O ελληνικός τουρισμός θα προβάλλεται στο Bloomberg το 2023 - Έμφαση στον θεματικό και αειφόρο τουρισμό

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στο διεθνές διαδικτυακό μέσο BLOOMBERG κατά το 2023, με κόστος 223.200 ευρώ.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 5 μηνών, εντός του χρονικού διαστήματος Φεβρουαρίου – Ιουλίου 2023. Στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας (brand awareness) ειδικά στους θεματικούς τομείς: Sustainable Travel, Food, Culture, Arts και VIP experiences σε συνδυασμό με την προβολή της Ελλάδας ως κατάλληλου και αξιόπιστου προορισμού για τους Business Travellers, συμβάλλοντας έμμεσα στην αντιμετώπιση του εντεινόμενου ανταγωνισμού μεταξύ των προορισμών και την ενίσχυση των κρατήσεων προς Ελλάδα.
Οι αγορές-στόχοι του προγράμματος διαφήμισης είναι οι ΗΠΑ, το Ην. Βασίλειο, η Γαλλία, η Γερμανία, το Ντουμπάι, το Άμπου Ντάμπι, το Κατάρ, η Σαουδική Αραβία και η Αυστραλία.
Συγκεκριμένα οι πόλεις στόχευσης για τις Η.Π.Α θα είναι: Νέα Υόρκη, Ατλάντα, Βοστώνη, Νιου Τζέρσεϊ , Ουάσινγκτον, Σικάγο, Φιλαδέλφεια και Καλιφόρνια συμπεριλαμβανομένου του Σαν Φραντσίσκο. Οι παραπάνω πόλεις συνδέονται απευθείας αεροπορικά με την Ελλάδα ή παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδι στην Ελλάδα.
Το κοινό στο οποίο στοχεύει το διαφημιστικό πρόγραμμα μέσω Bloomberg στις παραπάνω αγορές, είναι οι High Net Worth Individuals (HNWIs), Luxury Travelers, Gastronomy και Culture Enthusiasts, Sustainability –Oriented Travelers, Millennials και Business Professionals.
Στόχοι και εργαλεία της διαφημιστικής καμπάνιας θα είναι...
Η υλοποίηση μιας πολύ στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας η οποία βασιζόμενη στην ανάλυση και την ερμηνεία των δεδομένων που διαθέτει το Bloomberg, θα προσεγγίζει τα συγκεκριμένα κοινά-στόχους, με το κατάλληλο διαφημιστικό μήνυμα. Ειδικότερα το επισυναπτόμενο διαφημιστικό πλάνο περιλαμβάνει τα παρακάτω εργαλεία/ διαφημιστικά formats:
- Brand In-Stream Video: Προβολή των διαφημιστικών videos του ΕΟΤ (pre-roll και mid-roll) ως εξής:
Bloomberg Live TV: 24/7 ζωντανή μετάδοση της Bloomberg TV μέσω του Bloomberg.com, του Bloomberg Mobile App και των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
Bloomberg VOD: On demand video από τη Bloomberg TV καθώς και πρωτότυπο video περιεχόμενο το οποίο μεταδίδεται στο Bloomberg.com, στο Bloomberg Mobile App, στα κανάλια του Bloomberg στο You Tube και μέσω των Bloomberg OTT apps στην Connected TV.
-Sponsored Video “Dark Posts”στους λογαριασμούς @bloombergpursuits, @luxury, @business, στο Twitter, το Facebook και το Instagram, τα οποία θα στοχεύουν σε Luxury Travelers, HNWI, Business Professionals, Millennials. Τα dark posts είναι απολύτως στοχευμένα και εμφανίζονται μόνο στα κοινά τα οποία επιθυμούμε να προσεγγίσουμε, εξασφαλίζοντας κατ’αυτόν τον τρόπο τη μέγιστη αποδοτικότητα.
Τα dark posts εμπεριέχουν link το οποίο οδηγεί στο site του διαφημιζόμενου.
- Χορηγία του ΕΟΤ (rotational sponsorship) στη σελίδα “Bloomberg Green” καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας με προβολή ad-apt images. Το “Bloomberg Green” δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο του 2020 και το περιεχόμενό της είναι αφιερωμένο εξ ολοκλήρου σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και το κλίμα όπως η αειφορία και οι νέες κανονιστικές ρυθμίσεις. Δεδομένης της βαρύτητας που θα έχει το Sustainability στην νέα επικοινωνία του ΕΟΤ για το 2023, η συγκεκριμένη διαφημιστική τοποθέτηση θα ενισχύσει την εικόνα της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για τους Sustainable Travelers. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τα AIQ (Artificial Intelligence & Technology) δεδομένα που διαθέτει το Bloomberg τα κοινά στα οποία στοχεύουμε μέσω της καμπάνιας μας, είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένα σε θέματα περιβαλλοντικής, εταιρικής και κοινωνικής διακυβέρνησης ( ESG topics). Ειδικότερα:
Οι Business Professionals είναι 2,28 φορές πιο πιθανό να δείξουν ενδιαφέρον για τη σειρά του Bloomberg Green η οποία ερευνά την παγκόσμια βιομηχανία πλαστικού και την μόλυνση που επιφέρει στο περιβάλλον.
