FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

FVW workshop: Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα - Τι συζητήθηκε στο workshop

Απόλυτη επιτυχία χαρακτήρισε το fvw workshop που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες στην Κρήτη, με τίτλο: «Η αειφορία οδηγεί στην μακροζωία». Κορυφαίοι εκπρόσωποι του τουριστικού και δημοσιογραφικού κόσμου της Γερμανίας, της πρώτης τουριστικής αγοράς σε αφίξεις και επενδύσεις στην Κρήτη, γνώρισαν κρυμμένες γωνιές του νησιού και συζήτησαν τις προοπτικές περεταίρω τουριστικής ανάπτυξης όλο το χρόνο. Με την πραγματική και μεταφορική έννοια η αειφορική διάσταση του νησιού, υποστηρίχθηκε μέσα από την μοναδική φιλοξενία και τις εργασίες στη συνεδριακή ημέρα. Διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και το FVW, με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. 

Ενδιαφέρον είχαν οι τοποθετήσεις για τον τουρισμό της Κρήτης, στις εργασίες. Συντονιστής στο συνέδριο ήταν ο αρχισυντάκτης του fvw, κ. Klaus Hildebrandt, πολύ καλός γνώστης του ελληνικού τουρισμού, ενώ τους σκοπούς του fvw workshop για την Κρήτη, ανέπτυξε η υπεύθυνη του έργου, κα Άντα Καραγιάννη. 

Τη στρατηγική του ελληνικού τουρισμού, ανέπτυξε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας. Αναφέρθηκε στα θεαματικά αποτελέσματα της φετινής τουριστικής περιόδου για τον ελληνικό τουρισμό, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της αειφορίας στην τουριστική ανάπτυξη και επισήμανε ότι με τις στοχευμένες ενέργειες και δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ αναμένονται ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και για το 2019. 

Την εναλλακτική Κρήτη παρουσίασε ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας, κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης (φωτογραφία). Στην Κρήτη η Γερμανική αγορά είναι πρώτη σε αφίξεις και κατά τα τελευταία 4 χρόνια παρατηρείται η χρονική επέκταση της σαιζόν κατά μία εβδομάδα ετησίως. Η Κρήτη είναι τουρισμός + πολιτισμός + προϊόντα.  Στόχος της Περιφέρειας είναι να αποτελέσει η Κρήτη συνειδητή αλλά και ταυτόχρονα συναισθηματική επιλογή των μελλοντικών επισκεπτών της και γιαυτό αναδεικνύει το ιδιαίτερο πρόσωπο φιλοξενίας που αντικατοπτρίζεται στο κρητικό life style, απευθύνοντας την πρόσκληση «Live like a Cretan».

Είναι δε σημαντικό ότι έχει «υγιή» επέκταση περιόδου, γι’αυτό και αναδεικνύει τις επιλογές που προσφέρονται πέραν της παραλίας. Τον Οκτώβριο, εμπλουτίζεται η πρόταση προς τους επισκέπτες με τις γαστρονομικές διαδρομές, τον οινικό τουρισμό, διαδραστικές δραστηριότητες, αγροτουρισμό, θεραπευτικό τουρισμό, διασκέδαση, σπορ – περιπέτεια, συνέδρια, εκπαιδευτικά και επιστημονικά φόρα κ.α., παρατηρείται δε η ανάπτυξη του city break τουρισμού, κυρίως στα Χανιά και το Ρέθυμνο.  Αυτό που σφραγίζει την εμπειρία της Κρήτης είναι η μοναδική φιλοξενία που βιώνει ο επισκέπτης. 

Οι τάσεις για τις διακοπές στη γερμανική αγορά

Ο κ. Χρυσόστομος Αντωνιάδης, αναλυτής αγορών στην Trevo Trend, παρουσίασε τις τάσεις στις διακοπές μέσα από συγκριτική ανάλυση σε επίπεδο ανταγωνιστικών χωρών όσο και σε επίπεδο εθνικό με βάση τη ζήτηση των προορισμών από στοιχεία των αεροδρομίων και της αγοράς στο 2018. Τα στοιχεία βασίζονται σε booking demands γιατί αυτά μετράνε για τους tour operators, σ’ αυτά βασίζεται η ανάπτυξη της στρατηγικής τους. Μεγάλα γεγονότα σε ένα προορισμό γίνονται σημαντικός πόλος έλξης. Όσον αφορά στη ζήτηση στα πακέτα διακοπών, η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση μετά την Ισπανία και Τουρκία και είχε 14% αύξηση στη Γερμανική αγορά το 2018. Το Ηράκλειο ήταν το πρώτο αεροδρόμιο σε κίνηση στην Ελλάδα, μερίδιο 44%,  με 19% αύξηση σε σχέση με το 2017. Σύμφωνα με στοιχεία ζήτησης, τα μερίδια των περιοχών ήταν: Ηράκλειο 50,91%, Ρέθυμνο 20,19%, Χανιά 16,19%, Λασίθι 12,70%.

Η μέχρι τώρα εικόνα στις αναζητήσεις των γερμανών για όλες τις αγορές δείχνει 1% υστέρηση. Ως τώρα έχουν καταγραφεί 64,2 εκ αναζητήσεις. Ο χειμώνας είναι ιδιαίτερα χαμηλός ενώ ο Ιούνιος και ο Ιούλιος συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ακολουθεί ο Μάιος. Οι αναζητήσεις για την Ελλάδα παρουσιάζουν μείωση 15% έως τώρα. Στις τιμές, η Κρήτη παραμένει σταθερή ενώ η Μαγιόρκα είναι -3% και η Αττάλεια +8%. Η online τιμή είναι λίγο χαμηλότερη. Ενδιαφέρον το στοιχείο των 92 ημερών για το κλείσιμο των διακοπών. 

Ο κ. Dirk Steffensen, International Sales Manager Germany, Central Europe and Baltics, Aegean Airlines, έκανε μια διεξοδική ανάλυση της κατάστασης στις αεροπορικές μεταφορές, τις αλλαγές που επήλθαν μέσα στο 2018 και τα αποτελέσματα: μείωση αεροσκαφών, απώλεια slots, πληρωμάτων, απεργίες, υψηλό κόστος καυσίμων (+38%).  Τεράστιες προκλήσεις και θέματα αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές με τις αλλαγές στα σχέδια πτήσεων, καθυστερήσεις, ακυρώσεις, αποζημιώσεις σε επιβάτες, κλείσιμο εταιρειών κλπ. Απέναντι σε όλα αυτά, η Aegean χαρακτηρίστηκε 5η Best Airline of the World σύμφωνα με το Conde Nast traveler Reader. Διαθέτει 61 αεροσκάφη και έχει προχωρήσει στην μεγαλύτερη επένδυση που έγινε στην Ελλάδα με την παραγγελία 62 Airbus Α320neo. Το 2018 κατείχε το 16% σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά αερομεταφορών. Το 2019 θα έχει 21 διαδρομές από Γερμανία προς 31 προορισμούς στην Ελλάδα, και προβλέπει 10% αύξηση. 

Στο πάνελ των tour operators, με τίτλο, 2018 and beyond – the perspectives for Crete and Greece, συμμετείχαν οι: κα Halina Strzyzewska, Head of Product Management East Med, TUI Germany, κα Andrea Nodmann Contract Manager, Alltours Flugreisen, κ. Richard Brodrecht, Chief Commercial Officer, FTI Touristik, κα Marika Schmidt, Head of Product, Ferien Touristik, κ. Mario Krug, Chief Commercial Officer, LMX Touristik. Ανέφεραν ότι η Κρήτη είναι ένα «οπλοστάσιο» και πρέπει να εξασφαλίζουν τόσο κλίνες όσο και θέσεις αεροπλάνου. Το 40% των πελατών ζητάνε Κρήτη. Προσαρμόζουν συνεχώς σύμφωνα με τα δεδομένα, την προσφορά με τη ζήτηση. Υπάρχει συνεννόηση με τους ξενοδόχους, τόνισε η Andrea Nordmann. Το δυναμικό πακέτο είναι σημαντικό στο last minute της δουλειάς του tour operators. Ο FTI σε ερώτηση απάντησε ότι έχει full charter για την Κρήτη, όπως και ο All Tours. Η TUI ανέφερε ότι έχει συνεργασίες σε όλες τις αγορές της Κρήτης πέρα από τη Γερμανική, στη Ρωσία, Σκανδιναβία, Πολωνία με “concept” για κάθε μία από αυτές.

Τελευταία παρατηρείται ότι μπλέκονται τα “concept” με τις “αγορές”. Γενικά υπάρχουν πολλές πτήσεις στην αγορά. Το LMX πουλάει μέσω Ryanair αλλά και μέσω Aegean η οποία κατέχει το 50% των άμεσων πωλήσεων μια και οι πελάτες θέλουν απ’ ευθείαν πτήσεις για τον προορισμό. Τονίστηκε από όλους ότι όποιος έρχεται στην Ελλάδα θέλει να βγει έξω από τα ξενοδοχεία και γενικά δεν θεωρείται η χώρα all inclusive προορισμός. Βέβαια για τη χαμηλή περίοδο χρειάζονται μεγάλες αθλητικές, πολιτιστικές διοργανώσεις οι οποίες προβάλλονται και προσελκύουν κόσμο. Αν μιλάμε για διεύρυνση στο τέλος της τουριστικής περιόδου, η Κρήτη είναι πιο εύκολο να το αναπτύξει. Χρειάζεται στήριξη εθνική, από φορείς, επιχειρήσεις κλπ στο κόστος του εγχειρήματος και σχεδιασμό. Όλοι οι tour operators αναφέρθηκαν στην ανάγκη διατήρησης σταθερών τιμών και συνετής τιμολόγησης για την ανταγωνιστικότητα του προορισμού και το καλό αποτέλεσμα πωλήσεων. 

Ένα success story αειφορίας καθήλωσε το κοινό στη συνέχεια. Ο γενικός διευθυντής  Creta Maris Beach Resort, κ. Νίκος Βλασιάδης, παρουσίασε το «sustainability report Creta Maris» που εφαρμόζουν με πολύ καλά αποτελέσματα και αποδοχή από τους tour operators και τους επισκέπτες. Πυρήνας της φιλοσοφίας ο άνθρωπος, η προστασία του περιβάλλοντος και η συνεισφορά στην τοπική κοινωνία.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχε το πάνελ με τους εξειδικευμένους travel agents και θέμα: Promoting alternative Crete and prolonging the season. Συμμετείχαν: κα Ina Siegel, Managing Director Tour Operator Lauf-Abenteuer , κ. Ewald Schilberz, Managing Director Professional Training Tours, κ. Simon Landinger, Sales Manager, Hauser Exkursionen. 

Αν αναφερθούμε στην αειφορική Κρήτη που είναι και το θέμα, το 66% των πελατών δε γνωρίζουν τίποτα σχετικά με αυτό. Υπάρχει ένα τμήμα της αγοράς 22%, που έχει έντονο ενδιαφέρον για την αειφορία (destination sustainability). Δαπανούν περισσότερα χρήματα και χρόνο στις διακοπές τους από άλλα τμήματα της αγοράς και χρειάζεται εστιασμένη στρατηγική στόχευσης για να τα προσελκύσει η Κρήτη. 

Αναφέρθηκαν παραδείγματα για επέκταση της περιόδου σε διαφορετικά κοινά, με ανάγκες σε γήπεδα προπονητικά, κολυμβητικές πισίνες (θερμαινόμενες), αθλητικές υποδομές, υποδομές και υπηρεσίες για ποδηλάτες (μεταφορά, αποθήκευση, επιδιόρθωση). Όπως είπαν, στο Ηράκλειο για παράδειγμα υπάρχουν πολύ καλά στάδια, την άνοιξη 2019, έχουν κλείσει 400 κολυμβητές για την Κρήτη, το Lyttos beach έχει ρίξει το κέντρο βάρους στον αθλητισμό, στην Κρήτη υπάρχουν δύο εταιρείες για μεταφορές ποδηλάτων. Υπάρχουν αθλητικοί σύλλογοι στη Γερμανία, με συγκεκριμένο προϋπολογισμό που αναζητούν προορισμούς, απολαμβάνουν τα τοπικά προϊόντα και τη διατροφή, πολλές φορές έρχονται με την οικογένειά τους, γίνονται πιστοί επισκέπτες. Τάση πλέον και στις διακοπές, το tailored running.

