Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Περιφέρεια Ι. Νήσων: Tο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής έως το 2020

Υπερψηφίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση (12/2/2017) του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων το Επιχειρησιακό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής, το οποίο εισηγήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Τουριστικής Προβολής Σπύρος Γαλιατσάτος.

Για το Επιχειρησιακό Σχέδιο ελήφθησαν υπόψη το γενικό και το τουριστικό προφίλ της ΠΙΝ, οι προτάσεις των φορέων στο πλαίσιο της διαβούλευσης, οι στόχοι που θέτει η Περιφέρεια έως το 2020 και οι προτεραιότητες και δράσεις.

Η Περιφέρεια ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης στην ΝΑ Ευρώπη

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων δεν προσεγγίζεται αποκομμένα, αλλά στο πλαίσιο λειτουργίας της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης, ως πόλος τουριστικής ανάπτυξης που έχει να ανταγωνιστεί άλλους τουριστικούς προορισμούς. 

Έτσι απαιτείται:

Τόνωση των παραδοσιακών σχέσεων και καλλιέργεια νέων με την Ιταλία, ενδυνάμωση  των σχέσεων με τις δυτικές ακτές της Βαλκανικής και της ευρύτερης λεκάνης της Μεσογείου, ενίσχυση του ρόλου της ΠΙΝ ως προορισμού σημαντικών ροών τουριστών από την Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο που εκτιμάται ότι θα αποκτήσουν δυναμική τα επόμενα 15χρόνια, αξιοποίηση των αεροδρομίων (κυρίως της Κέρκυρας) και των λιμανιών.

Από την ανάλυση των στοιχείων αφίξεων στα αεροδρόμια της ΠΙΝ που παρουσίασε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Σπ. Γαλιατσάτος γενικό συμπέρασμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της εμπορικής κίνησης στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων τόσο από άποψη αριθμού πτήσεων, όσο και από άποψη αριθμού επιβατών αφορά τις αφίξεις του εξωτερικού. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι η ΠΙΝ καρπώνεται τους θετικούς ρυθμούς που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια και εξακολουθεί να αποτελεί προσφιλή τουριστικό προορισμό.

Επίσης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία από την κίνηση των λιμανιών σε όλα τα νησιά, η συχνότητα των δρομολογίων και οι μαρίνες σκαφών αναψυχής.

Οι φορείς που κατέθεσαν προτάσεις

Όσον αφορά στη διαβούλευση που διεξήχθη (ζητήθηκε από τους φορείς να καταθέσουν απόψεις στο διάστημα από τον Απρίλιο έως τον Ιούλιο του 2016) κατέθεσαν προτάσεις οι εξής:

Δήμος Κέρκυρας, Ένωση Ξενοδόχων Κέρκυρας, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων, ΑΟCTA-Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων Κέρκυρας, Εμπορικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Κέρκυρας, Δήμος Παξών, Δήμος Λευκάδας, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λευκάδας, Δήμος Κεφαλονιάς, Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς Ιθάκης, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κεφαληνίας-Ιθάκης, Δήμος Ιθάκης, Σύλλογος Ξενοδόχων Νομού Ζακύνθου, 

Οι στόχοι της ΠΙΝ

Ο κ. Γαλιατσάτος δήλωσε ότι «αφού λάβαμε υπόψη το ψηφισμένο από το Περ. Συμβούλιο Στρατηγικό Σχέδιο για τον Τουρισμό, θέσαμε τους εξής συγκεκριμένους στόχους : 

Α) Η ΠΙΝ να καταστεί ελκυστική σε νέες επενδύσεις .

Β) Να καταστεί ελκυστική στον εκσυγχρονισμό ενός τεράστιου επενδυμένου κεφαλαίου .

Γ) Να έχουμε διάχυση των ωφελειών του τουρισμού στην κοινωνία.

Αυτοί οι στόχοι εξυπηρετούνται από τον στόχο «ομπρέλα» ο οποίος είναι η ποιοτική διαφοροποίηση του τουριστικού ρεύματος , μέσω του οποίου θα οδηγηθούμε σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα και αποδοτικότητα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους προορισμούς, άμβλυνση της εποχικότητας και αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού εξήγησε το ρόλο της προώθησης διαφήμισης για την προσέλκυση τουρισμού και δήλωσε ότι η τουριστική προβολή της ΠΙΝ το 2016 κόστισε περίπου 65.000ευρώ, ποσό πολύ μικρό σε σχέση με τις δράσεις που έγιναν (καταχωρίσεις στα ΜΜΕ του εξωτερικού, συμμετοχή στις Τουριστικές Εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων, αφιερώματα και προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, συνεργασία με την Marketing Greece και διαδράσεις). 

Οι νέες δράσεις για την τουριστική προβολή

Στα σχέδια της ΠΙΝ εκτός από τη συνέχιση της προβολής μέσω internet, κοινωνικών σελίδων δικτύωσης και καταχωρίσεις σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

1. Δημιουργία Ενιαίας Επικοινωνιακής Πλατφόρμας η οποία θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα προβολής της Περιφέρειας και των τουριστικών προϊόντων της.

2. Δημιουργία θεματικών κειμένων για τους προορισμούς και τις εμπειρίες με την τεχνική του storytelling για αξιοποίηση σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης

3. Δημιουργία photogallery για αξιοποίηση στην υλοποίηση καμπανιών, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε ενέργειες δημοσιότητας

4. Δημιουργία θεματικών videos με τη μορφή webisodes για την ανάδειξη των προορισμών και των εμπειριών στα νησιά του Ιονίου με στόχο τη σπονδυλωτή προώθηση στο διαδίκτυο

5. Σχεδιασμός  κι ανάπτυξη ενιαίας branded ψηφιακής πλατφόρμας για την προβολή της ενιαίας ταυτότητας της Περιφέρειας και των προορισμών και την προώθηση της καμπάνιας και του παραγόμενου περιεχομένου

6. Σχεδιασμός κι ανάπτυξη TumblrPage με σκοπό την φιλοξενία και προώθηση του campaignconcept&content. To Tumblr page θα λειτουργεί ως πυρήνας της καμπάνιας μέχρι την πλήρη ανάπτυξη του campaignwebsite

7. Έντυπες καταχωρήσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις σε μεγάλα μέσα του εξωτερικού με σκοπό την προσέλκυση διεθνούς κοινού

8. Πλάνο ψηφιακής προώθησης με στόχευση σε news & travel platforms για την επίτευξη των ποσοτικών και ποιοτικών στόχων που έχουν τεθεί

9. Ψηφιακή προώθηση σε επιλεγμένα sites επισκεψιμότητας & αναγνωσιμότητας των βασικών αγορών της Αγγλίας, Γαλλίας και Γερμανίας.

10. Διεθνείς συνεργασίες με αναγνωρισμένα μέσα του εξωτερικού (Travel Channel, κ.α.) με σκοπό την προβολή και προώθηση των προορισμών και εμπειριών.

11. Διαφημιστική προβολή στο δίκτυο Yahoo, με στοχευμένες προβολές κειμένου και εικόνας

12. Δημιουργία ετήσιου event/ συνεδρίου τεχνολογίας 

13. Ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ του εξωτερικού και ειδικότερα δημοσιογράφων τουριστικού τομέα με σκοπό τη δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας

14. Υλοποίηση διαγωνισμών σε ραδιόφωνο ή εφημερίδα/ περιοδικό ή sites σε ΜΜΕ υψηλής αξίας στο εξωτερικό. Στόχος είναι η δημιουργία ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, την σταδιακή αύξηση της διάδρασης με το κοινό και την ενίσχυση της διάθεσης για directbookings.

15. Παρουσιάσεις επιλεγμένων προορισμών των Ιονίων Νήσων σε στοχευμένα κοινά της Πολωνικής αγοράς

16. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις των χωρών – στόχοι με σκοπό την προώθηση στοχευμένων τουριστικών προϊόντων

17. Διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων και  events που θα απευθύνονται σε επιλεγμένα κοινά – στόχος

18. Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα (smartphones), με στόχο τη μεγαλύτερη διάδραση με το κοινό καθώς και την παραγωγή αυθεντικού περιεχομένου από τους χρήστες (user generated content) για προβολή στο εξωτερικό.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 15/04 19:50

    Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για τη φορολογική μεταχείριση των βραχυχρόνιων μισθώσεων

  2. 15/04 19:44

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή στη γενική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη

  3. 15/04 17:25

    H ΕΤΑΔ θα εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο φορέα Real Estate - 6.000 ακίνητα σε αποτίμηση

  4. 15/04 14:59

    Planet Holidays: Διακοπές στην Ελλάδα όλο το χρόνο – «Στηρίζουμε το όραμα Μητσοτάκη»

