Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Α Decrease font Enlarge font
Tο νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Το νέο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της ενέκρινε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Οι δράσεις που θα υλοποιηθούν το 2020, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Αναπαραγωγή του υπάρχοντος διαφημιστικού υλικού με επιπλέον έντυπα απευθυνόμενα σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και κρουαζιέρας, με την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποθήκευσης και τη δημιουργία θεματικών ντοκιμαντέρ, οδηγών τουριστικής προβολής και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως για παράδειγμα πολιτιστικός τουρισμός, γαστρονομικός τουρισμός και θαλάσσιος τουρισμός.

-Φιλοξενία δημοσιογράφων ξένων και ελληνικών μέσων μη περιφερειακών ή τοπικών, υπευθύνων δημοσίων σχέσεων, τουριστικών πρακτόρων, διάσημων προσωπικοτήτων από το χώρο της τέχνης, της επιστήμης, του αθλητισμού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της.Η ανάπτυξη καλών δημοσίων σχέσεων με τουριστικούς πράκτορες, επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους είναι μία σημαντική ενέργεια προβολής διότι αυτές οι ομάδες επηρεάζουν το τουριστικό ρεύμα από τη χώρα τους. Η φιλοξενία είναι πολύ χρήσιμη και ανταποδοτική, ιδίως αυτών που προέρχονται από χώρες που αποτελούν αναδυόμενες αγορές στους οποίους η προβολή των αξιοθέατων του τόπου  κρίθηκε απολύτως αναγκαία.

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας, σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές , ραδιοφωνικές διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης πλήθους, όπως μετρό και λεωφορεία.

-Δημιουργία Επικοινωνιακής Πλατφόρμας και Ανάπτυξη Περιεχομένου: Η ιστοσελίδα τουριστικού ενδιαφέροντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, θα αποτελέσει βασικό εργαλείο διάθεσης πληροφοριών γενικού ενδιαφέροντος για το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν των Ιονίων και πρέπει να είναι άρτια, σύγχρονη και σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, προκειμένου να παρέχει την δυνατότητα σε κάθε επισκέπτη, Έλληνα ή αλλοδαπό, να αντλήσει κάθε δυνατή πληροφορία.

Ακόμη απαραίτητη θεωρείται η δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων. Παράλληλα για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου θα δημιουργηθούν photo gallery, θεματικά videos με τη μορφή webisodes, αλλά και story telling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης.

-Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών.

Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά Ελληνικά και Αγγλικά. Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο: Κείμενα προορισμών, τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης και κείμενα θεματικών εμπειριών , τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών: Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Δημιουργία βάσης φωτογραφικού υλικού για την ενίσχυση του ψηφιακού περιεχομένου και χρήση στις δράσεις προβολής. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων. Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes): Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Στο πλαίσιο της δράσης, περιλαμβάνεται η υλοποίηση γυρισμάτων από ομάδας και η παραγωγή τουλάχιστον 3 video.

-Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού όπως για παράδειγμα EURONEWS, με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού.

-Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο. Το πρόγραμμα διαφήμισης στοχεύει κυρίως σε αγορές του εξωτερικού και στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας του τουριστικού προϊόντος ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας.

-Ψηφιακή tactical καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων, που στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών εμπειριών όπως luxury, family, γαστρονομία, romance και χρήση # σχετικού με το concept. Η ενέργεια περιλαμβάνει την επίσκεψη έως 5 ψηφιακών διαμορφωτών γνώμης (bloggers & vloggers) υψηλής αξίας και αναγνωρισιμότητας, που θα επισκεφτούν την ίδια χρονική περίοδο τα Ιόνια Νησιά για να ζήσουν μια διαφορετική εμπειρία και να τη μοιραστούν μέσα από τα δικά τους ψηφιακά μέσα.

-Digital PR Campaign: Ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής προώθησης θετικής δημοσιότητας για τον κάθε προορισμό.

