Η πρόταση της Τεχνητής Νοημοσύνης για την τουριστική ανάπτυξη του Βορείου Αιγαίου

Διαβάζοντας "το στρατηγικό σχέδιο της τεχνητής νοημοσύνης" για τον ελληνικό τουρισμό την 5ετία 2025- 2030, ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου Περικλής Αντωνίου μας ζήτησε να απευθύνουμε το ερώτημα στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τη διαχείριση των λιγότερο αναπτυγμένων περιορισμών της χώρας, όπως είναι η Λέσβος. Απηύθυνε επίσης το ερώτημα για το πώς η μικρή ξενοδοχία σε αυτές τις περιοχές μπορεί να λειτουργήσει πιο αποδοτικά.
Ο συνεργάτης μας, που έχει ανοίξει επικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη για θέματα τουρισμού, κατέθεσε το ερώτημα:
"Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου δεν έχουν επαρκή τουριστική ανάπτυξη, τι πρέπει να κάνουν - ειδικά η Λέσβος- και η μικρή ξενοδοχία για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να έχουν υψηλότερη απόδοση". Ιδού η απάντηση, με την ακόλουθη υπογράμμιση της Τεχνητής Νοημοσύνης:
"Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας". Ορισμένες από αυτές τις προτάσεις:
1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ
•Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).
•Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.
2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)
•Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.
•AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.
3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής
•“Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.
•Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.
4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία
•Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.
Οι προτάσεις για τη Λέσβο και το Βόρειο Αιγαίο
"Η Λέσβος και τα μικρά ξενοδοχεία του Βορείου Αιγαίου μπορούν να εφαρμόσουν διάφορες στρατηγικές για να ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Ακολουθούν κάποιες προτάσεις:
1. Ανάδειξη της μοναδικής ταυτότητας της περιοχής
• Προβολή τοπικών προϊόντων: Προώθηση προϊόντων όπως το ελαιόλαδο, το ούζο και η τοπική γαστρονομία.
• Πολιτιστικός τουρισμός: Ανάδειξη αρχαιολογικών χώρων, μουσείων και πολιτιστικών εκδηλώσεων.
• Φυσικός πλούτος: Προβολή των ιαματικών λουτρών, των πεζοπορικών μονοπατιών και των μοναδικών τοπίων, όπως το απολιθωμένο δάσος της Λέσβου.
2. Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού
• Αγροτουρισμός: Συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς για τη δημιουργία εμπειριών όπως επισκέψεις σε ελαιοτριβεία, τυροκομεία και παραδοσιακές αγροτικές δραστηριότητες.
• Οικοτουρισμός: Προώθηση της φυσικής ομορφιάς και των προστατευόμενων περιοχών (π.χ. η Λέσβος είναι αναγνωρισμένη από την UNESCO ως Γεωπάρκο).
• Θρησκευτικός τουρισμός: Ανάδειξη ιστορικών μοναστηριών και εκκλησιών, όπως η Μονή του Αγίου Ραφαήλ στη Λέσβο.
3. Ενίσχυση της συνεργασίας
• Συνεργασία μεταξύ ξενοδοχείων: Δημιουργία τοπικών δικτύων μικρών ξενοδοχείων για κοινές προωθητικές ενέργειες.
• Συνεργασία με tour operators: Επικοινωνία με τουριστικούς πράκτορες για ένταξη των νησιών σε πακέτα διακοπών.
• Δημιουργία θεματικών διαδρομών: Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις για να προσφέρονται ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα (π.χ. γαστρονομικές διαδρομές, πολιτιστικές περιηγήσεις).
4. Αξιοποίηση της τεχνολογίας
• Digital Marketing: Δημιουργία ιστοσελίδων και καμπανιών στα social media που προβάλουν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά των νησιών.
• Online κράτηση: Συνεργασία με πλατφόρμες όπως Booking, Airbnb και TripAdvisor για να προσεγγιστούν περισσότεροι τουρίστες.
• Virtual Tours: Δημιουργία ψηφιακών ξεναγήσεων σε τοπία, αξιοθέατα και ξενοδοχεία.
5. Βελτίωση των υποδομών
• Αναβάθμιση καταλυμάτων: Ανακαίνιση των μικρών ξενοδοχείων με έμφαση στη βιωσιμότητα και την αυθεντική εμπειρία διαμονής.
• Μεταφορές: Ενίσχυση της συνδεσιμότητας των νησιών (π.χ. περισσότερες ακτοπλοϊκές και αεροπορικές συνδέσεις).
• Δίκτυο μονοπατιών: Ανάπτυξη και σήμανση μονοπατιών για πεζοπορικό τουρισμό.
6. Προώθηση της βιωσιμότητας
• Πράσινες πρακτικές: Επένδυση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ανακύκλωση.
• Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση: Ενημέρωση επισκεπτών και κατοίκων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
7. Οργάνωση ειδικών εκδηλώσεων
• Φεστιβάλ και events: Διοργάνωση πολιτιστικών, μουσικών ή γαστρονομικών φεστιβάλ που θα προσελκύσουν τουρίστες (π.χ. φεστιβάλ ούζου ή ελαιολάδου).
• Αθλητικές διοργανώσεις: Αγώνες ποδηλασίας, τρεξίματος ή ιστιοπλοΐας που θα προβάλουν τη φυσική ομορφιά.
Η επιτυχία αυτών των δράσεων απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό, συνεργασία των τοπικών αρχών και επιχειρηματιών, καθώς και συνεχή προσπάθεια για τη διατήρηση της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας της περιοχής".
Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία να συνεισφέρω στη συζήτηση. Η πρόκληση που τίθεται είναι σημαντική, και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ιδέες και λύσεις που βασίζονται σε προηγμένα μοντέλα διαχείρισης και στρατηγικής. Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις για την ενίσχυση λιγότερο αναπτυγμένων προορισμών και τη στήριξη της μικρής ξενοδοχίας:
1. Αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένο τουριστικό μάρκετινγκ
• Εξατομίκευση εμπειριών: Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων που χρησιμοποιούν δεδομένα προτιμήσεων επισκεπτών για τη δημιουργία προσωπικών πακέτων διακοπών (π.χ. αγροτουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, εμπειρίες ευεξίας).
• Στοχευμένο μάρκετινγκ: Χρήση AI εργαλείων για ανάλυση δεδομένων και στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες αγορές, όπως πεζοπόρους, ταξιδιώτες ευεξίας, οικογένειες ή λάτρεις της γαστρονομίας.
2. Δημιουργία “Έξυπνων Προορισμών” (Smart Destinations)
• Ψηφιακοί χάρτες & εφαρμογές: Δημιουργία εφαρμογών που παρέχουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μονοπάτια, εκδηλώσεις, και τοπικές επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο.
• AI-based analytics: Χρήση τεχνολογίας για τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών (χωρίς παραβίαση προσωπικών δεδομένων) ώστε να καταγράφονται οι προτιμήσεις και να προσαρμόζεται η προσφορά σε πραγματικό χρόνο.
3. Εποχιακή διαφοροποίηση και διαχείριση αιχμής
• “Τουρισμός 365 ημερών”: Ανάπτυξη εμπειριών που δεν εξαρτώνται από την τουριστική αιχμή, όπως εργαστήρια τέχνης, μαθήματα τοπικής μαγειρικής ή θεματικά events.
• Διαφοροποίηση προϊόντος: Δημιουργία νέων τουριστικών προϊόντων που σχετίζονται με τις εποχιακές ιδιαιτερότητες της περιοχής, π.χ. φθινοπωρινές γιορτές συγκομιδής ή χειμερινός τουρισμός σε συνδυασμό με πολιτιστικά στοιχεία.
4. Στρατηγικές χαμηλού κόστους για μικρή ξενοδοχία
• Ενοποιημένες πλατφόρμες μάρκετινγκ: Δημιουργία τοπικών clusters ξενοδοχείων που μοιράζονται πόρους για διαφήμιση και προώθηση, εξοικονομώντας χρήματα.
• **Δυναμική τιμολ
- 1) Κανονικά η Τελετή Έναρξης του Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού
- 2) Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
- 3) Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
- 4) ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
07/02 17:15
SEAJETS- Μ. Ηλιόπουλος: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη
07/02 17:09
ΣΥΡΙΖΑ | "Σεισμό" προκαλεί η κυβερνητική υποκρισία για το Σαρακήνικο
07/02 17:05
H Όλγα Κεφαλογιάννη στη HORECA | Η Ελλάδα έχει εμπειρία στη διαχείριση φυσικών φαινομένων
07/02 14:20
FedHATTA: «Άνοιγμα» των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων στην αγορά του Ιράν
07/02 13:56
Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη
07/02 13:50
07/02 13:40
07/02 13:30
Λίνα Μενδώνη: Σύσκεψη για την προστασία των αρχαιοτήτων σε Σαντορίνη- Κυκλάδες
07/02 13:04
07/02 12:47
07/02 12:46
07/02 12:07
Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι
07/02 11:18
Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού
07/02 11:11
H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025
07/02 11:03
07/02 10:44
Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts
07/02 10:26
Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»
07/02 10:05
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
07/02 06:45
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
07/02 06:18
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
07/02 06:15
07/02 06:10
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
07/02 06:10
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
07/02 06:10
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
07/02 06:10
Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
07/02 06:05
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
06/02 17:54
06/02 17:51
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
06/02 17:20
29,3 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024, με σαφείς ενδείξεις διεύρυνσης της σεζόν
06/02 15:15
H τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό: τι δείχνει έρευνα της TUI
06/02 15:08
06/02 14:57
06/02 13:57
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
06/02 13:17
Sotheby’s: H Aθηναϊκή Ριβιέρα πρώτη σε ζήτηση για πολυτελή ακίνητα - η Μύκονος 6η
06/02 12:40
Costa Navarino: Νέα σεζόν με ανανεωμένους χώρους φιλοξενίας και νέες εμπειρίες
06/02 12:27
Έρχονται οι DMMOs στους Ελληνικούς προορισμούς – Τι δείχνουν οι τελευταίες διεθνείς τάσεις
06/02 12:14
Γαλλία: Αντιδράσεις για την σχεδιαζόμενη αύξηση των φόρων στις πτήσεις
06/02 12:12
Περισσότερες πτήσεις προς Ελλάδα το 2025 από την ιρλανδική αγορά
06/02 11:47
WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
06/02 11:00
Ξενοδοχεία | Ο όμιλος MITSIS βραβεύτηκε στο θεσμό των Growth Awards
06/02 10:47
Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Αθήνας: Το νέο Δ.Σ. για την επόμενη τριετία
06/02 10:00
Η Wyndham και η HR Group επεκτείνονται σε Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία με 25 νέα ξενοδοχεία
06/02 07:10
Ο ομογενής Κεφαλονίτης ξενοδόχος και οι εγκρίσεις για το ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο
06/02 07:00
Πώς θα αντιμετωπίσει η Νάξος τον κίνδυνο λειψυδρίας ενόψει της τουριστικής περιόδου
06/02 06:45
Περιφέρεια Αττικής: Δεν υπάρχει υπερτουρισμός στην Αθήνα - καμπανάκι για τις υποδομές
06/02 06:30
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Χανιά, Οίτυλο και Σύβοτα
06/02 06:30
Χρήση νερού από γεωτρήσεις σε κάμπινγκ και τουριστική κατασκήνωση σε Όλυμπο και Χαλκιδική
06/02 06:10
Δήμος Φολεγάνδρου: Απαγόρευση περιφοράς ή βοσκής ζώων σε τουριστικούς χώρους
06/02 06:05
06/02 06:05
05/02 18:50
Εθνικό σχέδιο δράσης για το ποδήλατο, με ανάπτυξη και στον ποδηλατικό τουρισμό
05/02 18:35
Υπουργείο Ναυτιλίας | 8 μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στις Κυκλάδες από τους σεισμούς
05/02 18:02
Ο Δήμος Μήλου επιχειρεί να μπλοκάρει και δεύτερη επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο
05/02 16:05
Τέλη Ιουλίου το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Πύργος
05/02 15:48
05/02 14:34
Ryanair: Νέα σύνδεση Βρυξέλλες – Βόλος το καλοκαίρι του 2025
05/02 14:08
Δήμος Αθηναίων και φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό
05/02 12:26
Tο πρώτο ρομποτικό εστιατόριο με τεχνητή νοημοσύνη στο αεροδρόμιο της Βαρκελώνης
05/02 11:43
Αεροδρόμιο της Αθήνας: Με το "δεξί" ξεκίνησε και το 2025, +14,5% οι επιβάτες τον Ιανουάριο
05/02 11:30
05/02 11:18
Πώς οι ξένοι ταξιδιωτικοί επαγγελματίες θα προωθούν τους ελληνικούς προορισμούς
05/02 11:14
Σε δύο χρόνια το νέο ξενοδοχείο του Αντώνη Ηλιόπουλου στην Αθήνα
05/02 11:04
Τουρισμός: 4 Ελληνικά νησιά αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των Αμερικανών για διακοπές το 2025
05/02 06:15
Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα της επόμενης 10ετίας για την Aegean
05/02 06:15
Φρένο του ΥΠΕΝ στην επένδυση για 5άστερο ξενοδοχείο στο Σαρακίνικο της Μήλου
05/02 06:10
Conde Nast Traveller | Η Κρήτη στα 29 καλύτερα μέρη του πλανήτη για διακοπές πριν από το καλοκαίρι
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:10
05/02 06:05
05/02 06:05
05/02 06:00
Επιτροπές πεζοπορικών διαδρομών και τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Δωρίδος και Μαρώνειας-Σαπών
04/02 23:56
04/02 16:45
Παγκρήτιο Φόρουμ | Προώθηση των Κρητικών προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία για 13η χρονιά
04/02 16:14
04/02 16:01
Αντώνης Ηλιόπουλος στο Tornos News: Καμιά ακύρωση στη Σαντορίνη, στάση αναμονής χωρίς πανικό
04/02 15:42
SKY express: Δωρεάν εισιτήρια για παιδιά και εκπαιδευτικούς στις πτήσεις Σαντορίνη - Αθήνα
04/02 15:15
04/02 13:33
SkyUp Airlines: Δύο νέες συνδέσεις με Αθήνα και Κέρκυρα από τη Μολδαβία
04/02 13:26
04/02 13:20
Πτήσεις: Οι δύο νέες συνδέσεις με την Αθήνα που ξεκινούν τον Φεβρουάριο
04/02 12:08
Γερμανικές συστάσεις για τις σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη
04/02 10:43
Μανώλης Τσακαλάκης | Η επερχόμενη τουριστική σεζόν προμηνύεται "αρκετά καλή"
04/02 10:38
AEGEAN: 4 έκτακτες πτήσεις προς Σαντορίνη και σήμερα Τρίτη | από 55-65 ευρώ οι ναύλοι
04/02 10:33
Ευρωπαϊκά Ξενοδοχεία: "Στοπ" στις πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσης από το 2030
04/02 06:20
04/02 06:15
04/02 06:11
Ιερά Μητρόπολις Ρόδου: Ψηφιακή προβολή του Δικτύου Μουσείων και Επισκέψιμων Μνημείων
04/02 06:10
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία σε Κω και Χανιά
04/02 06:10
04/02 06:07
Κινηματογράφηση στο Καλλιμάρμαρο για δημιουργία ηλεκτρονικού χάρτη
04/02 06:05
Το φαραωνικό έργο που θα συνδέσει με υποθαλάσσια σήραγγα την Ευρώπη με την Αφρική
03/02 18:20
Celestyal: Δωρεάν αναβάθμιση καμπίνας σε επιλεγμένες κρουαζιέρες
03/02 17:40
Σεισμικές δονήσεις στη Σαντορίνη: τι προβλέπουν τα νέα μέτρα
03/02 16:41
Χανιά: Έξυπνες μπάρες για την προστασία του Ενετικού λιμανιού και των επισκεπτών του
03/02 16:29
Cycladic Shop | Μουσείο: Nέα σειρά αντικειμένων εμπνευσμένη από έκθεση για τις Κυκλαδίτισσες
03/02 15:02
03/02 14:56
Προβολή της Λέσβου στην Κωνσταντινούπολη - Συμμετοχή στην EMITT 2025
03/02 14:43
03/02 13:56
Διαγωνισμός για τη μίσθωση διατηρητέου και μετατροπή του σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας
Δήμος Δυτικής Λέσβου: Δωρεά του ΔΕΔΔΗΕ για αποκατάσταση του Οθωμανικού Λουτρού Καλλονής
Πληρωμές επιχορηγήσεων για 4 ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Παξούς, Λευκάδα, Ζάκυνθο και Χανιά
Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες «ανακαλύπτουν» τη Νάξο - Ρεκόρ αφίξεων το 2024
Θετικές οι προοπτικές για τον τουρισμό το 2025 αλλά τα μεγάλα «αγκάθια» παραμένουν
Ελλάδα: Μια ανάσα πριν από τα 30 εκατ. οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2024 - Ποιος ταξίδεψε πού
Ο τουρισμός, το λεοντόψαρο και το ενδιαφέρον του Πρίγκιπα Αλβέρτου
Απόβαση του δήμου Καντάνου-Σελίνου στο Αμβούργο και στην έκθεση Reisen Hamburg 2025
Χρυσή διάκριση Zero Waste για τα Elounda SA Hotels and Resorts
Αθλητικός τουρισμός | Συνάντηση Ράπτη για το Συνέδριο Προπονητών Euroleague 2025
Γερμανικός Τύπος | «Απίθανη μία ηφαιστειακή έκρηξη στη Σαντορίνη»
Springer Reisen: 20 συνδέσεις με Ελληνικά νησιά αυτό το καλοκαίρι
H Ευρώπη ως ενιαίος τουριστικός προορισμός - Ο Α. Φιορεντίνος στο Destination Europe Summit 2025
WTTC | Οι ταξιδιώτες προσέχουν το κόστος και την ποιότητα, ελάχιστοι τη βιωσιμότητα
Οι Βρετανοί τουρ οπερέιτορ συνεχίζουν τις πωλήσεις για Σαντορίνη
ΕΣΕΕ | Έκτακτα μέτρα στήριξης των εμπορικών επιχειρήσεων στη Σαντορίνη
Υπουργείο Τουρισμού για το Σαρακίνικο: Στο Δήμο η ευθύνη για όποια παράλειψη ή εμπλοκή
( 0 )