β) Οι HNWI/Travel είναι 2,50 φορές πιο πιθανό να διαβάσουν για την κλιματική ουδετερότητα (climate neutrality)
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners (Αd.Apt Images και Social Boost) σε όλο τον ιστότοπο του Bloomberg. Το Social Boost είναι ένα ειδικό διαφημιστικό format, το οποίο μετατρέπει τα organic posts του διαφημιζόμενου σε Twitter, Instagram και Facebook σε mobile display ads. H στόχευση θα πραγματοποιείται βάσει κατηγορίας κοινού και περιεχομένου (audience & context targeting) ως εξής:
Affluent/HNWI, Luxury traveller audiences, travel, arts, luxury, design, culture & food content.
C-suite & Business Decision Maker audiences, Finance, Markets & Technology content .
- Προβολή μέσω διαφημιστικών banners Billboard (970 x 250) & MPU (300 x 250) ως added value.
Για την ανάπτυξη όλων των διαφημιστικών formats θα χρησιμοποιηθούν δημιουργικά υλικά (videos, images, banners κ.α.) του ΕΟΤ από τις καμπάνιες του 2022 και 2023 με την υπογραφή “ALL YOU WANT IS GREECE”, τα οποία θα αφορούν επιλεγμένες θεματικές ενότητες όπως ενδεικτικά αναφέρονται οι Green tourism, Summer activities, Μodern lifestyle, Modern-Ancient culture κ.α.
21/04 08:35
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
21/04 07:52
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
21/04 07:35
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
21/04 07:28
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
20/04 07:46
Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»
20/04 07:24
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
20/04 07:10
20/04 07:05
20/04 07:00
Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν
20/04 06:46
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
19/04 21:21
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
19/04 11:38
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
19/04 07:04
19/04 07:00
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
19/04 07:00
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
19/04 07:00
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
19/04 00:05
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
18/04 18:12
Το Nations Cup Beach Volleyball έρχεται στο TUI Magic Life Candia Maris στις 16-18 Μαΐου
18/04 14:46
18/04 14:28
Παραδοσιακό Πάσχα στη Νάξο: Μοναδικά έθιμα και τοπική κουζίνα
18/04 11:57
Αξέχαστο Πάσχα στη Σίφνο: Παράδοση, κατάνυξη και αυθεντικότητα
18/04 10:40
18/04 08:42
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
18/04 08:41
Ελληνικός τουρισμός: Ισχυρό ρεύμα από τη Βρετανία το Πάσχα – Ποιοι προορισμοί επωφελούνται
18/04 07:56
18/04 07:47
Δήμος Πάρου | Παρέμβαση υπέρ επαγγελματιών για πρόστιμα αυθαίρετης χρήσης
18/04 07:15
18/04 07:00
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες
18/04 06:51
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
18/04 06:46
Η Χίος στο Μιλάνο – Μαστίχα, παράδοση, παραλίες και θρησκευτικός τουρισμός
18/04 06:29
Ημερίδα για την Ψυχική Υγεία των εργαζομένων από τα Koullias Hotels στην Κω
17/04 17:21
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ηράκλειο- Συνεργασία με το υπ.Τουρισμού
17/04 12:51
17/04 12:10
17/04 11:49
Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow
17/04 10:54
Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025
17/04 10:43
Οι δασμοί Τραμπ προκαλούν ανησυχία στη διεθνή αγορά επαγγελματικών ταξιδιών
17/04 10:36
Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026
17/04 10:04
Σημαντική αύξηση άνω του 18% στις απευθείας κρατήσεις στα Ελληνικά ξενοδοχεία για το Πάσχα
17/04 09:54
Πασχαλινές Παραδόσεις των Κυκλάδων: Ένα Μωσαϊκό Πίστης και Πολιτισμού
17/04 08:23
Βραχυχρόνια μίσθωση: 1,15 εκατ. διαθέσιμες διανυκτερεύσεις το Μάρτιο στην Ελλάδα
17/04 08:21
Γαστρονομικές αποδράσεις στο Ζαγόρι: Ανακαλύπτοντας τους θησαυρούς της Ηπειρώτικης κουζίνας
17/04 07:32
17/04 07:05
Έτοιμη να υποδεχθεί τους επισκέπτες της η Ιθάκη για το Πάσχα και τη θερινή περίοδο
17/04 07:05
Η Handwritten Collection της Accor επεκτείνεται στην Ευρώπη – Η πρώτη ελληνική συμμετοχή
17/04 06:42
Μύκονος: Χαμόγελα για το Πάσχα, αισιοδοξία για ρεκόρ αφίξεων το 2025 | Η Μαρία Κουσαθανά στο T.N.