Ειδική ψηφιακή καμπάνια με τη συμμετοχή bloggers από το εξωτερικό για την προβολή των εμπειριών της Ιονίων Νήσων, ως ευκαιρία άμεσης δημοσιότητας στις ψηφιακές πλατφόρμες των bloggers κα των ελληνικών media. Προβλέπεται η αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των ψηφιακών εργαλείων της Περιφέρειας.

-Mobile application: Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες για προβολή στο εξωτερικό.Η εφαρμογή έχει μεγαλύτερη απήχηση στο νεανικό κοινό γεγονός που ενισχύει τη διάδοση των μηνυμάτων και τη διάδραση με το κοινό , καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες .

-Ψηφιακοί χάρτες: Ανάπτυξη ψηφιακών χαρτών για τους προορισμούς με στόχο την ανάδειξη των κύριων σημείων ενδιαφέροντος του κοινού – στόχου.

-Ψηφιακά θεματικά tours: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών θεματικών tours για τις κύριες εμπειρίες των προορισμών και της Περιφέρειας.

-Εικονικές διαδρομές: Δημιουργία εικονικών διαδρομών για τα κύρια πολιτιστικά μνημεία και χώρους, όπως αυτά αποτυπώνονται στα νησιά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 24/02 21:50

    Σύσκεψη της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένα Ηγουμενίτσας για τα μέτρα ενάντια στον κορωναϊό

  2. 24/02 20:37

    Κορωνοϊός: Απώλειες έως 200 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής για την Air France

  3. 24/02 20:33

    ΙTB Βερολίνου: Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ακυρώσεις από την Ιταλία

  4. 24/02 20:26

    Ακυρώσεις αθλητικών διοργανώσεων στο εξωτερικό λόγω κορωνοϊού

  5. 24/02 20:19

    Ταξιδιωτικές συστάσεις για τον κορωνοϊό από τις ΗΠΑ για Ιταλία και Ιράν

  6. 24/02 18:05

    Αυτό είναι το νέο Δ.Σ. του ΗΑΤΤΑ

  7. 24/02 16:13

    Διεθνής διάκριση για την Celestyal Cruises

  8. 24/02 16:02

    Γαλλικός τουρισμός: 40% λιγότεροι τουρίστες λόγω του κορωνοϊού

  9. 24/02 15:56

    Aegean: Ενημέρωση για κορωνοϊό, μετάθεση εισιτηρίων και πτήσεις

  10. 24/02 14:52

    Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού: 400 Αθηναίοι ανακάλυψαν την πόλη τους στο εφετινό Κυνήγι Θησαυρού

  11. 24/02 14:13

    Βρετανικό ΥΠΕΞ: Ταξιδιωτική σύσταση για τον κορωνοϊό στην Ιταλία

  12. 24/02 13:55

    ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ενίσχυση της λεωφορειακής γραμμής στο τμήμα Κιάτο-Πάτρα-Κιάτο λόγω Αποκριών

  13. 24/02 13:39

    Τουρισμός: Φιλικούς προς το περιβάλλον προορισμούς επιλέγουν οι ταξιδιώτες

  14. 24/02 13:30

    Η Ε.Ξ. Μαγνησίας στο Βελιγράδι- Προβολή του Βόλου-Πηλίου στην αγορά της Σερβίας

  15. 24/02 12:43

    Κορωνοϊός: Το μήνυμα της συμμαχίας του Ευρωπαϊκού Μανιφέστου για τον Τουρισμό

  16. 24/02 12:33

    EOT: Προβολή του «Ρεθεμνιώτικου Καρναβαλιού» σε γερμανικά & αυστριακά ΜΜΕ

  17. 24/02 12:30

    Αμερικανικό πρακτορείο: Αναδείξτε τη γυναίκα της ζωής σας και κερδίστε πολυτελείς διακοπές στην Ελλάδα

