Vavoulas.com

Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου

Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου ΑιγαίουΤο κάστρο της Μυτιλήνης

Διαβάζοντας "το στρατηγικό σχέδιο της τεχνητής νοημοσύνης" για τον ελληνικό τουρισμό την 5ετία 2025- 2030, ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου Περικλής Αντωνίου μας ζήτησε να απευθύνουμε το ερώτημα στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τη διαχείριση των λιγότερο αναπτυγμένων περιορισμών της χώρας, όπως είναι η Λέσβος. Απηύθυνε επίσης το ερώτημα για το πώς η μικρή ξενοδοχία σε αυτές τις περιοχές μπορεί να λειτουργήσει πιο αποδοτικά.

Ο συνεργάτης μας, που έχει ανοίξει επικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη για θέματα τουρισμού, κατέθεσε το ερώτημα:

"Λαμβάνοντας υπόψη ότι  τα νησιά του Βορείου Αιγαίου δεν έχουν επαρκή τουριστική ανάπτυξη, τι πρέπει να κάνουν - ειδικά η Λέσβος- και η μικρή ξενοδοχία για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να έχουν υψηλότερη απόδοση". Ιδού η απάντηση, με την ακόλουθη υπογράμμιση της Τεχνητής Νοημοσύνης:

"Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας". Ορισμένες από αυτές τις προτάσεις:

1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ

    •Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).    

    •Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.    

2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)

    •Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.    

    •AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.    

3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής

    •“Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.    

    •Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.    

4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία

    •Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.

Οι προτάσεις για τη Λέσβο και το Βόρειο Αιγαίο

"Η Λέσβος και τα μικρά ξενοδοχεία του Βορείου Αιγαίου μπορούν να εφαρμόσουν διάφορες στρατηγικές για να ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Ακολουθούν κάποιες προτάσεις:

1. Ανάδειξη της μοναδικής ταυτότητας της περιοχής

 • Προβολή τοπικών προϊόντων: Προώθηση προϊόντων όπως το ελαιόλαδο, το ούζο και η τοπική γαστρονομία.

 • Πολιτιστικός τουρισμός: Ανάδειξη αρχαιολογικών χώρων, μουσείων και πολιτιστικών εκδηλώσεων.

 • Φυσικός πλούτος: Προβολή των ιαματικών λουτρών, των πεζοπορικών μονοπατιών και των μοναδικών τοπίων, όπως το απολιθωμένο δάσος της Λέσβου.

2. Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

 • Αγροτουρισμός: Συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς για τη δημιουργία εμπειριών όπως επισκέψεις σε ελαιοτριβεία, τυροκομεία και παραδοσιακές αγροτικές δραστηριότητες.

 • Οικοτουρισμός: Προώθηση της φυσικής ομορφιάς και των προστατευόμενων περιοχών (π.χ. η Λέσβος είναι αναγνωρισμένη από την UNESCO ως Γεωπάρκο).

 • Θρησκευτικός τουρισμός: Ανάδειξη ιστορικών μοναστηριών και εκκλησιών, όπως η Μονή του Αγίου Ραφαήλ στη Λέσβο.

3. Ενίσχυση της συνεργασίας

 • Συνεργασία μεταξύ ξενοδοχείων: Δημιουργία τοπικών δικτύων μικρών ξενοδοχείων για κοινές προωθητικές ενέργειες.

 • Συνεργασία με tour operators: Επικοινωνία με τουριστικούς πράκτορες για ένταξη των νησιών σε πακέτα διακοπών.

 • Δημιουργία θεματικών διαδρομών: Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις για να προσφέρονται ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα (π.χ. γαστρονομικές διαδρομές, πολιτιστικές περιηγήσεις).

4. Αξιοποίηση της τεχνολογίας

 • Digital Marketing: Δημιουργία ιστοσελίδων και καμπανιών στα social media που προβάλουν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά των νησιών.

 • Online κράτηση: Συνεργασία με πλατφόρμες όπως Booking, Airbnb και TripAdvisor για να προσεγγιστούν περισσότεροι τουρίστες.

 • Virtual Tours: Δημιουργία ψηφιακών ξεναγήσεων σε τοπία, αξιοθέατα και ξενοδοχεία.

5. Βελτίωση των υποδομών

 • Αναβάθμιση καταλυμάτων: Ανακαίνιση των μικρών ξενοδοχείων με έμφαση στη βιωσιμότητα και την αυθεντική εμπειρία διαμονής.

 • Μεταφορές: Ενίσχυση της συνδεσιμότητας των νησιών (π.χ. περισσότερες ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συνδέσεις).

 • Δίκτυο μονοπατιών: Ανάπτυξη και σήμανση μονοπατιών για πεζοπορικό τουρισμό.

6. Προώθηση της βιωσιμότητας

 • Πράσινες πρακτικές: Επένδυση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ανακύκλωση.

 • Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: Ενημέρωση επισκεπτών και κατοίκων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

7. Οργάνωση ειδικών εκδηλώσεων

 • Φεστιβάλ και events: Διοργάνωση πολιτιστικών, μουσικών ή γαστρονομικών φεστιβάλ που θα προσελκύσουν τουρίστες (π.χ. φεστιβάλ ούζου ή ελαιολάδου).

 • Αθλητικές διοργανώσεις: Αγώνες ποδηλασίας, τρεξίματος ή ιστιοπλοΐας που θα προβάλουν τη φυσική ομορφιά.

Η επιτυχία αυτών των δράσεων απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, συνεργασία των τοπικών αρχών και επιχειρηματιών, καθώς και συνεχή προσπάθεια για τη διατήρηση της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας της περιοχής".

Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας:


1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ

 • Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).

 • Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.


2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)

 • Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.

 • AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.


3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής

 • “Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.

 • Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.


4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία

 • Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.

 • **Δυναμική τιμολ

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 13/07 12:14

    Νέος γύρος δασμών από τον Τραμπ: 30% σε ΕΕ και Μεξικό– Φόβοι για εμπορικό πόλεμο

  2. 13/07 12:08

    Η κλιματική κρίση απειλεί το ΑΕΠ της Ευρωζώνης: Πιθανή πτώση έως και 5% μέχρι το 2030

  3. 13/07 07:57

    «Δώστε ζωή στα καρνάγια που σβήνουν» – Από τα 300 πλέον στην Ελλάδα έχουν μείνει 70

  4. 13/07 07:22

    Η Χίος υποδέχεται την Ομηρική Ακαδημία και το συνέδριο Euroclassica

  5. 13/07 07:09

    Κρήτη 2025: Τα 10 κορυφαία ξενοδοχεία, σύμφωνα με το House & Garden

  6. 12/07 08:55

    Danaos Travel: Η Κρήτη στην καρδιά της Γερμανικής αγοράς – Έξι fam trip για δεκάδες ταξιδιωτικούς πράκτορες του Alltours

  7. 12/07 07:57

    Αγκίστρι: Το Μυστικό Διαμάντι του Αργοσαρωνικού

  8. 12/07 07:39

    Airbnb: Πιο ευέλικτες ακυρώσεις από τον Οκτώβριο – Αντιδράσεις από οικοδεσπότες

  9. 12/07 07:15

    Η Air France–KLM πρωτοπορεί στις αερομεταφορές με την Ετικέτα Εκπομπών Πτήσεων της ΕΕ

  10. 12/07 07:12

    Έλληνας στο «τιμόνι» F&B της Pacifica Hotels στην Καλιφόρνια

  11. 12/07 06:51

    Η ορειβατική καρδιά της Ελλάδας χτυπά στη Βασιλίτσα

  12. 12/07 06:46

    Φεστιβάλ τοπικών προϊόντων στη Νέα Μάκρη: Μια γιορτή γεύσεων και πολιτισμού

  13. 12/07 06:43

    Το Ρέθυμνο στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση ποδηλάτου Eurobike

  14. 12/07 06:11

    Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο

  15. 11/07 16:05

    Ryanair κατά «Ursula von Derlayed-Again»: Τελευταία ευκαιρία για δράση κατά των απεργιών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

  16. 11/07 15:37

    ΕΟΤ Γαλλίας: Δημοφιλή γαλλικά ΜΜΕ σε Αττική και Λέσβο

  17. 11/07 12:47

    Στον... «αέρα» η αεροπορική σύνδεση Ιωάννινα – Ηράκλειο | Τι απαντά η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας

  18. 11/07 11:52

    Γερμανικός Τύπος | Ελληνικός Τουρισμός με δύο όψεις

  19. 11/07 11:32

    Οι Αμερικανοί συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρά την αβεβαιότητα – Τι δείχνει νέα έρευνα της MMGY

  20. 11/07 11:18

    Η Ισπανία αναμένει μείωση των εσόδων από τον τουρισμό το 2025

  21. 11/07 10:49

    Νέα εποχή για τα κρατικά αεροδρόμια: Ολιστική στρατηγική αναβάθμισης από την ΥΠΑ

  22. 11/07 09:59

    SOS από τους φορείς της Κρήτης: Ορατές πλέον οι επιπτώσεις στον τουρισμό από τις μεταναστευτικές ροές

  23. 11/07 08:17

    Νάξος, Πέντε παραλίες - κρυμμένοι θησαυροί

  24. 11/07 07:40

    Τα Ιωάννινα στο στόχαστρο του Bollywood – Ανοίγουν δίαυλοι συνεργασίας με την Ινδία

  25. 11/07 07:33

    Mylos Hotel | Νέο ξενοδοχείο στο πιο αυθεντικά ελληνικό χωριό της Κορσικής

  26. 11/07 07:22

    Η Radisson διευρύνει την παρουσία της σε Μ. Ανατολή, Κύπρο και Ελλάδα

  27. 11/07 07:10

    «Πράσινο φως» για το Golf Αφάντου – Ξεκινά η επένδυση των 400 εκατ. του Ομίλου Μήτση

  28. 11/07 06:59

    Δήμος Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας | Συνεργασία με την πόλη Trani της Ιταλίας

  29. 11/07 06:55

    Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου: Μουσική, φύση και πολιτισμός σε απόλυτη αρμονία

  30. 11/07 06:23

    Το Ν. Αιγαίο o πιο κορεσμένος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη

  31. 11/07 06:22

    Ακριβή μου Ελλάδα... | + 12% οι τιμές των πακέτων για τους Βρετανούς - Φθηνότεροι οι ανταγωνιστές

  32. 11/07 06:21

    Προσεχώς ξενοδοχείο | Διαγωνισμός για διατηρητέο του ΕΦΚΑ στην οδό Βουλής 6

  33. 10/07 18:18

    ΠΟΞ προς Τ. Θεοδωρικάκο: Στρατηγική επιλογή η απουσία του τουρισμού από τον νέο Αναπτυξιακό νόμο

  34. 10/07 16:44

    ΕΤΑΔ: Διαγωνισμός για την Οικία Brunetti στην Κω

  35. 10/07 14:23

    Nao: Ο πιο σύγχρονος προορισμός μακροζωίας στην Ελλάδα του Minos Palace Resort

  36. 10/07 12:09

    Τουρκία: Εκρηκτική άνοδος στην κρουαζιέρα με διπλασιασμό της ζήτησης

  37. 10/07 11:39

    Ηλεία: Δυναμική έξοδος στην ιταλική αγορά

  38. 10/07 11:24

    Η Πόπη Ξυνοπούλου νέα Πρόεδρος στην Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης

  39. 10/07 11:03

    ΕΕ | Προειδοποίηση για ρεκόρ καθυστερήσεων πτήσεων στην Ευρώπη το φετινό καλοκαίρι

  40. 10/07 10:36

    Αφιέρωμα στη Σαντορίνη από το γαλλικό περιοδικό Désirs de Voyages

  41. 10/07 10:30

    Άντζελα Γκερέκου | Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι της βιωσιμότητας και της καινοτομίας

  42. 10/07 10:20

    Isrotel: Το επενδυτικό σχέδιο των 100 εκατ. ευρώ και η επέκταση της Aluma Hotels & Resorts στην Ελλάδα

  43. 10/07 08:29

    Αιδηψός: Όταν η φύση γίνεται θεραπεία

  44. 10/07 07:57

    Telegraph: Ποια είναι τα δύο ξενοδοχεία που "φέρνουν" τις Μαλδίβες στην Ελλάδα

  45. 10/07 07:07

    Προχωρά με αντιδράσεις το mega project Μιχαλόπουλου στην Ίο

  46. 10/07 07:05

    Δήμος Χερσονήσου | Ξεκινά το "Πληρώνω όσο πετάω" με τη συμμετοχή 28 ξενοδοχείων

  47. 10/07 07:05

    Πειραιάς–Κίνα: Γέφυρες πολιτισμού και τουρισμού από το Qingdao ως το Πεκίνο

  48. 10/07 07:02

    Έρευνα ΙΤΕΠ: Η πληρότητα και οι τιμές καθορίζουν τις επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων

  49. 10/07 06:59

    Μεσόγειος | Οι πρωταθλητές καύσωνα: Στην Ελλάδα πιο "καυτή" η Κέρκυρα, πιο "δροσερή" η Ρόδος

  50. 10/07 06:38

    jet2 | Ξενώνες και φθηνά καταλύματα για την προσέλκυση νεαρών τουριστών

  51. 10/07 06:35

    Δημιουργία πάρκου ελιάς με υπεραιωνόβια ελαιόδεντρα στη Ρόδο

  52. 10/07 06:11

    Ιεράπετρα: "Γλυτώσαμε τα χειρότερα..."- Ο Γ.Τζαράκης στο TN | Στο -30% η ροή των κρατήσεων

  53. 10/07 06:10

    Το Αζερμπαϊτζάν έρχεται... Ελλάδα! Στρατηγική συνεργασία της Danaos με την Pasha Travel

  54. 09/07 18:08

    Η SKY express υποδέχεται το 11ο Airbus A320neo, ενισχύοντας τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα

  55. 09/07 14:34

    Οι ιδιαιτερότητες των τουριστικών γραφείων στο επίκεντρο για το Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων

  56. 09/07 13:04

    Χανιά: Πρόσβαση για όλους στη θάλασσα | Νέο Sea Trac στη Νέα Χώρα - Οι προσβάσιμες παραλίες

  57. 09/07 12:34

    Ελλάδα | Σταθερά ψηλά και το 2025 στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων για ταξίδια

  58. 09/07 12:28

    Erasmus+ του ΜΑΙΧ: Κατάρτιση Ιταλών σπουδαστών στον τουρισμό

  59. 09/07 12:09

    Κλειστή το μεσημέρι η Ακρόπολη λόγω καύσωνα

  60. 09/07 11:56

    ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό (video)

  61. 09/07 11:34

    Nαυαγοσώστες στις.πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου Κέρκυρας

  62. 09/07 11:30

    Ρόδος: Press trip Τούρκων influencers και δημοσιογράφων

  63. 09/07 11:24

    Σοκαριστικά στοιχεία: 1 στις 3 γυναίκες στις αερομεταφορές έχει δεχθεί σεξουαλική επίθεση στην εργασία της

  64. 09/07 11:09

    Η Emirates αναζητά πληρώματα καμπίνας στην ...παραλία

  65. 09/07 10:51

    Γρ. Τάσιος για τον Αναπτυξιακό Νόμο | «Ο τουρισμός χρειάζεται δίκαιη στήριξη»

  66. 09/07 10:33

    Το ιστορικό κέντρο των Χανίων μεταμορφώνεται σε “Chania Open Mall”

  67. 09/07 10:11

    jet2 | Κυριαρχούν οι καθυστερημένες κρατήσεις και οι ... ελκυστικές τιμές

  68. 09/07 09:58

    Το Arctic Sunrise της Greenpeace καταπλέει στην Κρήτη – Μήνυμα κατά των εξορύξεων

  69. 09/07 09:54

    Ρόδος: Μειωμένες κρατήσεις από τον Μάιο – Προβληματισμός στους ξενοδόχους για το Τέλος Ανθεκτικότητας

  70. 09/07 07:39

    Δικαστική δικαίωση στη Γερμανία: Επιστροφή χρημάτων για ακύρωση ταξιδιού λόγω κακοκαιρίας

  71. 09/07 07:35

    Ισραήλ: Επανέρχονται οι διεθνείς πτήσεις

  72. 09/07 07:11

    Πάνω από 3.500 εβδομαδιαίες αεροπορικές θέσεις από Κίνα προς Αθήνα

  73. 09/07 07:06

    ΕΡΓΑΝΗ: Ο τουρισμός πρώτος κλάδος στις καταγεγραμμένες υπερωρίες το Μάιο

  74. 09/07 07:02

    Χορευτική παράσταση στο Θέατρο Φλόκα για τα 100 χρόνια Χατζιδάκι και Θεοδωράκη

  75. 09/07 06:44

    10 τουριστικοί οργανισμοί της Ευρώπης ανανεώνουν τις δεσμεύσεις τους για τη βιωσιμότητα

  76. 09/07 06:15

    Travel + Leisure: Η Πάρος καλύτερο νησί στον κόσμο για το 2025 – Πρωτιές για Αθήνα, 5 νησιά και 2 Ελληνικά ξενοδοχεία

  77. 09/07 06:15

    Αγώνας για τη σταγόνα: Τι κάνουν Σάμη και Κασσάνδρα για να αντιμετωπίσουν τη λειψυδρία

  78. 09/07 06:10

    Τουρισμός 2034: Προκλήσεις και ευκαιρίες σε μια αγορά 16 τρισ. δολ. με 30 δισ. ταξίδια

  79. 09/07 06:10

    Στην Domes Resorts το Ξενία Ουρανούπολης: Νέο κεφάλαιο για το ιστορικό ξενοδοχείο της Χαλκιδικής

  80. 09/07 06:05

    Γιατί πολλοί Αμερικανοί αναβάλλουν τις κρατήσεις για καλοκαιρινές διακοπές

  81. 08/07 18:25

    WTTC | 6 δράσεις για την αντιμετώπιση του υπερτουρισμού

  82. 08/07 17:29

    Στόχος η τουρκική αγορά: Press και fam trips από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

  83. 08/07 17:21

    Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου

  84. 08/07 17:13

    UNESCO | Αναβολή για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς

  85. 08/07 17:09

    Υδατοδρόμια | Υπ.Ναυτιλίας: Θετική γνωμοδότηση για 29 – Σε εξέλιξη η διαδικασία για ακόμη 5

  86. 08/07 13:15

    Η Κίμωλος «πρωταθλήτρια» στα πιο καθαρά νερά του κόσμου – Παγκόσμια διάκριση για την παραλία Πράσσα

  87. 08/07 13:03

    Αθήνα, η πρώτη πόλη που εντάσσεται στη Συμμαχία των Γαλάζιων Πόλεων

  88. 08/07 13:01

    Δωρεάν μεταφορά επισκεπτών στην παραλία του Εθνικού Πάρκου Σχινιά - Μαραθώνα

  89. 08/07 11:49

    Γαστρονομικός Τουρισμός στην Κρήτη: Η Elounda Collection στο επίκεντρο της διεθνούς προσοχής

  90. 08/07 11:23

    Πρόστιμο-σοκ στην Ισπανία για τους Βρετανούς τουρίστες, που δεν έχουν Ασφάλιση Υγείας

  91. 08/07 11:02

    Πτώχευση Thomas Cook στη Γερμανία: Οι πιστωτές των Sentido Hotels αποζημιώνονται πλήρως

  92. 08/07 10:36

    Ryanair κατά von der Leyen | «Προστατέψτε τις πτήσεις πάνω από τη Γαλλία ή παραιτηθείτε»

  93. 08/07 10:31

    Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη

  94. 08/07 10:25

    Καστέλι: Το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης χρειάζεται υποδομές – Τι ζήτησε ο Δήμαρχος Χερσονήσου

  95. 08/07 10:23

    ΚΕΔΕ: Πρόταση για χρηματοδοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης των ιαματικών πηγών

  96. 08/07 10:17

    Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία

  97. 08/07 08:21

    Πολύαιγος: Το κρυμμένο διαμάντι των Κυκλάδων

  98. 08/07 08:14

    Marriott: Πιο απαιτητικοί από ποτέ οι ταξιδιώτες πολυτελείας από την Ασία-Ειρηνικό

  99. 08/07 08:06

    Εξαιρετικοί τουρίστες οι Αυστριακοί: Ταξιδεύουν και ξοδεύουν πολλά...

  100. 08/07 08:06

    Διαφημιστική προβολή Κυκλάδων, Μυκόνου και Σαντορίνης στους πελάτες της ΤUI Ολλανδίας

Επενδύσεις
Amaronda

Buka

Messina