  5. 15/04 14:27

    Γυρίσματα για νέα βρετανική τηλεοπτική σειρά στην Πάρο

  6. 15/04 13:34

    Ελληνικής καταγωγής ο νέος Γενικός Διευθυντής του 1 Hotel Toronto

  7. 15/04 13:03

    Στο 80% του 2019 οι εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα το 2024 | Οι νεαρές Κινέζες καθοδηγούν την αγορά

  8. 15/04 12:45

    Ποιες αεροπορικές εταιρίες ακύρωσαν πτήσεις λόγω της έντασης στη Μ. Ανατολή

  9. 15/04 11:37

    «Ο υπερτουρισμός είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον βιώσιμο τουρισμό»

  10. 15/04 11:21

    Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη μεγαλύτερη έκθεση κρουαζιέρας στον κόσμο

  11. 15/04 11:13

    TUI: Παλαιά πόλη της Ρόδου και Ακρόπολη στα πιο δημοφιλή μνημεία για το 2024

  12. 15/04 10:47

    Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια

  13. 15/04 09:34

    Ryanair: Νέα σύνδεση Λίβερπουλ – Κέρκυρα

  14. 14/04 13:10

    meteo | Ξεπέρασε τους 31 °C η θερμοκρασία στη Βόρεια Ελλάδα το Σάββατο

  15. 14/04 12:57

    Είναι η Ελλάδα σε βιώσιμο αναπτυξιακό δρόμο; - Ο τουρισμός το συγκριτικό πλεονέκτημα

  16. 14/04 12:46

    Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι νέοι πόλεμοι θα αλλάξουν τον τρόπο που οι χώρες προετοιμάζουν την άμυνά τους

  17. 14/04 12:38

    Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας | Ο Γ. Πατούλης πρόεδρος για τρίτη θητεία

  18. 13/04 21:34

    Υπ. Εξωτερικών | Σύσταση για την αποφυγή ταξιδιών σε Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη, Λίβανο και Ιράν

  19. 13/04 20:55

    Ποιες αλλαγές φέρνουν για την ελληνική οικονομία οι νέοι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ

  20. 13/04 14:09

    Δημοσιογραφική αποστολή στην Κρήτη από τη Γερμανία και την Ελβετία

  21. 13/04 13:34

    Πώς θα βελτιωθεί η χρηματοδότηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

  22. 13/04 12:53

    Φόρουμ Δελφών | To Ιράν θα απαντήσει στρατιωτικά στο Ισραήλ αλλά δεν θα ρισκάρει ανοιχτή σύγκρουση

  23. 13/04 12:39

    Ελληνικός τουρισμός | Πρέπει να υπολογίζονται οι δείκτες βιωσιμότητας στις αποφάσεις μας

  24. 12/04 21:52

    Taizoon Khorakiwala | Η Ελλάδα είναι ελκυστικός επενδυτικός προορισμός για Ινδούς επιχειρηματίες

  25. 12/04 21:43

    Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα

  26. 12/04 21:37

    Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

  27. 12/04 19:40

    Συνάντηση εργασίας Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα

  28. 12/04 19:34

    Δεν θα πληρώσει ξανά ο ξενοδοχειακός κλάδος την ανεξέλεγκτη λειτουργία των Airbnb

  29. 12/04 16:00

    Google: Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη

  30. 12/04 15:33

    «Από το χωράφι στο πιάτο» | Η TUI στηρίζει 500 αγρότες σε Κρήτη και Ρόδο για πιο βιώσιμες γεωργικές πρακτικές

  31. 12/04 15:12

    N. Σταθόπουλος (BC Partners) | Ποιοι κλάδοι προσφέρονται για επενδύσεις στην Ελλάδα

  32. 12/04 14:37

    Oι συμπράξεις ανάμεσα στην Τέχνη και το επιχειρείν

  33. 12/04 14:23

    "Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε…"- Η απάντηση της Ένωσης Ξενοδόχων στον κ.Δούκα περί δημοτικού φόρου στα αθηναϊκά ξενοδοχεία

  34. 12/04 13:56

    Αερομεταφορές: Έρχονται καύσιμα από ανθρώπινα περιττώματα – 92% λιγότερες εκπομπές άνθρακα

  35. 12/04 11:52

    CLIA: Στο 107% των επιπέδων 2019 οι επιβάτες κρουαζιέρας το 2023, 35,7 εκατ. οι επιβάτες το 2024

  36. 12/04 11:30

    Έρευνα CLIA: Τι κάνει την κρουαζιέρα ελκυστική στους Αμερικανούς ταξιδιώτες

  37. 12/04 11:16

    Η Ευρώπη χάνει ανταγωνιστικότητα εδώ και 25 χρόνια

  38. 12/04 11:03

    ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ | Η οικονομική ανασφάλεια τρομάζει τον Έλληνα - Βενιζέλος: Αναζητά λύσεις αρχαϊκές και μεταφυσικές (!)