  18. 24/02 12:08

    Ε.Ξ. Κέρκυρας: Η αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων θέτει σε κίνδυνο τον τουρισμό της Κέρκυρας

  19. 24/02 11:50

    +12% οι αφίξεις εξωτερικού τον Ιανουάριο στα ελληνικά αεροδρόμια

  20. 24/02 11:47

    Κορωνοϊός: Έκλεισε νωρίτερα το διάσημο καρναβάλι της Βενετίας

  21. 24/02 11:31

    Πρόστιμο 6,7 εκατ. ευρώ στην ισπανική αλυσίδα ξενοδοχείων Meliá από την ΕΕ

  22. 24/02 11:10

    Κυπριακός τουρισμός: Επιχορηγείται η αναβάθμιση των Κέντρων Αναψυχής

  23. 24/02 11:02

    Υπουργείο Παιδείας: Αναστέλλονται οι μαθητικές εκδρομές στην Ιταλία

  24. 24/02 10:55

    Χιλιάδες κόσμου στην έκθεση των οινοποιών της Κρήτης

  25. 24/02 10:50

    Διεθνής προβολή της Καρπάθου στο Euronews.com

  26. 24/02 10:44

    Το πρώτο αναρριχητικό μονοπάτι Via Ferrata στα Κύθηρα

  27. 24/02 10:40

    Πάρος: Θετικά μηνύματα από τις διεθνείς εκθέσεις

  28. 24/02 10:35

    Επιχορηγήσεις για 2 ξενοδοχεία στην Κρήτη

  29. 24/02 10:33

    Το 2020 έτος πολιτισμού για τη Σαντορίνη

  30. 24/02 10:30

    Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κασσάνδρας

  31. 24/02 10:28

    Ευκαιρίες διείσδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ

  32. 24/02 10:25

    Oι Αιγύπτιοι επενδύουν σε ελληνικά ακίνητα

  33. 23/02 14:31

    ITB Berlin: Συζήτηση για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στον παγκόσμιο τουρισμό

  34. 23/02 14:26

    Κορωνοϊός: Συναγερμός στην Ιταλία- Ακυρώθηκε η μεγαλύτερη έκθεση οπτικών

  35. 23/02 13:07

    Επιχορηγήσεις για 2 νέα ξενοδοχεία στη Μύκονο

  36. 23/02 13:02

    Ο Δαλάι Λάμα ακύρωσε τις δημόσιες εμφανίσεις του λόγω κορωνοϊού

  37. 23/02 12:55

    Απαντήσεις στα ερωτήματα των ταξιδιωτών σχετικά με τον κορωνοϊό

  38. 22/02 15:52

    «Ted’s Lounge», ονοματοδοσία στο Bay Clubhouse της Costa Navarino, στη μνήμη του Θεόδωρου Βασιλάκη

  39. 22/02 15:49

    Σε ποιους τομείς επενδύουν οι Άραβες στην Ελλάδα

  40. 22/02 15:47

    Κορωνοϊός: Έκλεισαν προσωρινά εργοστάσια της Volkswagen, της Mercedes και της BMW

  41. 22/02 15:44

    Kορωνοϊός: Η Princess Cruiseς ακύρωσε 30 κρουαζιέρες - Ακυρώθηκε και ο μαραθώνιος στο Τόκυο

  42. 21/02 17:35

    Το άνοιγμα του δήθεν κλειστού επαγγέλματος του ξεναγού- Γράφει ο κ.Ιωάννης Βεντιρώζος (*)

  43. 21/02 16:22

    Στη Louis Hotels το πεντάστερο ξενοδοχείο Asterion στην Κρήτη

  44. 21/02 16:05

    Ελληνικός τουρισμός 2019: +8,5% η μέση δαπάνη ανά ταξίδι - Οι εθνικότητες που έφεραν τα περισσότερα έσοδα

  45. 21/02 15:04

    Hotels.com For Travel Agents: Η Discover the World συνεργάτης πωλήσεων στην Ελλάδα

  46. 21/02 15:03

    Βρετανοί, Αμερικανοί και Γάλλοι τουρίστες έφεραν το ρεκόρ στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το 2019

  47. 21/02 14:43

    Δοκιμές στο συντριβάνι της νέας Ομόνοιας

  48. 21/02 14:37

    Forbes: 10 καινοτομίες που απογειώνουν την εμπειρία διαμονής στα ξενοδοχεία

  49. 21/02 14:05

    Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για πληρωμή του ΦΠΑ στις online αγορές

  50. 21/02 13:56

    IATA: Ο κορωνοϊός προκαλεί μείωση των αεροπορικών ταξιδιών

  51. 21/02 13:55

    Κρητικά προϊόντα σε περισσότερα All Inclusive ξενοδοχεία

  52. 21/02 12:41

    AIDA: Στη Μεσόγειο και Μ. Ανατολή τα κρουαζιερόπλοια που ταξίδευαν Ασία – Νέα δρομολόγια με Ελλάδα

  53. 21/02 12:19

    Στην Ομόνοια το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ

  54. 21/02 12:18

    T&L: Ελληνικό ξενοδοχείο ανάμεσα στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2020- Δείτε ποιο είναι (φωτό)

  55. 21/02 12:04

    Σύσκεψη για το νέο φορέα πνευματικών δικαιωμάτων

  56. 21/02 11:58

    ICCA: Ποια είναι η επίδραση του κορωνοϊού στα διεθνή συνέδρια

  57. 21/02 11:22

    Ο κορωνοϊός "επιτίθεται" και στις ήδη εξασθενημένες τουριστικές εκθέσεις- Γράφει ο Νότης Μαρτάκης (*)

  58. 21/02 10:56

    Euronews.com: Oι Λειψοί στα πιο αντιπροσωπευτικά νησιά με ιστορία και παραδόσεις

  59. 21/02 10:50

    Εντός 4 μηνών νέος ανελκυστήρας στην Ακρόπολη

  60. 21/02 10:44

    Marriott: Αναστέλλει τις χρεώσεις ακύρωσης λόγω κορωνοϊού

  61. 21/02 10:36

    Ποια χώρα πλασάρει το μήνυμα «Μην μας συγχέετε με την Κίνα» λόγω κορωνοϊού

  62. 21/02 10:34

    Κορωνοϊός: Ακυρώσεις 6 εκθέσεων σκαφών στη ΝΑ Ασία

  63. 21/02 10:32

    Aντίθετος σε αιολική βιομηχανική εγκατάσταση ο Δήμος Ξυλοκάστρου

  64. 21/02 10:28

    Ενημερωτική εκδήλωση στο Βόλο για την αυτόνομη κατάδυση από ΑΜΕΑ

  65. 21/02 10:23

    Τουρισμός: Κοινά πακέτα Ελλάδας-Αιγύπτου σε μακρινές αγορές

  66. 20/02 18:06

    Νέα βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για την ΟΛΠ Α.Ε.

  67. 20/02 18:04

    Μ. Κόνσολας: Ήρθε η ώρα για τη μεγάλη μεταρρύθμιση στην τουριστική εκπαίδευση

  68. 20/02 16:20

    Cyprus Airways: Νέο δρομολόγιο Αθήνα - Πάφος

  69. 20/02 15:15

    Ryanair: Νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης πιλότων

  70. 20/02 14:35

    Εκδήλωση για τον αθλητικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη

  71. 20/02 14:27

    Γενική Συνέλευση & Αρχαιρεσίες ΗΑΤΤΑ: Μια μεγάλη γιορτή για τον ελληνικό τουρισμό - Ποιοι βραβεύθηκαν

  72. 20/02 14:16

    Τι αλλάζει στις αδειοδοτήσεις στον ιαματικό τουρισμό

  73. 20/02 14:14

    Εγκρίθηκε η εξαγορά της Condor από την LOT

  74. 20/02 14:12

    14 δράσεις στο Σχέδιο Διαχείρισης του προορισμού Σαντορίνη

  75. 20/02 14:04

    Οινική βιωματική περιήγηση Ολλανδών και Βέλγων δημοσιογράφων και πρακτόρων στην Πιερία και Θεσσαλονίκη

  76. 20/02 13:44

    Δημοφιλές τηλεοπτικό παιχνίδι στο Βέλγιο προβάλλει την Ελλάδα

  77. 20/02 13:37

    Η επόμενη ημέρα στον τουρισμό στο Delphi Economic Forum

  78. 20/02 13:18

    Έρευνα: Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2020

  79. 20/02 13:09

    Τουρκία: Χωρίς βίζα τα ταξίδια πολιτών από 6 ευρωπαϊκές χώρες

  80. 20/02 12:52

    Ξενοδοχεία: Ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη ενδιαφέρεται για το Capsis Elite Resort

  81. 20/02 12:32

    Bloomberg: Τα Ιόνια Νησιά στους 24 καυτούς προορισμούς διακοπών για το 2020

  82. 20/02 12:26

    Ελληνικός τουρισμός 2019: Ρεκόρ εισπράξεων με 18,1 δισ.ευρώ

  83. 20/02 12:15

    Ερώτηση Βόζεμπεργκ για την ασφάλεια των αερομεταφορών στην Ε.Ε.

  84. 20/02 11:38

    ΠΑΣΥΔΑ: Webinar για κρατήσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω Google χωρίς προμήθεια

  85. 20/02 11:36

    ΥΠΠΟ: Tην Άνοιξη του 2021 το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων

  86. 20/02 11:24

    Ο ΠΟΤ θέτει τον τουρισμό ψηλά στην ατζέντα της ΕΕ

  87. 20/02 11:03

    ΥΠΕΣ: Προώθηση της Β. Ελλάδας στην έκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου

  88. 20/02 10:47

    Τουρισμός | Η Κέρκυρα νέος μεγάλος προορισμός για τους Ρώσους - Πρόγραμμα της TUI Russia με 5άστερα ξενοδοχεία

  89. 20/02 10:30

    Άνοιγμα της Αλοννήσου στην αγορά του Ισραήλ

  90. 20/02 10:26

    Χρηματοδοτήσεις ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Ραφήνα και Ύδρα

  91. 20/02 10:22

    Πλήγμα και στο Hollywood λόγω κορωνοϊού: Ακυρώθηκε η πρεμιέρα του James Bond, No Time to Die

  92. 20/02 10:18

    Aegean: Ταξίδι μαζί με τα μικρά ζώα συντροφιάς

  93. 20/02 10:16

    Kορωνοϊός: Επιπτώσεις σε ισραηλινές αεροπορικές εταιρείες - 50 εκατ. οι απώλειες της El Al

  94. 20/02 10:07

    Κορωνοϊός: Αντικαθιστούν με ημερίδες την ακύρωση του Mobile World Congress στη Βαρκελώνη

  95. 19/02 16:39

    Νέα παγκόσμια συνεργασία για την Accor και τη Visa

  96. 19/02 16:38

    Άμεση αντίδραση του ΕΟΤ σε φυλλάδιο γερμανού πράκτορα που εμφανίζει το Ναυάγιο της Ζακύνθου στην …Τουρκία!

  97. 19/02 15:46

    Το Mediterranean Yacht Show επιστρέφει για 7η χρονιά στο λιμάνι του Ναυπλίου

  98. 19/02 14:55

    ΟΝΟΜΑ: Το πρώτο πεντάστερο smart hotel ανοίγει στη Θεσσαλονίκη

  99. 19/02 14:21

    Απαράδεκτες οι τιμολογιακές διακρίσεις στους νέους για την είσοδο στην Ακρόπολη και τους άλλους αρχαιολογικούς χώρους

  100. 19/02 14:05

    Έρευνα: Γιατί οι Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα