FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

FedHATTA: Να επιλυθούν άμεσα οι εκκρεμότητες που χρονίζουν

Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων έχει κουραστεί να διεκδικεί τα αυτονόητα, με αιτήματα που έχουν λογική και συνέπεια, και να μην εισακούγεται ποτέ για ζητήματα που σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι από καιρό λυμένα! Δεν γίνεται να είμαστε πάντοτε αυτοί που μένουν πίσω, ενώ η λογική δείχνει προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, και για τον λόγο αυτόν ζητάμε εδώ και τώρα:

-Να αναθεωρηθεί άμεσα η πρόβλεψη του άρθρου 7 της Κ.Υ.Α. υπ’ αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 40381/27.06.2020, σύμφωνα με την οποία στα τουριστικά λεωφορεία εξακολουθεί να επιτρέπεται η μεταφορά επιβατών μέχρι ποσοστού εξήντα πέντε (65%) της πλήρους ικανότητάς τους. Ο περιορισμός αυτός δεν υφίσταται σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στον τουρισμό και στα τουριστικά γραφεία, τα οποία προσπαθούν να προσαρμόσουν τα γκρουπ των οργανωμένων ταξιδιών τους στον συγκεκριμένο κανόνα με σημαντική επιπλέον οικονομική επιβάρυνση και χωρίς πραγματικό αντικειμενικό λόγο. Οι ταξιδιώτες που συμμετέχουν στο ίδιο οργανωμένο ταξίδι, αν δεν ταξιδεύουν όλοι μαζί με το ίδιο τουριστικό λεωφορείο, θα είναι πάντως μαζί σε όλες τις άλλες δραστηριότητες του ταξιδιού. Δεν εξασφαλίζεται επομένως η προστασία τους με την απαίτηση για πληρότητα μέχρι 65% του τουριστικού λεωφορείου, η οποία μάλιστα θα εξακολουθήσει να ισχύει μέχρι τις 12 Ιουλίου 2020 και είναι άγνωστο προς ποια κατεύθυνση θα κινηθεί στη συνέχεια. Η επιτρεπτή πληρότητα πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο 100% της ικανότητας των λεωφορείων.

Για την επιτυχημένη επανεκκίνηση του τουρισμού της χώρας μας είναι ανάγκη να υπάρχει σταθερότητα και να είναι γνωστά εκ των προτέρων τα ταξιδιωτικά πρωτόκολλα και όλες οι απαιτήσεις της ελληνικής Πολιτείας για το θέμα, όπως αυτό συμβαίνει με τα αντίστοιχα πρωτόκολλα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. Δεν είναι αποδεκτό αυτά να αλλάζουν κάθε εβδομάδα ή κάθε δεκαπέντε ημέρες, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες του τουρισμού να μη γνωρίζουν από πριν σε τι καθεστώς θα κληθούν να δουλέψουν για το κάθε οργανωμένο ταξίδι τους.

-Με όμοιο τρόπο, να αναθεωρηθεί άμεσα η πρόβλεψη του άρθρου 5 της ως άνω Κ.Υ.Α, σύμφωνα με την οποία στα επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό (mini van) των τουριστικών γραφείων μέχρι επτά (7) θέσεων επιτρέπεται η μεταφορά τριών (3) επιβατών, πλέον του οδηγού, ενώ στα αντίστοιχα επιβατηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης με οδηγό οκτώ (8) ή εννέα (9) θέσεων επιτρέπεται η μεταφορά πέντε (5) επιβατών, πλέον του οδηγού, και να επιτραπεί η κατά ποσοστό 100% πληρότητα των συγκεκριμένων οχημάτων. Και στην περίπτωση αυτή, τα άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μετακινούνται με το mini van του τουριστικού γραφείου στο πλαίσιο του οργανωμένου ταξιδιού τους, είτε είναι οικογένεια είτε συγγενείς είτε φίλοι, θα είναι μαζί σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Συνεπώς, η πρόβλεψη αυτή δεν προστατεύει πραγματικά τους ταξιδιώτες, ενώ τους επιβαρύνει οικονομικά και δημιουργεί αντίστοιχα προβλήματα στα τουριστικά γραφεία, που πρέπει να διαχειριστούν την κατάσταση. Το γεγονός δε ότι και αυτή η πρόβλεψη υπόκειται σε αλλαγή μετά τις 12.07.2020, η οποία δεν είναι γνωστή εκ των προτέρων, δημιουργεί προσκόμματα στην ομαλή μετάβαση του τουρισμού της χώρας μας σε μία -κατά το δυνατόν- κανονικότητα.

