Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:
-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.
-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου κρίθηκε απολύτως αναγκαία.
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.
-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.
Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.
-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.
Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.
-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.
-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.
-Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.
-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.
-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.
-Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.
Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.
-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .
-Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.
-Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.
-Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
-Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.
- 1) Γυρίσματα σε ελληνικές πόλεις για ισραηλινά ντοκιμαντέρ με θέμα τους Ρωμανιώτες Εβραίους
- 2) Περιφέρεια Κρήτης | To αντάλλαγμα για χρήση αιγιαλού και παραλιών να ξεκινά από τον Ιούνιο
- 3) Μύκονος | Δωρεά ασφαλτόστρωσης δρόμων κατόπιν αιτήσεως ιδιωτών
- 4) Η Πιερία στην έκθεση «Holiday World & Region World» στην Πράγα
18/03 19:31
Γυρίσματα σε ελληνικές πόλεις για ισραηλινά ντοκιμαντέρ με θέμα τους Ρωμανιώτες Εβραίους
18/03 19:28
Δήμος Νισύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
18/03 19:25
18/03 11:46
ΕΕ | Μεταναστευτική συμφωνία με την Αίγυπτο με οικονομική ενίσχυση 7,4 δισ. ευρώ
18/03 07:29
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζάκυνθο και Σύβοτα
18/03 07:26
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης του δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας ‘Άννας
18/03 07:13
17/03 20:43
Τουρισμός | Όμιλος FTI: Αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με διεθνή χρηματοοικονομικό επενδυτή
17/03 12:17
Περιφέρεια Κρήτης | To αντάλλαγμα για χρήση αιγιαλού και παραλιών να ξεκινά από τον Ιούνιο
17/03 12:09
Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης | Οι μαθητές των Γαλλικών Σχολείων στο δρόμο για το Παρίσι
17/03 12:05
Η Πιερία στην έκθεση «Holiday World & Region World» στην Πράγα
17/03 07:23
Η συμβολή του ΕΟΤ στη διοργάνωση στην Αθήνα της Συνόδου Κορυφής 2024 Women Political Leaders
17/03 06:20
Μύκονος | Δωρεά ασφαλτόστρωσης δρόμων κατόπιν αιτήσεως ιδιωτών
16/03 22:48
Ελληνικά ξενοδοχεία | ΙΝΣΕΤΕ: Τα θετικά και αρνητικά σχόλια των επισκεπτών το 2023
16/03 15:47
Τουρισμός | Όλο και περισσότερα Airbnb στην Ελλάδα - ΙΝΣΕΤΕ: 212.000 καταλύματα τον Ιούλιο του 2023
16/03 12:21
Γερμανικός Τύπος | «Ανεπαρκή» τα μέτρα της Ελλάδας για τις φυσικές καταστροφές
16/03 12:16
ΕΕ | Κρατική ενίσχυση ύψους 8,48 εκατ. ευρώ στην Sky express για τις ζημιές από τον κορωνοϊό
16/03 12:08
15/03 19:48
Κορυφαία θέρετρα της Ευρώπης το Sani Resort και τα Ikos Resorts | Νέες σουίτες στο Sani Asterias
15/03 19:46
Παράδειγμα προς μίμηση η συλλογική διεκδίκηση του ζητήματος της μουσικής στα ξενοδοχεία
15/03 14:11
15/03 14:06
15/03 12:40
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: «Μπίζνες πολλών δις με “Χρυσές Βίζες“»
15/03 12:37
FedHATTA: Νέες προοπτικές στη στρατηγική αγορά της Κίνας με τη νέα απευθείας πτήση Σανγκάη – Αθήνα
15/03 12:24
15/03 11:56
Ξενοδοχεία | Ανακαινισμένο και 5άστερο επαναλειτουργεί το Iberostar Selection Creta Marine
15/03 11:43
Αθλητικές διοργανώσεις σε Αθήνα και Αρκαδία υπό την αιγίδα του ΕΟΤ
15/03 10:46
15/03 10:27
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αναδειχθεί City Break προορισμός όλο το έτος
15/03 10:16
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Eurowings προς Ελληνικούς προορισμούς
15/03 10:09
15/03 10:04
El Al: Περισσότερες πτήσεις Τελ Αβίβ – Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2024
15/03 06:41
Δήμος Χερσονήσου: Παράταση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων
15/03 06:40
15/03 06:38
Ρόδος: Διαγωνισμός για την υποστήριξη λειτουργίας των Ι. Π. Καλλιθέας και Κοιλάδας των πεταλούδων
15/03 06:34
15/03 06:28
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστική προβολή στην ολλανδική αγορά
14/03 19:44
Κοινή δήλωση μελών ΠΟΞ: Θα αμφισβητήσουμε δικαστικά την ποσόστωση της μουσικής στα ξενοδοχεία
14/03 15:17
To 4 αστέρων ξενοδοχείο “Elite” στη Ρόδο απέκτησε η Interlife
14/03 15:00
Έρευνα: Η Αθήνα στις 5 κορυφαίες Ευρωπαϊκές πόλεις για γαστρονομικό τουρισμό
14/03 14:25
14/03 13:55
ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή των εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 17 Απριλίου
14/03 12:49
H πρώτη Ελληνίδα στην ηγεσία του Διεθνούς Οργανισμού Επαγγελματιών Διοργανωτών Συνεδρίων
14/03 12:26
14/03 11:15
Τουρισμός | American Express Travel: Οι κορυφαίες τάσεις που καθοδηγούν τα ταξίδια το 2024
14/03 10:59
TUI: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς το καλοκαίρι
14/03 10:57
14/03 10:39
Costa Cruises | Εαρινές εκπτώσεις σε κρουαζιέρες της στη Μεσόγειο το 2024 (και με ελληνικά λιμάνια)
14/03 06:51
Ταξίδι εξοικείωσης στη Μακεδονία για τουριστική προβολή στην ισπανική αγορά
14/03 06:47
14/03 06:09
ΤΕΕ | Διαγωνισμός για πλατφόρμα και ιστότοπο Εθνικού Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης
14/03 06:07
Μη έγκριση προσθήκης πισίνας σε ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη
14/03 06:03
Κύπρος | Η αγορά ακινήτων το 2023- οι μεταβιβάσεις και τα πωλητήρια
13/03 18:06
13/03 16:34
Το Κύπελλο Μαραθωνίου της Μεσολυμπιάδας “Αθήνα 1906” στο Μουσείο του Λούβρου
13/03 15:56
Υπουργείο Τουρισμού | Τα ΔΙΕΚ μετατρέπονται σε ΣΑΕΚ - Οι έξι ειδικότητες σπουδών
13/03 15:35
13/03 15:13
Κρουαζιέρα | Οι παγκόσμιοι ηγέτες του κλάδου καλούν για παραγωγή βιώσιμων καυσίμων
13/03 15:08
Norse Atlantic: Στις 30 Μαΐου η πρώτη πτήση Αθήνα – Νέα Υόρκη
13/03 14:19
Νέο ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Αριστοτέλειο
13/03 14:01
Τεχνητή νοημοσύνη | Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον νέο κανονισμό-ορόσημο
13/03 13:27
Συνεργασία ΕΤΑΔ με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» για την ισότιμη προσβασιμότητα στο Χ. Κ. Παρνασσού
13/03 12:55
Τουρισμός | GetYourGuide: Συνεργασία με την Primer για καινοτόμες πληρωμές στην αγορά εμπειριών
13/03 12:51
Dertour | Βραβείο Red Star Quality Award στο ξενοδοχείο Sentido Pearl Beach Kos
13/03 12:31
13/03 11:46
13/03 11:35
Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Θετικά μηνύματα, όμως θα χρειαστεί δουλειά για νέο ρεκόρ το 2024
13/03 11:31
13/03 11:17
Λιγότερα εμπόδια στα ταξίδια | Μειώνονται παγκοσμίως οι απαιτήσεις για visa
13/03 11:07
UN Tourism | Αστικός τουρισμός: Προωθείται η παγκόσμια βάση δεδομένων στον τουρισμό πόλεων
13/03 10:55
13/03 10:37
13/03 10:30
13/03 10:24
Fred. Olsen Cruise Lines: Δύο νέα δρομολόγια κρουαζιέρας με Ελληνικά λιμάνια το 2025
13/03 10:12
AEGEAN | Ισχυρές επιδόσεις το 2023 - 19,5 εκατ. θέσεις το 2024
13/03 10:01
Τουρισμός | Τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση: Ψηφιακή η υποβολή της δήλωσης απόδοσης
13/03 06:57
Προβολή της Σκιάθου στο μετρό του Λονδίνου, του Παρισιού και στο τραμ στο Βερολίνο
13/03 06:56
Προβολή της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στην ολλανδική αγορά
13/03 06:54
Δήμος Σουφλίου: Ψήφισμα κατά της εξόρυξης χρυσού και άλλων μεταλλευμάτων σε χωριό της Βουλγαρίας
13/03 06:51
13/03 06:45
12/03 17:03
Βρετανικός τουρισμός | ΤUI UK: 1.000 επιπλέον ξενοδοχεία προς κράτηση για το 2025 - και στην Ελλάδα
12/03 16:45
12/03 15:13
«Pierra Creta 2024» | Aθλητές από όλο τον κόσμο στον κρητικό αγώνα ορειβατικού σκι
12/03 14:57
Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες
12/03 14:38
Από τις 14 Μαρτίου οι αιτήσεις στο πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους 2024"- οι δικαιούχοι
12/03 11:53
12/03 11:23
Τουρκικός τουρισμός | 60 εκατ. τουρίστες, 60 δισ. δολ. έσοδα ο στόχος για το 2024
12/03 11:10
Ο ΠΟΤ έρχεται στη Θάσο | Πρότζεκτ με συμμετοχή των κατοίκων για την τουριστική ανάκαμψη
12/03 11:10
ΤΑΙΠΕΔ | Διαγωνισμός για την «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας» στη Θεσσαλονίκη
12/03 10:39
Νίκος Χαρδαλιάς: «Η Περιφέρεια Αττικής σταθερός αρωγός στην εξωστρέφεια του οινοτουρισμού»
12/03 10:32
12/03 10:27
Αντώνης Παγώνης - ΙΤΒ | Αυξημένη ζήτηση 7-10% για Ελλάδα φέτος- η Σαντορίνη χρειάζεται βοήθεια
12/03 10:02
Amadeus: Αναβαθμισμένη εμπειρία πληρωμών με την εξαγορά της Voxel
12/03 07:14
Αρνητική γνωμοδότηση για ΜΠΕ επένδυσης σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Χαλκιδική
12/03 07:12
Συνέδριο | Στρατηγικές μετάβασης σε ένα νέο αναπτυξιακό πρότυπο στην Πάρο και στις Κυκλάδες
12/03 07:10
Στην Αίγινα τα γυρίσματα τηλεοπτικής σειράς της ΕΡΤ με παρουσιάστρια την Χαρούλα Αλεξίου
12/03 07:07
Προβολή της Ρόδου ως γαστρονομικού προορισμού στην ολλανδική αγορά
12/03 07:04
Εθνική Λυρική Σκηνή: Διαγωνισμός για υπηρεσίες μεταφοράς και φιλοξενίας
11/03 22:18
ΕΕ | Μεταναστευτική συμφωνία με την Αίγυπτο με οικονομική ενίσχυση 7,4 δισ. ευρώ
Γυρίσματα σε ελληνικές πόλεις για ισραηλινά ντοκιμαντέρ με θέμα τους Ρωμανιώτες Εβραίους
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζάκυνθο και Σύβοτα
Δήμος Νισύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Περιφέρεια Κρήτης | To αντάλλαγμα για χρήση αιγιαλού και παραλιών να ξεκινά από τον Ιούνιο
Τουρισμός | Όμιλος FTI: Αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με διεθνή χρηματοοικονομικό επενδυτή
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης του δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας ‘Άννας
Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης | Οι μαθητές των Γαλλικών Σχολείων στο δρόμο για το Παρίσι
Παράδειγμα προς μίμηση η συλλογική διεκδίκηση του ζητήματος της μουσικής στα ξενοδοχεία
Η Πιερία στην έκθεση «Holiday World & Region World» στην Πράγα
Στην Αίγινα τα γυρίσματα τηλεοπτικής σειράς της ΕΡΤ με παρουσιάστρια την Χαρούλα Αλεξίου
«Pierra Creta 2024» | Aθλητές από όλο τον κόσμο στον κρητικό αγώνα ορειβατικού σκι
Ξενοδοχεία | Ανακαινισμένο και 5άστερο επαναλειτουργεί το Iberostar Selection Creta Marine
Κορυφαία θέρετρα της Ευρώπης το Sani Resort και τα Ikos Resorts | Νέες σουίτες στο Sani Asterias
Αντώνης Παγώνης - ΙΤΒ | Αυξημένη ζήτηση 7-10% για Ελλάδα φέτος- η Σαντορίνη χρειάζεται βοήθεια
Μύκονος | Δωρεά ασφαλτόστρωσης δρόμων κατόπιν αιτήσεως ιδιωτών
( 0 )