Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Α Decrease font Enlarge font
Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.

-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου  κρίθηκε απολύτως αναγκαία.

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.

-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.

Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.

-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.

Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.

-Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.

-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.

-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.

-Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.

Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.

-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .

-Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.

-Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.

-Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 04/12 16:29

    Κύπρος: Χωρίς τεστ ή καραντίνα οι εμβολιασμένοι επισκέπτες από το Μάρτιο

  2. 04/12 16:20

    Τουρισμός: Μπορεί να μην υπάρξει ποτέ ανάκαμψη σε επίπεδα προ κορωνοϊού;

  3. 04/12 16:00

    Live Webinar: ο Αντιπρόεδρος της American Airlines στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο

  4. 04/12 15:56

    Αεροδρόμιο Αθήνας: -67,2% η επιβατική κίνηση το 11μηνο

  5. 04/12 15:27

    Θα φέρει το 2021 την επανεκκίνηση στις αερομεταφορές;

  6. 04/12 15:23

    Scott Dunn: Αύξηση της ζήτησης για διακοπές το 2021 - "Ο Νοέμβριος ήταν ο καλύτερος μήνας πωλήσεων του 2020"

  7. 04/12 14:27

    Τηλεδιάσκεψη ΗΑΤΤΑ - ECTAA - FedHATTA για τις προοπτικές του ευρωπαϊκού και ελληνικού τουρισμού το 2021

  8. 04/12 14:01

    IPK International: Ποιοι είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν το 2021 - Η ασφάλεια παραμένει βασικό κριτήριο διακοπών

  9. 04/12 13:33

    Google Ελλάδος και Υπουργείο Ανάπτυξης στηρίζουν τις εταιρείες λιανικού εμπορίου

  10. 04/12 13:28

    Οδικός χάρτης για την ανάπτυξη του αειφόρου τουρισμού σε Κέρκυρα και Ηράκλειο - συνεργασία με CLIA και GSTC

  11. 04/12 12:52

    ΑΒΤΑ: Η Ελλάδα στους πιο περιζήτητους προορισμούς για το 2021 – Ποιες τάσεις ευνοούν τον ελληνικό τουρισμό

  12. 04/12 12:26

    Αυτή είναι η μεγαλύτερη αρχαία πόλη στην Ελλάδα

  13. 04/12 12:24

    Η λέξη που έχει σχεδόν την ίδια προφορά σε 13 χώρες, το ίδιο και στην Ελλάδα!

  14. 04/12 11:30

    Ελληνική Ένωση Τραπεζών: Παράταση αναστολής δόσεων σε δάνεια

  15. 04/12 11:16

    Στην κορυφή του κόσμου ως World’s Leading Eco-Lodge ξανά το Aristi Mountain Resort & Villas στο Ζαγόρι

  16. 04/12 11:04

    Το Sani Resort «καλύτερο ξενοδοχειακό συγκρότημα για οικογενειακές διακοπές» στον κόσμο

  17. 04/12 10:41

    K. Νοτοπούλου: Το χωροταξικό σ/ν δυσχεραίνει τη δόμηση για τους «κοινούς θνητούς» και για τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις,

  18. 04/12 10:28

    Yπ. Πολιτισμού: Mερική έγκριση για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο λόγω αρχαιοτήτων

  19. 04/12 10:25

    Ισπανία: Συνεργασία δημόσιου - ιδιωτικού τομέα μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας για τα ευρωπαϊκά κονδύλια

  20. 04/12 10:23

    ΙΟΒΕ: Εισπρακτικό μέσο ο φόρος διαμονής στα τουριστικά καταλύματα

  21. 04/12 10:20

    2.600 δωμάτια σε καταλύματα είχε δεσμεύσει το Υπ. Τουρισμού για περιστατικά κορωνοϊού

  22. 04/12 10:19

    Οι νέες ταξιδιωτικές συστάσεις της Σουηδίας- η Ελλάδα παραμένει στην "κόκκινη" λίστα

  23. 04/12 10:14

    Στ.Βλαστός: Η ΕΤΑΔ θα συμβάλει στην προσέλκυση επενδύσεων μέσα από την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας

  24. 04/12 10:06

    Βίκυ Λοΐζου, Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής: Έμφαση στην ανάπτυξη θεματικών μορφών τουρισμού

  25. 03/12 18:14

    Μεγάλη Βρεταννία: Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου

  26. 03/12 16:46

    Διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε συνεργασία με τη Marketing Greece

  27. 03/12 16:18

    ΕΕ: Αναποτελεσματική η καραντίνα και τα γρήγορα τεστ στα ταξίδια - Χρήσιμα μόνο σε προορισμούς με 0 κρούσματα

  28. 03/12 15:09

    Στ.Πέτσας: Παράταση των περιοριστικών μέτρων μέχρι τις 14/12- Ανοίγουν τη Δευτέρα τα εποχικά με χριστουγεννιάτικα είδη

  29. 03/12 15:06

    Aegean: Στηρίζει την ανάκαμψη των νησιών με 17 έως 20 αεροσκάφη από 7 περιφερειακές βάσεις

  30. 03/12 14:59

    Ηλεκτρονική σύσταση ΙΚΕ χωρίς επίσκεψη σε καμία δημόσια υπηρεσία

  31. 03/12 14:58

    Forbes Travel Guide: Δύο ελληνικά ξενοδοχεία με την πρώτη παγκόσμια πιστοποίηση υγείας για πεντάστερα

  32. 03/12 14:49

    Τροπολογία με χωροταξικές-πολεοδομικές ρυθμίσεις

  33. 03/12 14:10

    Τουρκία: Απώλειες σχεδόν 30 εκατ. ξένων τουριστών στο 10μηνο - Πίνακας

  34. 03/12 13:48

    Ψηφιακά διαβατήρια υγείας: Σε κίνδυνο οι ελευθερίες όσων θα αδυνατούν να κάνουν τεστ και εμβόλια

  35. 03/12 13:35

    Λαύκος: Το μικρό και πανέμορφο «μπαλκόνι του Παγασητικού»

  36. 03/12 13:33

    Η μυστηριώδης και απόκοσμη «Μαύρη Τρύπα» στη Μάνη

  37. 03/12 13:27

    “SOS” για την επιβίωσή τους εκπέμπουν τα ξενοδοχεία της ορεινής Ελλάδας - Τι ζητούν

  38. 03/12 13:14

    Διαδίκτυο: Αύξηση στις καταγγελίες για οικονομικές απάτες την περίοδο του lockdown

  39. 03/12 13:02

    Wizz Air: Πτήσεις από το Κάρντιφ στο Ηράκλειο και Κέρκυρα

  40. 03/12 12:40

    Εγκαίνια του νέου ανελκυστήρα πλαγιάς στην Ακρόπολη | Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός

  41. 03/12 12:25

    ΤUI: Νέα ενίσχυση 1,8 δισ. ευρώ από ιδιώτες επενδυτές, τράπεζες και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση

  42. 03/12 11:54

    Ελαφόνησος: Ελάχιστες οι τουριστικές απώλειες παρά την πανδημία

  43. 03/12 11:28

    Με 340 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Ρόδο και Κω το πρόγραμμα του Anex Group στη Γερμανία το 2021

  44. 03/12 11:09

    Ε.Ε: Στρατηγική για τη βιώσιμη διαχείριση της πανδημίας τους χειμερινούς μήνες

  45. 03/12 10:49

    8 κορυφαίες διεθνείς διακρίσεις στα ξενοδοχεία του Metaxa Hospitality Group

  46. 03/12 10:45

    Πρωτοβουλία Κόνσολα για τη στήριξη ανέργων στον τουρισμό, που δεν λαμβάνουν κανένα επίδομα

  47. 03/12 10:42

    Ξεκίνησε η διαδικασία αδειοδότησης του υδατοδρόμιου Ιεράπετρας Κρήτης

  48. 03/12 10:38

    Άδειες για ξενοδοχεία σε Μύκονο και Σύβοτα

  49. 03/12 10:36

    Γερμανία: Πρωτοποριακή πρόταση για εργαζόμενους με φορολογική απαλλαγή 5 ευρώ ανά ημέρα εργασίας στο σπίτι

  50. 03/12 10:33

    Κορωνοϊός-Γαλλία: Αυστηρά μέτρα βάζουν "φρένο" στο σκι και εκτός συνόρων

  51. 03/12 10:31

    Ισπανικός τουρισμός: Στα 18,6 δισ. ευρώ τα έσοδα στο 10μηνο με μείωση 77,3%

  52. 02/12 19:15

    Χ.Θεοχάρης: Δράσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού υψηλής ποιότητας

  53. 02/12 15:27

    Βρετανία: Το εμβόλιο είναι η σημαντικότερη είδηση για την ταξιδιωτική βιομηχανία από την αρχή της πανδημίας

  54. 02/12 15:11

    Συνεργασία Κόνσολα - Παπαθανάση: Ποιες αλλαγές έρχονται στον αναπτυξιακό νόμο

  55. 02/12 14:33

    Η Condor άφησε πίσω της την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της – «Από σήμερα μια υγιής εταιρία»

  56. 02/12 14:23

    ΣΕΤΕ: Σε θετική κατεύθυνση το Σ/Ν για την επαγγελματική εκπαίδευση

  57. 02/12 14:11

    Αγώνας δρόμου για το εμβόλιο- Eμβολιασμοί από την επόμενη εβδομάδα στη Βρετανία

  58. 02/12 13:43

    Αναβάλλεται για τον Απρίλιο του 2021 η έκθεση f.re.e για τον ελεύθερο χρόνο, τα ταξίδια και την αναψυχή

  59. 02/12 13:42

    EasyJet: Χρέωση έως 34,99 λίρες για χρήση αποθηκευτικών χώρων στη καμπίνα

  60. 02/12 13:25

    Μνημόνιο ΕΟΤ - Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού με έρευνες

  61. 02/12 13:20

    Το ελληνικό κινηματογραφικό χωριό με τα δύο ονόματα

  62. 02/12 13:18

    Η παράξενη νεραϊδοσπηλιά με τους χαρακτηριστικούς σταλαγμίτες

  63. 02/12 13:13

    ΣΕΒ | Τεχνητή νοημοσύνη: ένα απαραίτητο άλμα για τις επιχειρήσεις

  64. 02/12 12:53

    Ερώτηση Βόζεμπεργκ στην Κομισιόν για την άμεση αποκατάσταση των μετακινήσεων των Ευρωπαίων πολιτών

  65. 02/12 12:46

    Στις αρχές Ιανουαρίου οι αιτήσεις για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5

  66. 02/12 12:37

    Όμιλος Lufthansa: Δωρεάν αλλαγή κρατήσεων σε όλους τους ναύλους μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου

  67. 02/12 11:35

    Πότε θα ανακάμψει ο διεθνής τουρισμός;

  68. 02/12 11:12

    Αφιέρωμα στην Τουριστική Εκπαίδευση

  69. 02/12 10:38

    Συμφωνούν ότι διαφωνούν… και για το άνοιγμα των χειμερινών θερέτρων στην Ευρώπη

  70. 02/12 10:36

    "Παράφωνα" υγειονομικά πρωτόκολλα για τα εστιατόρια της Ελβετίας

  71. 02/12 10:28

    Βόρεια Μακεδονία: Πράσινο φως σε καζίνο για διαδικτυακή λειτουργία

  72. 02/12 10:25

    H στρατηγική των τραπεζών σε Γερμανία και Αυστρία εν μέσω πανδημίας

  73. 02/12 10:21

    Ποιες χώρες ενδιαφέρονται για την ανοικοδόμηση του λιμένα Βηρυτού

  74. 02/12 10:08

    Τηλεδιάσκεψη Θεοχάρη- ΣΕΤΕ: Ο τουρισμός δεν ευθύνεται για το δεύτερο κύμα κορωνοϊού στη χώρα μας

  75. 02/12 09:50

    Ενημερωθείτε για το #TheMieleWay με όφελος έως €2.800 σε επιλεγμένες συσκευές φροντίδας ιματισμού

  76. 01/12 17:19

    Διαφαίνεται φως στο τούνελ αλλά το πρώτο εξάμηνο του 2021 θα είναι δύσκολο

  77. 01/12 16:46

    Webacast από την Nea Mesa με θέμα: Πώς μεταβάλλεται το πεδίο από την απόφαση ΔΕΕ/ECJ κατά της Booking

  78. 01/12 15:46

    Τα ταξίδια λείπουν περισσότερο στους Βρετανούς από τις παμπ και τα εστιατόρια

  79. 01/12 12:54

    Βρετανία: Ποιες αεροπορικές εταιρίες και t.o’s καθιερώνουν τεστ στους επιβάτες

  80. 01/12 12:27

    Η πυραμίδα του Ελληνικού: Το μυστηριώδες μνημείο και η ιστορία του

  81. 01/12 12:26

    Η άγνωστη ελληνική λίμνη του Κομήτη και οι θεωρίες για τον μετεωρίτη

  82. 01/12 12:21

    Κανάρια: Μερική επαναφορά του τουρισμού το 2021, άνω του 50% των επιπέδων 2019

  83. 01/12 12:11

    Handelsblatt: Το "θετικό σοκ" της πανδημίας στον ελληνικό τουρισμό

  84. 01/12 11:52

    Προβολή της Χαλκιδικής στη Βελγική αγορά

  85. 01/12 11:13

    Γρ.Τάσιος: Σε συνθήκες lockdown δεν μπορούμε να μιλάμε για τουριστική κίνηση τα Χριστούγεννα

  86. 01/12 10:59

    INSETE: Τα στατιστικά των αφίξεων στο 10μηνο- Οι απώλειες ανά περιοχή

  87. 01/12 10:45

    Δήμος Άνδρου: Το προφίλ των τουριστών της πανδημίας

  88. 01/12 10:37

    Η Ισπανία παρατείνει την απαγόρευση εισόδου για πολίτες τρίτων χωρών έως το τέλος του έτους

  89. 01/12 10:33

    Γερμανία: Υποχρεωτικός αυτοπεριορισμός για αφίξεις από Δυτική Ελλάδα και Πορτογαλία

  90. 01/12 10:32

    American Airlines: Δοκιμαστικές πτήσεις διανομής εμβολίων κορωνοϊού

  91. 01/12 10:30

    Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Διαγωνισμός για παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών διαμονής

  92. 01/12 10:29

    Αίγυπτος: Οικονομικά κίνητρα από το 2021 για την αύξηση των πτήσεων τσάρτερ

  93. 01/12 10:24

    Nα βρεθεί η χρυσή τομή για τη βιώσιμη χωρική ανάπτυξη της χώρας

  94. 30/11 18:28

    Athens International Tourism Expo: Γιατί η Κρήτη είναι ένας “must see” προορισμός

  95. 30/11 15:50

    Η ΑΝΕΚ LINES στο πλευρό των μαθητών του Δήμου Χανίων

  96. 30/11 15:49

    ΙΑΤΑ: Τα τεστ και η ψηφιακή ταυτοποίηση των αποτελεσμάτων, «κλειδί» για διεθνείς πτήσεις χωρίς καραντίνα

  97. 30/11 15:24

    Αποκάλυψη οκτώ τάφων σε σωστική ανασκαφική έρευνα στην Ηλεία

  98. 30/11 15:22

    DER Touristik: 10 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα στους καταλόγους του 2021

  99. 30/11 14:54

    FTI: Επεκτείνονται οι προσφορές για το 2021 σε επιλεγμένους προορισμούς - Και η Ελλάδα σε αυτούς

  100. 30/11 14:42

    Celebrity Cruises: Ξεκίνησε η ναυπήγηση του τρίτου κρουαζιερόπλοιου κατηγορίας Edge, Beyond