Στο πάνελ με θέμα, Prices, Quality, Investments, Competition, συμμετείχαν οι: κ. Βασίλης Μηναδάκης, Γενικός Διευθυντής Grecotel, κ. Μιχάλης Βλατάκης, πρόεδρος του συνδέσμου τουριστικών γραφείων Κρήτης, Νίκος Χαλκιαδάκης πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου, κα Κάτια Κριτσωτάκη, Γ. Γραμματέας Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, κ. Φώτης Κοκοτός, Elounda S.A., SETE. 

Ο τουρισμός ευεξίας στην Κρήτη

Η τεκμηρίωση στα θέματα επενδύσεων και ποιότητας στα ξενοδοχεία και εν γένει στον τουρισμό, στήριξε τα θέματα τιμολόγησης και ανταγωνιστικότητας της Κρήτης. Στη συνετή στρατηγική για το 2019 για την αντιμετώπιση των αγορών που έχουν ανακάμψει, αναφέρθηκε ο κ. Βασίλης Μηναδάκης. Στο πρωτοποριακό εγχείρημα για μία δεκαετία δημιουργίας χειμερινού προορισμού με ανοιχτά ξενοδοχεία της εταιρείας Elounda S.A., μίλησε ο κ. Φώτης Κοκοτός παρουσιάζοντας ένα εξαιρετικό παράδειγμα και όραμα.

Ο τουρισμός ευεξίας, άνοιξη και φθινόπωρο είναι αγορά στόχος της Κρήτης. Διαπιστώθηκε δε πως δεν είναι πρόβλημα η έλλειψη κατ’ ευθείαν πτήσεων αυτή την περίοδο για τους πελάτες αυτούς. Το βήμα που δίνει το fvw workshop να γνωρίσει η Γερμανική αγορά καλύτερα το νησί οδηγεί στην καλύτερη επιχειρηματολογία πώλησης στην αγορά. Σημαντικό ρόλο παίζει πάντα, η μεγάλη ικανοποίηση των επισκεπτών από την Κρήτη. 

Τα θέματα αειφορίας που συνδέονται με τη διατροφή και τα προϊόντα, ανέπτυξε στο θέμα: Sustainability in tourism, sustainable food in hotels and a cooperation in Crete, η κα Anja Renner, Senior Project Manager Futouris. Η Futouris, συνεργάζεται με tour operators, ξενοδοχεία, παραγωγούς για τη βιώσιμη διαχείριση των φαγητών και ποτών στα ξενοδοχεία μεταξύ άλλων. Φέρνει σε συνεργασία τους εμπλεκόμενους φορείς για την ανάπτυξη της περιοχής και εκπαιδεύει τόσο τους παραγωγούς όσο και τα στελέχη των ξενοδοχείων. Οι «εμπειρίες πελατών» είναι μέρος του προγράμματος. Συμμετέχουν 200 καλλιεργητές, 5 εταιρείες τροφίμων και 9 ξενοδοχεία. Έχουν καταγραφεί δείκτες που οδηγούν στις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να έχουν αποτελέσματα και απήχηση τα παραπάνω στο περιβάλλον, την ενέργεια, την οικονομία. 

Ένα ακόμη success story που ανέπτυξε εδώ και δεκαετίες, παρουσίασε ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Director of Operations, Grecotel Hotels and Resorts. Agrecofarms, ένα μοναδικό παράδειγμα σύνδεσης του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα υλοποιήθηκε από την Grecotel με μακρόπνοο όραμα. Προσφέρει την εμπειρία του Κρητικού τρόπου ζωής, την κρητική κουζίνα και διατροφή, αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενίας. Με το πρόγραμμα “Be a Farmer for the Day” για τους ενήλικες και το “Junior Farmers” για τα παιδιά, τα οργανικά προϊόντα που τροφοδοτούν τα ξενοδοχεία, επικοινωνεί τις αξίες της Κρήτης στους επισκέπτες. 

