Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Α Decrease font Enlarge font
Δήμος Σύρου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολης ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

- καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media, όπως αυτές θα αποτυπώνονται.

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners –παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών video & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTubecampaign,Facebook,Video,Promotionκ.ά.).

Web Marketing

Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

-Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας: Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

-Εργαλεία Επικοινωνίας: Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

-Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης: Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη

-Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση. Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

-Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

 

  1. 16/02 11:48

    Η γαστρονομία της Αν.Μακεδονίας Θράκης στις Βρυξέλλες

  2. 16/02 11:45

    Δήμος Καμένων Βούρλων: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  3. 16/02 11:39

    Περιπατητικός τουρισμός στη Μήλο

  4. 15/02 15:59

    "Προσγείωση" των προγραμματισμένων αεροπορικών θέσεων για Ελλάδα

  5. 15/02 14:59

    Discover Greece: Προωθητικό βίντεο για την Ικαρία

  6. 15/02 14:02

    Trivago: H Aθήνα στις προσιτές ευρωπαϊκές πόλεις για διαμονή σε ξενοδοχείο τον Φεβρουάριο

  7. 15/02 13:23

    Το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «Viking Jupiter» στον Πειραιά

  8. 15/02 13:19

    Αυτή είναι η πρώτη οικολογική σουίτα ξενοδοχείου στον κόσμο

  9. 15/02 12:56

    Κοπή πίτας από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων

  10. 15/02 12:53

    Προβολή της Καρπάθου στην ιταλική αγορά

  11. 15/02 12:50

    Norwegian: Νέα σύνδεση Νέα Υόρκη - Αθήνα το 2019

  12. 15/02 12:37

    Ρωσικός τουρισμός: Διακοπές στην Ελλάδα τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής

  13. 15/02 12:12

    Σημάδια ανάκαμψης στη Δυτική Μακεδονία (video)

  14. 15/02 12:03

    Η ισχύς εν τη ενώσει (video)

  15. 15/02 12:00

    Αμερικανικά τουριστικά γραφεία: Τα ελληνικά νησιά στους 7 top ρομαντικούς προορισμούς

  16. 15/02 11:56

    Περιβαλλοντικό Πάρκο Κυκλικής Οικονομίας στο Ηράκλειο (video)

  17. 15/02 11:41

    ETC: Αύξηση των διεθνών αφίξεων στην Ευρώπη το 2019- 8 εκατ. λιγότερα ταξίδια από το Ην. Βασίλειο

  18. 15/02 11:39

    Δυσανάλογα υψηλά τα βάρη των ξενοδοχείων (video)

  19. 15/02 10:24

    Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ίου

  20. 15/02 10:13

    Περιπατητικό Φεστιβάλ στην Κύπρο

  21. 15/02 10:01

    Πληρωμές επιχορηγήσεων σε 3 ξενοδοχεία

  22. 15/02 09:59

    Πράσινο φως για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Ελαφόνησο

  23. 15/02 09:57

    Δήμος Αρταίων: Διαγωνισμός για την ανάθεση υπηρεσιών τουριστικής προβολής

  24. 15/02 09:50

    Γαστρονομικά βίντεο για τη Ρόδο από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  25. 15/02 09:47

    Μέτωπο κατά των δασικών χαρτών από φορείς, Περιφέρειες και Δήμους

  26. 14/02 17:30

    Τρεις δεσμευτικές προσφορές για τη μαρίνα Αλίμου

  27. 14/02 17:15

    Η Περιφέρεια Αττικής στη μεγαλύτερη Έκθεση Τουρισμού της Δανίας

  28. 14/02 16:50

    Ryanair: Καλύτερη εμπειρία επιβατών το 2019

  29. 14/02 16:22

    Oman Air: Νέα σύνδεση Μουσκάτ - Αθήνα το 2019

  30. 14/02 15:06

    Οι διακοπές 2 νεόνυμφων στο ξενοδοχείο Casa Cook της Κω

  31. 14/02 15:00

    Έρευνα: Λιγότερο χρόνο αφιερώνουν στο διαδίκτυο οι σύγχρονοι καταναλωτές

  32. 14/02 14:11

    British Airways: Ζευγάρια στο πλήρωμα καμπίνας για την εορτή του Αγ. Βαλεντίνου

  33. 14/02 13:52

    Τουριστική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ στην καινοτομία και τεχνολογία

  34. 14/02 13:40

    Προσλήψεις στη Ryanair- Ημέρα καριέρας στην Αθήνα

  35. 14/02 13:23

    Airbnb: Οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις των Γερμανών το 2018

  36. 14/02 13:09

    Τίτλοι τέλους για το σούπερ τζάμπο της Airbus

  37. 14/02 12:56

    Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύει φέτος το Σχολείο Τουρισμού OnTour

  38. 14/02 12:55

    EasyJet και Delta ενδιαφέρονται για την Alitalia

  39. 14/02 12:26

    ΣΕΤΚΕ: Αξιόπιστη και συμφέρουσα η νέα πιστοποίηση των τουριστικών καταλυμάτων

  40. 14/02 12:11

    Έρευνα αποκαλύπτει μυστικά για φθηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή

  41. 14/02 11:32

    Θεματικό πάρκο για την αρχαία Σπάρτη

  42. 14/02 11:26

    Turkish Airlines: Νέο βίντεο για την ασφάλεια στις πτήσεις με χαρακτήρες LEGO

  43. 14/02 11:04

    Προσφορές αεροπορικών εισιτηρίων για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας από Αθήνα

  44. 14/02 10:50

    400.000 θέσεις εσωτερικού από 19 ευρώ σε πτήσεις της Olympic Air

  45. 14/02 10:22

    Η Κύπρος στην έκθεση IMTM του Ισραήλ

  46. 14/02 10:17

    Δύο νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη

  47. 14/02 10:11

    Άδειες για εργασίες σε ξενοδοχεία στην Κω και Ηράκλειο

  48. 14/02 10:04

    Διαγωνισμός μαγειρικής στη Ρόδο

  49. 14/02 10:01

    Δήμος Αιγιαλείας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019

  50. 14/02 09:56

    Αθλητικές εκδηλώσεις για την τουριστική προβολή της Άνδρου

  51. 13/02 20:29

    Ουπς, που πήγαν οι followers στο Instagram λογαριασμό της επιχείρησης;

  52. 13/02 17:11

    Συμφωνία για τη δημιουργία ενιαίας διεπαγγελματικής οργάνωσης φέτας

  53. 13/02 16:09

    Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών επιχειρήσεων σε εμπόριο, εστίαση και εκπαίδευση

  54. 13/02 15:59

    700.000 Ισραηλινοί τουρίστες αναμένονται φέτος στην Ελλάδα

  55. 13/02 15:03

    Στρατηγική συνεργασία της VNK Capital με την ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ-ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.

  56. 13/02 15:02

    Στον αέρα η κατάταξη των τουριστικών καταλυμάτων

  57. 13/02 15:00

    Σαντορίνη: Ενημερωτική εκδήλωση και γεωλογική περιήγηση στο ηφαίστειο

  58. 13/02 14:56

    Ο ιταλικός ποιοτικός τουρισμός στο στόχαστρο της Ρόδου

  59. 13/02 14:52

    Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι: Μετατίθεται η τελετή έναρξης λόγω κακοκαιρίας

  60. 13/02 14:43

    Ιατρικός τουρισμός: Εκτόξευση του τζίρου παγκοσμίως μέχρι το 2025

  61. 13/02 14:00

    ΣΙΤΕΣΑΠ: Ο θαλάσσιος τουρισμός και οι προκλήσεις του 2019

  62. 13/02 13:57

    10 ταινίες μικρού μήκους για την κοινή Ιστορία Ελλάδας και Ιταλίας- προωθείται ο τουρισμός σε 3 περιφέρειες

  63. 13/02 13:42

    InterContinental: Εξαγορά της αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων Six Senses

  64. 13/02 13:12

    Συνεργασία Star Alliance με τη Skyscanner

  65. 13/02 12:58

    Ο τουρισμός στην Πελοπόννησο: Ποιες εθνικότητες ανέβασαν τις αφίξεις στο αεροδρόμιο Καλαμάτας

  66. 13/02 12:48

    Scoot: Από σήμερα η προπώληση εισιτηρίων στο δρομολόγιο Αθήνα - Λάος

  67. 13/02 12:30

    Βρετανικός τουρισμός: 4 στους 10 αναζητούν τον έρωτα στις διακοπές

  68. 13/02 12:05

    10 ελληνικά ξενοδοχεία σε διεθνή λίστα για γκέι πελάτες

  69. 13/02 12:02

    Η Google προωθεί απευθείας ξενοδοχειακές κρατήσεις στην Ευρώπη

  70. 13/02 11:57

    1 στις 3 εταιρείες στην Ελλάδα θα κάνει προσλήψεις σε θέσεις Πληροφορικής

  71. 13/02 11:35

    Κυνήγι Θησαυρού στην Αθήνα για την Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού

  72. 13/02 11:13

    Trivago: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι για την προστασία προσωπικών δεδομένων

  73. 13/02 10:51

    Στις 16 Φεβρουαρίου ξεκινά η νέα χρονιά για το Costa Navarino

  74. 13/02 10:40

    Πώς τα Χανιά θα προσελκύσουν Κινέζους τουρίστες

  75. 13/02 10:29

    Νέος πρόεδρος στο "Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ"

  76. 13/02 10:18

    Στην έκθεση Salon des Vacances στις Βρυξέλλες για πρώτη φορά η Περιφέρεια ΑΜ-Θ

  77. 13/02 09:32

    Πράσινο φως για ξενοδοχεία σε Ναύπλιο και Σύβοτα

  78. 13/02 09:29

    Έρχονται τα έξυπνα εισιτήρια στις συγκοινωνίες στη Ρόδο

  79. 13/02 09:18

    Ανάθεση ταξιδιωτικών υπηρεσιών από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τη Σχολή Ξεναγών Αθήνας

  80. 13/02 09:15

    Ομηρικό θεματικό πάρκο στη Χίο

  81. 13/02 09:04

    Πρόσκληση για την πολιτιστική και τουριστική προβολή της Νάουσας Ημαθίας

  82. 12/02 16:42

    Στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

  83. 12/02 16:12

    Αγωγή του Παρισιού κατά της Airbnb για παράνομες μισθώσεις

  84. 12/02 15:44

    TUI: Πού ταξίδεψαν οι Σουηδοί το 2018- Δύο ελληνικά νησιά στο top 10

  85. 12/02 14:53

    Τουρισμός: Μεγάλο ενδιαφέρον στο Βέλγιο για τη Ρόδο- Αύξηση 19% των αφίξεων το 2018

  86. 12/02 14:36

    TripAdvisor: Απογείωση των κρατήσεων για δραστηριότητες το 2019- Τι προσδοκούν οι ταξιδιώτες

  87. 12/02 14:27

    Aegean: Ακύρωση πτήσεων προς Βρυξέλλες αύριο 13 Φεβρουαρίου

  88. 12/02 13:58

    Σύμβουλος στο τουριστικό μάρκετινγκ του Fashion City Outlet η MINDHAUS

  89. 12/02 13:50

    Διεθνής προβολή της Ελλάδας ως προορισμού προσβάσιμου τουρισμού

  90. 12/02 13:20

    TripAdvisor: Ποιες χώρες της Ευρώπης είναι φιλικές για ταξίδια με τον σκύλο σας

  91. 12/02 12:06

    Διεθνείς διακρίσεις για ξενοδοχεία της Louis Hotels σε Κύπρο και Ελλάδα

  92. 12/02 12:01

    Ποιες είναι οι τάσεις στις επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  93. 12/02 11:54

    Τουρισμός: Η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στην έκθεση Salon Des Vacances στις Βρυξέλλες

  94. 12/02 11:28

    TUI: Πρώτο τρίμηνο με διπλάσιες απώλειες- Πέφτουν οι προσδοκίες κερδών για το 2019

  95. 12/02 11:25

    Η νέα Γενική Γραμματέας Τουρισμού

  96. 12/02 11:09

    Η Σαντορίνη στους top ρομαντικούς προορισμούς στον κόσμο

  97. 12/02 11:00

    US NEWS: Το Katikies Hotel στα 30 κορυφαία ξενοδοχεία στην Ευρώπη

  98. 12/02 10:29

    Air France: Πτήσεις από Αθήνα και Ηράκλειο

  99. 12/02 10:24

    Συνάντηση Έλενας Κουντουρά με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων για τον προσκυνηματικό τουρισμό

  100. 12/02 10:21

    Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας