Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Α Decrease font Enlarge font
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020

Εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020.

Στο πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι παρακάτω πρωτοβουλίες:

Δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού και λοιπού υλικού προβολής όπως φωτογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό του φωτογραφικού αρχείου της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν:

-Aπαραγωγή ή αναπαραγωγή έντυπου διαφημιστικού υλικού της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π),

-σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων, θεματικών ντοκιμαντέρ, και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές),

-ειδικών αναμνηστικών δώρων (οδηγοί, αναμνηστικές πλακέτες λευκώματα, βιβλία, usb κ.λπ) καθώς και παραδοσιακών προϊόντων για προσφορά σε δημοσιογράφους, προσωπικότητες επιστήμης και τέχνης, τουριστικούς πράκτορες, και επίσημους επισκέπτες εκθέσεων.

Διοργάνωση ή συνδιοργάνωση εκδηλώσεων στο πλαίσιο εκθέσεων με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 24.800 ευρώ.

Στη δράση αυτή περιλαμβάνεται η διοργάνωση, επιμέλεια, συμμετοχή και στήριξη εκδηλώσεων, που προβάλλουν τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό στο πλαίσιο των εκθέσεων. Εκδηλώσεις αυτού του είδους θεωρούνται: συνέδρια-ημερίδες, road show (για προβολή του τουριστικού προορισμού μέσω της παρουσίας της Περιφέρειας σε διάφορες χώρες του εξωτερικού), παράλληλες εκδηλώσεις στα πλαίσια των εκθέσεων με την οργάνωση γαστρονομικών events, προβολή σε πολυκαταστήματα, σταθμούς μετρό ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης πλήθους αλλά και κάθε είδους εκδηλώσεις και events εντός της Περιφέρειας που συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Διοργάνωση work shops: Διοργάνωση workshops στο πλαίσιο εκθέσεων ή παράλληλα με αυτές για ενημέρωση και κατάρτιση των τουριστικών φορέων και την επαφή τους με αντίστοιχους φορείς του εξωτερικού. Επίσης περιλαμβάνονται και τα έξοδα τυχόν παρουσιάσεων όπως μίσθωση, συνεδριακής αίθουσας, αμοιβή για ηχητικό φωτιστικό ή άλλο αναγκαίο τεχνικό εξοπλισμό, έξοδα διερμηνείας ή μετάφρασης. Κατά κανόνα, οι εκδηλώσεις αυτές λειτουργούν παράλληλα με τις εκθέσεις στις κύριες χώρες από όπου αντλούμε τους τουρίστες και θα υλοποιηθούν, ως προς το μεγαλύτερο μέρος τους, στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου (εποχή λήψης αποφάσεων των υποψήφιων επισκεπτών) και ένα μέρος τους στην Ελλάδα κατά τη θερινή περίοδο. Παράλληλα προβλέπεται να γίνουν παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά στο εξωτερικό (νέες δυναμικές αγορές ή παραδοσιακούς «πελάτες» των Ιονίων).

Δράσεις Διαφημιστικής προβολής με ενδεικτικό προϋπολογισμό 792.206,40 ευρώ.

Αναλυτικότερα στη δράση αυτή προβλέπεται:

1.Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας υψηλής αναγνωσιμότητας (εγχώρια και εξωτερικού), σε in-flight περιοδικά αεροπορικών εταιρειών, προβολή διαφημιστικών DVD ή SPOT κατά την διάρκεια πτήσεων αεροπορικών εταιρειών, καθώς και τηλεοπτικές - ραδιοφωνικές – διαφημίσεις, ηχητικά μηνύματα ή διαφημίσεις σε τόπους συγκέντρωσης κοινού (π.χ. μετρό) προβολή σε πολυκαταστήματα ή σε άλλα σημεία συγκέντρωσης κοινού κλπ.

Στη δράση συμπεριλαμβάνεται :

-Ο σχεδιασμός - παραγωγή του δημιουργικού μέρους: α) τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες, β) ηχητικών μηνυμάτων και η μετάφραση – μεταγλώττιση αυτών σε διάφορες γλώσσες.

-Ο σχεδιασμός και η δημιουργία μακέτας σε ψηφιακή μορφή για την προβολή των Ιονίων Νήσων στα έντυπα, με δυνατότητα προσαρμογής αυτής σε ολοσέλιδη, ημισέλιδη κ.λπ. και μετάφραση αυτής σε διάφορες γλώσσες.

-Χρηματοδότηση δράσεων υλοποίησης κινηματογραφικών,-τηλεοπτικών παραγωγών.

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε τηλεοπτικά δίκτυα.

-Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων.

-Αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

2.Πλάνο διαφημιστικής προβολής : Τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα τηλεοπτικά μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, και του εσωτερικού για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

-Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού, & διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

-Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει επίσης ενέργειες ψηφιακού Μάρκετινγκ, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, όπως εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα και ραδιόφωνο στην Ελλάδα (Εθνικό και περιφερειακό τύπο). Προβλέπεται επίσης διαφήμιση σε δικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό (μεγάλων τουριστικών οργανισμών – tour - operators, αεροπορικών εταιρειών κλπ), καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνεται αγορά χρόνου για μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων ή προβολή spot σε news & travel platforms, ιστοσελίδες κ.α., αμοιβή ιστοσελίδων για την φιλοξενία διαφημίσεών μας, banners, κλπ.

Δημιουργία επικοινωνιακής πλατφόρμας και ανάπτυξη περιεχομένου με συνολικό ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Περιλαμβάνει γενικά τις εξής ενέργειες:

- Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της. Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικής επικοινωνίας και κεντρικής δημιουργικής ιδέας διαφοροποίησης (concept), που θα αποτελέσει την κεντρική κατεύθυνση για την υλοποίηση στοχευμένης καμπάνιας προβολής, του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

- Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Δημιουργία ιστοριών, για τις τουριστικές εμπειρίες και προορισμούς των Ιονίων Νήσων. Πρόκειται για θεματικές εμπειρίες (TravelStories) για τους προορισμούς με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση τους ως περιεχόμενο σε website, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε ενέργειες προώθησης περιεχομένου, αλλά και για την προσέλκυση δημοσιογραφικών και blogger αποστολών. Για τις ανάγκες στοχευμένης προώθησης τα κείμενα θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από μια γλώσσες, όπως ενδεικτικά (Ελληνικά, Αγγλικά κ.α.). Οι κατηγορίες κειμένων είναι δύο. Συγκεκριμένα:

-Κείμενα προορισμών (Destination Articles), τα οποία παρουσιάζουν τον εκάστοτε προορισμό, τα στοιχεία τουριστικού προϊόντος που διαθέτει και τις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

-Κείμενα θεματικών εμπειριών (Thematic Articles), τα οποία παρουσιάζουν μια ή περισσότερες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε συγκεκριμένους προορισμούς.

-Φωτογραφική κάλυψη θεματικών τουριστικών εμπειριών : Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας. Η θεματολογία του φωτογραφικού υλικού βασίζεται στα προϊόντα και τις εμπειρίες, όπως έχουν αποτυπωθεί στο Marketing Plan της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Ως αποτέλεσμα, η Περιφέρεια θα διαθέτει ολοκληρωμένη PhotoGallery για χρήση σε καμπάνιες, δημοσιογραφικές αποστολές και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Για τη δημιουργία της photo gallery θα πραγματοποιηθεί φωτογραφική κάλυψη από ειδικευμένη ομάδα παραγωγής, αλλά και αγορά φωτογραφιών από υπάρχουσες «τράπεζες» εικόνων. Οι φωτογραφίες συνοδεύονται από σύντομες περιγραφές (captions), που αναδεικνύουν το περιεχόμενο της κάθε φωτογραφίας, ενώ πραγματοποιείται ειδική γραφιστική επιμέλεια για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.

-Δημιουργία και παραγωγή video υλικού (webisodes) : Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο. Παραγωγή μικρών αυτοτελών video-επεισοδίων (webisodes) που παρουσιάζουν με δημιουργικό τρόπο τα αμέτρητα μοναδικά χαρακτηριστικά των Ιονίων Νήσων, συνθέτοντας την εικόνα ενός συνολικά ελκυστικού προορισμού, με βάση τους θεματικούς άξονες του τουριστικού προϊόντος. Η παραγωγή περιλαμβάνει σύγχρονο τρόπο κινηματογράφησης και σύνθεσης και βασίζεται σε κεντρική δημιουργική ιδέα (concept). Τα webisodes χρησιμοποιούνται σε ενέργειες προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ενδεικτικό προϋπολογισμό 74.400 ευρώ.

Το υποέργο περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:

-Καθορισμός στρατηγικής και στόχων: Στρατηγική στόχευση αγορών και KPI’s & Οδηγός Χρήσης για όλους τους προορισμούς. Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που περιλαμβάνει τη συνολική στρατηγική των ΜΚΔ κατόπιν αξιολόγησης των υπαρχόντων λογαριασμών. Καθορισμός στρατηγικής στόχευση αγορών, εξειδίκευση ανά νησί και KPI’s (στόχοι - αποτελέσματα) και οδηγός χρήσης για «ευθυγράμμιση» με την κεντρική στρατηγική από όλους τους προορισμούς.

-Ανάπτυξη και σχεδιασμός : Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογαριασμών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περιλαμβάνεται:

Η αξιολόγηση και επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως Facebook, Twitter, Google+ & Youtube channel και

Η δημιουργία λογαριασμών σε ΜΚΔ που δεν έχει παρουσία η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

-Δημιουργία content (content development): Ανάπτυξη περιεχομένου και scheduling / management. Δημιουργία engaging περιεχομένου και κατάρτιση πλάνου για χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα ενισχύουν το επικοινωνιακό αποτύπωμα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων στα κοινά στόχος. Περιλαμβάνονται: creativeposters, copies, δημιουργικά concepts καμπανιών και διαγωνισμών, infographics, pictographics για τις ανάγκες περιεχομένου και για όλη τη διάρκεια της διαχείρισης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Το περιεχόμενο:

-Θα περιστρέφεται γύρω από την στρατηγική επικοινωνίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

-Περιλαμβάνει ενημερώσεις για εκδηλώσεις και δράσεις που λαμβάνουν χώρα στα νησιά

Βασίζεται στις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον με τη μορφή των social creative messages

Διαχείριση και προώθηση περιεχομένου: Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης & promoted tactics. Ενέργειες προώθησης περιεχομένου για ενίσχυση της διάδρασης, promoted tactics, cross-posting ενέργειες & curated lines.

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

COVID-19
  1. 26/09 16:36

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας: Προσαρμογή στα νέα δεδομένα

  2. 26/09 16:29

    Ηνωμένο Βασίλειο: Παράταση του μειωμένου ΦΠΑ σε τουρισμό και εστίαση

  3. 26/09 16:22

    Κορωνοϊός: Με εικονική συμμετοχή του κοινού η Πρωτοχρονιά στην Times Square της Νέας Υόρκης

  4. 26/09 16:20

    Νέο "υπερεργοστάσιο" κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Tesla στο Βερολίνο

  5. 26/09 16:11

    Μ.Κόνσολας: Η Αστυπάλαια μπορεί να αποτελέσει πρότυπο για το πέρασμα στην πράσινη τουριστική οικονομία

  6. 25/09 15:50

    Γερμανός υπουργός Υγείας: "Μην ταξιδέψετε το χειμώνα και τα Χριστούγεννα στο εξωτερικό"

  7. 25/09 15:28

    ΕasyJet holidays | Δραματικές αλλαγές στις προτιμήσεις των Βρετανών στις διακοπές το 2021

  8. 25/09 14:35

    Lufthansa: Παραδοσιακές βαυαρικές ενδυμασίες για το Oktoberfest σε πτήσεις της Αθήνας και της Σαντορίνης

  9. 25/09 14:29

    Ένωση Ξενοδόχων Κω: Συγκρότηση του νέου ΔΣ σε σώμα

  10. 25/09 14:22

    Ένωση «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ» Ν. Ηρακλείου | Μήνυμα συμπαράστασης στους εργαζομένους και επιχειρηματίες του τουρισμού

  11. 25/09 14:02

    DER Touristik: Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου πακέτα διακοπών σε Κω, Κέρκυρα και Κρήτη

  12. 25/09 13:22

    Εγκρίσεις για το νέο 5άστερο ξενοδοχείο «Ikos Odisia» στην Κέρκυρα, πολυτελές κάμπινγκ στη Βούλα και ανακατασκευή κτιρίου στη Συγγρού

  13. 25/09 12:29

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Συνάντηση για να βρεθεί λύση στη μαρίνα Αλίμου

  14. 25/09 12:19

    Η Ελλάδα είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός της TUI το 2020

  15. 25/09 12:16

    Το The Lynx Mountain Resort άνοιξε στην πόλη της Φλώρινας- Μια νέα εμπειρία στις ορεινές αποδράσεις