 Στην ενότητα How to sell Crete and Greece for 2019 , συμμετείχαν travel agents και η κα Βίκυ Στρούμπου, διευθύντρια του γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας.

Διαπιστώθηκε από κοινού ότι συγκριτικό πλεονέκτημα της Κρήτης είναι ο πολιτισμός. Οι πελάτες δεν ταξιδεύουν με βάση την τιμή. Δεν αναζητούν την Κρήτη στους φθηνούς προορισμούς. Η Κρήτη είναι μοναδική τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα για τη φιλοξενία της, την κουζίνα, τη διατροφή, τα γλέντια και το ταμπεραμέντο των ντόπιων, τη ζεστασιά στις καρδιές των ανθρώπων. Το μοναδικό φυσικό περιβάλλον, ο θαλάσσιος πλούτος, οι εναλλαγές, η ιστορία, οι παραδόσεις, τα ήθη και έθιμα, συνδέουν τον Μινωικό πολιτισμό με τη σημερινή καταπληκτική Κρήτη. 

Η καλύτερη γνωριμία με τον προορισμό, οδήγησε στη δέσμευση όλων των συμμετεχόντων στο fvw workshop 2019 , να δώσουν έμφαση και αφοσίωση στις πωλήσεις και την ενημέρωση της γερμανικής αγοράς για την μοναδικότητα της Κρήτης και την αειφορική διάστασή της που δεν είναι γνωστή.  

Στο παραγωγικό και δημιουργικό workshop 2019, συμμετείχαν από το νησί εκπρόσωποι αρχών και φορέων, τίμησαν δε μεταξύ άλλων με την παρουσία τους ο προϊστάμενος ΕΟΤ-ΠΥΤ Κρήτης, κ. Αριστείδης Στρατάκης, ο προϊστάμενος τμήματος τουρισμού Περιφέρειας Κρήτης κ. Νίκος Αλεξάκης, το ΔΣ του Παγκρήτιου συλλόγου διευθυντών ξενοδοχείων με πρόεδρο τον κ. Δημήτρη Κουμπαράκη, ξενοδόχοι και διευθυντές ξενοδοχείων, ο πρόεδρος δικτύου οινοποιών κ. Νίκος Μηλιαράκης, εκπρόσωποι συλλόγων ενοικιαζομένων δωματίων, ξεναγών κλπ.  

Η επένδυση στην ανάπτυξη της Γερμανικής αγοράς στην Κρήτη με το FVW workshop υποστηρίχθηκε αυθόρμητα, δυναμικά και γενναιόδωρα από μεγάλους χορηγούς και υποστηρικτές. 

Με χρυσούς χορηγούς την Aegean Airlines στην μεταφορά και την Grecotel Amirandes στην μοναδική εμπειρία φιλοξενίας που κέρδισε μερίδιο καρδιάς, με ασημένιο χορηγό το Creta Maris Beach Resort που φιλοξένησε ζεστά και επαγγελματικά τη συνεδριακή ημέρα συμβάλλοντας στην επιτυχία της και μεγάλο χορηγό το ABATON που οργάνωσε ένα  καταπληκτικό gala με υψηλό επίπεδο υπηρεσίας που εκτιμήθηκε βαθύτατα. Με την υποστήριξη του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Κρήτης, του   Συνδέσμου Επαγγελματιών Ξεναγών Κρήτης & Σαντορίνης, της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων, των wines of Crete και του Μουσείου Καζαντζάκη. Χορηγοί, υποστηρικτές: Aldemar Resorts, Elounda Beach, Verano Hotels, Cactus Hotels, Union coach services, KORONI, ΦΗΜΗ, Tsigenis woodcraft, Creta Gass, Kourkounis Tours, Domain Πατεριανάκης organic wines, Allsun hotels, Trust You- Internotel, mts, cretan holidays, Christovergis tours, εκτυπώσεις Δεττοράκη, itanos concept, Kouklinos tours. 

Μετά το συνέδριο ακολούθησε το speed dating, Β2Β συναντήσεις, στις οποίες  επιχειρήσεις και φορείς, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα ξενοδοχεία και τα προϊόντα τους στους γερμανούς travel agents. 

