Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:
-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.
-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου κρίθηκε απολύτως αναγκαία.
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.
-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.
Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.
-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.
Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.
-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.
-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.
-Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.
-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.
-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.
-Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.
Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.
-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .
-Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.
-Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.
-Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
-Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.
- 1) "Ημέρες Θάλασσας 2025": Η μεγάλη γιορτή-θεσμός επιστρέφει για 11η χρονιά στον Πειραιά
- 2) Ρόδος | 100 Κινέζοι tour operators γνώρισαν από κοντά τη γοητεία του νησιού
- 3) Χρηματοδότηση 550.000 ευρώ για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Καλαμαριάς
- 4) Τουριστική προβολή της Κρήτης στην αγορά της Σερβίας
20/05 18:55
"Ημέρες Θάλασσας 2025": Η μεγάλη γιορτή-θεσμός επιστρέφει για 11η χρονιά στον Πειραιά
20/05 18:10
Δήμος Θεσσαλονίκης: Διαγωνισμός για θεραπευτικά ιαματικά λουτρά σε 140 ευάλωτα άτομα τρίτης ηλικίας
20/05 17:37
Συνεργασία με την TUI για την προώθηση της Θεσσαλονίκης και της Λήμνου
20/05 15:22
Ψυχική υγεία στο χώρο εργασίας: Εκδήλωση των Koullias Hotels στην Κω
20/05 14:12
ΕΛΣΤΑΤ | Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις στα καταλύματα τον Μάρτιο
20/05 13:44
20/05 13:21
20/05 13:09
Γερμανία | Απέλαση προσφύγων στην Ελλάδα: "νέοι, άγαμοι, υγιείς και ικανοί για εργασία"
20/05 12:59
Ρόδος | 100 Κινέζοι tour operators γνώρισαν από κοντά τη γοητεία του νησιού
20/05 12:14
Χρηματοδότηση 550.000 ευρώ για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Καλαμαριάς
20/05 11:47
20/05 11:41
Η Accor φέρνει την Handwritten Collection στην Ελλάδα με το Rocca a Mare στο Ηράκλειο
20/05 11:09
H Mitsis Hotels επενδύει στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού - εξετάζεται η επέκταση στο εξωτερικό
20/05 11:06
20/05 11:02
20/05 10:56
Καλλιόπη Βέττα | «Η οινοποιία μπορεί να αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο της Δυτικής Μακεδονίας»
20/05 08:49
20/05 07:37
20/05 07:34
Κρήτη | Δημιουργείται «Περιφερειακό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς»
20/05 07:16
20/05 07:05
Stop στην ανέγερση 2 πολυτελών ξενοδοχείων σε Κεφαλονιά και Κεραμωτή
20/05 07:05
Εξαγορές ξενοδοχείων: Ράλι επενδύσεων στην Ευρώπη με την Ελλάδα σε ρόλο-κλειδί
20/05 06:49
«Αεροπορικός πυρετός» για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025 – Όλες οι νεότερες προσθήκες πτήσεων
20/05 06:30
Στην τελική ευθεία το «Ψάθαθλον 2025» στη μαγευτική παραλία της Ψάθας
20/05 06:25
Θετική γνωμοδότηση για τη λειτουργία πολυτελούς ξενοδοχείου στην Εύβοια
20/05 06:05
Α. Ζαμπέτας: Κίνδυνος να χαθούν 50.000 τουρίστες εξαιτίας του νέου νόμου για τα τροχόσπιτα
19/05 20:35
19/05 20:28
19/05 20:19
Παρατηρητήριο μέτρησης της τουριστικής φέρουσας ικανότητας στην πόλη της Κέρκυρας
19/05 18:39
Υψηλή επισκεψιμότητα στο Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού στα Χανιά
19/05 16:16
Tripadvisor: Πού θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί αυτό το καλοκαίρι
19/05 15:56
19/05 15:05
Ηνωμένο Βασίλειο: Ζητεί νέα συμφωνία με Ε.Ε. για ευκολότερα ταξίδια μετά το Brexi
19/05 14:56
Η εκπαίδευση συναντά την πολυτελή φιλοξενία: Συνεργασία της Σχολής ΑΚΜΗ με τον Όμιλο SANI/IKOS
19/05 14:37
Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων | Συνεργασία με κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού
19/05 14:31
Το Radisson Blu Park Hotel Athens γιορτάζει τα 50 χρόνια του με εικαστική έκθεση
19/05 14:24
19/05 13:00
FedHATTA | Σύσταση Επιτροπής για τη Βιωσιμότητα στον κλάδο των τουριστικών γραφείων
19/05 12:53
19/05 12:37
VisitEngland: Ο τουρισμός ενισχύει την κοινωνική συνοχή και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών
19/05 11:40
ΥΠΑ: +9,2% η κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α'4μηνο, +22% το Ηράκλειο τον Απρίλιο
19/05 11:17
19/05 11:13
19/05 11:09
19/05 11:06
19/05 10:49
19/05 10:41
«MINOAN ROOTS» | Γαστρονομικό αφιέρωμα του Food & Travel Magazine στο Λασίθι
19/05 10:15
Ιταλία | 60 εκατομμύρια τουρίστες το 2024 - Μαγνήτης η πολιτιστική κληρονομιά
19/05 07:58
Αλβανία: Διεθνής διαγωνισμός για Κέντρο Αγροτικής Εκπαίδευσης και Αγροτουρισμού στην Κορυτσά
19/05 07:50
Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: Διαγωνισμός 250.000 ευρώ για υπηρεσίες διαμονών
19/05 07:40
Γυρίσματα στο «Κανάλι του Έρωτα» στην Κέρκυρα από βρετανική εκπομπή
19/05 07:05
Θεσσαλονίκη: Πυκνώνουν οι ξενοδοχειακές επενδύσεις – Αυξάνονται τα 5άστερα
19/05 06:45
Πότε θα γίνει η κατεδάφιση των τελευταίων ορόφων στο ξενοδοχείο Coco - Mat στο Κουκάκι
19/05 06:30
e-ΕΦΚΑ: Συνένωση 2 κτιρίων για ξενοδοχειακό συγκρότημα στην καρδιά της Αθήνας
19/05 06:20
Οι τάσεις για το 2025 | Ευεξία, γαστρονομία, υπαιθριες δραστηιρότητες
19/05 06:10
Καλοκαίρι 2025: Τι να περιμένουμε από την κρουαζιέρα στην Ελλάδα και παγκοσμίως | Ιωάννης Μπρας
19/05 06:10
Ισπανία | Καταργούνται τα ντους στις παραλίες για εξοικονόμηση νερού
18/05 11:47
ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ | «Τα δελφίνια της Κνωσού δεν άντεξαν την εγκατάλειψη» - τι λέει το υπουργείο
18/05 11:36
18/05 08:05
Ιωάννινα | Υποδοχή των τουριστών τσάρτερ τη Δευτέρα με γεύσεις Ηπείρου
18/05 07:59
“Express Visa” | Ισχυρό στήριγμα των οικονομιών νησιών του Αιγαίου από Τουρκους τουρίστες
18/05 07:37
18/05 07:11
Χίος | Προτεινόμενος προορισμός στη χειμερινή κρουαζιέρα στη Μεσόγειο
18/05 07:08
Tο ελληνικό κρασί στο Ηνωμένο Βασίλειο: Περιορισμένη παρουσία, αυξανόμενη δυναμική
17/05 16:45
17/05 14:50
17/05 14:36
Συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Ξεκάθαρα μηνύματα για στρατηγική, υποδομές και μεταρρυθμίσεις στον τουρισμό
17/05 08:35
17/05 07:05
Μεγάλη τουριστική επένδυση 75,9 εκατ. ευρώ από τον λιβανέζικο όμιλο Μπερζάουι στη Σύρο
17/05 06:45
Ελληνικός τουρισμός: Ποιοι προορισμοί «κερδίζουν» πτήσεις φέτος από Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία
16/05 16:46
Η Κρήτη στην παγκόσμια σκηνή του SUP – 10 χρόνια Agios Nikolaos on SUP
16/05 16:07
Με λαμπρότητα τα εγκαίνια του Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue
16/05 15:21
16/05 14:56
16/05 14:54
16/05 14:52
16/05 14:48
Η Lufthansa προχωρά σε ριζική αναδιάρθρωση του ομίλου – Έρχεται η «Matrix Next Level»
16/05 14:37
Θεσσαλονίκη | Νέος φωτισμός σε 11 σπουδαία μνημεία επί της οδού Εγνατία
16/05 11:05
ΠΟΞ | Νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με τους ηλεκτρολόγους στα ξενοδοχεία
16/05 10:36
16/05 10:09
16/05 09:43
Πάνω από 4.000 συμμετοχές, 70 δράσεις και νέες εμπειρίες στο Navarino Challenge 2025!
16/05 09:23
Η Σαντορίνη υποδέχεται το 6ο Περιφερειακό Συνέδριο της Π.Ο.Ξ. – Πρώτη φορά στις Κυκλάδες
16/05 08:08
16/05 07:23
Σημαντική τουριστική επένδυση στην Κέα από την Inmo Parck Invest
16/05 07:09
16/05 07:00
Αποφάσεις για 5 ξενοδοχεία σε Αθήνα, Μύκονο, Ρόδο, Ξάνθη και Χανιά
16/05 06:52
16/05 06:15
Δήμος Σίφνου: Περιορισμός οικοδομικών εργασιών την τουριστική περίοδο
16/05 06:14
16/05 06:12
Άδειες για μία γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία στην Πάτμο και στη Μύκονο
16/05 06:10
Ο δήμαρχος Κιμώλου Κ.Βεντούρης στο TN | Μιλάμε στην ψυχή του επισκέπτη - Αισιοδοξία για τη σεζόν
16/05 06:09
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης και προβολής των δήμων Σαρωνικού, Λουτρακίου-Περαχώρας και Αλοννήσου
16/05 06:05
SkyUp Airlines: Νέες συνδέσεις με Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο από τη Μολδαβία
15/05 19:27
Πέθανε ο θρύλος Κώστας Ζουγανέλης, ο άνθρωπος που έκανε τη Μύκονο παγκόσμιο προορισμό
15/05 19:23
«Ακτή Βουλιαγμένης» | Εκδήλωση ενδιαφέροντος από 7 επενδυτικά σχήματα
15/05 16:25
“The Crete Trip 2025” | Η Κρήτη υποδέχθηκε 800 φοιτητές από 50 χώρες
15/05 14:45
Έρευνα | Τάσεις και προκλήσεις στους επαγγελματίες του κλάδου της Τεχνολογίας
15/05 14:11
Προβολή της Ρόδου από τον διάσημο Ελβετό instagramer και you tuber Loris Zimmerli
15/05 13:21
FedHATTA: Άνοιγμα νέου τουριστικού «ορίζοντα» στη Ναμίμπια – Συνάντηση με διπλωματικούς εκπροσώπους
Εξαγορές ξενοδοχείων: Ράλι επενδύσεων στην Ευρώπη με την Ελλάδα σε ρόλο-κλειδί
«Αεροπορικός πυρετός» για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025 – Όλες οι νεότερες προσθήκες πτήσεων
Κρήτη | Δημιουργείται «Περιφερειακό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς»
Στην τελική ευθεία το «Ψάθαθλον 2025» στη μαγευτική παραλία της Ψάθας
Θετική γνωμοδότηση για τη λειτουργία πολυτελούς ξενοδοχείου στην Εύβοια
Stop στην ανέγερση 2 πολυτελών ξενοδοχείων σε Κεφαλονιά και Κεραμωτή
Χρηματοδότηση 550.000 ευρώ για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Καλαμαριάς
Ρόδος | 100 Κινέζοι tour operators γνώρισαν από κοντά τη γοητεία του νησιού
Παρατηρητήριο μέτρησης της τουριστικής φέρουσας ικανότητας στην πόλη της Κέρκυρας
Η Accor φέρνει την Handwritten Collection στην Ελλάδα με το Rocca a Mare στο Ηράκλειο
H Mitsis Hotels επενδύει στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού - εξετάζεται η επέκταση στο εξωτερικό
Υψηλή επισκεψιμότητα στο Φεστιβάλ Εναλλακτικού Τουρισμού στα Χανιά
Ψυχική υγεία στο χώρο εργασίας: Εκδήλωση των Koullias Hotels στην Κω
Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων | Συνεργασία με κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού
( 0 )