17/04 06:10
CBRE Hotels | Γιατί η αξία των ξενοδοχείων στην Ελλάδα θα συνεχίσει να ανεβαίνει
16/04 20:23
Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης
16/04 20:11
Χερσόνησος: 33.000 τουριστικές κλίνες στο σύστημα «Πληρώνω Όσο Πετάω»
16/04 16:02
16/04 15:57
Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στο Ρέθυμνο | Συνεργασία υπ. Τουρισμού και Δήμου
16/04 14:45
16/04 14:04
Wizz Air: Εκστρατεία ιατρικής ενημέρωσης ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
16/04 13:14
Μαγιόρκα: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας στην Πάλμα κατά την τουριστική περίοδο
16/04 12:41
Expedia | O αθλητικός τουρισμός αντιπροσωπεύει το 10% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης
16/04 11:32
16/04 11:17
16/04 11:02
Προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας στην Πολωνία - ξεκινούν απευθείας πτήσεις προς Θεσσαλονίκη
16/04 10:54
Συμβουλές ασφαλούς οδήγησης εν όψει της μεγάλης εξόδου των εκδρομέων για το Πάσχα
16/04 10:45
16/04 10:41
Το χανιώτικο λάδι ως μοχλός ανάπτυξης στην τουριστική οικονομία της Κρήτης
16/04 07:59
Η Archirodon σε κοινοπρακτικό σχήμα για μεγάλη επένδυση σε νέο λιμάνι στην Αλβανία
16/04 07:53
Το πρώην Δημαρχείο Γόρτυνας μετατρέπεται σε Κέντρο Τουριστικής και Πολιτιστικής Ενημέρωσης
16/04 07:49
CHC Group: Η ελληνική αλυσίδα που φέρνει τη Hilton στην Ελούντα και την Κάρπαθο
16/04 07:43
Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών: Διαγωνισμός για τη μίσθωση δωματίων στη Σκοτίνα Πιερίας
16/04 07:35
Koziakas Mountain Race 2025: Η πρόκληση του βουνού στον Κόζιακα
16/04 07:12
Τουρισμός: Περιζήτητα τα πακέτα της TUI για Ελλάδα στην Αυστρία – Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
16/04 07:05
16/04 07:00
Η βιώσιμη ανάπτυξη δεν είναι επιλογή – είναι προϋπόθεση για τον ελληνικό τουρισμό
16/04 06:10
Υπουργείο Τουρισμού | Λευκή Βίβλος για τον τουριστικό μετασχηματισμό- διαγωνισμός 766.000 ευρώ
16/04 06:05
Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα
15/04 23:15
Κυβερνητικές δεσμεύσεις για την άμεση λειτουργία του Μετρό στην Καλαμαριά
15/04 16:15
Πάσχα στη Σύρο, Πάρο, Κίμωλο και Αλόννησο | Τι λένει στο ΤΝ φορείς των νησιών
15/04 15:51
Παράδοση στα ψηλά βουνά: Ο στολισμός του Επιταφίου στο Οροπέδιο Λιμνάκαρου της Κρήτης
15/04 15:43
Σταθερό το επενδυτικό ενδιαφέρον στον τουρισμό διεθνώς το α' τρίμηνο
15/04 15:19
Επιβατική κίνηση α' τριμήνου | +9,1% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ, +6,5% σε όλα
15/04 14:48
Πώς θα είναι ο κόσμος μας το 2035; - Διαβάστε τι απάντησαν οι μετέχοντες στο Φόρουμ των Δελφών
15/04 14:12
15/04 13:58
Η Norwegian Cruise Line βάφτισε το νέο της πλοίο- νέα αξιοθέατα στο ιδιωτικό νησί
15/04 13:45
Θήρα: Καθαρίστρια σκοτώθηκε από πτώση αιωρούμενου κρεβατιού - Δήλωση Αντώνη Παγώνη
15/04 12:03
Δήμος Αθηναίων: task force για την ανάδειξη και προστασία του ιστορικού κέντρου
15/04 11:49
Τουρκικός τουρισμός 2025 | Στόχος τα 65 εκατ. τουρίστες με 64 δισ. δολ. έσοδα
15/04 11:33
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στη ΣΕΤΚΕ – Πρόεδρος ο Παναγιώτης Τοκούζης
15/04 11:21
Η Airbus αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία First Class στο A350-1000
15/04 10:57
Deloitte: Νέα πρότυπα ηγεσίας - Οι παγκόσμιες τάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό το 2025
15/04 10:52
15/04 10:35
Δήμος Σφακίων: Ασφαλέστερη και προσβάσιμη ξανά η διαδρομή Λύκος - Μάρμαρα
15/04 10:31
Δυναμική παρουσία των Οινοποιών της Κρήτης στην έκθεση PROWEIN
15/04 08:43
Γερμανικός Τύπος | «Προειδοποιήσεις» για τους τουρίστες στην Ελλάδα
15/04 07:55
Πάρος | Η Μάνια Αμπατζή στο ΤΝ: Αισιοδοξιά για τη νέα σεζόν - Στοίχημα η επιμήκυνση της περιόδου
15/04 07:36
15/04 07:27
Δήμος Αθηναίων: Διαγωνισμός 1,75 εκατ. ευρώ για παροχή υπηρεσιών διαμονής σε ξενοδοχείο
15/04 07:07
Με θετικό πρόσημο ξεκίνησαν οι τουριστικές αφίξεις της νέας χρονιάς στη Βόρεια Μακεδονία
15/04 06:30
Ανοπαία Ατραπός: Αγώνας ορεινού τρεξίματος με ιστορική διαδρομή και αθλητικό ήθος
15/04 06:20
Διαγωνισμός για την αναβάθμιση καταφυγίου τουριστικών σκαφών στα Νέα Μουδανιά
15/04 06:14
Επιτροπές τουριστικής ανάπτυξης των δήμων Βέροιας, Νάουσας και Ζηρού
15/04 06:11
14/04 20:43
14/04 20:29
Κεντρική Κέρκυρα: Πρόγραμμα ανακύκλωσης χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων
14/04 20:25
Η AEGEAN «απογειώνει» τη Λάρνακα με νέα απευθείας πτήση προς Ρώμη
Ηχοπερίπατος στο γεωπάρκο της Σητείας: Μια διαφορετική εμπειρία εξερεύνησης στην Κρήτη
Μνημόνιο συνεργασίας Αναπτυξιακής Αθήνας με Πανεπιστήμιο Πειραιώς για τον τουρισμό
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για τις αποζημιώσεις πτήσεων στην ΕΕ
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο της Arabian Travel Market 2025
Ερέτρια: Παραθαλάσσιος παράδεισος για τις διακοπές του Πάσχα
Ανάδειξη της Χίου και των ανθρώπων της μέσα από το "Ανάποδο Τάμα"
Πάσχα στη Μαγιόρκα: Όλα στα ύψη! | Πληρότητες, πτήσεις και τιμές υψηλής σεζόν
Ευρωπαίοι εργοδότες υπέρ της δημιουργίας «Δεξαμενής Ταλέντων της ΕΕ»
Juneyao Airlines: Περισσότερες απευθείας πτήσεις από τη Σαγκάη στην Αθήνα το 2025
AEGEAN, Olympic Air και SKY express μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη την Ελλάδα
Longevity is the New Luxury: Όταν η φιλοξενία συναντά την επιστήμη της ζωής σε συνέδριο στη Λισαβόνα
Πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές χάνουν εκατοντάδες εκατομμύρια όσο αυξάνονται οι επιβάτες
Ετήσια έσοδα άνω των 43.000 ευρώ για τα Airbnb σε Μύκονο και Σαντορίνη
Η Airbus αποκαλύπτει τη νέα εμπειρία First Class στο A350-1000
Η αμερικανική Lyft «πατάει γκάζι» στην Ευρώπη με την εξαγορά της FreeNow
Ο Δήμαρχος Ελαφονήσου στο TN: Οι κρατήσεις για Πάσχα και καλοκαίρι προμηνύουν μια πολύ καλή σεζόν
Η Αθήνα το νέο hotspot στην Ευρώπη για ξενοδοχειακές επενδύσεις- 8η πιο ελκυστική πόλη το 2025
Ο Δήμος Σίφνου αναζητεί 28 χώρους πάρκινγκ ενόψει της τουριστικής περιόδου
Το φαγητό ως μοχλός ευημερίας: 6 τάσεις που αναδιαμορφώνουν τη Φιλοξενία
( 0 )