνεργασίας με την Ινδία

  28. 11/07 07:33

    Mylos Hotel | Νέο ξενοδοχείο στο πιο αυθεντικά ελληνικό χωριό της Κορσικής

  29. 11/07 07:22

    Η Radisson διευρύνει την παρουσία της σε Μ. Ανατολή, Κύπρο και Ελλάδα

  30. 11/07 07:10

    «Πράσινο φως» για το Golf Αφάντου – Ξεκινά η επένδυση των 400 εκατ. του Ομίλου Μήτση

  31. 11/07 06:59

    Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας | Συνεργασία με την πόλη Trani της Ιταλίας

  32. 11/07 06:55

    Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου: Μουσική, φύση και πολιτισμός σε απόλυτη αρμονία

  33. 11/07 06:23

    Το Ν. Αιγαίο o πιο κορεσμένος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη

  34. 11/07 06:22

    Ακριβή μου Ελλάδα... | + 12% οι τιμές των πακέτων για τους Βρετανούς - Φθηνότεροι οι ανταγωνιστές

  35. 11/07 06:21

    Προσεχώς ξενοδοχείο | Διαγωνισμός για διατηρητέο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6

  36. 10/07 18:18

    ΠΟΞ προς Τ. Θεοδωρικάκο: Στρατηγική επιλογή η απουσία του τουρισμού από τον νέο Αναπτυξιακό νόμο

  37. 10/07 16:44

    ΕΤΑΔ: Διαγωνισμός για την Οικία Brunetti στην Κω

  38. 10/07 14:23

    Nao: Ο πιο σύγχρονος προορισμός μακροζωίας στην Ελλάδα του Minos Palace Resort

  39. 10/07 12:09

    Τουρκία: Εκρηκτική άνοδος στην κρουαζιέρα με διπλασιασμό της ζήτησης

  40. 10/07 11:39

    Ηλεία: Δυναμική έξοδος στην ιταλική αγορά

  41. 10/07 11:24

    Η Πόπη Ξυνοπούλου νέα Πρόεδρος στην Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης

  42. 10/07 11:03

    ΕΕ | Προειδοποίηση για ρεκόρ καθυστερήσεων πτήσεων στην Ευρώπη το φετινό καλοκαίρι

  43. 10/07 10:36

    Αφιέρωμα στη Σαντορίνη από το γαλλικό περιοδικό Désirs de Voyages

  44. 10/07 10:30

    Άντζελα Γκερέκου | Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι της βιωσιμότητας και της καινοτομίας

  45. 10/07 10:20

    Isrotel: Το επενδυτικό σχέδιο των 100 εκατ. ευρώ και η επέκταση της Aluma Hotels & Resorts στην Ελλάδα

  46. 10/07 08:29

    Αιδηψός: Όταν η φύση γίνεται θεραπεία

  47. 10/07 07:57

    Telegraph: Ποια είναι τα δύο ξενοδοχεία που "φέρνουν" τις Μαλδίβες στην Ελλάδα

  48. 10/07 07:07

    Προχωρά με αντιδράσεις το mega project Μιχαλόπουλου στην Ίο

  49. 10/07 07:05

    Δήμος Χερσονήσου | Ξεκινά το "Πληρώνω όσο πετάω" με τη συμμετοχή 28 ξενοδοχείων

  50. 10/07 07:05

    Πειραιάς–Κίνα: Γέφυρες πολιτισμού και τουρισμού από το Qingdao ως το Πεκίνο

  51. 10/07 07:02

    Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων

  52. 10/07 06:59

    Μεσόγειος | Οι πρωταθλητές καύσωνα: Στην Ελλάδα πιο "καυτή" η Κέρκυρα, πιο "δροσερή" η Ρόδος

  53. 10/07 06:38

    jet2 | Ξενώνες και φθηνά καταλύματα για την προσέλκυση νεαρών τουριστών

  54. 10/07 06:35

    Δημιουργία πάρκου ελιάς με υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα στη Ρόδο

  55. 10/07 06:11

    Ιεράπετρα: "Γλυτώσαμε τα χειρότερα..."- Ο Γ.Τζαράκης στο TN | Στο -30% η ροή των κρατήσεων

  56. 10/07 06:10

    Το Αζερμπαϊτζάν έρχεται... Ελλάδα! Στρατηγική συνεργασία της Danaos με την Pasha Travel

  57. 09/07 18:08

    Η SKY express υποδέχεται το 11ο Airbus A320neo, ενισχύοντας τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα

  58. 09/07 14:34

    Οι ιδιαιτερότητες των τουριστικών γραφείων στο επίκεντρο για το Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων

  59. 09/07 13:04

    Χανιά: Πρόσβαση για όλους στη θάλασσα | Νέο Sea Trac στη Νέα Χώρα - Οι προσβάσιμες παραλίες

  60. 09/07 12:34

    Ελλάδα | Σταθερά ψηλά και το 2025 στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια

  61. 09/07 12:28

    Erasmus+ του ΜΑΙΧ: Κατάρτιση Ιταλών σπουδαστών στον τουρισμό

  62. 09/07 12:09

    Κλειστή το μεσημέρι η Ακρόπολη λόγω καύσωνα

  63. 09/07 11:56

    ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό (video)

  64. 09/07 11:34

    Nαυαγοσώστες στις.πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου Κέρκυρας

  65. 09/07 11:30

    Ρόδος: Press trip Τούρκων influencers και δημοσιογράφων

  66. 09/07 11:24

    Σοκαριστικά στοιχεία: 1 στις 3 γυναίκες στις αερομεταφορές έχει δεχθεί σεξουαλική επίθεση στην εργασία της

  67. 09/07 11:09

    Η Emirates αναζητά πληρώματα καμπίνας στην ...παραλία

  68. 09/07 10:51

    Γρ. Τάσιος για τον Αναπτυξιακό Νόμο | «Ο τουρισμός χρειάζεται δίκαιη στήριξη»

  69. 09/07 10:33

    Το ιστορικό κέντρο των Χανίων μεταμορφώνεται σε “Chania Open Mall”

  70. 09/07 10:11

    jet2 | Κυριαρχούν οι καθυστερημένες κρατήσεις και οι ... ελκυστικές τιμές

  71. 09/07 09:58

    Το Arctic Sunrise της Greenpeace καταπλέει στην Κρήτη – Μήνυμα κατά των εξορύξεων

  72. 09/07 09:54

    Ρόδος: Μειωμένες κρατήσεις από τον Μάιο – Προβληματισμός στους ξενοδόχους για το Τέλος Ανθεκτικότητας

  73. 09/07 07:39

    Δικαστική δικαίωση στη Γερμανία: Επιστροφή χρημάτων για ακύρωση ταξιδιού λόγω κακοκαιρίας

  74. 09/07 07:35

    Ισραήλ: Επανέρχονται οι διεθνείς πτήσεις

  75. 09/07 07:11

    Πάνω από 3.500 εβδομαδιαίες αεροπορικές θέσεις από Κίνα προς Αθήνα

  76. 09/07 07:06

    ΕΡΓΑΝΗ: Ο τουρισμός πρώτος κλάδος στις καταγεγραμμένες υπερωρίες το Μάιο

  77. 09/07 07:02

    Χορευτική παράσταση στο Θέατρο Φλόκα για τα 100 χρόνια Χατζιδάκι και Θεοδωράκη

  78. 09/07 06:44

    10 τουριστικοί οργανισμοί της Ευρώπης ανανεώνουν τις δεσμεύσεις τους για τη βιωσιμότητα

  79. 09/07 06:15

    Travel + Leisure: Η Πάρος καλύτερο νησί στον κόσμο για το 2025 – Πρωτιές για Αθήνα, 5 νησιά και 2 Ελληνικά ξενοδοχεία

  80. 09/07 06:15

    Αγώνας για τη σταγόνα: Τι κάνουν Σάμη και Κασσάνδρα για να αντιμετωπίσουν τη λειψυδρία

  81. 09/07 06:10

    Τουρισμός 2034: Προκλήσεις και ευκαιρίες σε μια αγορά 16 τρισ. δολ. με 30 δισ. ταξίδια

  82. 09/07 06:10

    Στην Domes Resorts το Ξενία Ουρανούπολης: Νέο κεφάλαιο για το ιστορικό ξενοδοχείο της Χαλκιδικής

  83. 09/07 06:05

    Γιατί πολλοί Αμερικανοί αναβάλλουν τις κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές

  84. 08/07 18:25

    WTTC | 6 δράσεις για την αντιμετώπιση του υπερτουρισμού

  85. 08/07 17:29

    Στόχος η τουρκική αγορά: Press και fam trips από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  86. 08/07 17:21

    Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου

  87. 08/07 17:13

    UNESCO | Αναβολή για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς

  88. 08/07 17:09

    Υδατοδρόμια | Υπ.Ναυτιλίας: Θετική γνωμοδότηση για 29 – Σε εξέλιξη η διαδικασία για ακόμη 5

  89. 08/07 13:15

    Η Κίμωλος «πρωταθλήτρια» στα πιο καθαρά νερά του κόσμου – Παγκόσμια διάκριση για την παραλία Πράσσα

  90. 08/07 13:03

    Αθήνα, η πρώτη πόλη που εντάσσεται στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων

  91. 08/07 13:01

    Δωρεάν μεταφορά επισκεπτών στην παραλία του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα

  92. 08/07 11:49

    Γαστρονομικός Τουρισμός στην Κρήτη: Η Elounda Collection στο επίκεντρο της διεθνούς προσοχής

  93. 08/07 11:23

    Πρόστιμο-σοκ στην Ισπανία για τους Βρετανούς τουρίστες, που δεν έχουν Ασφάλιση Υγείας

  94. 08/07 11:02

    Πτώχευση Thomas Cook στη Γερμανία: Οι πιστωτές των Sentido Hotels αποζημιώνονται πλήρως

  95. 08/07 10:36

    Ryanair κατά von der Leyen | «Προστατέψτε τις πτήσεις πάνω από τη Γαλλία ή παραιτηθείτε»

  96. 08/07 10:31

    Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη

  97. 08/07 10:25

    Καστέλι: Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης χρειάζεται υποδομές – Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου

  98. 08/07 10:23

    ΚΕΔΕ: Πρόταση για χρηματοδοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των ιαματικών πηγών

  99. 08/07 10:17

    Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία

  100. 08/07 08:21

    Πολύαιγος: Το κρυμμένο διαμάντι των Κυκλάδων

Επενδύσεις
Amaronda

Buka

Messina