  39. 12/04 10:59

    Ace Hotel & Swim Club Athens: Έρχεται το νέο ξενοδοχείο τύπου resort στη Γλυφάδα

  40. 12/04 10:56

    Eurowings: Ρεκόρ πτήσεων το καλοκαίρι από Γερμανία στην Ισπανία - 600 πτήσεις την εβδομάδα

  41. 12/04 10:51

    Αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Αργεντινή

  42. 12/04 10:40

    Εκδηλώσεις για την ‘Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά στη Λάρισα

  43. 12/04 10:31

    Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Προβολή των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

  44. 12/04 10:27

    Παρουσίαση των νησιών του Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο

  45. 12/04 10:25

    Δήμος Χερσονήσου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  46. 12/04 10:16

    Ισπανία: Οι πολίτες αντιστέκονται στον μαζικό τουρισμό

  47. 11/04 19:04

    Zeus International: Νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό

  48. 11/04 18:07

    Οι τρεις οικονομικές τεκτονικές πλάκες | Ο πληθωρισμός ήρθε για να μείνει

  49. 11/04 17:54

    Θ. Σκυλακάκης: Δεν υπάρχουν χρήματα και για πολυτελή ενεργειακή μετάβαση και για στοιχειώδη προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή

  50. 11/04 17:48

    Η ανθεκτικότητα και η διαχείριση ρίσκου απέναντι στην κλιματική αλλαγή κλειδί για τις επιτυχημένες επιχειρήσεις

  51. 11/04 17:43

    Θα αναδείξουμε το σύνολο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς

  52. 11/04 17:38

    Το 66% των κορυφαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα δοκιμάζουν το Co-Pilot

  53. 11/04 17:11

    Χάρης Δούκας: Ο κερδίζων από τον τουρισμό θα πληρώνει αυξημένα τέλη στο Δήμο - φόρο στον τζίρο των ξενοδοχείων

  54. 11/04 17:05

    Πιτσιλής (ΑΑΔΕ): Η πραγματικότητα των δεδομένων μας αποκαλύπτει την φοροδιαφυγή

  55. 11/04 16:49

    Π.Αντωνίου | Επίκαιρο το αίτημα της μείωσης του ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου

  56. 11/04 16:27

    Νίκος Χαρδαλιάς | Ζητάμε η Περιφέρεια Αττικής να έχει τον έλεγχο όλων των μεγάλων έργων

  57. 11/04 16:22

    ΙΝΣΕΤΕ: Σε ιστορικά υψηλά η άμεση συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2023

  58. 11/04 13:02

    Süddeutsche Zeitung | Ανησυχία στην Κύπρο για τον πόλεμο στη Γάζα

  59. 11/04 12:58

    Τουρισμός | Ισραηλινοί τουρ οπερέιτορ στην Πιερία

  60. 11/04 12:50

    Σε λειτουργία η πλατφόρμα για το «Rodos Week»

  61. 11/04 12:22

    Αποκαθίσταται το Μινωικό Ανάκτορο στα Μάλια

  62. 11/04 11:48

    Booking.com | Πώς τα καταλύματα θα μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, αξιοποιώντας τις τάσεις του 2024

  63. 11/04 10:27

    Κρουαζιέρα | CLIA: 31,7 εκατ. επιβάτες το 2023, 7% περισσότεροι από το 2019

  64. 11/04 10:14

    Seabourn | Θεματικές κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2025 με εμπειρίες τένις και γευσιγνωσία σε αμπελώνα

  65. 11/04 09:53

    Attica Group | Δεύτερο ξενοδοχείο στη Νάξο- αγόρασε το Galaxy Hotel με 14 εκατ. ευρώ

  66. 11/04 07:18

    Οδηγός εξερεύνησης της μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου

  67. 11/04 07:16

    Σε άνθηση οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ Ελλάδας και Ολλανδίας

  68. 11/04 07:15

    Συνέδριο Travel West Forum στην Πάτρα

  69. 11/04 07:13

    Πώς θα ενισχυθεί ο ποδηλατικός τουρισμός στη Θεσσαλονίκη

  70. 11/04 07:10

    Ταξίδι εξοικείωσης για Βρετανούς bloggers στα Χανιά από τον Jet2com

  71. 10/04 21:22

    Φ. Μακαντάση (διαΝΕΟσις) | Τρίτη σημαντικότερη απειλή για το μέλλον της Ελλάδας είναι η κλιματική κρίση

  72. 10/04 18:38

    Μέτρα ενίσχυσης του εισοδήματος και μειώσεις φόρων 870 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό του 2025

  73. 10/04 18:28

    H LOT επιστρέφει με απευθείας πτήσεις από την Αθήνα προς τη Βαρσοβία

  74. 10/04 18:27

    Ολγα Κεφαλογιάννη | Tα επενδυτικά σχέδια για έργα του Ταμείου Ανάκαμψης στον τουρισμό

  75. 10/04 16:54

    Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής

  76. 10/04 15:01

    Άνοιξε τις πόρτες του στο λιμάνι του Πειραιά το ξενοδοχείο Mitsis N’U Piraeus Port

  77. 10/04 12:22

    Eurocontrol | Η χωρητικότητα των αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης παραμένει κάτω από το 2019

  78. 10/04 12:02

    «Πρασινίζουμε το Γκρίζο» | Διαγωνισμός του Δήμου Αθηναίων για πράσινες γωνιές σε σπίτια και γειτονιές

  79. 10/04 11:19

    Διακήρυξη από τη Ρόδο | Ο ευρωπαϊκός τουρισμός δεσμεύεται για τη βιωσιμότητα

  80. 10/04 11:00

    Ο Τουρισμός Υγείας απέφερε 2,3 δισ. δολ. στην Τουρκία το 2023

  81. 10/04 10:33

    UN Tourism | Ελκυστικός προορισμός για τουριστικές επενδύσεις η Αλβανία

  82. 10/04 10:15

    972.893 αιτήσεις για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024»

  83. 10/04 10:02

    Μνημόνιο συνεργασίας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και Wyndham Hotels & Resorts

  84. 10/04 07:09

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Χανιά και Σύβοτα

  85. 10/04 07:08

    Ενισχυμένο το θερινό πρόγραμμα πτήσεων της Croatia Airlines - Οι συνδέσεις με την Αθήνα

  86. 10/04 07:07

    Οικοτουριστική διαδρομή Ήλιδας-Ολυμπίας: Το Μονοπάτι της Εκεχειρίας

  87. 10/04 07:03

    Οι τιμές στα ξενοδοχεία στα Λουτρά Σμοκόβου

  88. 10/04 07:00

    Δωρεές για δέντρα και γλυκά στο Δήμο Θεσσαλονίκης

  89. 09/04 22:10

    Δόμνα Μιχαηλίδου: Δέσμευσή μας η περαιτέρω μείωση του μη μισθολογικού κόστους

  90. 09/04 22:00

    Δήμος Αθηναίων | Εντείνονται οι έλεγχοι για παράνομα τραπεζοκαθίσματα

  91. 09/04 17:15

    «Ο πιο καυτός Μάρτιος» όλων των εποχών- Επιταχύνεται η κλιματική αλλαγή;

  92. 09/04 16:50

    "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024»

  93. 09/04 16:19

    Η Όλ. Κεφαλογιάννη στο Φόρουμ “Ευρωπαϊκός Τουρισμός, Ανθεκτικότητα στην κλιματική κρίση" στη Ρόδο

  94. 09/04 16:17

    Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019

  95. 09/04 15:33

    Η Ισπανία «τελειώνει» την Χρυσή Βίζα για να αντιμετωπίσει την έλλειψη στέγασης

  96. 09/04 14:15

    Επιμήκυνση της σεζόν μέσω πολιτιστικών εμπειριών

  97. 09/04 13:35

    Επιδότηση 100% σε παραθαλάσσιες επιχειρήσεις για SeaAccess® και εξοπλισμό προσβάσιμων παραλιών

  98. 09/04 13:35

    Radisson Hotel | Tεχνητή νοημοσύνη στις επαγγελματικές εκδηλώσεις

  99. 09/04 13:25

    «Nothing Comes Close» | «Τίποτα δεν συγκρίνεται» με τις αναβαθμισμένες εμπειρίες κρουαζιέρας της Celebrity Cruises

  100. 09/04 12:46

    Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη!