Μύκονος | Δήμος και Λιμενικό Ταμείο αντίθετοι στην υπέρογκη αύξηση των τελών κρουαζιέρας
Με αιχμηρές αναφορές για την άδικη στοχοποίηση της Μυκόνου και με αδιάσειστα στοιχεία που αποδεικνύουν τη συμβολή της κρουαζιέρας στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου του νησιού κ. Αθανάσιος Κουσαθανάς - Μέγας αποδόμησε τη χρησιμότητα της υπέρογκης αύξησης των τελών ανά επιβάτη που, όπως επισήμανε, μπορεί να εξελιχθεί σε αντικίνητρο για την προσέγγιση των κρουαζιερόπλοιων στο μέλλον.
Στην ομιλία του στο Δημοτικό Συμβούλιο της περασμένης Παρασκευής, ο κ.Κουσαθανάς - Μέγας ζήτησε από την κυβέρνηση:
- να αναθεωρήσει την επιβολή ειδικού τέλους ανά επιβάτη κρουαζιέρας,
- να επανεξετάσει την τεράστια αύξηση των τελών κρουαζιέρας, για το νησί, προκειμένου η αύξηση αυτή, να είναι σε αρμονία με τις τιμές άλλων λιμανιών της ευρύτερης περιοχής και να εφαρμοστεί σταδιακά,
- να επανακαθορίσει την διανομή των εσόδων, από την επιβολή του ειδικού τέλους ανά επιβάτη κρουαζιέρας, ώστε τα έσοδα που θα προκύπτουν να επενδύονται, άμεσα, στις λιμενικές υποδομές του νησιού μας και στην στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης μας, για την διατήρηση της Μυκόνου ως ανταγωνιστικού προορισμού.
Ακολούθησε ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου έπειτα από πρόταση του Δημάρχου κ. Χρήστου Βερώνη που αντιτίθεται στην υπέρογκη αύξηση των τελών ανά επιβάτη κρουαζιέρας.
Στην αρχή της ομιλίας του ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου τόνισε:
“Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε μια συνεχιζόμενη αρνητική δημοσιότητα που επικαλούμενη τον δήθεν «υπερτουρισμό», τείνει να ισοπεδώσει όσα κατάφερε η χώρα μας τα τελευταία χρόνια στην τουριστική ανάπτυξη, με σημαντική συνεισφορά στο ΑΕΠ, που πέρα από τις αμιγώς τουριστικές επιχειρήσεις ωφελεί το σύνολο κάθε τοπικής οικονομίας. Και, όπως ήταν αναμενόμενο, στο επίκεντρο της αρνητικής κριτικής βρέθηκε η Μύκονος που για να θυμηθούμε τη ρήση του αείμνηστου Γέρου της Δημοκρατίας Γεωργίου Παπανδρέου, «κεφαλή υπερέχουσα, σκοπεύσατε πυρ».
Δεν είναι η πρώτη φορά που το νησί μας αντιμετωπίζει μια τιμωρητική διάθεση. Από πολλά χρόνια πριν, οτιδήποτε αρνητικό συνέβαινε, το χρέωναν στην Μύκονο. Και επειδή ουδείς μπορεί να γνωρίζει τα βαθύτερα κίνητρα αυτής της συστηματικής επικοινωνιακής και όχι μόνο επίθεσης, είχα παλιότερα τονίσει ότι «η Μύκονος δεν πωλείται!».
Στη συνέχεια, ο κ. Μέγας, αφού επισήμανε ότι οι πρόσφατες εξαγγελίες για τα κυβερνητικά μέτρα που αφορούν στην κρουαζιέρα ελήφθησαν χωρίς προηγούμενη διαβούλευση, εξέφρασε φόβους ότι η εκτόξευση των τελών ελλοχεύει τον κίνδυνο να στραφούν οι εταιρίες κρουαζιερόπλοιων προς άλλους προορισμούς με ότι αυτό σημαίνει για την κοινωνία και την οικονομία του νησιού. Πολύ περισσότερο που, όπως είπε, σύμφωνα με υπολογισμούς του υπουργείου Τουρισμού το σύνολο εσόδων αναμένεται να ανέλθει στα 50 εκατομμύρια ευρώ. Το 1/3 των εσόδων θα πάει στους δήμους, 1/3 στο υπουργείο Ναυτιλίας και 1/3 στο υπουργείο Τουρισμού.
“Σύμφωνα, όμως με δικούς μας υπολογισμούς -είπε- για το 2025, λαμβάνοντας υπόψη την κίνηση των 2 τελευταίων ετών, μόνο από το λιμάνι της Μυκόνου θα εισπράξουν περίπου 21 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ότι είναι πολύ περισσότερα τα έσοδα από τα 50 εκ που ανήγγειλε η κυβέρνηση και ανησυχούμε ότι το ΔΛΤΜ θα παραμείνει, παρά της προσπάθειές του στο ποσό των 0,35€ ανά επιβάτη (2003), που μέχρι σήμερα ισχύει”. Και πρόσθεσε:
“Ουδείς αρνείται την αναπροσαρμογή του τέλους, όταν μάλιστα αυτή ενισχύει τα έσοδα κάθε προορισμού, πράγμα που ακόμα και με αυτή την απόφαση τίποτα δεν είναι βέβαιο ότι τα έσοδα θα ωφελήσουν τον τόπο μας. Αλλιώς, όμως είναι να υπάρξει μια λελογισμένη αύξηση και αλλιώς να «τιναχτεί» 60 φορές πάνω από την ισχύουσα τιμή”. Και παρέθεσε το παράδειγμα της Βενετίας όπου , “μπορεί το έσοδο να βοήθησε τα κρατικά ταμεία, δεν έφερε όμως αποτέλεσμα για το λόγο που επιβλήθηκε, δηλαδή τον περιορισμό των αποβιβάσεων επιβατών κρουαζιέρας. Και ήταν λογικό. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να λαμβάνονται κατασταλτικά μέτρα για την αντιμετώπιση ενός φαινομένου, πολύ περισσότερο όταν έχουν αποδειχτεί ως ατελέσφορα”.
Ο κ. Μέγας αναγνώρισε το πρόβλημα της ομαδικής προσέγγισης κρουαζιερόπλοιων στο νησί, πράγμα όμως που, όπως επισήμανε, διευθετήθηκε από το Λιμενικό Ταμείο σε συνεννόηση με τις εταιρίες κρουαζιερόπλοιων και, με το σύστημα berth allocation “καταφέραμε να αποκεντρώσουμε και να κατανείμουμε ισομερώς τις αφίξεις του νέου χρόνου περιορίζοντάς αυτές από τις αρχές του 2025 σε μέχρι 5-6 κρουαζιερόπλοια την ημέρα ώστε και οι επιβάτες που αποβιβάζονται να κινούνται με άνεση και να μην υπάρχουν φαινόμενα συνωστισμού στη Χώρα και τις υπόλοιπες περιοχές του νησιού. Αντί, λοιπόν, να βγαίνουμε με μέτρα αναποτελεσματικά που στην ουσία είτε μετακυλίουν στον επιβάτη το κόστος ή επιβαρύνουν τις εταιρίες κρουαζιερόπλοιων, φροντίσαμε να ρυθμίσουμε το θέμα προς όφελος όλων, χωρίς να χρειαστεί να φανούμε αρνητικοί σε μια μορφή τουρισμού που, ομολογουμένως, βοηθά την τοπική μας κοινωνία και οικονομία όταν έχει σωστή ροή”. Και πρόσθεσε:
“Το ΔΛΤΜ έχει ξεκινήσει την οργάνωση των αφίξεων Κρουαζιέρας από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας διοίκησης και πιο συγκεκριμένα έχουν αιτηθεί 975 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων για το 2025, με τη συχνότητα των αφίξεων να μην υπερβαίνει τα έξη πλοία την ημέρα”.
Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου αναφέρθηκε σε μια σειρά ενεργειών και παρεμβάσεων προς κυβερνητικούς φορείς σχετικά με το θέμα, προτείνοντας την αύξηση των τελών στα 3 ευρώ και όχι στα 20. Επίσης είπε ότι γνωστοποιήθηκε στους κυβερνητικούς παράγοντες η λειτουργία της νέας πλατφόρμας για την οργάνωση των αφίξεων Κρουαζιέρας στο νησί με τη διευκρίνιση ότι η Μύκονος δεν είναι κορεσμένη, όπως πιθανότατα να συμβαίνει σε άλλους τουριστικούς προορισμούς. Ταυτόχρονα τονίστηκαν τα οφέλη της κρουαζιέρας στην τοπική κοινωνία, ενώ τα ίδια θέματα συζητήθηκαν και με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ).
Παράλληλα, έγινε ενημέρωση προς όλες τις εταιρείες κρουαζιέρας, “απευθείας και μέσω της διεθνούς ένωσής τους (CLIA), για την λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων στους λιμένες μας (Berth Allocation System) και την δυνατότητα εγγραφών χρηστών, σε αυτή, για την καταχώρηση των αιτημάτων τους. Στην ίδια επιστολή τονίσαμε στις εταιρείες την δυνατότητα καταχώρησης των αιτημάτων τους μέχρι την 31η Ιουλίου 2024”. Τέλος, ενημέρωσε τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου για τη συνάντηση που είχε τον Αύγουστο με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και την ανοικτή επιστολή που απηύθυνε πριν λίγες μέρες προς τον Πρωθυπουργό. Και πρόσθεσε :
“Υποστηρίζουμε την ιδέα αυξήσεων στα τέλη επιβατών, αρκεί αυτές να είναι σε αρμονία με τις τιμές των άλλων λιμανιών της περιοχής μας, διασφαλίζοντας τη συνέχιση της ανταγωνιστικότητας του νησιού μας, ως κορυφαίου προορισμού. Εξάλλου επισημαίνεται ότι στα λιμάνια της Ευρώπης το τέλος κυμαίνεται στα 3,00-3,50 ευρώ ανά επιβάτη”.
“Η Μύκονος -είπε - έχει αναπτύξει ένα μοναδικό οικοσύστημα, όπου οι παραδοσιακοί τουρίστες και οι επισκέπτες κρουαζιέρας συνυπάρχουν αρμονικά, συμβάλλοντας στη ζωτικότητα του νησιού όλο το χρόνο. Δεν υπάρχει λόγος να αποθαρρύνουμε την επισκεψιμότητα, αλλά υπάρχει ανάγκη να ρυθμίσουμε τη ροή των επισκεπτών στο χώρο και στο χρόνο, πράγμα που αποτελεί, άλλωστε, βασικό στόχο όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών”.
Καταλήγοντας την εισήγησή του ο κ. Μέγας είπε:
“Ως άνθρωπος που έχω αναλώσει πολλές δεκαετίες της ζωής μου υπηρετώντας το τόπο μας, βλέπω με λύπη ότι η Μύκονος αντιμετωπίζεται από κάποιους στα κέντρα λήψης των αποφάσεων, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η τοπική μας κοινωνία. Ακούμε συχνά όλοι τη νέα μόδα που έχει ονομαστεί «Μυκονοποίηση» λες και η Μύκονος, που σήκωσε στις πλάτες της την Ελλάδα και βραβεύτηκε στο εξωτερικό ως ιδανικός προορισμός, να πρέπει στοχοποιείται συνέχεια. Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε αυτό. Και αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει σήμερα όλοι μαζί να στείλουμε προς όλες τις κατευθύνσεις”.
- 1) Ν, Χαρδαλιάς: «Φέτος θα κάνουμε γιορτές στο… χωριό! Το Πεδίον του Άρεως αλλάζει!»
- 2) Απομακρύνονται οι βυθιζόμενες μπάρες από την Παλιά Πόλη των Χανίων
- 3) Δημοτική Επιτροπή Πάρου: Εισήγηση για διακοπή οικοδομικών εργασιών το Πάσχα και το καλοκαίρι
- 4) Δήμος Μεγανησίου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
06/12 15:07
ΕΕ | Περιθώριο 6 μηνών για το ψηφιακό σύστημα διαχείρισης των συνόρων της Ευρώπης
06/12 14:59
06/12 13:41
Η TUI επεκτείνεται στην Ανατολική Ευρώπη με υπόδειγμα την TUI Poland - έτοιμο το άνοιγμα στην Τσεχία
06/12 12:20
Τουρισμός | Σε διαβούλευση το σ/ν για βραχυχρόνιες, περιβαλλοντική κατάταξη και άλλες ρυθμίσεις
06/12 12:15
Με την υποστήριξη του ΕΟΤ η 11η Athens International Tourism & Culture Expo 2024
06/12 11:33
06/12 11:24
ÓROS Luxury Beach Resort: Το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Κρήτης – Ανοίγει το Μάιο του 2025
06/12 10:59
06/12 10:30
Ο τουρισμός είναι δύναμη για το καλό - ήρθε η ώρα να αντισταθούμε στα αρνητικά
06/12 06:57
Υπ. Τουρισμού: Πρόγραμμα Κατάρτισης στο Επάγγελμα του Ξεναγού στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
06/12 06:56
Δήμος Μεγανησίου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
06/12 06:53
Απομακρύνονται οι βυθιζόμενες μπάρες από την Παλιά Πόλη των Χανίων
06/12 06:51
Δημοτική Επιτροπή Πάρου: Εισήγηση για διακοπή οικοδομικών εργασιών το Πάσχα και το καλοκαίρι
06/12 06:00
Αποφάσεις για 2 ξενοδοχείο στην Αγία Τριάδα Θερμαϊκού και στο Πήλιο
05/12 18:44
Ν, Χαρδαλιάς: «Φέτος θα κάνουμε γιορτές στο… χωριό! Το Πεδίον του Άρεως αλλάζει!»
05/12 16:33
ΔΑΑ | Άσκηση Ετοιμότητας 2024, με σενάριο το «Ατύχημα Αεροσκάφους στον Αερολιμένα»
05/12 16:06
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025
05/12 15:56
05/12 15:18
FedHATTA: Συνάντηση με ανώτερα στελέχη του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Κίνας
05/12 15:07
05/12 14:38
05/12 14:38
Λίβανος: Ποιες αεροπορικές εταιρείες επαναφέρουν τις πτήσεις τους στη Βηρυτό
05/12 14:34
Χανιά: «Πράσινο φως» για την ενοποίηση δύο ξενοδοχείων Caldera beach
05/12 14:31
05/12 13:52
05/12 13:48
05/12 13:35
Four Seasons Resort and Residences Porto Heli | Νέο πολυτελές θέρετρο στο Πόρτο Χέλι
05/12 12:14
05/12 11:44
Τουριστική επένδυση 5 αστέρων στη νήσο Διάπορο Σιθωνίας από τον Σταύρο Ανδρεάδη
05/12 11:41
05/12 11:21
Grecotel | Ανοιχτό όλο το χρόνο το ξενοδοχείο Amirandes στην Κρήτη
05/12 11:12
05/12 10:59
Αεροδρόμιο Αθήνας | +13,3% η επιβατική κίνηση το Νοέμβριο, + 13% στο 11μηνο
05/12 10:39
Ο Όμιλος Κωνσταντακόπουλου πιστεύει και συνεχίζει να επενδύει στη Μεσσηνία
05/12 10:37
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων στην Αττάλεια, με 16,6 εκατ. τουρίστες στο 11μηνο
05/12 10:06
05/12 07:09
05/12 07:05
Δήμος Βιάννου: Υποβολή πρότασης για ένταξη στο πρόγραμμα ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
04/12 18:35
Ο ελληνικός τουρισμός ως πρότυπο βιώσιμης και συμπεριληπτικής εργασιακής πολιτικής
04/12 18:20
04/12 18:18
Περιφέρεια Κρήτης: Κατάρτιση Προγράμματος Πολιτισμού και Αθλητισμού 2025
04/12 18:12
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για προβολή στη Σερβία
04/12 15:13
Απίστευτο! Ουρές υποψήφιων ενοικιαστών για ένα σπίτι στο Ηράκλειο με ενοίκιο (μόνο!) 400 ευρώ
04/12 14:40
Στη Θεσσαλονίκη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων-UFI τον Ιούνιο
04/12 14:34
04/12 14:11
04/12 13:29
04/12 13:12
Accor: Αυτές είναι οι 8 κορυφαίες τάσεις ευεξίας στα ξενοδοχεία για το 2025
04/12 12:54
Αεροδρόμιο Καλαμάτας | Αποδεκτή η προσφορά της κοινοπραξίας Fraport, Koπελούζου, Κωνσταντακόπουλου
04/12 11:53
Global Traveler Awards 2024 (ΗΠΑ): Η Ελλάδα «Καλύτερος Τουριστικός Προορισμός» για 4η χρονιά
04/12 11:35
Τουρισμός πολυτελείας | Virtuoso: Στροφή σε προορισμούς με ήπιο κλίμα λόγω της κλιματικής αλλαγής
04/12 11:26
Neos: Νέα nonstop σύνδεση Μιλάνο – Κως το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:17
TUI Airways: Νέα σύνδεση Κορκ – Κέρκυρα το καλοκαίρι του 2025
04/12 11:07
Τουρισμός | ΑΒΤΑ: Οι προορισμοί χρειάζονται νέα μοντέλα διαχείρισης στη ροή τουριστών
04/12 11:06
Νέος Γερμανός tour operator το 2025 – Θα πουλάει πακέτα και για Ελλάδα
04/12 10:39
Όλγα Κεφαλογιάννη | Στο επίκεντρο της στρατηγικής ο ποιοτικός τουρισμός με όρους βιωσιμότητας
04/12 10:21
04/12 07:19
04/12 07:18
04/12 07:15
04/12 07:10
Δήμος Δυτικής Αχαΐας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
04/12 07:05
03/12 19:00
03/12 18:39
Οι νέες επενδύσεις θα μεταμορφώσουν την Αττική σε προορισμό παγκόσμιας εμβέλειας
03/12 15:53
Επιτακτική ανάγκη ένα δίκτυο Θαλάσσιων Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα
03/12 14:14
03/12 14:06
Διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
03/12 14:02
Ψηφιακές Συναλλαγές: Οι Έλληνες ταξιδιώτες και οι κίνδυνοι απάτης
03/12 13:59
Προσφορά πομποδεκτών από το Λιμενικό Ταμείο στο Λιμεναρχείο Μυκόνου
03/12 13:58
Eurowings: Δύο νέες συνδέσεις με Άκτιο και Κω στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025
03/12 13:56
H Φιλοξενία αποτελεί σταθερό πυλώνα ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής
03/12 13:19
Booking.com | Tο 75% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναζητούν αυθεντικές τοπικές εμπειρίες
03/12 10:41
03/12 10:18
Ισπανία | Σε ισχύ το ψηφιακό μητρώο, που "φακελώνει" τους τουρίστες
03/12 07:39
Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού
03/12 07:34
Πτήσεις από 18 εταιρείες προς το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ
03/12 07:33
03/12 07:24
03/12 07:22
02/12 17:13
Η Celestyal εγκαινιάζει την πρώτη της σεζόν στον Αραβικό Κόλπο από το Κατάρ
02/12 17:08
02/12 16:31
Η Χαλκιδική επανασυστήνεται μέσα από τα τοπικά προϊόντα και τη γαστρονομία της
02/12 16:03
Η Ελλάδα παρούσα στη Διεθνή Έκθεση διαστημικής τεχνολογίας SPACE TECH EXPO
02/12 15:49
02/12 15:27
02/12 15:02
Herodion Hotel: Jacuzzi με θέα την Ακρόπολη και εκδηλώσεις ενόψει των εορτών
02/12 14:13
02/12 13:20
02/12 13:01
02/12 12:26
Ε. Ξ. Ρόδου: Δωρεάν διαμονή στους πληγέντες από τις ισχυρές βροχοτπώσεις
02/12 12:14
Aegean: Νέα εποχική σύνδεση του Ηρακλείου με τη Γαλλία το 2025
02/12 12:13
02/12 12:04
Accor: Το 16% των Ευρωπαίων σκοπεύει να ταξιδέψει στην Ελλάδα το 2025 – Οι 5 νέες τάσεις στα ταξίδια
02/12 11:03
Ο Όμιλος Mitsis ανέλαβε τη διαχείριση του ξενοδοχείου Alexander the Great στη Χαλκιδική
02/12 10:49
02/12 10:01
Wyndham Hotels & Resorts | Έρευνα για τη δυναμική επιστροφή και τις νέες τάσεις των ινδικών γάμων
02/12 07:50
Αλλαγή χρήσης ξενοδοχείων σε κατοικίες στην Ολυμπιακή Ακτή Κατερίνης και στο Καστελόριζο
02/12 07:38
Δήμος Ικαρίας: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
02/12 06:40
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο
02/12 05:46
Υπ. Τουρισμού: Πρόγραμμα Κατάρτισης στο Επάγγελμα του Ξεναγού στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Αποφάσεις για 2 ξενοδοχείο στην Αγία Τριάδα Θερμαϊκού και στο Πήλιο
Απομακρύνονται οι βυθιζόμενες μπάρες από την Παλιά Πόλη των Χανίων
Δήμος Μεγανησίου: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Ν, Χαρδαλιάς: «Φέτος θα κάνουμε γιορτές στο… χωριό! Το Πεδίον του Άρεως αλλάζει!»
Δημοτική Επιτροπή Πάρου: Εισήγηση για διακοπή οικοδομικών εργασιών το Πάσχα και το καλοκαίρι
ÓROS Luxury Beach Resort: Το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Κρήτης – Ανοίγει το Μάιο του 2025
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Ελλάδα στο καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων του 2025
Τουρισμός | Σε διαβούλευση το σ/ν για βραχυχρόνιες, περιβαλλοντική κατάταξη και άλλες ρυθμίσεις
Ο τουρισμός είναι δύναμη για το καλό - ήρθε η ώρα να αντισταθούμε στα αρνητικά
ΔΑΑ | Άσκηση Ετοιμότητας 2024, με σενάριο το «Ατύχημα Αεροσκάφους στον Αερολιμένα»
Με την υποστήριξη του ΕΟΤ η 11η Athens International Tourism & Culture Expo 2024
Χανιά: «Πράσινο φως» για την ενοποίηση δύο ξενοδοχείων Caldera beach
FedHATTA: Συνάντηση με ανώτερα στελέχη του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Κίνας
Λίβανος: Ποιες αεροπορικές εταιρείες επαναφέρουν τις πτήσεις τους στη Βηρυτό
Four Seasons Resort and Residences Porto Heli | Νέο πολυτελές θέρετρο στο Πόρτο Χέλι
Grecotel | Ανοιχτό όλο το χρόνο το ξενοδοχείο Amirandes στην Κρήτη
( 0 )