-Να αρθούν άμεσα οι υπερβολικά αυστηροί κανόνες που ρυθμίζουν την προσέλευση των ομάδων επισκεπτών (γκρουπ) στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, στο πλαίσιο της σταδιακής άρσης των μέτρων περιορισμού της διασποράς του Covid-19. Σύμφωνα με το άρθρο 12 της ως άνω Κ.Υ.Α., οι ομάδες που μπορούν να εισέρχονται στα μουσεία δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τα οκτώ (8) άτομα, ενώ -αν και δεν αναφέρεται ανώτατος αριθμός ατόμων- οι ομάδες που επισκέπτονται τους αρχαιολογικούς χώρους, κατά πληροφορίες, δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα δεκαπέντε (15) άτομα.

Οι περιορισμοί αυτοί αποτελούν τεράστιο πρόβλημα, καθώς τα γκρουπ μεταφέρονται συνήθως με τουριστικά λεωφορεία και θα πρέπει, κανονικά, η δυνατότητα προσέλευσης των ατόμων στα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους να συμβαδίζει τουλάχιστον με την πληρότητα των λεωφορείων.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει κάθε τουριστικό γραφείο είτε να απασχολήσει μεγαλύτερο αριθμό ξεναγών για να εξυπηρετήσει το γκρουπ, επιβαρυνόμενο έτσι με υψηλό επιπλέον κόστος, είτε να αυξήσει τη χρονική διάρκεια της εκδρομής, έτσι ώστε ο ξεναγός να επαναλάβει την ίδια ξενάγηση τόσες φορές όσες και οι ομάδες που θα έχουν διαμορφωθεί. Και αυτή η προσέγγιση αυξάνει το κόστος συμμετοχής για τους επισκέπτες, ενώ προκαλεί συνωστισμό στις εισόδους των μουσείων και των χώρων, καθώς οι διαμορφωμένες ομάδες θα πρέπει να αναμένουν την ολοκλήρωση όλων των ξεναγήσεων, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και ο κίνδυνος λόγω του συγχρωτισμού.

Έχουμε ήδη εκφράσει τους σχετικούς προβληματισμούς μας στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, εξηγώντας παράλληλα ότι οι Tour Operator του εξωτερικού έχουν καταστήσει σαφή την άρνησή τους να αυξήσουν το κόστος της κάθε εκδρομής, το οποίο ασφαλώς δεν είναι σε θέση να επιβαρυνθούν τα τουριστικά γραφεία, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει άλλη επιλογή από το να αφαιρέσουν τις πολιτιστικές δραστηριότητες από τα προσφερόμενα προγράμματα, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται (απώλεια εσόδων, δυσφήμηση της χώρας κ.ά.).

Απάντηση δεν έχουμε πάρει μέχρι σήμερα. Και μας είναι ακατανόητο το να μην μπορούμε να λάβουμε μία υπεύθυνη απάντηση από το αρμόδιο Υπουργείο, ενώ είμαστε ο κλάδος που διακινεί τον τουρισμό και που καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για να τον επαναθέσει σε τροχιά μετά την πλήρη διακοπή του λόγω της πανδημίας του Covid-19.

-Να καταργηθεί εντελώς η ηλικία απόσυρσης των είκοσι επτά (27) ετών για τα τουριστικά λεωφορεία (άρθρο 7 Ν. 711/1977) και να αυξηθεί σε δώδεκα (12) έτη, από επτά (7), εκείνη των επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχημάτων με οδηγό των τουριστικών γραφείων (περ. 3. στοιχ. γ της Υποπαραγράφου Η.2 του Ν. 4093/2012).

Εκτός από το γεγονός ότι τα τουριστικά λεωφορεία, αυτή τη στιγμή, παραμένουν ακίνητα στη συντριπτική πλειοψηφία τους, καθώς δεν υπάρχει πραγματικό έργο γι’ αυτά και δεν θα υπάρξει πριν λήξει οριστικά το πρόβλημα της πανδημίας του Covid-19 και πριν αποσυρθούν όλα τα σχετικά μέτρα προστασίας, γεγονός που δεν προσθέτει στην ταλαιπωρία και στην ηλικία τους, όταν θα ξεκινήσουν και πάλι να εργάζονται, το τουριστικό τους έργο δεν θα μπορέσει να φτάσει στη μέγιστη απόδοσή του πριν περάσουν τουλάχιστον τρία (3) χρόνια. 

Επιπλέον, ακόμη και όταν τα τουριστικά λεωφορεία θα βρίσκονται και πάλι κανονικά καθ’ οδόν, μετά την πρωτοφανή αυτή πλήρη διακοπή των εργασιών τους για τόσο εκτεταμένο χρονικό διάστημα, κανένα τουριστικό γραφείο δεν θα έχει διαθέσιμα κεφάλαια για να αγοράσει άλλα τουριστικά λεωφορεία ή/και για να προβεί στις απαιτούμενες διαδικασίες για την απόσυρση του ενός και την θέση σε κυκλοφορία του άλλου, πριν περάσει αρκετός καιρός πλήρους και καθημερινού έργου.

Σε κάθε περίπτωση δε, η υποχρέωση απόσυρσης από την κυκλοφορία των τουριστικών λεωφορείων δημόσιας χρήσης μετά τη συμπλήρωση είκοσι επτά (27) ετών από το έτος κατασκευής του πλαισίου, του έτους αυτού μη συμπεριλαμβανομένου, δεν έχει λογική.

Υπάρχουν περιοχές στη χώρα μας, όπου τα τουριστικά λεωφορεία δουλεύουν μόνο κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Αυτά τα οχήματα, μετά από 27 χρόνια, δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που βρίσκονται οχήματα που δουλεύουν πλήρως όλο το χρόνο. Είναι, στην πραγματικότητα, σαν να έχουν τη μισή ηλικία. Και για τα υπόλοιπα, όμως, η κατάστασή τους κατά τον κρίσιμο χρόνο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και μόνη η χρονολογική ηλικία τους δεν επαρκεί για τον οριστικό χαρακτηρισμό τους ως κατάλληλων ή ακατάλληλων για κυκλοφορία.

Έρευνα που διεξήγαμε στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού οργάνου των Συνδέσμων Τουριστικών Γραφείων ECTAA κατέδειξε ότι σε καμία χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχει πρόβλεψη ανώτερης ηλικίας και απαγόρευση κυκλοφορίας μετά το όριο αυτό για τα τουριστικά λεωφορεία με παρόμοιο τρόπο. Υπάρχει η σχετική νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κάθε είδους Οδηγίες της που πρέπει να τηρούνται όσον αφορά την κυκλοφορία αυτής της κατηγορίας οχημάτων, υπάρχουν κανόνες που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, υπάρχει η απαγόρευση εισόδου των λεωφορείων σε συγκεκριμένες πόλεις και ζώνες αν δεν πληρούν πολύ αυστηρές προδιαγραφές όσον αφορά τους εκπεμπόμενους ρύπους, και όλα αυτά θα καθορίσουν τελικά το χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα μπορεί να εξακολουθήσει να κυκλοφορεί ένα τουριστικό λεωφορείο. Υπάρχουν επίσης τα δεδομένα της ίδιας της αγοράς και του ανταγωνισμού, που θα διαδραματίσουν έναν σοβαρό ρόλο στην τελική διαμόρφωση του χρόνου κυκλοφορίας ενός τουριστικού λεωφορείου, για παράδειγμα η προτίμηση των ταξιδιωτών να χρησιμοποιήσουν ένα νεώτερο και πιο σύγχρονο όχημα, αντί ένα παλαιότερο, που θα έχει λιγότερες ανέσεις. Πουθενά, όμως, δεν υπάρχει απαγόρευση κυκλοφορίας, με βάση ένα μόνο -στην περίπτωσή μας το ηλικιακό- κριτήριο.