  16. 25/09 12:12

    H Global Blue επεκτείνει τη συνεργασία της με την Ant Group - ψηφιακές λύσεις επιστροφής φόρου για Κινέζους

  17. 25/09 12:03

    Αργεί επικίνδυνα το Ταμείο Ανάκαμψης

  18. 25/09 12:00

    FedHATTA | Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: Επαναπροσδιορίζοντας τον Τουρισμό με δημιουργική αγωνία και όχι πανικό

  19. 25/09 11:56

    Royal Caribbean: Τα ελληνικά νησιά στις κρουαζιέρες του 2021 με το νέο, πολυτελές Odyssey of the Seas (video)

  20. 25/09 11:45

    voyagetips.com: Η Ελαφόνησος στις καλύτερες τοποθεσίες στην Πελοπόννησο

  21. 25/09 11:43

    Σκύλοι εντοπισμού κορωνοϊού στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι

  22. 25/09 11:27

    Sebastian Ebel, TUI: Είμαι αισιόδοξος για τη σεζόν του 2021 στην Ελλάδα- τι συζητήθηκε με τον κ.Θεοχάρη

  23. 25/09 11:12

    Ύμνοι του Βρετανικού National Geographic για Νάξο & Μικρές Κυκλάδες

  24. 25/09 11:05

    Το απόκοσμο ερημικό τοπίο με τους γιγάντιους βράχους στην Ελλάδα

  25. 25/09 11:05

    Τι να κάνουμε: μπορούμε να γίνουμε Σουηδία;

  26. 25/09 11:04

    Ο προορισμός κοντά στην Αθήνα που μοιάζει με νησί ενώ δεν είναι

  27. 25/09 11:00

    Apollo: Δωρεάν τεστ για τις χειμερινές κρατήσεις στην Ευρώπη

  28. 25/09 10:54

    Οι Χάρτες της Google θα ενημερώνουν για τις κατά τόπους εστίες κορωνοϊού

  29. 25/09 10:52

    Ποια αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει πρώτη τεστ κορωνοϊού στους επιβάτες

  30. 25/09 10:51

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Aντιδρά στην εγκατάσταση μεταναστών σε ανενεργή ξενοδοχειακή μονάδα

  31. 25/09 10:46

    Άλλαξε χέρια o ισραηλινός αερομεταφορέας Εl Al -Το παρασκήνιο της μεταβίβασης και η νέα πολιτική

  32. 25/09 10:38

    Κορωνοϊός: Το σχέδιο της Ταϊλάνδης για να προσελκύσει πολύ πλούσιους τουρίστες

  33. 25/09 10:29

    Celestyal Cruises: Το νέο κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Experience» ξεκινά δρομολόγια τον Μάρτιο του 2021

  34. 25/09 09:51

    Θεαματικές αποδόσεις από την OVERRON στις καμπάνιες GOOGLE ADS για το τρίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου - Αυγούστου

  35. 24/09 19:38

    Βρετανία: Δανία, Σλοβακία και Ισλανδία σε καραντίνα

  36. 24/09 19:32

    FedHATTA: Διώχνουμε τους επισκέπτες των μνημείων μας;

  37. 24/09 19:26

    Μ.Κόνσολας: Θα στηρίξουμε τους ανθρώπους του τουρισμού για να μείνουν όρθιοι αυτό το δύσκολο χειμώνα

  38. 24/09 19:24

    ΥΠΑ: Με αρνητικό τεστ οι επιβάτες από την Τσεχία

  39. 24/09 16:26

    ΣΕΤΚΕ: Η αγροτική ανάπτυξη στο επίκεντρο της τουριστική πολιτικής

  40. 24/09 15:45

    ΙΑΤΑ: Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να καλύπτουν το κόστος των τεστ στα αεροδρόμια

  41. 24/09 14:33

    Ψήφος εμπιστοσύνης της TUI στην Ελλάδα – Πάνω από 1 εκατ. τουρίστες

  42. 24/09 14:27

    Μια μέρα στον Άγιο Νικόλαο

  43. 24/09 13:14

    Telegraph: Κίνδυνος να τεθεί στο "κόκκινο" όλη η Ελλάδα από τη Βρετανία

  44. 24/09 12:51

    Αντίκυρα: Ο κοντινός προορισμός για να συνδυάσεις βουνό και θάλασσα

  45. 24/09 12:50

    Το ελληνικό νησάκι που θεωρείται ότι έχει ζεστά νερά όλο το χρόνο

  46. 24/09 12:29

    Βρετανία: 27% φτηνότερα τα πακέτα διακοπών στην Ελλάδα το τελευταίο 15νθήμερο

  47. 24/09 12:07

    Μειωμένες τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη φέτος- Έκπτωση 35% από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Ελλάδα

