Ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε 12 χώρες

Α Decrease font Enlarge font
Ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε 12 χώρες

Σε 12 χώρες και συγκεκριμένα, σε Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Βέλγιο, Φιλανδία, Δανία, Αυστρία, Ελβετία και Τσεχία, τρέχει η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που αγκαλιάζει προσωποποιημένα όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.

Η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, βασίστηκε στην μελέτη των εταιρειών-συμβούλων της Περιφέρειας, Novus Mind και HOWARTH, στην οποία τεκμηριώθηκε όλη η στρατηγική και τα μηνύματα επικοινωνίας, ενώ διαδικαστικά υλοποιείται από την Marketing Greece. 

«Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, που αξιοποιεί τόσο το μήνυμα της προηγούμενης καμπάνιας των προορισμών του Νότιου Αιγαίου, αυτό της μοναδικότητας (Aegean Islands. Like no other), όσο και το μήνυμα της εθνικής καμπάνιας για το «ελληνικό καλοκαίρι», ως ιδέα. Χρησιμοποιεί αμιγώς ψηφιακά μέσα, ενώ ο εντοπισμός των κοινών-στόχων επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν συγκεκριμένα δημογραφικά, συμπεριφορικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά έχουν καθορισθεί από την στρατηγική της καμπάνιας. 

«Ο covid-19 δεν διέκοψε την πορεία της προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο εξωτερικό, αλλά την ανακατεύθυνε καλώντας όλους μας να γίνουμε πιο προσαρμοστικοί και πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος για τη νέα καμπάνια συμπληρώνοντας ότι η «Στρατηγική επιλογή αυτής της Περιφερειακής αρχής υπήρξε ανέκαθεν να αφήνει στους ειδικούς την προβολή και διαφήμιση των τουριστικών προορισμών. Πολύ περισσότερο σήμερα, σε αυτές τις δύσκολες εποχές, που βαδίζουμε πάνω σε κινούμενη άμμο, η επιλογή αυτή δικαιώνεται και είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να στηριχθούμε σε ό,τι πιο σύγχρονο και επιστημονικά ορθό υπάρχει διαθέσιμο, ώστε να αυξηθεί στο μέγιστο δυνατό η αποτελεσματικότητα των πόρων που δαπανούμε και να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από μία μικρότερη πίτα». 

Η φιλοσοφία της καμπάνιας

Ως προς το ΣΚΕΠΤΙΚΟ, η διαφημιστική καμπάνια, βάσει της μελέτης, στηρίζεται στο ότι το ταξίδι των φετινών καλοκαιρινών διακοπών αποτελεί αναμφισβήτητα μια μορφή «απόδρασης» από το lockdown και τις αρνητικές εμπειρίες της πανδημίας. Όμως, εξ ορισμού, αφού το ταξίδι αφορά καλοκαιρινές διακοπές, το κυρίαρχο στοιχείο ενός τέτοιου ταξιδιού - τουλάχιστον στη Δυτική Ευρώπη - σχετίζεται με την αναζήτηση του χαρακτηριστικού, που αναμφίβολα απουσιάζει από την εκεί καθημερινότητα: Του ήλιου και της θάλασσας. Και συνεπώς, τα συμπληρωματικά και δευτερεύοντα συστατικά ενός ταξιδιού διακοπών, όπως πολιτισμός, γαστρονομία, περιπέτεια αποτελούν συνεπακόλουθα.

Η μελέτη θεωρεί ως δεδομένο ότι, αν υπάρχει ένα μόνο κύριο συστατικό προϊόντος που διαφοροποιεί τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, και όλα τα ελληνικά νησιά, στο μυαλό του καταναλωτή - έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται εκείνος και όχι όπως ορίζει η στρατηγική της Περιφέρειας - από εναλλακτικούς κοντινούς στον καταναλωτή προορισμούς, εγχώριους ή διεθνείς, στους οποίους μπορεί να μεταβεί χωρίς αεροπλάνο, είναι το συστατικό του Ήλιου & της Θάλασσας, σε άρρηκτο συνδυασμό με τη μοναδικότητα του ελληνικού νησιώτικου τοπίου. Η μελέτη καταλήγει ότι, δεδομένου του διαθέσιμου προϋπολογισμού, της χρονικής στιγμής, και των κρίσιμων ιδιαιτεροτήτων της περιόδου, η καμπάνια πρέπει να εστιάσει την προσοχή του δυνητικού αγοραστή στο βασικό προϊόν, στον πυρήνα του προϊόντος (core product) που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή αυτό του ήλιου και της θάλασσας, όμως σε καθοριστικό συνδυασμό με τη μοναδικότητα του τοπίου τους, ώστε να αναδειχθεί η μοναδικότητα των νησιών του Νοτίου Αιγαίου. 

Η παραδοχή αυτή σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ξεφεύγει από την γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει την μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του προϊόντος. Απλά σημαίνει ότι η συγκεκριμένη, πρώτη φάση, της νέας καμπάνιας, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να βασιστεί σε αυτό το συστατικό του προϊόντος μας, αφού αυτό ήδη υπάρχει στο μυαλό του καταναλωτή ως κυρίαρχο και αδιαμφισβήτητα μοναδικό σε σχέση με τις επιλογές που έχει διαθέσιμες αυτή τη στιγμή: να κάνει καλοκαιρινές διακοπές στην χώρα του ή σε κάποιον κοντινό προορισμό, όπου θα μεταβεί με αυτοκίνητο. Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου δεν είναι το ίδιο, και συνεπώς δεν πρέπει και να φαίνεται το ίδιο, με το καλοκαίρι, που για παράδειγμα ένας Γερμανός θα ζήσει στις παραλιακές περιοχές της Mecklenburg-West Pomerania, Stralsund, Wismar και Rostock. «Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό».   

Με τα παραπάνω ως δεδομένα, στόχοι της πρώτης φάσης της διαφημιστικής καμπάνιας είναι: (1) Να τοποθετήσει τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ως Aegean Islands στο σετ των επιθυμητών προορισμών διακοπών του κοινού – στόχου, (2) να τα τοποθετήσει στο μυαλό τους ως μοναδικά, και (3) να τοποθετήσει το Αιγαιοπελαγίτικο νησιώτικο καλοκαίρι ως το «πραγματικό καλοκαίρι».

Με βάση τα παραπάνω το ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ της καμπάνιας είναι το: "THE AEGEAN ISLANDS. Your real summer. Like no other". To συστατικό του μηνύματος "Like No Other" αξιοποιεί το υπάρχον μήνυμα της μοναδικότητας, που εμπεριέχεται στην προηγούμενη, από το 2016, καμπάνια της Περιφέρειας, για να αναδείξει και τώρα, περισσότερο από ποτέ τη μοναδικότητα των νησιών του Νότιου Αιγαίου, όσο και τη μοναδικότητα του καλοκαιριού στα νησιά του Νότιου Αιγαίου. 

Η στρατηγική

Ως προς τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗΣ, η μελέτη, αφού περιγράφει τα δεδομένα της υφιστάμενης κατάστασης, στηρίζεται σε ένα θεωρητικό υπόβαθρο που συνθέτουν διάφορα μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών, για να επανακαθορίσει από μηδενική βάση, λόγω της επίδρασης του Covid-19, τόσο τις παραμέτρους που επιδρούν στην απόφαση όσο και τα κοινά-στόχους της καμπάνιας. Αναλύει τα διάφορα είδη αποφάσεων που καλείται να πάρει, φέτος, ο δυνητικός επισκέπτης και εξειδικεύει σε εκείνα που μπορούν σε κάποιο βαθμό να επηρεαστούν από την καμπάνια.

Στη συνέχεια συνθέτει ένα αναλυτικό προφίλ των δυνητικών επισκεπτών, όπου εκτός από τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά κάνει μια εκτενή περιγραφή (profiling) τεσσάρων ομάδων με διαφορετικά ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά ως προς τον τρόπο που ο Covid-19 θα επιδράσει τη λήψη απόφασης τους σχετικά με το ταξίδι διακοπών: Τους Καμικάζι, τους Life Goes On,  τους Holidays are a must, και τους Wait & See. Προσδιορίζει επίσης μια σειρά από συμπεριφορικές παραμέτρους, οι οποίες, και αυτές μαζί με τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά θα καθορίσουν τελικά, αν ο τουρίστας ταξιδέψει για διακοπές άμεσα (early fliers), σχετικά νωρίς (early majority), σχετικά αργά (late majority) ή αν τελικά πολύ αργότερα ή και τελικά αναβάλλει το ταξίδι διακοπών του (Laggards 21). 

Τα ΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ της καμπάνιας είναι αμιγώς ψηφιακά, αφού η καμπάνια τρέχει μέσω animated banners διαφόρων μεγεθών σε εκατοντάδες ιστότοπους σε κάθε χώρα, οι οποίοι επιλέγονται αυτόματα από αλγόριθμους, ανάλογα με τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών που τους επισκέπτονται. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι φωτογραφίες που επιλέχθηκαν στα banners είναι από iconic landmarks των νησιών, ώστε οι χρήστες να έχουν σημαντικές πιθανότητες να προσδιορίσουν ότι αυτό που βλέπουν είναι Ελλάδα.

Με τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου αγκαλιάζονται προσωποποιημένα ΟΛΑ τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων, αφού ήδη από το 2016, οπότε και μπήκε σε τελείως νέα βάση η προβολή του Ν. Αιγαίου, πρωταγωνιστής δεν είναι η Περιφέρεια αλλά τα νησιά-προορισμοί της, με την ιδιαίτερη και μοναδική ταυτότητα και προσωπικότητα του καθενός από αυτά. 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 13/08 16:19

    Ε.Ξ. Ρόδου: Προτάσεις για την πιστωτική πολιτική των ξενοδοχείων το 2021

  2. 13/08 15:40

    Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη: Καραντίνα σε ξενοδοχείο της Αθήνας

  3. 13/08 15:38

    Alltours: Ελλάδα και Ισπανία θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν τουριστικά

  4. 13/08 15:25

    Ιταλία: Υποχρεωτικό το τεστ για ταξιδιώτες από Ισπανία, Ελλάδα, Κροατία και Μάλτα

  5. 13/08 14:52

    Περιφέρεια Αττικής: Αναστέλλονται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις έως 31 Αυγούστου

  6. 13/08 14:51

    Το λιμάνι του Ηρακλείου ετοιμάζεται να υποδεχθεί κρουαζιέρες- Πρεμιέρα αρχές Σεπτεμβρίου από την TUI

  7. 13/08 14:40

    Ασφαλείς οι παραλίες της Αττικής - Γ. Πατούλης: Να κάνουμε την Αθήνα καλοκαιρινό προορισμό για Έλληνες & ξένους

  8. 13/08 14:26

    Τουρισμός: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός των Βρετανών στις αναζητήσεις για διακοπές τον Αύγουστο

  9. 13/08 14:06

    ΕΤΑΔ: Νέα υπηρεσία Web-Ticket στα Σπήλαια Διρού και στο Αχίλλειο Κέρκυρας

  10. 13/08 13:28

    Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων Κέρκυρας: Άδικα τα μέτρα, εξαιρέθηκε η Αττική και περιελήφθησαν οι προβεβλημένες τουριστικές περιοχές

  11. 13/08 13:13

    Αστερίς: Το ομηρικό και εκθαμβωτικό νησί του Ιονίου

  12. 13/08 13:11

    Οι παραλίες της Αττικής με γαλαζοπράσινα νερά

  13. 13/08 13:10

    MSC Cruises: Ασφαλιστική κάλυψη για κρούσματα κορωνοϊού στις κρουαζιέρες

  14. 13/08 12:59

    Τι ξέρουμε και τι δεν ξέρουμε για το Ρωσικό εμβόλιο COVID-19

  15. 13/08 11:51

    TUI: Ενισχύει τη ρευστότητα με νέο δάνειο 1 δισ. ευρώ- Θεαματική αύξηση των κρατήσεων για το 2021

  16. 13/08 11:24

    Πράσινο φως για ανέγερση ξενοδοχείου σε οικόπεδο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στο Ρέθυμνο

  17. 13/08 11:22

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Ίο και Μύκονο

  18. 13/08 11:16

    Δήμος Βέροιας: Διαγωνισμός για καινοτόμες υπηρεσίες τουριστικής προβολής

  19. 13/08 11:15

    Δήμος Αριστοτέλη: Άνοιγμα στην τουριστική αγορά του Καζακστάν

  20. 13/08 11:10

    Νέες άδειες για 4 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη και Μύκονο

  21. 12/08 20:16

    ΥΠΑ: Νέες αεροπορικές οδηγίες (notams) που θα ισχύουν έως 31 Αυγούστου

  22. 12/08 20:09

    ΥΠΑ: Πτώση 74,3% στην επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το 7μηνο

  23. 12/08 15:05

    Ανάπτυξη πρωτοβουλιών Κύπρου - Ιταλίας στον τουρισμό και τη φιλοξενία

  24. 12/08 15:02

    Πρωτοβουλία για διευκόλυνση των επενδύσεων μεταξύ Ελλάδας–Βουλγαρίας - Ο Τουρισμός στο επίκεντρο

  25. 12/08 13:57

    FedHATTA: Μέτρα στήριξης των τουριστικών γραφείων με ορίζοντα τον Μάρτιο

  26. 12/08 13:06

    Όμιλος Μουζενίδη: Νέα ξενοδοχεία Bomo στη Ρωσία – Πλάνο για προσθήκη περισσότερων στη χώρα

  27. 12/08 12:49

    Αυτό είναι το ορεινότερο χωριό των Κυκλάδων

  28. 12/08 12:47

    Η κρυφή παραλία της Αττικής που πας… κολυμπώντας

  29. 12/08 12:42

    Τουρκικός τουρισμός: 23.000 Ρώσοι τουρίστες έφτασαν τη Δευτέρα στην Αττάλεια

  30. 12/08 12:32

    Volotea: Ποιες πτήσεις με Ελλάδα αναβάλλονται για το καλοκαίρι του 2021

  31. 12/08 12:08

    LOT: Όλες οι συνδέσεις Πολωνίας - Ελλάδας τον Σεπτέμβριο

  32. 12/08 11:49

    Παραμένει ασφαλής προορισμός η Πάρος

  33. 12/08 11:38

    Ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων στις Βαλεαρίδες - Φόβοι για κήρυξή τους σε περιοχή υψηλού κινδύνου

  34. 12/08 11:31

    Περιφέρεια Αττικής και ΙΣΑ καλούν τους πολίτες και επαγγελματίες να τηρούν τα μέτρα προφύλαξης - Δείτε τα

  35. 12/08 11:30

    Αχ, αυτή η μάσκα!

  36. 12/08 11:25

    Νέα μελέτη για την τουριστική προβολή του Νοτίου Πηλίου

  37. 12/08 11:24

    Άδειες για 2 πλωτές εξέδρες σε Κέρκυρα και Λέρο

  38. 12/08 11:23

    Άδειες για επέκταση και εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Κω και Ζάκυνθο

  39. 12/08 11:18

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Δράμας

  40. 12/08 11:14

    Νέες άδειες για ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σαντορίνη

  41. 12/08 11:13

    Συμφωνία ΞΕΕ- Αυτοδιαχείρισης: Εξορθολογίζεται το τοπίο για τα πνευματικά δικαιώματα μουσικής

  42. 12/08 10:58

    Απόφαση: Αναστολές συμβάσεων εργασίας στον τουρισμό, μεταφορές και επισιτισμό τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο

  43. 12/08 10:37

    Η θερινή σεζόν στη Μαγιόρκα θα ολοκληρωθεί νωρίς εάν δεν αρθούν τα μέτρα για τους Βρετανούς τουρίστες

  44. 11/08 15:44

    Βρέθηκε το εμβόλιο από τη Ρωσία - Τον Σεπτέμβριο ξεκινάει η μαζική παραγωγή

  45. 11/08 14:30

    Πολιτικο-οικονομικό φόρουμ από τη ΔΕΘ-Helexpo τις ημέρες της 85ης ΔΕΘ

  46. 11/08 14:25

    Τουριστικά λεωφορεία: Παρατείνεται η περίοδος ακινησίας και κατάθεσης αδειών και πινακίδων

  47. 11/08 13:53

    Οι Ρώσοι τουρίστες επιστρέφουν στην Τουρκία

  48. 11/08 13:53

    Η Σαβίνα Γιαννάτου και οι Primavera en Salonico στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

  49. 11/08 12:57

    Costa Cruises: Στις 6 Σεπτεμβρίου ξεκινούν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο - Προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια

  50. 11/08 12:44

    Cyprus Airways: Τέσσερα δρομολόγια προς Ελλάδα για το υπόλοιπο της θερινής σεζόν

  51. 11/08 12:37

    Η χρήση μάσκας είναι επιβεβλημένη- το μήνυμα μέσα από την ψυχική δύναμη δύο παιδιών

  52. 11/08 12:37

    Διαδικτυακά θα διεξαχθεί η Διεθνής Τουριστική Έκθεση ITB Asia 2020, από 21 έως 23 Οκτωβρίου

  53. 11/08 12:19

    Εγγραφή 16 νέων στοιχείων στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

  54. 11/08 12:11

    Κλειστό για 14 ημέρες το Μουσείο της Στοάς του Αττάλου, λόγω κρούσματος κορωνοϊού

  55. 11/08 11:58

    Ελεύθερη κατάδυση στο αρχαίο ναυάγιο της Περιστέρας Αλοννήσου

  56. 11/08 11:49

    ΕΟΤ: Ψηφιακή καμπάνια στο Bloomberg | «Greek Summer Feeling»

  57. 11/08 11:32

    Βρετανία: Ιστορική αλυσίδα τουριστικών γραφείων κήρυξε πτώχευση

  58. 11/08 11:22

    FTI: Κέντρα για τεστ κορωνοϊού σε ξενοδοχεία του στην Τουρκία

  59. 11/08 11:21

    Αναστέλλονται οι οικοδομικές άδειες για τουριστικά καταλύματα σε Μύκονο και Σαντορίνη

  60. 11/08 11:18

    Το ελληνικό νησί Γάιδαρος και η ιδιαίτερη ιστορία του

  61. 11/08 11:16

    Νησί Ντούνη: Η άγνωστη παραλία της Αττικής με την αφράτη άμμο

  62. 11/08 11:15

    ΙΝΣΕΤΕ: Κατάρτιση εργαζόμενων στην ειδικότητα της εξυπηρέτησης πελατών και ανάδειξης τουριστικής εμπειρίας

  63. 11/08 11:09

    Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος μετάδοσης κορωνοϊού στις πτήσεις

  64. 11/08 10:56

    Πώς ο κορωνοϊός «εξαφάνισε» ένα πριγκιπάτο

  65. 11/08 10:53

    Γερμανία: Σοκαριστική εκτίμηση από τουριστικές επιχειρήσεις για διατήρηση των περιοριστικών μέτρων άλλους 13 μήνες

  66. 11/08 10:50

    Εικονικό κυνήγι Γιγάντων στη Μύκονο

  67. 11/08 10:49

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Μύκονο και Χαλκιδική

  68. 10/08 16:56

    Νέα μέτρα: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από Σουηδία, Τσεχία, Βέλγιο, Ισπανία, Ολλανδία και τα χερσαία σύνορα- Ακυρώνεται η ΔΕΘ

  69. 10/08 16:00

    TripAdvisor: Στα 25 καλύτερα "Small Hotel" στην Ελλάδα το Celestia Grand

  70. 10/08 15:36

    EOT: «Greek 4: Για Σένα», η καμπάνια προβολής για Λέσβο, Σάμο, Χίο και Λέρο

  71. 10/08 15:28

    Το ρεκόρ των κρουσμάτων στην Ελλάδα δημιουργεί αβεβαιότητα στους Βρετανούς τουρίστες

  72. 10/08 15:14

    Προληπτικούς ελέγχους για COVID-19 στους υπαλλήλους μουσείων και αρχαιολογικών χώρων ζητεί η ΠΕΥΦΑ

  73. 10/08 14:25

    Νάξος: Η παραλία παράδεισος μέσα στο κεδροδάσος

  74. 10/08 14:21

    Κύθηρα: Η μαγευτική και φημισμένη παραλία Καλαδί

  75. 10/08 14:15

    Ο ιδανικός τρόπος απολύμανσης και αποστείρωσης χώρων στα ξενοδοχεία με όχημα ή ρομπότ Αποστειρωτή – απολυμαντή Υπεριώδους Ακτινοβολίας UVC

  76. 10/08 13:47

    Πώς η Αττάλεια υποδέχθηκε τις πρώτες πτήσεις τσάρτερ Ρώσων

  77. 10/08 12:49

    Τέλος τα ταξίδια των Γερμανών στη Βουλγαρία; Ταξιδιωτική προειδοποίηση του Γερμανικού ΥΠΕΞ

  78. 10/08 12:27

    Το νέο ΔΣ του ΣΙΤΕΣΑΠ

  79. 10/08 12:26

    Μόνο σε δύο χώρες της Ευρώπης επιτρέπονται Αμερικανοί ταξιδιώτες

  80. 10/08 12:12

    TUI Γερμανίας: Άνοιξε το πρόγραμμα για Τουρκία με προσφορές και 500 ξενοδοχεία

  81. 10/08 12:02

    Ο υπουργός Ανάπτυξης σε ΣΕΤΚΕ: Πρόγραμμα ΕΣΠΑ για τα μικρά καταλύματα και χρηματοδότηση μέσω του ΤΕΠΙΧ

  82. 10/08 11:43

    Υπ.Τουρισμού: Η μαρίνα «Elounda Hills» θα αναβαθμίσει τον τουρισμό της Κρήτης

  83. 10/08 11:36

    Έρευνα: Μόνο το 45% των Ευρωπαίων ξενοδόχων βλέπει πλήρη ανάκαμψη το 2021

  84. 10/08 11:25

    Η TUI θα συνεχίσει την προσφορά διαδικτυακών κουπονιών και το 2021

  85. 10/08 10:50

    AIDA Cruises: Μέχρι 30 Σεπτεμβρίου θα μείνει παγωμένη η σεζόν κρουαζιέρας, με εξαιρέσεις

  86. 10/08 10:37

    Προωθητικό βίντεο για τη Λευκάδα στο πλαίσιο της καμπάνιας του Επιμελητηρίου με τη Μarketing Greece

  87. 10/08 10:33

    Άδειες για δύο πλωτές εξέδρες σε Καρδαμύλη και Αντίπαρο

  88. 10/08 10:31

    Ολλανδία: Tα σενάρια για την πορεία της οικονομίας από ένα δεύτερο κύμα του κορωνοϊού

  89. 10/08 10:28

    Το «σύνδρομο» της ουράς στην εποχή του κορωνοϊού

  90. 10/08 10:27

    Στρατηγική συμφωνία Air Serbia με Turkish Airlines

  91. 10/08 10:26

    Πράσινο φως για μετατροπή ξενοδοχείου σε κατοικίες στο κέντρο της Αθήνας

  92. 09/08 16:04

    Οι νέοι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης

  93. 09/08 15:01

    Κρουαζιέρες στη Μεσόγειο από ιταλικά λιμάνια για Aida, Costa και MSC- Στις 29 Αυγούστου Κέρκυρα, Κατάκολο και Πειραιάς από την MSC

  94. 09/08 14:49

    Νέα στρατηγική του Ην. Βασιλείου κατά της παχυσαρκίας – Πως επηρεάζει τις ελληνικές εξαγωγές

  95. 09/08 14:48

    Δήμος Σιθωνίας: Έγκριση πλάνου τουριστικής προβολής

  96. 09/08 14:45

    Αλλαγή χρήσης πολυώροφου κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας για μετατροπή του σε 4άστερο ξενοδοχείο

  97. 09/08 14:21

    Οι εντυπωσιακοί φάροι της Ελλάδας και η ιστορία τους

  98. 09/08 14:19

    Η άγνωστη παραλία της Αττικής με την αφράτη άμμο

  99. 09/08 14:03

    Απόφαση: Έως 100% η μείωση προκαταβολής φόρου

  100. 09/08 13:56

    Δύσκολο το ταξίδι για όσους επιλέγουν φέτος Ελλάδα - Τα προβλήματα από την διαδικτυακή φόρμα