Εφόσον το όχημα εξακολουθήσει να βρίσκεται σε βέλτιστη κατάσταση από τεχνική άποψη, ώστε να μπορεί να περνά τους ελέγχους ΚΤΕΟ, πρέπει να μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά.

Είναι επιτακτική ανάγκη να αποσυρθεί πλέον η αναχρονιστική αυτή νομοθετική απαίτηση, όπως είναι αναγκαίο και να ενισχυθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αντί να καταδικάζονται με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Η επιδότηση για την απόκτηση νέων λεωφορείων είναι το μέτρο που, αντ’ αυτής, θα βοηθήσει στην επιχειρηματικότητα, την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και τον εμπλουτισμό του τουριστικού μας προϊόντος.

Επιπλέον, τα τουριστικά γραφεία, ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων, έχουν χάσει το σύνολο του έργου τους λόγω της πανδημίας του Covid-19 και θα εξακολουθήσουν να το χάνουν για αρκετό καιρό, μέχρι να καταστεί εφικτό να αποκατασταθεί και πάλι η ομαλότητα στην τουριστική αγορά.  Δεν είναι υπερβολικό συνεπώς το αίτημα να επιδοτηθεί από την Πολιτεία αυτό το έργο για όλο το χρονικό διάστημα που θα είναι μηδενικό, όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Η επιμονή, επίσης, της σχετικής νομοθεσίας να κρατά τον χρόνο κυκλοφορίας των Ε.Ι.Χ. οχημάτων με οδηγό στα επτά (7) χρόνια είναι τουλάχιστον παράλογη. Τα δώδεκα (12) χρόνια, ως χρόνος κυκλοφορίας των οχημάτων, όπως ισχύουν για τα οχήματα των γραφείων ενοικιάσεως αυτοκινήτων (rent-a-car), θα πρέπει να επεκταθούν σε όλα τα Ε.Ι.Χ. οχήματα που πραγματοποιούν υπηρεσίες μεταφοράς, δηλαδή και σε εκείνα των τουριστικών γραφείων που μεταφέρουν ταξιδιώτες με voucher βάσει του προγράμματος του οργανωμένου ταξιδιού τους και στα εκμισθούμενα Ε.Ι.Χ. με οδηγό. Πιο νωρίς θα πρέπει να αποσύρονται μόνο τα οχήματα που έχουν υποστεί κάποια σοβαρή βλάβη, η οποία -σύμφωνα με το ΚΤΕΟ- τα καθιστά ακατάλληλα για κυκλοφορία.  

Τέλος, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας «FedHATTA», κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, καλεί, στην συγκεκριμένη δύσκολη συγκυρία και μετά από τόσο μακροχρόνια οικονομική κρίση, που ενισχύθηκε από την πρωτοφανή κατάσταση στην οποία έφερε τον τουρισμό παγκοσμίως η πανδημία του Covid-19, για την στήριξη με κάθε τρόπο του κλάδου των τουριστικών γραφείων, έτσι ώστε αυτός να καταφέρει μέχρι το τέλος να επιβιώσει.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/03 19:31

    Γυρίσματα σε ελληνικές πόλεις για ισραηλινά ντοκιμαντέρ με θέμα τους Ρωμανιώτες Εβραίους

  2. 18/03 19:28

    Δήμος Νισύρου: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών

  3. 18/03 19:25

    Σύνδεση της Καρύστου με τη Ραφήνα και τις Κυκλάδες

  4. 18/03 11:46

    ΕΕ | Μεταναστευτική συμφωνία με την Αίγυπτο με οικονομική ενίσχυση 7,4 δισ. ευρώ

  5. 18/03 07:29

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ζάκυνθο και Σύβοτα

  6. 18/03 07:26

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης του δήμου Μαντουδίου - Λίμνης - Αγίας ‘Άννας

  7. 18/03 07:13

    Ταξίδι εξοικείωσης Σουηδού δημοσιογράφου στην Αθήνα

  8. 17/03 20:43

    Τουρισμός | Όμιλος FTI: Αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με διεθνή χρηματοοικονομικό επενδυτή

  9. 17/03 12:17

    Περιφέρεια Κρήτης | To αντάλλαγμα για χρήση αιγιαλού και παραλιών να ξεκινά από τον Ιούνιο

  10. 17/03 12:09

    Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης | Οι μαθητές των Γαλλικών Σχολείων στο δρόμο για το Παρίσι

  11. 17/03 12:05

    Η Πιερία στην έκθεση «Holiday World & Region World» στην Πράγα

  12. 17/03 07:23

    Η συμβολή του ΕΟΤ στη διοργάνωση στην Αθήνα της Συνόδου Κορυφής 2024 Women Political Leaders

  13. 17/03 06:20

    Μύκονος | Δωρεά ασφαλτόστρωσης δρόμων κατόπιν αιτήσεως ιδιωτών

  14. 16/03 22:48

    Ελληνικά ξενοδοχεία | ΙΝΣΕΤΕ: Τα θετικά και αρνητικά σχόλια των επισκεπτών το 2023

  15. 16/03 15:47

    Τουρισμός | Όλο και περισσότερα Airbnb στην Ελλάδα - ΙΝΣΕΤΕ: 212.000 καταλύματα τον Ιούλιο του 2023

  16. 16/03 12:21

    Γερμανικός Τύπος | «Ανεπαρκή» τα μέτρα της Ελλάδας για τις φυσικές καταστροφές

  17. 16/03 12:16

    ΕΕ | Κρατική ενίσχυση ύψους 8,48 εκατ. ευρώ στην Sky express για τις ζημιές από τον κορωνοϊό

  18. 16/03 12:08

    Πάνω από μισό εκατ. οι Ούγγροι τουρίστες στην Ελλάδα

  19. 15/03 19:48

    Κορυφαία θέρετρα της Ευρώπης το Sani Resort και τα Ikos Resorts | Νέες σουίτες στο Sani Asterias

  20. 15/03 19:46

    Παράδειγμα προς μίμηση η συλλογική διεκδίκηση του ζητήματος της μουσικής στα ξενοδοχεία

  21. 15/03 14:11

    Το Ελληνικό γιώτινγκ στην 20η έκθεση East Med Yacht Show 2024 στον Πόρο - Και δεύτερο Yacht Show τον Οκτώβριο

  22. 15/03 14:06

    Ελληνικό: Lamda και Brook Lane προχωρούν στην κατασκευή του δεύτερου πύργου – Θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο

  23. 15/03 12:40

    Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: «Μπίζνες πολλών δις με “Χρυσές Βίζες“»

  24. 15/03 12:37

    FedHATTA: Νέες προοπτικές στη στρατηγική αγορά της Κίνας με τη νέα απευθείας πτήση Σανγκάη – Αθήνα

  25. 15/03 12:24

    Οι Οινοποιοί της Κρήτης στην έκθεση κρασιού PROWEIN

  26. 15/03 11:56

    Ξενοδοχεία | Ανακαινισμένο και 5άστερο επαναλειτουργεί το Iberostar Selection Creta Marine

  27. 15/03 11:43

    Αθλητικές διοργανώσεις σε Αθήνα και Αρκαδία υπό την αιγίδα του ΕΟΤ

  28. 15/03 10:46

    Tουρισμός όλο το χρόνο στην Ελλάδα | Στο Costa Navarino τον Οκτώβριο το συνέδριο των Βρετανών πρακτόρων (ΑΒΤΑ)

  29. 15/03 10:27

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Θεσσαλονίκη μπορεί να αναδειχθεί City Break προορισμός όλο το έτος

  30. 15/03 10:16

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Eurowings προς Ελληνικούς προορισμούς

  31. 15/03 10:09

    TAROM: Νέα εποχική σύνδεση Βουκουρέστι – Ηράκλειο

  32. 15/03 10:04

    El Al: Περισσότερες πτήσεις Τελ Αβίβ – Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2024

  33. 15/03 06:41

    Δήμος Χερσονήσου: Παράταση του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων

  34. 15/03 06:40

    Απευθείας πτήσεις από Τίρανα για Άμστερνταμ και Κολωνία

  35. 15/03 06:38

    Ρόδος: Διαγωνισμός για την υποστήριξη λειτουργίας των Ι. Π. Καλλιθέας και Κοιλάδας των πεταλούδων

  36. 15/03 06:34

    Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Καρδίτσας

  37. 15/03 06:28

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστική προβολή στην ολλανδική αγορά

  38. 14/03 19:44

    Κοινή δήλωση μελών ΠΟΞ: Θα αμφισβητήσουμε δικαστικά την ποσόστωση της μουσικής στα ξενοδοχεία

  39. 14/03 15:17

    To 4 αστέρων ξενοδοχείο “Elite” στη Ρόδο απέκτησε η Interlife

  40. 14/03 15:00

    Έρευνα: Η Αθήνα στις 5 κορυφαίες Ευρωπαϊκές πόλεις για γαστρονομικό τουρισμό

  41. 14/03 14:25

    "Επιχειρηματίας της χρονιάς" ο CEO του Ομίλου Βασιλάκη

  42. 14/03 13:55

    ΠΟΕΕΤ: Συμμετοχή των εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 17 Απριλίου

  43. 14/03 12:49

    H πρώτη Ελληνίδα στην ηγεσία του Διεθνούς Οργανισμού Επαγγελματιών Διοργανωτών Συνεδρίων

  44. 14/03 12:26

    Marketing Greece: Το ταξίδι του “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” για το 2023 ολοκληρώθηκε

  45. 14/03 11:15

    Τουρισμός | American Express Travel: Οι κορυφαίες τάσεις που καθοδηγούν τα ταξίδια το 2024

  46. 14/03 10:59

    TUI: Η Ελλάδα πρώτος προορισμός για τους Αυστριακούς το καλοκαίρι

  47. 14/03 10:57

    Προσβάσιμος τουρισμός στην Πιερία

  48. 14/03 10:39

    Costa Cruises | Εαρινές εκπτώσεις σε κρουαζιέρες της στη Μεσόγειο το 2024 (και με ελληνικά λιμάνια)

  49. 14/03 06:51

    Ταξίδι εξοικείωσης στη Μακεδονία για τουριστική προβολή στην ισπανική αγορά

  50. 14/03 06:47

    Βαλκανικά Χοροχρώματα στους Σοφάδες Καρδίτσας

  51. 14/03 06:09

    ΤΕΕ | Διαγωνισμός για πλατφόρμα και ιστότοπο Εθνικού Παρατηρητηρίου Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

  52. 14/03 06:07

    Μη έγκριση προσθήκης πισίνας σε ξενοδοχείο στην Ανατολική Μάνη

  53. 14/03 06:03

    Κύπρος | Η αγορά ακινήτων το 2023- οι μεταβιβάσεις και τα πωλητήρια

  54. 13/03 18:06

    Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης | Νέος πρόεδρος ο Δήμαρχος Στ. Αγγελούδης, που απευθύνει κάλεσμα ενότητας

  55. 13/03 16:34

    Το Κύπελλο Μαραθωνίου της Μεσολυμπιάδας “Αθήνα 1906” στο Μουσείο του Λούβρου

  56. 13/03 15:56

    Υπουργείο Τουρισμού | Τα ΔΙΕΚ μετατρέπονται σε ΣΑΕΚ - Οι έξι ειδικότητες σπουδών

  57. 13/03 15:35

    Έρχεται το πρώτο ξενοδοχείο JW Marriott στην Ελλάδα | Ανοίγει το 2025 το JW Marriott Crete Resort & Spa

  58. 13/03 15:13

    Κρουαζιέρα | Οι παγκόσμιοι ηγέτες του κλάδου καλούν για παραγωγή βιώσιμων καυσίμων

  59. 13/03 15:08

    Norse Atlantic: Στις 30 Μαΐου η πρώτη πτήση Αθήνα – Νέα Υόρκη

  60. 13/03 14:19

    Νέο ταχύρρυθμο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Αριστοτέλειο

  61. 13/03 14:01

    Τεχνητή νοημοσύνη | Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τον νέο κανονισμό-ορόσημο

  62. 13/03 13:27

    Συνεργασία ΕΤΑΔ με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» για την ισότιμη προσβασιμότητα στο Χ. Κ. Παρνασσού

  63. 13/03 12:55

    Τουρισμός | GetYourGuide: Συνεργασία με την Primer για καινοτόμες πληρωμές στην αγορά εμπειριών

  64. 13/03 12:51

    Dertour | Βραβείο Red Star Quality Award στο ξενοδοχείο Sentido Pearl Beach Kos

  65. 13/03 12:31

    Συνάντηση Ε.Ξ. Σαντορίνης με τον Δήμαρχο Ν. Ζώρζο | Κοινές θέσεις για τη διαχείριση του προορισμού και τις υποδομές

  66. 13/03 11:46

    Η Αθήνα στις 100 καλύτερες Ευρωπαϊκές πόλεις για το 2024

  67. 13/03 11:35

    Η Κρήτη στην ΙΤΒ | Θετικά μηνύματα, όμως θα χρειαστεί δουλειά για νέο ρεκόρ το 2024

  68. 13/03 11:31

    Στην Αθήνα το μεγάλο Διεθνές Συνέδριο IAPCO 2026

  69. 13/03 11:17

    Λιγότερα εμπόδια στα ταξίδια | Μειώνονται παγκοσμίως οι απαιτήσεις για visa

  70. 13/03 11:07

    UN Tourism | Αστικός τουρισμός: Προωθείται η παγκόσμια βάση δεδομένων στον τουρισμό πόλεων

  71. 13/03 10:55

    Τουρισμός | Κορυφώνεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για Αθήνα - Άνοδος-ρεκόρ της αξίας των ξενοδοχείων της το 2023

  72. 13/03 10:37

    Κ. Μητσοτάκης | Νέες παρεμβάσεις για τα Airbnb

  73. 13/03 10:30

    Επιθεώρηση Εργασίας: Σε εμπόριο, ξενοδοχεία και εστίαση τα περισσότερα καταγγελλόμενα περιστατικά βίας και παρενόχλησης

  74. 13/03 10:24

    Fred. Olsen Cruise Lines: Δύο νέα δρομολόγια κρουαζιέρας με Ελληνικά λιμάνια το 2025

  75. 13/03 10:12

    AEGEAN | Ισχυρές επιδόσεις το 2023 - 19,5 εκατ. θέσεις το 2024

  76. 13/03 10:01

    Τουρισμός | Τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση: Ψηφιακή η υποβολή της δήλωσης απόδοσης

  77. 13/03 06:57

    Προβολή της Σκιάθου στο μετρό του Λονδίνου, του Παρισιού και στο τραμ στο Βερολίνο

  78. 13/03 06:56

    Προβολή της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στην ολλανδική αγορά

  79. 13/03 06:54

    Δήμος Σουφλίου: Ψήφισμα κατά της εξόρυξης χρυσού και άλλων μεταλλευμάτων σε χωριό της Βουλγαρίας

  80. 13/03 06:51

    Φιλοξενία μελών 10 ομίλων φουσκωτών σκαφών στη Χίο

  81. 13/03 06:45

    Τριήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων στο Δασοχώρι Καρδίτσας

  82. 12/03 17:03

    Βρετανικός τουρισμός | ΤUI UK: 1.000 επιπλέον ξενοδοχεία προς κράτηση για το 2025 - και στην Ελλάδα

  83. 12/03 16:45

    123 άδειες στα Δωδεκάνησα για ταξί έξι έως εννέα θέσεων

  84. 12/03 15:13

    «Pierra Creta 2024» | Aθλητές από όλο τον κόσμο στον κρητικό αγώνα ορειβατικού σκι

  85. 12/03 14:57

    Η Γερμανία επιστρατεύει influencer τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσει ταξιδιώτες

  86. 12/03 14:38

    Από τις 14 Μαρτίου οι αιτήσεις στο πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους 2024"- οι δικαιούχοι

  87. 12/03 11:53

    Τα θεαματικά φεστιβάλ λουλουδιών και οι πολιτιστικοί θησαυροί της Κορέας προσκαλούν τους Έλληνες ταξιδιώτες

  88. 12/03 11:23

    Τουρκικός τουρισμός | 60 εκατ. τουρίστες, 60 δισ. δολ. έσοδα ο στόχος για το 2024

  89. 12/03 11:10

    Ο ΠΟΤ έρχεται στη Θάσο | Πρότζεκτ με συμμετοχή των κατοίκων για την τουριστική ανάκαμψη

  90. 12/03 11:10

    ΤΑΙΠΕΔ | Διαγωνισμός για την «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας» στη Θεσσαλονίκη

  91. 12/03 10:39

    Νίκος Χαρδαλιάς: «Η Περιφέρεια Αττικής σταθερός αρωγός στην εξωστρέφεια του οινοτουρισμού»

  92. 12/03 10:32

    Airbnb: Τέλος οι κάμερες ασφαλείας στους εσωτερικούς χώρους

  93. 12/03 10:27

    Αντώνης Παγώνης - ΙΤΒ | Αυξημένη ζήτηση 7-10% για Ελλάδα φέτος- η Σαντορίνη χρειάζεται βοήθεια

  94. 12/03 10:02

    Amadeus: Αναβαθμισμένη εμπειρία πληρωμών με την εξαγορά της Voxel

  95. 12/03 07:14

    Αρνητική γνωμοδότηση για ΜΠΕ επένδυσης σε πολυτελές ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

  96. 12/03 07:12

    Συνέδριο | Στρατηγικές μετάβασης σε ένα νέο αναπτυξιακό πρότυπο στην Πάρο και στις Κυκλάδες

  97. 12/03 07:10

    Στην Αίγινα τα γυρίσματα τηλεοπτικής σειράς της ΕΡΤ με παρουσιάστρια την Χαρούλα Αλεξίου

  98. 12/03 07:07

    Προβολή της Ρόδου ως γαστρονομικού προορισμού στην ολλανδική αγορά

  99. 12/03 07:04

    Εθνική Λυρική Σκηνή: Διαγωνισμός για υπηρεσίες μεταφοράς και φιλοξενίας

  100. 11/03 22:18

    Απεργίες στη Γερμανία μέχρι το Πάσχα;