  48. 24/09 12:03

    Ryanair: Μία δωρεάν πτήση για κάθε κράτηση σε συγκεκριμένα δρομολόγια

  49. 24/09 12:00

    Συνάντηση Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη της Fraport και της Fraport Greece

  50. 24/09 11:50

    Studiosus: Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να καλύπτουν μέρος του κόστους του ακυρωμένου ταξιδιού

  51. 24/09 11:14

    Από σήμερα η υποβολή δικαιολογητικών των επιτυχόντων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού

  52. 24/09 11:07

    Απόφαση: Τι ισχύει για την οικονομική ενίσχυση των κατ' εξαίρεση λειτουργούντων καταλυμάτων

  53. 24/09 11:06

    DW: Πρωτοφανής η κρίση στον τουρισμό- το 2021 θα κριθεί η επιβίωση πολλών τουριστικών επιχειρήσεων

  54. 24/09 10:47

    ΕΟΤ: Fam trip σε Σαντορίνη, Νάξο, Πάρο και Μύκονο για το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό blog της Ρουμανίας

  55. 24/09 10:43

    Σε καραντίνα μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του τεστ οι Ρώσοι που επιστρέφουν από το εξωτερικό

  56. 24/09 10:42

    Eνισχύσεις για νέα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο

  57. 24/09 10:39

    Κρίση πανδημίας στις Γερμανικές Τράπεζες - Η Deutsche Bank κλείνει καταστήματα

  58. 24/09 10:36

    Βόρεια Μακεδονία: Aπάτη από χιλιάδες επιχειρήσεις, που έλαβαν επιδότηση αλλά δεν έδωσαν τον ελάχιστο μισθό

  59. 24/09 10:34

    Eνισχύσεις για εκσυγχρονισμό ξενοδοχείων σε Σκόπελο και Σκιάθο

  60. 24/09 10:26

    Κορωνοϊός: Ομαδική αγωγή κατά της Αυστρίας από τουρίστες χιονοδρομικών κέντρων

  61. 23/09 18:38

    ΠΟΤ: Σε 2 ½ έως 4 χρόνια οι παγκόσμιες αφίξεις θα επανέλθουν στα επίπεδα του 2019

  62. 23/09 18:35

    O τουρισμός έσωσε τη χώρα την περίοδο της οικονομικής κρίσης

  63. 23/09 18:24

    Στην τελική φάση ο ανελκυστήρας πλαγιάς στην Ακρόπολη

  64. 23/09 16:16

    Σαουδική Αραβία – Αίγυπτος – Μαρόκο και Ελλάδα: Μια εν δυνάμει συμμαχία για τον τουρισμό

  65. 23/09 15:36

    Αλλαγές στο 8ο Φεστιβάλ Χειροποίητου και Ανακυκλώσιμου Θεάτρου της Fabrica Athens

  66. 23/09 15:05

    Ευρωκοινοβούλιο: Δράσεις & εγγυήσεις για τις ΜμΕ στον τουρισμό - Σε κίνδυνο 22 εκατ. θέσεις εργασίας

  67. 23/09 15:04

    Τα γρήγορα τεστ αντιγόνων δίνουν ελπίδες για επιστροφή των ταξιδιωτών στις πτήσεις

  68. 23/09 13:53

    Αναβαθμίζεται η συνεργασία Global Blue - Ant Group για ψηφιακές λύσεις στις αγορές Tax Free

  69. 23/09 13:41

    Η λιμνοθάλασσα με τα μοναδικά χρώματα έξω από την Αττική

  70. 23/09 13:40

    Αγόριανη: Η εναλλακτική και αγαπημένη για σαββατοκύριακο

  71. 23/09 13:36

    Έρχεται το "μοντέλο Netflix" στις αερομεταφορές, με μηνιαία συνδρομή των ταξιδιωτών

  72. 23/09 13:17

    Γαστρονομικός τουρισμός: Νέα πιστοποίηση για τουρ οπερέιτορ και ξεναγούς από την WFTA

  73. 23/09 12:48

    11 νέα έργα στην Κρήτη για προβολή μνημείων, μουσείων και περιοχών

  74. 23/09 12:40

    Πώς ιεραρχεί η αγορά τα μέτρα στήριξης της οικονομίας

  75. 23/09 12:31

    ΗΑΤΤΑ: Προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης μικρών τουριστικών επιχειρήσεων & μονάδων εστίασης - Αιτήσεις

  76. 23/09 12:29

    H Ευρώπη θέλει να αποφύγει ένα δεύτερο lockdown

  77. 23/09 12:28

    Η ΙΑΤA ζητεί τεστ για όλους πριν την αναχώρηση των πτήσεων

  78. 23/09 12:01

    Η πανδημία επιτάχυνε τον ψηφιακό μετασχηματισμό, λένε οι CEOs στην Ελλάδα

  79. 23/09 11:56

    Ένας νέος online τουρ οπερέιτορ γεννιέται από πρώην στελέχη του Thomas Cook

  80. 23/09 11:54

    Ρωσικός τουρισμός: Εξετάζεται το ενδεχόμενο δύο πτήσεων την εβδομάδα Μόσχα-Αθήνα από 1η Οκτωβρίου

  81. 23/09 11:33

    CLIA: Νέα αυστηρά μέτρα στην κρουαζιέρα – Τεστ πριν την επιβίβαση & απομάκρυνση όσων δεν συμμορφώνονται

  82. 23/09 11:21

    Jet2holidays: Τέλος για φέτος Κρήτη και Ζάκυνθος, νέες πτήσεις στους άλλους ελληνικούς προορισμούς

  83. 23/09 11:11

    TUI Cruises: Πρόωρο τέλος κρουαζιέρας στην Ελλάδα για 2 Γερμανούς επιβάτες λόγω παραβίασης των κανονισμών

  84. 23/09 10:57

    Ε.Ξ. Ευβοίας: Οι προτάσεις για την τουριστική προβολή της Στερεάς Ελλάδας

  85. 23/09 10:37

    Κρουαζιέρα | ΗΠΑ: 74 καλές πρακτικές για την προστασία της δημόσιας υγείας και ασφάλειας επιβατών και πληρώματος

  86. 23/09 10:36

    Η ιδιωτικότητα εξελίσσεται στο σημαντικότερο ζητούμενο για πολυτελείς διακοπές

  87. 23/09 10:27

    Eνισχύσεις για εκσυγχρονισμό πολυτελών ξενοδοχείων σε Σκιάθο και Σκόπελο

  88. 23/09 10:21

    HΠΑ: Έκλεισε οριστικά το Luxe Rodeo Drive-Τσουνάμι λουκέτων σε ξενοδοχεία αναμένουν οι ειδικοί

  89. 23/09 10:19

    Αυξάνονται οι απολύσεις σε ξενοδοχεία της Βρετανίας

  90. 23/09 10:18

    Άδειες για νέα ξενοδοχεία σε Σύβοτα και Χαλκίδα

  91. 23/09 10:16

    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Κυθήρων

  92. 22/09 18:55

    Κλειστή η Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως για τρεις ημέρες λόγω κρούσματος κορωνοϊού

  93. 22/09 18:34

    Skyscanner: Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2021

  94. 22/09 17:42

    Υπ. Τουρισμού: Εκ νέου ειδοποίηση των υποψηφίων εισαγωγής στα ΙΕΚ λόγω τεχνικού προβλήματος

  95. 22/09 16:56

    Π.Αντωνίου: Μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων στους προβληματικούς περιορισμούς

  96. 22/09 15:09

    Μόλις 828.000 οι τουρίστες τον Ιούλιο στη χώρα μας

  97. 22/09 14:07

    Google: Δημοφιλέστερη αναζήτηση "πότε και πού μπορούμε να ταξιδέψουμε τώρα"

  98. 22/09 13:44

    ΣΕΤΕ: Αίτημα για 100% επιδότηση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών

  99. 22/09 13:25

    Με το 80% του προγράμματος η TUI το 2021- Aυξημένη κατά 10% η μέση τιμή πώλησης των πακέτων διακοπών τη νέα χρονιά

  100. 22/09 13:05

    ΕΛΣΤΑΤ: -94,3% ο κύκλος εργασιών στα καταλύματα το β' τρίμηνο- μείωση 59% στην εστίαση