 

Το fvw workshop περιέλαβε ένα μεγάλο πρόγραμμα φιλοξενίας και εκδρομών σε όλη την Κρήτη, οι βιωματικές εμπειρίες φιλοξενίας και η γνωριμία με τον τόπο συνέβαλαν στην ολοκληρωμένη γνώση για το «αειφορικό προϊόν» της Κρήτης. Οι ενδελεχείς ξεναγήσεις και οι επισκέψεις στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου και την Κνωσό από την εξαιρετική ξεναγό κα Γαβριέλα Δρακάκη συνέβαλαν τα μέγιστα στην κατανόηση των στοιχείων που συνθέτουν τον πολιτισμό και τις αξίες της Κρήτης. 

Υπεύθυνη έργου ήταν η praxis plus, στρατηγική επικοινωνία, μάρκετινγκ. Στοιχεία τα οποία χρησιμοποιήθηκαν συμβολικά ήταν ο λαβύρινθος και η τόλμη, η αποφασιστικότητα που απαιτείται για την αναζήτηση της αλήθειας, της  γνώσης, της εμπειρίας πάντα με συνεργασία που καλό είναι να υπάρχει σε κάθε εγχείρημα. Η αναφορά στον Καζαντζάκη με αποφθέγματα έδωσε το στίγμα της Κρητικής ψυχής. 

Το fvw workshop θα καταγραφεί από την δημοσιογραφική ομάδα του FVW στο αντίστοιχο περιοδικό με διανομή σε 10.000 τουριστικά γραφεία καθώς και ηλεκτρονικά. Τα μηνύματα και οι πληροφορίες για την Κρήτη και τη αειφορική της διάσταση θα προωθηθούν μέσα από τα δίκτυα διανομής των tour operators αλλά και αυτά των travel agents που συμμετείχαν με στόχο στρατηγικό να προσελκύσουν νέα τμήματα της αγοράς, να επηρεάσουν τη ζήτηση και να οδηγήσουν σε επί πλέον πωλήσεις για τον προορισμό.  

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 29/03 11:43

    Τρίτο This is Athens – City Festival: 32 ημέρες, 250 εκδηλώσεις σε 129 γειτονιές

  2. 29/03 11:18

    Brown Hotels: Νέο πρόγραμμα σπουδών στον τουρισμό, νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  3. 29/03 10:38

    Η TUI προβλέπει αύξηση αφίξεων 10% το 2024 στην Ελλάδα

  4. 29/03 10:31

    Δυναμική "εισβολή" της Google στον σχεδιασμό διακοπών με τη χρήση συστάσεων και τεχνητής νοημοσύνης

  5. 29/03 10:12

    Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI

  6. 29/03 09:57

    Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται

  7. 29/03 07:59

    Η Ελλάδα στην 5η θέση των κυριότερων επενδυτριών χωρών στη Ρουμανία

  8. 29/03 07:58

    Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου

  9. 29/03 07:11

    Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία

  10. 29/03 07:08

    Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα

  11. 29/03 07:01

    Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη

  12. 28/03 17:31

    United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις

  13. 28/03 17:18

    Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη

  14. 28/03 16:51

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού

  15. 28/03 16:13

    Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa

  16. 28/03 15:02

    Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;

  17. 28/03 14:58

    Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι

  18. 28/03 12:13

    Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023

  19. 28/03 11:43

    Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους

  20. 28/03 11:30

    Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"

  21. 28/03 11:23

    3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ

  22. 28/03 11:00

    Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο

  23. 28/03 10:56

    H HotelBrain επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά

  24. 28/03 10:12

    Γαλλία: Ολυμπιακοί Αγώνες με …ύψιστο συναγερμό

  25. 28/03 10:01

    Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο

  26. 28/03 08:07

    Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία

  27. 28/03 07:59

    Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη

  28. 28/03 07:56

    Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης

  29. 28/03 07:54

    Υποχώρησε ο πληθωρισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο

  30. 28/03 07:01

    Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία

  31. 27/03 16:58

    Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι

  32. 27/03 16:56

    Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων

  33. 27/03 14:42

    Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής

  34. 27/03 13:22

    Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";

  35. 27/03 12:39

    Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

  36. 27/03 12:27

    Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού

  37. 27/03 12:22

    Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου

  38. 27/03 11:57

    Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο

  39. 27/03 11:49

    C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023

  40. 27/03 11:23

    MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια

  41. 27/03 10:44

    Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα

  42. 27/03 10:18

    «Ιδού η Ρόδος ιδού και η ποιότητα» | Επιστρέφει η ημερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου

  43. 27/03 10:07

    Υπ. Τουρισμού | Τι απάντησε στα αιτήματα των Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κρήτης για τις Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

  44. 27/03 07:52

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο

  45. 27/03 07:48

    Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου

  46. 27/03 07:44

    Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα

  47. 27/03 07:42

    Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού

  48. 26/03 16:28

    Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη

  49. 26/03 16:14

    Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024

  50. 26/03 15:56

    Στην Κάρπαθο το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη - συνεργασία με την CHC Group

  51. 26/03 15:55

    Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις

  52. 26/03 14:43

    Νέο στέλεχος πωλησεων και μάρκετινγκ στη Domes Resorts

  53. 26/03 13:26

    Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα

  54. 26/03 12:22

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού

  55. 26/03 12:19

    Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης

  56. 26/03 12:17

    ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά

  57. 26/03 12:15

    «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης

  58. 26/03 12:08

    Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη

  59. 26/03 12:08

    Περιβαλλοντικό έγκλημα | Νέα νομοθεσία της ΕΕ με αυστηρότερες κυρώσεις και διευρυμένο κατάλογο αδικημάτων

  60. 26/03 11:42

    TUI: Τα τρία ξενοδοχεία της Κρήτης με τις περισσότερες κρατήσεις από την Αυστρία για το καλοκαίρι του 2024

  61. 26/03 11:22

    Foreign Office | Ταξιδιωτική σύσταση στους Βρετανούς για τρομοκρατική απειλή στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

  62. 26/03 11:05

    Vogue: Αυτά είναι τα 10 καλύτερα ξενοδοχεία της Σαντορίνης

  63. 26/03 07:18

    Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι

  64. 26/03 07:16

    Μείωση των εισροών ξένων επενδύσεων στην Ισπανία

  65. 26/03 07:15

    Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023

  66. 26/03 07:13

    Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία

  67. 26/03 07:09

    Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων

  68. 25/03 11:12

    Τουρισμός | Οι προορισμοί με την καλύτερη αξία για τις διακοπές των Βρετανών το 2024- στην 19η θέση η Κέρκυρα

  69. 25/03 07:06

    Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο

  70. 25/03 07:04

    Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία

  71. 24/03 11:57

    Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas

  72. 24/03 07:24

    Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες

  73. 24/03 07:21

    Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία

  74. 23/03 19:49

    19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία

  75. 23/03 19:43

    Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα

  76. 23/03 19:30

    Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό

  77. 23/03 07:07

    Πολιτιστικά Μονοπάτια στη Σκιάθο

  78. 22/03 22:39

    Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας

  79. 22/03 22:34

    Άδεια ίδρυσης για το υδατοδρόμιο Χίου

  80. 22/03 22:24

    Εγκαίνια για το ανακαινισμένο Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής

  81. 22/03 22:14

    Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη

  82. 22/03 22:04

    H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο

  83. 22/03 14:57

    4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025

  84. 22/03 14:50

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο

  85. 22/03 14:45

    H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή

  86. 22/03 14:39

    Η «Ώρα της Γης» στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

  87. 22/03 12:20

    Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα

  88. 22/03 11:57

    Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"

  89. 22/03 11:43

    Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"

  90. 22/03 11:22

    Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

  91. 22/03 11:19

    Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ

  92. 22/03 11:07

    Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια

  93. 22/03 10:31

    Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο

  94. 22/03 10:19

    ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας

  95. 22/03 07:55

    Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο

  96. 22/03 07:13

    Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης

  97. 22/03 07:09

    Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες

  98. 22/03 07:04

    Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  99. 22/03 07:02

    Αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στην Πάτμο

  100. 21/03 17:05

    Νέο πλαίσιο για την Golden Visa - τα ακίνητα αυτά δεν θα γίνονται Airbnb | Οι νέες φορολογικές ρυθμίσεις